Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-10-2004, 21:13
meintje
meintje is offline
Wakker geworden, gedoucht, en wat op msn gezeten.
Vanmiddag naar Hasselt gegaan om daar mee te genieten van de Jenever feesten. Daar een hele groep meiden leren kennen (een Nederlandse, een Finse, een paar Griekse, een Tjechishe, vanalles :-) ) En daar wat bloempjes mee gaan buiten zetten. Maar omdat het lekkere jenever was is iedereen maar vroeg naar huis gegaan ;-)
Advertentie
Oud 17-10-2004, 12:11
Verwijderd
Ik heb gisteren een aflevering sex in the city meegemaakt maar dan in het echt en dan nog een graadje erger
Oud 17-10-2004, 12:14
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 13:11 :
Ik heb gisteren een aflevering sex in the city meegemaakt maar dan in het echt en dan nog een graadje erger
Verteeeeeeel!

Ik heb zojuist foto's ontdekt van mijn dronken donderdagnacht, iehh.
Oud 17-10-2004, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 17-10-2004 @ 13:14 :
Verteeeeeeel!

Ik heb zojuist foto's ontdekt van mijn dronken donderdagnacht, iehh.
Laat zien!

Ik heb vandaag nog weinig gedaan maar des te meer afgelopen week. Maandag had ik tentamen en het ging kut. Dinsdag ging ik naar Maastricht naar een vriendinnetje en toen hebben we gewinkeld en geluncht en avond gegeten en tv gekeken. Woensdag ging ik weer naar huis en leren. Donderdag niks. Vrijdag moest ik naar werkgroep en heb ik mooie cijfers gehaald en ben ik savonds naar mn papa gegaan. En gisteren was ik nog bij mn papa en daarna ging ik naar Delft om een avondje ouderwets met vriendinnetjes te chillen en in Delft rond te hangen.
Oud 17-10-2004, 12:20
Konstantine
Konstantine is offline
iehh
Oud 17-10-2004, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Konstantine schreef op 17-10-2004 @ 13:20 :
iehh
Oud 17-10-2004, 12:23
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 13:11 :

Ik ook !
Oud 17-10-2004, 12:24
Konstantine
Konstantine is offline
Oh my, mijn dronken dinsdagnacht is ook al in beeld online te vinden.
Oud 17-10-2004, 12:36
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 17-10-2004 @ 13:23 :
Ik ook !
gelukkig zijn wij de toeschouwer cq bemiddelaars jezis we naderen de 20 en iedereen wordt gek!
Oud 17-10-2004, 12:42
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 13:36 :
gelukkig zijn wij de toeschouwer cq bemiddelaars jezis we naderen de 20 en iedereen wordt gek!
Ze kijken teveel tv .
Oud 17-10-2004, 12:44
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
gister in amsterdam een pasgekraakt pand bezocht en daar gekletst cq geroddeld met de ex van mijn ex over mijn ex, en dat was cool en het huisje is ook vet
daarna naar de bios geweest en het was een kutfilm maar verder wel heel gezellig
en nu ben ik verkouden
Oud 17-10-2004, 12:48
Verwijderd
Citaat:
--Pipeloi-- schreef op 17-10-2004 @ 13:42 :
Ze kijken teveel tv .
of misschien kijken ze wel te weinig sex in the city en hebben ze juist daardoor Echte behoeftes om te fulfillen
Oud 17-10-2004, 12:49
monolo
monolo is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 17-10-2004 @ 13:44 :
geroddeld met de ex van mijn ex over mijn ex, was cool

hey dat heb ik ook gedaan
Oud 17-10-2004, 12:55
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
monolo schreef op 17-10-2004 @ 13:49 :
hey dat heb ik ook gedaan
dat moet men vaker doen, het is grappig
Oud 17-10-2004, 12:56
--Pipeloi--
--Pipeloi-- is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 13:48 :
of misschien kijken ze wel te weinig sex in the city en hebben ze juist daardoor Echte behoeftes om te fulfillen
Ben ik ff blij dat ik elke dag Sex and the City kijk!
Oud 17-10-2004, 13:04
Pan Am
Pan Am is offline
Gisteren kreeg ik een schok te verwerken, want ik keek naar Popstars en ik had pas op het einde van de aflevering, toen er mensen moesten vertrekken, door dat ik Steven ken En toen ging ik uit, in Antwerpen en we hebben geswingd als dronken sletjes. Eigenlijk niet 'als' dronken sletjes want we waren dronken sletjes En er was één nicht en die leek op Isabella uit GTST, want hij had hetzelfde kapsel maar dan in het zwart Vandaag ga ik werken aan een opdracht voor Onderzoeksmethoden, maar dat is een kwestie van een half uur dus voor de rest ga ik niets doen.
Oud 17-10-2004, 13:05
Susanne
Susanne is offline
hoi mensen gisteren was het hockeyfeest heel mooi, ik heb veel bomen bekeken
ik had alleen moeite met de weg terug vinden
de terugwas was zwaar, over 7 km heb ik ongeveer 2 uur gedaan samen met een vriendinnetje maar die ligt nog te ronken
ik ben niet in prikkelbosjes gevallen deze keer
en ik hoefde me ook niet te legitimeren om drank te halen
ik ga zo weg want ik ga naar status quo, hoe true kan je zijn
Oud 17-10-2004, 13:07
Verwijderd
Ok SOAP.

Gisteren naar de rockfabrik.
Ik was uit en de chick waar ik mee mail, Katarina, was er ook. Zijn we van Duits naar Engels geswitcht en bleek ze de best Engelse sprekende Duitser die ik ken. Dus werd ik geowned op dat gebied. Toen kwam chick 2 naar me toe (wat is dat normaal wordt ik niet versierd, op lelijkerds na dan) die zei : hey ik wil je niet versieren aber wo kenn ich dich dan von? 'es tut mir leid aber ich weis es nicht!' Ondertussen stond die chick 1 helemaal wasted te dansen en te hossen met een jarige vriendin. Toen voelde ik een aandachtstekort (omg) en ging ik tegen de dj booth hangen. Kwam chick 2 weer op mn af waarom ik niet danste (volgens mij wilde ze me wel versieren....) Toen heb ik haar uitgelegd dat ik niet in een dans mood was. Maar toen kwamen the hives en the darkness en ben ik een beetje idioot gaan rocken naast chick 2. Maargoed ik wilde geen move maken want eigenlijk zat chick 1 nog in mn gedachten. Ik ben een stukje verderop gaan staan en chick 2 verdween volgens mij na een tijdje naar huis. Chick 1 stond opeens weer naast me, en toen hebben we nog wat staan lullen. Veel onzinnigheid van mijn kant en veel WHAT's en Was sagst du's vanwege de herrie natuurlijk. Tegen 4 uur wilden mijn vrienden gaan en begonnen ze te signalen dat ik haar moest zoenen. Het maakte mij eigenlijk niet veel uit of dat zou gebeuren. Dus ik zeg tegen Katarina (chick 1) "They're signaling I should kiss you, but I don't mind. " "I thought they'd be doing things like that. But I would mind" Dus ze wilde niet zoenen! Ah, maar ik vind het eigenlijk alleen maar cooler. Liever een kus in geval er wat meer gevoel zou gaan spelen. Spannend. We gaan wel nog een keer meeten/daten . Ze is iig erg hawtt, en slim. dus .

Wie overtreft?
Oud 17-10-2004, 13:19
Verwijderd
haha, weet je zeker dat je niet keihard gedisst bent rutger?
het komt wat soapieness niet eens in de buurt van mijn verhaal maar ik ga m niet vertellen
Oud 17-10-2004, 13:19
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-10-2004 @ 14:07 :
Ok SOAP.

Ik was uit en de chick waar ik mee mail, Katarina, was er ook. Zijn we van Duits naar Engels geswitcht en bleek ze de best Engelse sprekende Duitser die ik ken. Dus werd ik geowned op dat gebied. Toen kwam chick 2 naar me toe (wat is dat normaal wordt ik niet versierd, op lelijkerds na dan) die zei : hey ik wil je niet versieren aber wo kenn ich dich dan von? 'es tut mir leid aber ich weis es nicht!' Ondertussen stond die chick 1 helemaal wasted te dansen en te hossen met een jarige vriendin. Toen voelde ik een aandachtstekort (omg) en ging ik tegen de dj booth hangen. Kwam chick 2 weer op mn af waarom ik niet danste (volgens mij wilde ze me wel versieren....) Toen heb ik haar uitgelegd dat ik niet in een dans mood was. Maar toen kwamen the hives en the darkness en ben ik een beetje idioot gaan rocken naast chick 2. Maargoed ik wilde geen move maken want eigenlijk zat chick 1 nog in mn gedachten. Ik ben een stukje verderop gaan staan en chick 2 verdween volgens mij na een tijdje naar huis. Chick 1 stond opeens weer naast me, en toen hebben we nog wat staan lullen. Veel onzinnigheid van mijn kant en veel WHAT's en Was sagst du's vanwege de herrie natuurlijk. Tegen 4 uur wilden mijn vrienden gaan en begonnen ze te signalen dat ik haar moest zoenen. Het maakte mij eigenlijk niet veel uit of dat zou gebeuren. Dus ik zeg tegen Katarina (chick 1) "They're signaling I should kiss you, but I don't mind. " "I thought they'd be doing things like that. But I would mind" Dus ze wilde niet zoenen! Ah, maar ik vind het eigenlijk alleen maar cooler. Liever een kus in geval er wat meer gevoel zou gaan spelen. Spannend. We gaan wel nog een keer meeten/daten . Ze is iig erg hawtt, en slim. dus .

Wie overtreft?
ik, want ik heb wel gezoend
Oud 17-10-2004, 13:24
Verwijderd
in leuke verhaaltjes natuurlijk
Oud 17-10-2004, 13:31
Susanne
Susanne is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-10-2004 @ 14:24 :
sorry

nee jouw verhaaltje was veel interessanter dan die van mij, heb de hele lap tekst gelezen
Oud 17-10-2004, 13:46
Quantes
Quantes is offline
ik heb 1 cd besteld die maar 5 euro kostte, dus dat wads goedkoop
ik heb drie cd´s gebrand
waarvan 1x de cd van frans bauer voor mijn pa (=sociaal)

dat was het wel zon beetje
Oud 17-10-2004, 13:48
Verwijderd
ik heb lang geslapen en zit nou al de hele dag achter m'n computer een poging te doen wat huiswerk te doen. maar het lukt niet echt
Oud 17-10-2004, 13:48
guess what
guess what is offline
Ik ging gister met een vriendinnetje uit en we hebben te veel malibu en martini gedronken en de hele avond geswingt want de muziek was leuk en toen we thuis kwamen had ik de hik en toen kwam mn vader beneden om te vragen of ik soms dronken was omdat ik zo hikte
en nu heb ik hoofdpijn.
Oud 17-10-2004, 13:51
vixen
vixen is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-10-2004 @ 14:24 :
Ik had bijna gezoend vorige week maar toen ging ik kotsen. Dat 0wned jouw verhaaltje niet, maar zielig ist iig wel.

Nou, vandaag moest ik eigenlijk naar de mis van mn oma, maar ik ging toch bedrijfseconomie leren en ik heb net een half proeftentamen gemaakt en alles wat ik al heb geleerd snap ik! Maar morgen heb ik bijles en dan snap ik vast alles en ga k echt wel een 8 halen.
Oud 17-10-2004, 14:07
Dith
Dith is offline
Gisteravond ging ik dus naar een ijshockey wedstrijd en ik had er totaal geen zin in maar ik moest.
En eigenlijk viel het best wel mee en toen ging ik naderhand nog drinken met een ijshockeyer en toen bood hij aan om me met de auto naar huis te brengen, nádat ik met hem was uitgeweest. Aanbod aangenomen en ontzettend dronken/stoned geworden en vanochtend werd ik in zijn huis wakker
Fiets opgehaald bij ijsbaan en toen naar huis gefietst, nu al uren bezig met mijn huiswerk en het lijkt maar niet minder te worden .
Oud 17-10-2004, 14:19
melkpakje
melkpakje is offline
gisteravond had ik een ouderwets slaapfeestje met een boel vriendinnen en dat was heel gezellig. We gingen eerst the blair witch project en six sense kijken maar die had ik al zo vaak gezien. Nu ben alleen een beetje moe want ik had teveel aldi-wijn gedronken en teveel gedanst op stomme tmfliedjes zoals call on me en my my my enzo.
Oud 17-10-2004, 14:21
guess what
guess what is offline
oja ik was vergeten te vertellen dat ik praatte met een buitenlander die zei 'je wil niet weten hoe goed ik ben in bed'.
Oud 17-10-2004, 14:30
Konstantine
Konstantine is offline
Citaat:
cut_off schreef op 17-10-2004 @ 14:07 :
Ok SOAP.

Wie overtreft?
Vorige week zei mijn geheime minnaar dat ie me niet meer wilde en toen zei ik dat ik hem nog wel wilde en heb ik hem verkracht hihi. Nu hebben we weer een geheime affaire.

Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 14:34.
Oud 17-10-2004, 14:34
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
guess what schreef op 17-10-2004 @ 15:21 :
oja ik was vergeten te vertellen dat ik praatte met een buitenlander die zei 'je wil niet weten hoe goed ik ben in bed'.
oh jezus
Oud 17-10-2004, 14:35
Glory
Glory is offline
Gisteren hoorde ik dat het vriendje van mijn stiefoma was overleden, dat vond ik sneu voor haar dus vandaag ben ik op bezoek geweest en hebben we gebabbeld. Straks ga ik knutselen voor school. En nu probeer ik mijn bf een appartement aan te smeren, maar de snol is zo eigenwijs
Oud 17-10-2004, 15:10
Luna
Luna is offline
Citaat:
Eleanor Rigby schreef op 17-10-2004 @ 13:44 :
gister in amsterdam een pasgekraakt pand bezocht en daar gekletst cq geroddeld met de ex van mijn ex over mijn ex, en dat was cool en het huisje is ook vet
same here
en mn huisje is zeker leefbaar
Oud 17-10-2004, 15:19
Blenderhead
Blenderhead is offline
ik ben wakker geworden enne....that's about it
Oud 17-10-2004, 15:27
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 14:19 :
maar ik ga m niet vertellen
Ja het wat heb je vandaag allemaal uitgespookt topic is natuurlijk niet voor mededelingen als "ik heb ZOOOIEEETSSS leuks meegemaakt maar ik zeg lekker niet wat"

Vandaag heb ik 20 minuten doorgebracht voor de gezichtsbruiner, en heb ik mijn fiets in de auto gedaan. Tevens heb ik 2 broodjes gegeten en wat yoghurt en tv gekeken. Dat was het
Oud 17-10-2004, 17:21
Haligh
Haligh is offline
M'n band heeft Calfven gerocked
Oud 17-10-2004, 17:22
RockaholiC
RockaholiC is offline
eerst heel lang in bed liggen rotten en daarna fimoklei <3
Oud 17-10-2004, 18:19
Glory
Glory is offline
mijn dorp is op teeveee op rtl44444
Oud 17-10-2004, 18:23
Verwijderd
Citaat:
Jules schreef op 17-10-2004 @ 16:27 :
Ja het wat heb je vandaag allemaal uitgespookt topic is natuurlijk niet voor mededelingen als "ik heb ZOOOIEEETSSS leuks meegemaakt maar ik zeg lekker niet wat"
Weet je nog laatst toen we uitgingen met Jesse, dat was zo grappig met die... hihihi nee ik zeg het niet

Ik heb vandaag geleerd en het was stom dus ben ik er maar mee gestopt. En straks ga ik naar Uuuuutrecht
Oud 17-10-2004, 18:28
Verwijderd
grappig man
Oud 17-10-2004, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 17-10-2004 @ 19:28 :
grappig man
kom online, ik wil je uithoren zleep
Oud 17-10-2004, 18:29
Konstantine
Konstantine is offline
Ik was heelheel chagrijnig toen ik op weg ging naar Antwerpje en natuurlijk miste ik mijn trein nét en moest ik ook nog met de bus omdat er geen treinen reden tussen Tilburg en Roosendaal, pffff. Maar op het station in Antwerpen zag ik al voor de tweede keer een Adam Brody / Seth Cohen lookalike, iehh! En Lin / Rrr. belde me dus dat was leuk. En nu heb ik internet én heel veel wijn én er komt zo een jochje dus ik ben weer blij.
Oud 17-10-2004, 18:54
MikeyMo
MikeyMo is offline
snachts tot 2 uur gehaloot met 3 xboxen. Tot 3 uur uitgeslapen.
Aan iedereen uitgelegd dat ik niks wil doen omdat ik te gaar ben en zin heb in een broodje ei.
spacecamp gekeken en proberen eieren te koken met McMotion.
1e poging. Bij het koken uit het pannetje gehaald.
2e poging. Niet opgelet bij de eierkoker. We snapte er geen flikker van. En toen waren onze eieren ontploft. resultaat = een leuk filmpje en een boos broertje (alexanchez)
3e poging. broer kookt eieren en kijkt 4 minuten lang op klok. Eieren perfect. en een lekker broodje ei gegeten.

Toen kwamen ouders thuis van 2 weken mexico. vakantieverhalen gehoord en nu ga ik mie oid eten.
Oud 17-10-2004, 19:43
Verwijderd
Geslapen en eng gedroomd over lijken die achter mij aanzaten en toen ging ik in het plafond zitten en champagne met een rietje drinken
Toen heb ik gegeten, gebeld, gezeken en nu zit ik hier.
Oud 17-10-2004, 19:54
Fog
Fog is offline
vanacht was ik in a'dam bij vrienden. we gingen eerst naar een house/electro feestje achter het station, na 2 uur hadden we het wel weer gezien en gingen we bij een vriendin thuis de muur onder kladderen, toen gingen we wijn drinken in een cafe, toen ging ik slapen bij vriendin en vandaag hebben we geluierd en toen ben ik weer eens naar huis gegaan.
Oud 17-10-2004, 22:46
Konstantine
Konstantine is offline
Ik heb net met mijn wikingvriendje onder het genot van wat gintonic onze liefdeslevens besproken en dat was grappig en nu is hij in mijn aanzien gestegen. Toen ik thuis kwam had ik een suhuperlief briefje van mijn buurchick, rrr. Nu twijfel ik of ik een van mijn scharrels zal bellen of toch maar gewoon ga slapen.
Oud 18-10-2004, 11:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Oeh, gister een stuk of wat Duvels op. En man wat voel ik me brak momenteel
Oud 18-10-2004, 11:32
guess what
guess what is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 17-10-2004 @ 15:34 :
oh jezus
ja het is niet meer zo onschuldig als vroegerr de pickup lines als ken ik jou niet ergens van? brr en hij was echt zo dom.
Oud 18-10-2004, 12:04
cha0s
cha0s is offline
Vanochtend lekkah vroeg opgestaan, de douche ingesprongen, veggie english breakfast voor mezelf gemaakt en via den ib-gr00p m'n aanmelding voor CMV gedaan, formulier geprint und op de bus gedaan.
Oud 18-10-2004, 12:45
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen wakker gebeld door mn baas met een of ander onzinnig verhaal. gedoucht en daarna besloten mn kamer te gaan regelen (want dat moest al heeel lang gebeuren) dus heb ik samen met mn zusje mn kledingkast uit elkaar gesloopt, toen alle planken voor de deur gezet want alles moet naar het grof vuil. en toen kwam het jochie weer langs met een lulsmoes..
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten