Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Aflevering 7 was zooo gaaf, vond je ook niet? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En aflv 7 was idd zo leuk met
Spoiler
||
![]() |
Citaat:
![]()
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
http://www.gilmore-girls.net/
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat gaat lane nu doen?.. ik had ook verwacht dat mrs kim nu een iets meer zou gaan toestaan... lane was nu eindelijk helemaal eerlijk tegen haar moeder
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Leuke aflevering, zoals ik al zei. Ik verwachtte ook dat mrs Kim Lane wat vrijer zou gaan laten, maar dat was dus niet zo. Die kamer was erg leuk inderdaad.Misschien draait ze inderdaad nog wel bij. Ik vind Naked Guy veel leuker dan William. Oeh, en die ruzie...
Spoiler
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zeeeer leuke aflevering! Mrs. Kim draait wel bij denk ik hoor ![]() Lane, helemaal hysterisch in die concertzaal ![]() Rory die zichzelf voor schut zetten haha Lorelai had zooo gelijk. Stom van Luke dat ie t niet heeft verteld ![]() ![]() Oww en ik vond t zo aandoenlijk toen Lorelai zo op de bank lag 'liefdesverdriet-hebbend' om die ruzie met Luke ![]() Jep, heerlijke aflevering...*zucht*
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nou ja, belangrijkste dingen: - Lane ging stiekem weg midden in de nacht ivm een optreden met haar band. Mrs. Kim had heel de brandweertroepen etc. al opgeroepen, omdat ze dus niet wist waar Lane was. Toen kreeg ze een belletje van Lorelai dat Lane haar gebeld had. Mrs. Kim was erg teleurgesteld dat Lane wel Lorelai (en Luke ook) durfde te bellen, maar níet haar eigen moeder. Toen doorzocht Mrs. Kim de kamer van Lane en kwam ze achter alles wat Lane al vanaf d'r 6e geheim houdt (cd's, kleding, etc.). Toen Lane thuis kwam vertelde Mrs. Kim dat het misschien beter was als ze ergens anders zou gaan wonen. Vervolgens stond ze bij Rory met de koffers. - Luke en Lorelai hadden veel ruzie. Luke bleek al 3 weken verhuisd (samenwonen met z'n vrouw/vriendin) zonder dat Lorelai dat wist. Lorelai was erg kwaad en Luke vond dat hij geen verantwoording schuldig was. Uiteindelijk maakten ze het weer goed, maar hieruit bleek dus duidelijk dat ze enorm om elkaar geven en dat Lorelai het heel erg vond dat ie samen was gaan wonen. - Rory en die jongen van de waserette hebben weer contact. Ze heeft zichzelf flink voor schut gezet voor hem, maar ik vermoed dat dat later nog wel goed komt ![]()
||
Citaat:
Maar is de dvd ook al in Nederland te verkrijgen?? *ik wil hem ik wil hem ik wil hem* En helemaal geen Emily, Richard en Digger deze aflevering, bedacht ik me net.
||
Citaat:
ik kan me dr wel wat bij voorstellen ja dat je er nix van snapt als je het niet volgt!
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||