Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2004, 21:30
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Ik ben voor Shandinella, ze is idd op eigen kracht zover gekomen en speelt geen vuile spelletjes etc. Ze is fysiek sterk en sociaal ook goed. Voor mij de Robinson. Frank is een uitstekende 2de, perfect nature dude etc, werkt hard en is sociaal ook heel sterk.

Matt is een gamer idd en marjolein vind ik maar een arrogante trut...
Oud 21-11-2004, 23:35
Balance
Balance is offline
JAaaaaaaaaa, eindelijk Ronald eruit!!!
Ik was zó bang dat Marjolein d'r uit moest (niet dat ik haar leuk vind, maar Ronald is tien keer erger).
Dat gezicht van Klaar: GE-WEL-DIG!!!

Overigens:
Spoiler
Oud 21-11-2004, 23:37
Balance
Balance is offline
Oh en ik heb deze aflevering respect voor Frank gekregen

Voor Shandinella had ik die al, dus één van hen mag winnen

En het viel me mee dat Matt dus toch op Ronald stemde. Ik vreesde echt dat hij voor Marjolein zou kiezen!
Oud 22-11-2004, 08:36
Freshh~
Freshh~ is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 00:35 :
JAaaaaaaaaa, eindelijk Ronald eruit!!!
Ik was zó bang dat Marjolein d'r uit moest (niet dat ik haar leuk vind, maar Ronald is tien keer erger).
Dat gezicht van Klaar: GE-WEL-DIG!!!

Overigens:
Spoiler
ja dat laatste had ik dus ook gehoord
Oud 22-11-2004, 08:58
Verwijderd
Yes, eindelijk Ronald eruit. Wat een vervelend mannetje zeg. En dan nog denken dat de rest hem weer mag ook.
Ik was echt blij dat Frank de proef won, heb al go Frank roepend op de bank gezeten
Nog steeds vind ik dat Frank mag winnen, en Shandinella vind ik een goede 2de. Matthias en Marjolein vind ik om de een of andere reden toch minder. Zal volgende week nog spannend worden
En Klaar was natuurlijk helemaal super, helemaal blij dat door die ene stem van haar Ronald er alsnog uitlag.
Oud 22-11-2004, 09:26
Verwijderd
Blij dat Ronald niet in de finale zit...

Ik ben voor Frank of Shandinella, IMO gewoon de beste robinsons...
Oud 22-11-2004, 12:52
Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Citaat:
Balance schreef op 22-11-2004 @ 00:37 :
Oh en ik heb deze aflevering respect voor Frank gekregen

Voor Shandinella had ik die al, dus één van hen mag winnen

En het viel me mee dat Matt dus toch op Ronald stemde. Ik vreesde echt dat hij voor Marjolein zou kiezen!
Stemde die maar op Marjolein.
Oud 22-11-2004, 14:46
Footprint
Footprint is offline
haha eindellijk die ronald eruit, die gast heeft echt een bord voor zijn kop

frank mag wel winnen
Oud 22-11-2004, 15:10
Verwijderd
Klaar rules echt, nu weer met die stem voor Ronald, je lacht je dood!

Vond het wel vreemd dat die stem opeens meetelde, want eerst gingen ze toch altijd loten bij gelijkspel?

Ik vond het erg dom van Marjolein dat ze die proef met dat vuur niet kon. Zit je 40 dagen op een eiland, heb je nog nooit vuur gemaakt

Oud 22-11-2004, 15:34
Footprint
Footprint is offline
haha idd dat was wel een beetje jammer, aangezien er elk jaar een vuurproef is

maar hehe klaar wisthet al meteen
Oud 22-11-2004, 16:14
Sjoerd
Sjoerd is offline
nu Marjolein er nog uit, dan blijven er voor mij gewoon 3 winnaars over. Frank Shandinella en Matthias.
Oud 22-11-2004, 16:17
Fleurop
Fleurop is offline
Ik vind Matthias echt een sulletje... dan toch liever Marjolein nog een ronde door, die heeft meer pit.
Maarja, dat zal wel niet gebeuren.
Oud 22-11-2004, 16:27
Jannekus
Jannekus is offline
Mijn mening over de overgebleven kandidaten:

-Shandinella: Ze is best wel bescheiden en hoeft niet persé in het middelpunt te staan... Vind ik wel tof van haar ! Verder is zij echt in topconditie... Ze is wel een Robinson.

-Frank: Echt een sociale man, werkt hard en moppert bijna niet. Hij is wel een Robinson en mag van mij wel winnen.

-Marjolein: Oeeeh... Laatste twee afleveringen heb ik echt iets tegen haar. Volgens mij is ze zo iemand in het echte leven die alleen om haar uiterlijk geeft. Ze is de hele tijd aan het zeuren nu: "Ik ben niet iemand die bij mensen zal gaan staan alleen maar omdat ik nu een zwarte stem heb" Waarom begin je hierover? Zeg dan gewoon niks....

-Matthias: Hij blijft gewoon een schatje . Hij kan altijd zo geheimzinnig lachen (lief). Ik ben eigenlijk voor hem maar ik vind niet dat hij de Robinson-titel verdiend. Maar toch: goo matthias
Oud 22-11-2004, 16:33
Dmnq
Dmnq is offline
Citaat:
bugge schreef op 22-11-2004 @ 16:10 :

Vond het wel vreemd dat die stem opeens meetelde, want eerst gingen ze toch altijd loten bij gelijkspel?
nee dat loten is maar een paar keer voorgekomen omdat ze misschien geen / evenveel stemmen hadden.

en wat ze nu doen is eerlijker dan loten.

Laatst gewijzigd op 22-11-2004 om 16:37.
Oud 22-11-2004, 16:40
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Klaar rules echt
Niet mee eens, vervelend mokkel vond ik dat... Ze is alleen wel sportief. Ze accepteerd t als ze verliest etc.
Oud 22-11-2004, 17:18
Balance
Balance is offline
Citaat:

Ik denk dat het te maken heeft met voor en na de samensmelting. Want ze telden ook alleen de stemmen van erná.
Oud 22-11-2004, 17:31
Verwijderd
Mathias kan geeneens vuur maken dus vind ik hem niet dé robinson.

Dan ga ik toch voor frank
Oud 22-11-2004, 18:06
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Citaat:
Surprise schreef op 22-11-2004 @ 18:31 :
Mathias kan geeneens vuur maken dus vind ik hem niet dé robinson.

Matt maakte toch echt vuur hoor, Marjolein kon t niet en gaf op.
Oud 22-11-2004, 18:41
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
The Senna Fan schreef op 22-11-2004 @ 19:06 :
Matt maakte toch echt vuur hoor, Marjolein kon t niet en gaf op.
Ik zeg niet dat ik voor marjolein ben, maar ik snap het wel dat ze opgaf. Wat Shandinella zei, van :"ik was doorgegaan misschien ging het vuur bij matthias uit" Dat zou toch niet gebeuren omdat een fakkel was, en die dingen niet zo snel uitwaaien.
En als het haar al een half uur niet gelukt was zou ze t waarschijnlijk die laatste 5 minuten ook niet redden. Trouwens als ze nog vuur hád kunnen maken had ze Matt ook niet ingehaald.
Oud 22-11-2004, 18:59
Verwijderd
Citaat:

Vorige keer dat er geloot moest worden, hadden beide mensen geen stemmen van na de samensmelting. (Het ging toen tussen Mitchell en Klaar.) Aangezien die stemmen er niet waren, gingen ze loten. In dit geval waren ze er wel.
Oud 22-11-2004, 19:46
Goede Fee
Goede Fee is offline
Haha. Ronald weg! Hiephoi!

Frank:
Vind ik sociaal. En zoals hij zelf zegt, ook erg productief.
Als men dat 't belangrijkste vind, dan maakt Frank een bijzonder goede kans om te winnen.

Matthias:
haha. niet geheel objectief. Vind ik ook sociaal, maar is niet zo nadrukkelijk aanwezig. Ik weet eigenlijk niet of hij echt productief is, maar hij ligt volgens mij wel goed in de groep.
Daarbij speelt hij echt een spelletje, wat misschien ook wel gewaardeerd zou kunnen worden (?).

Marjolein:
Vind ik erg slim. Ze heeft het spelletje heel erg goed door en dat spreekt mij wel aan. Ze is niet zo heel sociaal en ook niet erg productief. Ze heeft 't spel goed door, maar wordt volgens mij niet door iedereen aardig gevonden...

Shandinella:
Houdt zich een beetje afzijdig. Is volgens mij ook niet zo sociaal maar toch wel redelijk productief. Ze lijkt me een hele sterke vrouw, fysiek en mentaal.

En nu; moge de beste winnen.
Oud 22-11-2004, 20:28
PV
PV is offline
Frank; prima vent volgens mij. Heeft ook echt oog voor hetgeen ie meemaakt, net als gister in dat kleine watertje dat vind k een pluspunt

Marjolein; bitch bitch bitch. Ik mag d'r echt niet Ook met dat koken een tijdje terug, helemaal zeuren als het niet ging zoals zij het wou enzo.

Shandinella; ook oke niet te slijmerig, gewoon rustig. En ze is fysiek nog erg sterk geloof ik, dat vind k knap

Matthias; vind ik zo sukkelig overkomen. Ik denk niet dat ie het in zich heeft om te winnen.

1. Shandinella
2. Frank
3. Matthias
4. Marjolein
Oud 22-11-2004, 21:28
Verwijderd
Nou, dan doe ik ook ff mee

Frank: De Robinson! Sociaal, komisch, productief, eerlijk en hij geniet ontzettend van de natuur
Marjolein: Bitch. Kan ik kort over wezen. Vooral over hoe ze tegen Klaar deed, belachelijk.
Shandinella: Ik weet niet waarom, maar ik mag haar niet zo, hoewel ze eigenlijk niets fout doet en best een Robinson is. Maar ik vind haar niet interessant in het programma (behalve in het conflict met Mohammed, toen was ze echt ). Nouja, op zich verdient ze het wel..
Matthias: Gewoon een fijne jongen Verder niks eigenlijk, ja, tactisch, dat is ook wel een goede eigenschap. Maar hij is gewoon leuk

Dus:
1. Frank
2. Matthias
3. Shandinella
4. Marjolein

Haha, ieder jaar is mijn favoriet een Belgische man
(alleen het eerste jaar heb ik niet gekeken)
2001: Gerrit
2002: Olivier
2003: Robin
2004: Frank
Oud 23-11-2004, 11:43
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Is t iemand anders ook opgevallen dat Mohamed er niet bij is??? Alle afvallers en opgevers van na de samensmelting zitten altijd bij de eilandraad en ze waren ook allemaal ter plaatse toen ze Frank mochten ondervragen, maar Mo was nergens te bekennen...
Waar ie die mafketel naartoe??
Oud 23-11-2004, 14:20
Love_Fulfilled
Citaat:
The Senna Fan schreef op 23-11-2004 @ 12:43 :
Is t iemand anders ook opgevallen dat Mohamed er niet bij is??? Alle afvallers en opgevers van na de samensmelting zitten altijd bij de eilandraad en ze waren ook allemaal ter plaatse toen ze Frank mochten ondervragen, maar Mo was nergens te bekennen...
Misschien naar Marokko?

Mijn top 4:
1. Shandinella
2. Frank/Matthias
3. Marjolein (bitchhh)

Het was zooo stom dat Marjolein opgaf tijdens die vuurproef. Een echte robinson geeft niet op, ook al ziet het er somber uit.
Oud 23-11-2004, 14:24
Verwijderd
Citaat:
The Senna Fan schreef op 23-11-2004 @ 12:43 :
Volgens mij is hij naar huis gegaan. Naar zijn kindje
Oud 23-11-2004, 14:34
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 22-11-2004 @ 22:28 :

Haha, ieder jaar is mijn favoriet een Belgische man
(alleen het eerste jaar heb ik niet gekeken)
2001: Gerrit
2002: Olivier
2003: Robin
2004: Frank
Whahaha. Ik ook!
Oud 23-11-2004, 17:28
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Surprise schreef op 23-11-2004 @ 15:24 :
Volgens mij is hij naar huis gegaan. Naar zijn kindje
Ja want realiseerde me laatst pas, dat de afvallers die steeds bij de eilandraad zijn, dus ook nog ergens in dat gebied - alleen dan in een of ander luxeoord verblijven - zijn, en op en top genieten natuurlijk, echt heerlijk.
Oud 23-11-2004, 18:52
Verwijderd
Citaat:
Goede Fee schreef op 23-11-2004 @ 15:34 :
Whahaha. Ik ook!
Haha! Dezelfde ook echt?!
Oud 23-11-2004, 19:35
Fay
Fay is offline
ik ben voor matthias, hij is egt lief maarre.... ik haat marjolein egt bitch en mo, misschien wil die niet meer komen is die beledigt ofso! en die KLAAR, HAATTTTTTTTT, zo vervelend tegen ronald en een overloper, GRRR
Oud 23-11-2004, 20:08
Marloeske
Marloeske is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 23-11-2004 @ 19:52 :
Haha! Dezelfde ook echt?!
jah duh..
Oud 23-11-2004, 20:09
Marloeske
Marloeske is offline
Maar niet iedereen die er vrijwillig uit is gestapt zit er nog of wel?
Mo wilde gewoon naar huis omdat hij zijn kindje en vrouw miste. Lijkt me een beetje raar als je dan toch nog op zo'n luxe gedoetje blijft. De andere waren misschien ook gebroken, maar vonden het toch wel fijn op dat luxe oord ofzo

Tsjah
Ik brabbel weer teveel.
Oud 23-11-2004, 21:44
Verwijderd
Citaat:
Marloeske schreef op 23-11-2004 @ 21:08 :
jah duh..

Op zich kon het ook zijn dat ze ook ieder jaar een Belgische man als favoriet heeft...
Oud 24-11-2004, 12:03
Love_Fulfilled
Citaat:
Fay schreef op 23-11-2004 @ 20:35 :
ik ben voor matthias, hij is egt lief maarre.... ik haat marjolein egt bitch en mo, misschien wil die niet meer komen is die beledigt ofso! en die KLAAR, HAATTTTTTTTT, zo vervelend tegen ronald en een overloper, GRRR
Ja, Klaar is gewoon een overloper.. bitch .
Oud 24-11-2004, 14:18
Goede Fee
Goede Fee is offline
Citaat:
MadameMinke schreef op 23-11-2004 @ 22:44 :

Op zich kon het ook zijn dat ze ook ieder jaar een Belgische man als favoriet heeft...
Ja. dat had inderdaad gekund.
Maar mijn lijstje was precies hetzelfde.
Oud 24-11-2004, 14:42
Sjoerd
Sjoerd is offline
1. Frank, Sociaal, een echte robinson, doet veel voor zijn mede-robinsonners..
2. Shandinella, Goed, sterk en ook wel tactisch. ook een echte robinson!
3. Matthias, Leuk en tactisch. Denk niet dat hij wint.
4. Marjolein, gedraagt zich als een diva, arrogant.
Oud 24-11-2004, 15:07
Pla
Pla is offline
Citaat:
Sjoerd schreef op 24-11-2004 @ 15:42 :
1. Frank, Sociaal, een echte robinson, doet veel voor zijn mede-robinsonners..
2. Shandinella, Goed, sterk en ook wel tactisch. ook een echte robinson!
3. Matthias, Leuk en tactisch. Denk niet dat hij wint.
4. Marjolein, gedraagt zich als een diva, arrogant.
Helemaal mee eens, een nadeel van Shandinella is dat ze minder sociaal is als Frank, en daarom vind ik dat Frank de nummer 1 positie verdient
Oud 24-11-2004, 15:58
The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Hmm, dat die Mo zomaar weg gaat, vreemd.

Ik vind Mick ook wel fake 'Ik hoef klaar in de rest van mijn leven niet meer te zien!!!'
En dan, eilandraad, wie zitten er naast elkaar te kletsen? Klaar en Mick. Ok, misschien hebben ze t bijgelegd, maar toch...
En dat ze dan helemaal blij is dat haar stem ronald eruit kickt... pfff
Oud 24-11-2004, 16:43
xx
xx is offline
Ik vind Marjolein echt vreselijk, ik hoop echt dat zij absoluut niet bij de laatste twee komt! Ik ga nog steeds voor Shandinella, ik vind haar gewoon stoer!

xx
Oud 25-11-2004, 15:29
Rosalien
Rosalien is offline
Ik hoorde gisteren een bericht op de radio, dat Ronald een klacht had ingediend, hij had namelijk de uitzendingen gezien en hij vond dat hij afgeschildert werd als een onaardige man, iig niet zoals hij normaal was.
Oja en hij heeft ook nog eens zn baan als piloot verloren...
Oud 25-11-2004, 22:34
Verwijderd
Citaat:
Rosalien schreef op 25-11-2004 @ 16:29 :
Ik hoorde gisteren een bericht op de radio, dat Ronald een klacht had ingediend, hij had namelijk de uitzendingen gezien en hij vond dat hij afgeschildert werd als een onaardige man, iig niet zoals hij normaal was.
WHAHAHAHAHAHAHAHA

Sorry..

Nouja, hij is op mij niet eens zo onaardig overgekomen, maar wel ontzettend naief en dom. Dat hij gewoon niet snapt dat het niet erg tactisch is om binnen Expeditie Robinson geld aan te bieden aan mensen en dat dat een omkoperij-gerucht veroorzaakt.. dat hij niet ziet dat niemand hem ziet zitten etc..

Wow, het topic is bijna vol!
Oud 25-11-2004, 22:43
Balance
Balance is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 25-11-2004 @ 16:29 :

ten eerste heeft ie dat alles toch echt zelf gezegd.
Ten tweede kan hij toch zelf ook zien dat hij tegenstrijdige uitspraken heeft gemaakt (marjolein staat bovenaan en 5 seconden later: Matt staat bovenaan).
En ten derde weet je dat zoiets kan gebeuren bij een tv-programma.

En dat van z'n baan wist ik al. Dat is een duur baantje om te verliezen!
Oud 26-11-2004, 08:12
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-11-2004 @ 23:43 :

En ten derde weet je dat zoiets kan gebeuren bij een tv-programma.
precies, ik kan me best voorstellen dat dingen met montage en knip en plakwerk voor het publiek anders overkomen dan ze in werkelijkheid waren, maar dat is het risico wat je neemt als je aan zo'n programma meedoet en dat weet je van te voren.
Oud 26-11-2004, 15:17
Xabzof
Xabzof is offline
Frank of Mathias moet winnen.
Oud 26-11-2004, 15:21
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
Roxy schreef op 26-11-2004 @ 09:12 :
precies, ik kan me best voorstellen dat dingen met montage en knip en plakwerk voor het publiek anders overkomen dan ze in werkelijkheid waren, maar dat is het risico wat je neemt als je aan zo'n programma meedoet en dat weet je van te voren.
ja eigen schuld, dikke bult. Als hij nu ook nog eens schadeclaim gaat eisen..vind ik hem wel een typ voor, alleen gaat hij de zaak hard verliezen..
Oud 26-11-2004, 15:25
Rosalien
Rosalien is offline
Nu even iets anders...Ik heb ER vorig jaar gekeken en het jaar daarvoor maar toch even een vraag over de finale..
Zondag is de finale, ze moeten de proef op de evenwichts balk uitvoeren..maar aan de hand van deze proef wordt toch niet vastgesteld wie er wint?
Want vorig jaar was het zo dat ze met zn allen in een studio zaten en dat er gestemd was...Of wordt er op de evenwichtsbalk besloten wie de 2(3?) finalisten worden op wie men kan stemmen?
Oud 26-11-2004, 16:02
Fay
Fay is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 26-11-2004 @ 16:25 :
Nu even iets anders...Ik heb ER vorig jaar gekeken en het jaar daarvoor maar toch even een vraag over de finale..
Zondag is de finale, ze moeten de proef op de evenwichts balk uitvoeren..maar aan de hand van deze proef wordt toch niet vastgesteld wie er wint?
Want vorig jaar was het zo dat ze met zn allen in een studio zaten en dat er gestemd was...Of wordt er op de evenwichtsbalk besloten wie de 2(3?) finalisten worden op wie men kan stemmen?
pfff..... dat weet ik ook niet hoor!
Oud 26-11-2004, 16:11
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 26-11-2004 @ 16:25 :
Voor zover ik weet,. tenminste zoals het vorig jaar ging. Is dat er idd. een proef is op de evenwichtsbalk (alleen waren er toen 5).
De persoon die wint is zeker van een plek in de finale (toen Jutta). De persoon die er als eerste af valt moet robinson verlaten (toen Robin en gio). De 2 overige moeten nog een proef doen om te beslissen wie van de twee ook een finaleplek heeft (toen ilona en Judge).

Maar of dat dit jaar ook zo gaat weet ik niet.
Oud 26-11-2004, 16:17
Rosalien
Rosalien is offline
Citaat:
water willowglo schreef op 26-11-2004 @ 17:11 :
Voor zover ik weet,. tenminste zoals het vorig jaar ging. Is dat er idd. een proef is op de evenwichtsbalk (alleen waren er toen 5).
De persoon die wint is zeker van een plek in de finale (toen Jutta). De persoon die er als eerste af valt moet robinson verlaten (toen Robin en gio). De 2 overige moeten nog een proef doen om te beslissen wie van de twee ook een finaleplek heeft (toen ilona en Judge).

Maar of dat dit jaar ook zo gaat weet ik niet.
hm okee ja dat was zo idd. Vind t knap lullig...stel je voor dat Frank er als eerst afvalt...! Dat is zo oneerlijk
Oud 26-11-2004, 16:19
Fleurop
Fleurop is offline
Citaat:
Rosalien schreef op 26-11-2004 @ 17:17 :
hm okee ja dat was zo idd. Vind t knap lullig...stel je voor dat Frank er als eerst afvalt...! Dat is zo oneerlijk
Ja, dat vond ik toen ook met Robin... ik baalde joh!
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten