Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik heb zojuist foto's ontdekt van mijn dronken donderdagnacht, iehh. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb vandaag nog weinig gedaan maar des te meer afgelopen week. Maandag had ik tentamen en het ging kut. Dinsdag ging ik naar Maastricht naar een vriendinnetje en toen hebben we gewinkeld en geluncht en avond gegeten en tv gekeken. Woensdag ging ik weer naar huis en leren. Donderdag niks. Vrijdag moest ik naar werkgroep en heb ik mooie cijfers gehaald en ben ik savonds naar mn papa gegaan. En gisteren was ik nog bij mn papa en daarna ging ik naar Delft om een avondje ouderwets met vriendinnetjes te chillen en in Delft rond te hangen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ook !
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
hey dat heb ik ook gedaan ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ok SOAP.
Gisteren naar de rockfabrik. Ik was uit en de chick waar ik mee mail, Katarina, was er ook. Zijn we van Duits naar Engels geswitcht en bleek ze de best Engelse sprekende Duitser die ik ken. Dus werd ik geowned op dat gebied. Toen kwam chick 2 naar me toe (wat is dat normaal wordt ik niet versierd, op lelijkerds na dan) die zei : hey ik wil je niet versieren aber wo kenn ich dich dan von? 'es tut mir leid aber ich weis es nicht!' Ondertussen stond die chick 1 helemaal wasted te dansen en te hossen met een jarige vriendin. Toen voelde ik een aandachtstekort (omg) en ging ik tegen de dj booth hangen. Kwam chick 2 weer op mn af waarom ik niet danste (volgens mij wilde ze me wel versieren....) Toen heb ik haar uitgelegd dat ik niet in een dans mood was. Maar toen kwamen the hives en the darkness en ben ik een beetje idioot gaan rocken naast chick 2. Maargoed ik wilde geen move maken want eigenlijk zat chick 1 nog in mn gedachten. Ik ben een stukje verderop gaan staan en chick 2 verdween volgens mij na een tijdje naar huis. Chick 1 stond opeens weer naast me, en toen hebben we nog wat staan lullen. Veel onzinnigheid van mijn kant en veel WHAT's en Was sagst du's vanwege de herrie natuurlijk. Tegen 4 uur wilden mijn vrienden gaan en begonnen ze te signalen dat ik haar moest zoenen. Het maakte mij eigenlijk niet veel uit of dat zou gebeuren. Dus ik zeg tegen Katarina (chick 1 ![]() ![]() Wie overtreft? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
nee jouw verhaaltje was veel interessanter dan die van mij, heb de hele lap tekst gelezen ![]() ![]()
||
Citaat:
Nou, vandaag moest ik eigenlijk naar de mis van mn oma, maar ik ging toch bedrijfseconomie leren en ik heb net een half proeftentamen gemaakt en alles wat ik al heb geleerd snap ik! Maar morgen heb ik bijles en dan snap ik vast alles en ga k echt wel een 8 halen.
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 17-10-2004 om 14:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() en mn huisje is zeker leefbaar ![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag heb ik 20 minuten doorgebracht voor de gezichtsbruiner, en heb ik mijn fiets in de auto gedaan. Tevens heb ik 2 broodjes gegeten en wat yoghurt en tv gekeken. Dat was het ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb vandaag geleerd en het was stom dus ben ik er maar mee gestopt. En straks ga ik naar Uuuuutrecht ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |