Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had gisteren ook iets geks; ik wilde mijn tiener andere kleren aan laten doen, een outfit samenstellen dus (ik had kleren gekocht) maar ik zag hem alleen helemaal naakt staan (en dan ook echt náákt, geen gek vaag vlakje voor hem), ik kon ook geen kleren kiezen. Later lukte het wel gewoon en was het naakte-vachtje weer weg... Heel naar gezicht ![]() Nu heb ik een stel met drie kinderen, hun wens is er ooit 10 te krijgen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
praten - babbelen (of wat de meest simpele vorm van praten ook is) praten - interesses delen (totdat hun niveau goede vriendschap heeft bereikt) flirten (paar keer heen en weer) zoenen - romantisch zoenen - heftig zoenen - vrijen voorstel - samen wonen voorstel - verloven voorstel - trouwen ontspannen - oh jaa! ontspannen - kindje maken (de ene sim wil wel 'oh jaa' doen voor het trouwen en de ander niet, dus soms kan je dat ook voor de voorstellen doen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je moet die kerel wel uitnodigen voor het eten, heb je dat gedaan? Het is een beetje vaag, maar wel te halen hoor. ![]() ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dat kan helemaal niet dat komt pas in de volgende expansion pack genaamd: huizen bouwer |
![]() |
||
Citaat:
Iets anders was bij mij niet meer mogelijk... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, als het vaker gebeurt, voldoet je systeem wel aan de minimum-eisen? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
news.demon.nl |
![]() |
||
Citaat:
Anyway. M'n 'stelletje' is gisteren van huisgenoten naar vrienden naar beste vrienden naar verloofd naar getrouwd gegaan, en dat in ongeveer 5 minuten tijd ![]() Oh, natuurlijk hebben ze "Whoohoo" gedaan, maar daar ging hun mood niet bijzonder erg van omhoog, dus ik denk dat ik 'em maar vreemd laat gaan met haar beste vriendin ofzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() *edit* sorry las nie verder ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ja, het huis moet je weer helemaal opnieuw inrichten, echt een rotklusje wanneer je je huis echt perfect hebt gedaan, maar mja... echt een andere oplossing is er niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
no permission to enter... ? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() Weet iemand hoe je die modus moet oplossen? Of hoeft dat niet? Ze hebben wel ruzie nou enzo, en ze zijn elkaars vijand, maar verder gebeurt er niks...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jongen en meisje, Emma en Andrew heb ik ze gedoopt. Hun moeder is het adoptiekindje van mijn twee homoseksuele mannen die nu oud zijn. Ze had nog een adoptiebroertje en zusje maar daarmee ging het heel slecht en toen zijn ze weggehaald ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Lijken tweelingen ook op elkaar? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |