Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-10-2004, 15:37
Verwijderd
Ik hoop dat iemans me hiermee kan helpen. Vanmiddag heb ik de sims2 gekocht, maar ik heb een probleempje. Als ik naar een bestaande familie ga zie ik wel de plaatjes van de gezichten van de familie links op het beeldscherm en ook als ze met elkaar praten bijvoorbeeld zie je ook linksbovenaan het gezicht van degene die praat. Maar als ik een nieuwe familie maak zijn die vakjes blanco Als je er met de muis overgaat komt de naam wel tevoorschijn, maar ik zie geen gezicht. Ook als ze met elkaar praten, dan zie je ook van die lege vakjes linksboven. Ook boven de leeftijdsindicator staat er geen plaatje van de sim.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
Advertentie
Oud 21-10-2004, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Beverly Sunshine schreef op 21-10-2004 @ 16:37 :
Ik hoop dat iemans me hiermee kan helpen. Vanmiddag heb ik de sims2 gekocht, maar ik heb een probleempje. Als ik naar een bestaande familie ga zie ik wel de plaatjes van de gezichten van de familie links op het beeldscherm en ook als ze met elkaar praten bijvoorbeeld zie je ook linksbovenaan het gezicht van degene die praat. Maar als ik een nieuwe familie maak zijn die vakjes blanco Als je er met de muis overgaat komt de naam wel tevoorschijn, maar ik zie geen gezicht. Ook als ze met elkaar praten, dan zie je ook van die lege vakjes linksboven. Ook boven de leeftijdsindicator staat er geen plaatje van de sim.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en hoe ik dit kan oplossen?
Klinkt gek, ik heb geen idee hoe het komt of wat je er aan kan doen, maar kijk eens op www.thesims2.com en dan in de FAQ, als er niets bijstaat wat je kan helpen, kan je je probleem ook opsturen naar hen.
Ik had gisteren ook iets geks; ik wilde mijn tiener andere kleren aan laten doen, een outfit samenstellen dus (ik had kleren gekocht) maar ik zag hem alleen helemaal naakt staan (en dan ook echt náákt, geen gek vaag vlakje voor hem), ik kon ook geen kleren kiezen. Later lukte het wel gewoon en was het naakte-vachtje weer weg... Heel naar gezicht

Nu heb ik een stel met drie kinderen, hun wens is er ooit 10 te krijgen
Oud 21-10-2004, 19:04
ik=lief
ik=lief is offline
mijn M+V willen mar geen voorstellen doen. ik doe al langer dan 2 uur praten enz.. maar het lukt niet wat kank daaran verander ?
Oud 21-10-2004, 19:39
Verwijderd
Citaat:
ik=lief schreef op 21-10-2004 @ 20:04 :
mijn M+V willen mar geen voorstellen doen. ik doe al langer dan 2 uur praten enz.. maar het lukt niet wat kank daaran verander ?
Meer dan praten, laat ze elkaar moppen vertellen, elkaar bewonderen, flirten, omhelzen, zoenen. Praten alleen is niet genoeg.
Oud 21-10-2004, 21:10
Balance
Balance is offline
Citaat:
ik=lief schreef op 21-10-2004 @ 20:04 :
De volgorde bij mij was meestal:

praten - babbelen (of wat de meest simpele vorm van praten ook is)
praten - interesses delen (totdat hun niveau goede vriendschap heeft bereikt)
flirten (paar keer heen en weer)
zoenen - romantisch
zoenen - heftig
zoenen - vrijen
voorstel - samen wonen
voorstel - verloven
voorstel - trouwen
ontspannen - oh jaa!
ontspannen - kindje maken

(de ene sim wil wel 'oh jaa' doen voor het trouwen en de ander niet, dus soms kan je dat ook voor de voorstellen doen )
Oud 21-10-2004, 21:28
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 20-10-2004 @ 16:54 :
Op een spiegel klikken, dan staat er de optie;'Uiterlijk veranderen', je kan het kapsel dan veranderen (soort en kleur), de make-up (en ook schmink) en baard.
Ah, geweldig, dank je.
Oud 23-10-2004, 08:26
Intruder
Intruder is offline
Alweer afgewezen voor de particuliere school Ik had het eten van te voren bereid (kalkoen, zoals hier werd gehint) en nodigde hem uit om mee te eten, maar hij zat en liep toen weer weg. Na een tijdje ging hij weer zitten en liep weer weg. Later verscheen een berichtje dat hij honger had, maar dr stonden nog 3 volle borden op tafel.

Wat heb je eigenlijk in het sim-wereld aan als je kind naar de particuliere school wordt gestuurd? Krijgt hij/zij vaardigheidspunten of is het alleen voor de wensmeter?

@Balance: als je eerst verloofd met een sim, vervolgens 2 mensen uitnodigd voor een bruiloftsfeest en een altaar aanschaft, kun je daar op klikken ("trouwen") en dan zie je wel een filmpje

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 08:28.
Oud 23-10-2004, 10:04
zus en zo
zus en zo is offline
wanneer kun je meer dan 2 mensen op je feestjes uitnodigen?
Oud 23-10-2004, 20:12
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Intruder schreef op 23-10-2004 @ 09:26 :
Alweer afgewezen voor de particuliere school Ik had het eten van te voren bereid (kalkoen, zoals hier werd gehint) en nodigde hem uit om mee te eten, maar hij zat en liep toen weer weg. Na een tijdje ging hij weer zitten en liep weer weg. Later verscheen een berichtje dat hij honger had, maar dr stonden nog 3 volle borden op tafel.

Wat heb je eigenlijk in het sim-wereld aan als je kind naar de particuliere school wordt gestuurd? Krijgt hij/zij vaardigheidspunten of is het alleen voor de wensmeter?
Als je het eenmaal gehaald hebt maakt het weinig uit geloof ik. Ze gaan dan iig in uniform naar school, of doen ze dat allemaal?

Je moet die kerel wel uitnodigen voor het eten, heb je dat gedaan? Het is een beetje vaag, maar wel te halen hoor. Goed kijken naar de opties die je krijgt als je op hem klikt met een sim.
Oud 23-10-2004, 21:38
Verwijderd
Mijn oude Sims-gezin is uit elkaar
De oude man ging vreemd en bezwangerde een jong volwassene. Vervolgens ging zijn vrouw verhuizen en nam ze hun geadopteerde zoon mee. Een dag later overleed de oude vrouw, en bleef het kind dus alleen achter. Blijkbaar kan dat gewoon. Ik heb hem meteen een kindermeisje laten bellen, en nu is hij een tiener en mag hij blijkbaar ook alleen wonen. Gaat gewoon goed (wel gek eigenlijk ). Hij gaat naar school, werkt en mja... raar

Zijn vader staat nu op sterven

Wat een gedoe....

Een volwassen dochter van de oude vrouw zit inmiddels met vijf kinderen (een tiener, drie kinderen en een baby) omdat ze zo graag 10 kinderen wil. Hmm... ik doe m'n best

Zometeen eens kijken of ik de alleen wonende tiener op een particuliere school krijg
Oud 24-10-2004, 12:48
Verwijderd
Ik heb nog een paar vragen, een paar stomme dingen gebeuren steeds.

- Mijn spel loopt best vaak vast, soms om de 20 minuten of zo en lang niet altijd heb ik alles opgeslagen. Ik draai geen andere programma's ondertussen. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik báál ervan, want heel vaak hebben mn sims net wat meer bereikt en dan kan ik het weer helemaal opnieuw gaan proberen...

- Soms loopt een sim vast, letterlijk een van de poppetjes. Die gaat dan ergens staan en beweegt maar heel weinig, echt minimaal. Binnen de kortste keren staan alle meters op rood maar ze gaan niet dood. Nu is het het geval in een familie met een kind, en die "vastgelopen" sim staat dus voor de wieg zodat niemand anders erbij kan , echt strontvervelend! Wat voor opdrachten ik ook geef, ze gaan niet weer normaal doen.

Iemand oplossingen of suggesties?
Oud 24-10-2004, 14:37
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 24-10-2004 @ 13:48 :

- Mijn spel loopt best vaak vast, soms om de 20 minuten of zo en lang niet altijd heb ik alles opgeslagen. Ik draai geen andere programma's ondertussen. Hoe kan ik dat voorkomen? Ik báál ervan, want heel vaak hebben mn sims net wat meer bereikt en dan kan ik het weer helemaal opnieuw gaan proberen...
Loopt-ie zo vast dat je weer terug zit in Windows? Of staat-ie een tijdje stil en sluit je hem zelf af? In dat laatste geval, moet je gewoon even wachten, want soms bevriest-ie voor een minuutje ofzo...
Oud 24-10-2004, 14:53
Verwijderd
sinds mijn vorige post heb ik het spel eigenlijk niet meer gespeeld.

Dus ja, mijn conclusie is dat ik het gewoon saai vind, niets voor mij
Oud 24-10-2004, 15:03
Intruder
Intruder is offline
Citaat:
dreen schreef op 23-10-2004 @ 21:12 :
Als je het eenmaal gehaald hebt maakt het weinig uit geloof ik. Ze gaan dan iig in uniform naar school, of doen ze dat allemaal?

Je moet die kerel wel uitnodigen voor het eten, heb je dat gedaan? Het is een beetje vaag, maar wel te halen hoor. Goed kijken naar de opties die je krijgt als je op hem klikt met een sim.
Ja, daarvoor had ik dat wel gedaan, maar toen at hij dus niks. Het is waarschijnlijk een bug, of misschien omdat ik het eten ruim van te voren heb bereid (het was nog wel goed eten, niet bedorven). Gister heb ik het opnieuw probeert, en toen lukte het wel, zeer goed zelfs. Hij stond zelfs een beetje te sjansen met de moeder het gezin is gelukkig, dus ik laat haar niet vreemdgaan
Oud 24-10-2004, 15:07
Verwijderd
Citaat:
SanderThomas schreef op 24-10-2004 @ 15:37 :
Loopt-ie zo vast dat je weer terug zit in Windows? Of staat-ie een tijdje stil en sluit je hem zelf af? In dat laatste geval, moet je gewoon even wachten, want soms bevriest-ie voor een minuutje ofzo...
Het eerste
Oud 24-10-2004, 15:20
SanderThomas
SanderThomas is offline
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 24-10-2004 @ 16:07 :
Het eerste
Damn k heb er gelukkig nog geen last van gehad, misschien een DirectX-probleem of een ander driver-matig probleem ofzo
Oud 24-10-2004, 16:01
k a x
k a x is offline
ik heb 'n gedownloade sims2 met crack

nou ben ik dus dat spel heel leuk aan 't spelen , kan ik geen huizen bouwen.. als je muren , ramen , deuren , bomen of iets in die categorie wilt kiezen om te bouwen/plaatsen dat gebeurd er nix

wat kan ik hier aan doen? of hoord dit gewoon erbij?
Oud 24-10-2004, 16:05
RanC
RanC is offline
Citaat:
k a x schreef op 24-10-2004 @ 17:01 :
ik heb 'n gedownloade sims2 met crack en daarom kan het zijn dat mijn versie het niet doet omdat het een illegale versie is
Oud 24-10-2004, 17:20
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:

nou ben ik dus dat spel heel leuk aan 't spelen , kan ik geen huizen bouwen.. als je muren , ramen , deuren , bomen of iets in die categorie wilt kiezen om te bouwen/plaatsen dat gebeurd er nix

dat hoorT wel gewoon hoor
Oud 24-10-2004, 17:25
k a x
k a x is offline
Citaat:
reuffneck32 schreef op 24-10-2004 @ 18:20 :
dat hoorT wel gewoon hoor
hoe moet je da dan doen?
Oud 24-10-2004, 17:29
RanC
RanC is offline
Citaat:
k a x schreef op 24-10-2004 @ 18:25 :
hoe moet je da dan doen?
een handleiding downloaden?
Oud 24-10-2004, 17:30
reuffneck32
reuffneck32 is offline
Citaat:
k a x schreef op 24-10-2004 @ 18:25 :
hoe moet je da dan doen?
gewoon geen huizen bouwen man
dat kan helemaal niet
dat komt pas in de volgende expansion pack genaamd: huizen bouwer
Oud 24-10-2004, 17:49
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
- Soms loopt een sim vast, letterlijk een van de poppetjes. Die gaat dan ergens staan en beweegt maar heel weinig, echt minimaal. Binnen de kortste keren staan alle meters op rood maar ze gaan niet dood. Nu is het het geval in een familie met een kind, en die "vastgelopen" sim staat dus voor de wieg zodat niemand anders erbij kan , echt strontvervelend! Wat voor opdrachten ik ook geef, ze gaan niet weer normaal doen.
Dat heb ik ook gehad. Toen heb ik het hele gezin uit het huis gehaald en daarna weer er in gezet.

Iets anders was bij mij niet meer mogelijk...
Oud 24-10-2004, 19:38
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 24-10-2004 @ 15:53 :
sinds mijn vorige post heb ik het spel eigenlijk niet meer gespeeld.

Dus ja, mijn conclusie is dat ik het gewoon saai vind, niets voor mij
Heb je heel toevallig een echte uit de winkel gekochte die ik nu voor half geld van je kan overnemen?
Oud 24-10-2004, 19:42
Verwijderd
Kopen gaat tegen mijn principes in, sorry.
Oud 25-10-2004, 09:25
Verwijderd
Citaat:

Iemand oplossingen of suggesties?
Heb je de internetverbinding ook uitgezet? Bij mij crasht het spel ook wanneer er iets met de verbinding gebeurt, dus die zet ik altijd uit. Dan loopt het nooit vast en crasht het nooit. Als je hem wel uit hebt, zijn al je drivers wel up-to-date? Dat is echt belangrijk. Bij mij bleven Sims ook vaak hangen, heel naar, toen heb ik alle drivers ge-up-date (voor zover het nodig was) en nu loopt alles weer goed. Als ze toch blijven hangen, moet je de familie uit huis plaatsen, en weer terug verhuizen.
Mja, als het vaker gebeurt, voldoet je systeem wel aan de minimum-eisen?
Oud 25-10-2004, 09:26
Verwijderd
Citaat:

Dat komt door die no-cd-crack, daar zit een fout in. De oplossing? Niet downloaden.
Oud 25-10-2004, 09:29
Verwijderd
Ik hoor zoveel problemen over die gedownloade versies.

Ik downloade gewoon in een keer een goede versie die gewoon geen crack nodig had
Oud 25-10-2004, 10:00
zus en zo
zus en zo is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 10:29 :

Ik downloade gewoon in een keer een goede versie die gewoon geen crack nodig had
mag ik vragen waar je die dan vandaan hebt?
Oud 25-10-2004, 10:38
Verwijderd
Ik heb nu twee mannen die samen drie kinderen geadopteerd hebben, en het derde kind was een kleuter die bij een andere familie was weggehaald bizar. Maar ik had Kjartan weer terug

Voordeel van aparte namen, je weet dat het spel die niet zelf bedenkt
Oud 25-10-2004, 10:42
Verwijderd
Citaat:
zus en zo schreef op 25-10-2004 @ 11:00 :
mag ik vragen waar je die dan vandaan hebt?

news.demon.nl
Oud 25-10-2004, 10:51
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 11:42 :
news.demon.nl
Of gewoon bittorrent.

Anyway. M'n 'stelletje' is gisteren van huisgenoten naar vrienden naar beste vrienden naar verloofd naar getrouwd gegaan, en dat in ongeveer 5 minuten tijd

Oh, natuurlijk hebben ze "Whoohoo" gedaan, maar daar ging hun mood niet bijzonder erg van omhoog, dus ik denk dat ik 'em maar vreemd laat gaan met haar beste vriendin ofzo.
Oud 25-10-2004, 11:21
k a x
k a x is offline
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 10:29 :

site?

*edit*
sorry las nie verder
Oud 25-10-2004, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 10:25 :
Heb je de internetverbinding ook uitgezet? Bij mij crasht het spel ook wanneer er iets met de verbinding gebeurt, dus die zet ik altijd uit. Dan loopt het nooit vast en crasht het nooit. Als je hem wel uit hebt, zijn al je drivers wel up-to-date? Dat is echt belangrijk. Bij mij bleven Sims ook vaak hangen, heel naar, toen heb ik alle drivers ge-up-date (voor zover het nodig was) en nu loopt alles weer goed. Als ze toch blijven hangen, moet je de familie uit huis plaatsen, en weer terug verhuizen.
Mja, als het vaker gebeurt, voldoet je systeem wel aan de minimum-eisen?
Nee, de internetverbinding heb ik niet uitgezet en ik weet eerlijk gezegd ook niet echt hoe. Wij hebben kabel. Misschien moet ik dat met die huizen ook eens proberen ja, maar dan moet je zeker je hele huis opnieuw inrichten? Daar heb ik niet echt zin in
Oud 25-10-2004, 13:19
Verwijderd
Citaat:
MargotTenenbaum schreef op 25-10-2004 @ 14:05 :
Nee, de internetverbinding heb ik niet uitgezet en ik weet eerlijk gezegd ook niet echt hoe. Wij hebben kabel. Misschien moet ik dat met die huizen ook eens proberen ja, maar dan moet je zeker je hele huis opnieuw inrichten? Daar heb ik niet echt zin in
Ga naar het Network Connections (Netwerk Connecties) scherm en selecteer je verbinding, dan kan je hem uitzetten (disable) en na het Sims'en weer aanzetten (enable). Scheelt bij mij echt flink.

En ja, het huis moet je weer helemaal opnieuw inrichten, echt een rotklusje wanneer je je huis echt perfect hebt gedaan, maar mja... echt een andere oplossing is er niet...
Oud 25-10-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 14:19 :
Ga naar het Network Connections (Netwerk Connecties) scherm en selecteer je verbinding, dan kan je hem uitzetten (disable) en na het Sims'en weer aanzetten (enable). Scheelt bij mij echt flink.

En ja, het huis moet je weer helemaal opnieuw inrichten, echt een rotklusje wanneer je je huis echt perfect hebt gedaan, maar mja... echt een andere oplossing is er niet...
Pff balen zeg! Ik ga het als ik thuis ben proberen! Ik weet niet of ik het al had geschreven, maar bij die vastgelopen Sim is het ook nog zo dat ie net voor de wieg mét baby erin is vastgelopen dus kan niemand bij die baby...
Oud 25-10-2004, 15:47
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 11:42 :
news.demon.nl

no permission to enter... ?
Oud 25-10-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Therapy? schreef op 25-10-2004 @ 16:47 :
no permission to enter... ?
newbie?
Oud 25-10-2004, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 25-10-2004 @ 19:08 :
newbie?
ja,denk van wel...

erg?
Oud 25-10-2004, 18:53
Verwijderd
nope

meinung?
Oud 25-10-2004, 21:24
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 25-10-2004 @ 14:19 :

Bedankt voor je tips, ze werken allebei
Oud 26-10-2004, 09:26
Vice
Vice is offline
Deel 1 vond ik niet zo bijzonder, maar als ik zo die verhalen hier lees ben ik toch wel benieuwd naar Sims 2.
Oud 26-10-2004, 17:58
Balance
Balance is offline
Ik nodigde net (per ongeluk ) het schoolhoofd uit. Besloot om dan maar snel een dure maaltijd te gaan maken, waren m'n boodschappen op... Snel besteld en uiteindelijk ging het kind nog naar die priveschool ook! De eerste schooldag van het kind al op een priveschool
Oud 26-10-2004, 19:39
Verwijderd
Ik heb eindelijk een tweeling
Oud 26-10-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-10-2004 @ 20:39 :
Nou, dan krijg je het nog moeilijk...
Oud 26-10-2004, 19:51
Vice
Vice is offline
Citaat:
Krummeltje schreef op 26-10-2004 @ 20:39 :
Jongens, meisjes of een jongen en een meisje?
Oud 26-10-2004, 20:05
love-THE-world
love-THE-world is offline
Hoe krijg je een tweeling
Oud 26-10-2004, 20:21
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Balance schreef op 26-10-2004 @ 18:58 :
Ik nodigde net (per ongeluk ) het schoolhoofd uit. Besloot om dan maar snel een dure maaltijd te gaan maken, waren m'n boodschappen op... Snel besteld en uiteindelijk ging het kind nog naar die priveschool ook! De eerste schooldag van het kind al op een priveschool
Ik speelde gister met één van die twee ruzie familie's. Toen had ik alles voorbereid enzo: komt hij niet. Zijn school wil niet met zulke mensen in verband worden gebracht. En toen vloog de kreeft in de fik. Fijn..

Weet iemand hoe je die modus moet oplossen? Of hoeft dat niet? Ze hebben wel ruzie nou enzo, en ze zijn elkaars vijand, maar verder gebeurt er niks...
Oud 26-10-2004, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 26-10-2004 @ 20:47 :
Nou, dan krijg je het nog moeilijk...
En ik heb de moed niet gehad om verder te gaan

Jongen en meisje, Emma en Andrew heb ik ze gedoopt.

Hun moeder is het adoptiekindje van mijn twee homoseksuele mannen die nu oud zijn. Ze had nog een adoptiebroertje en zusje maar daarmee ging het heel slecht en toen zijn ze weggehaald
Oud 26-10-2004, 21:31
Verwijderd
Citaat:
love-THE-world schreef op 26-10-2004 @ 21:05 :
Hoe krijg je een tweeling
Die krijg je soms gewoon, ik weet ook niet hoe. Volgens mij kun je geen tweelingen adopteren.

Lijken tweelingen ook op elkaar?
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten