Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Straks na het eten dan maar ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Nah, 't zal wel beter gaan joh ![]() Hm.. vanavond gaat m'n moeder op vakantie.. huis voor mezelf... en m'n zusje van 13 en broertje van 6. Weekje oppassen. Gelukkig gaan ze naar school, zijn ze een groot deel van de dag weg.. (jammer voor mij alleen dat ik dus ook om 6u45 op moet staan om ze naar school te helpen). Och ja. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
SO What dat anderen een vriend/vriendin nu hebben, dat komt bij jou toch ook wel weer?
||
Citaat:
Juist omdat je het raar vindt, doe je het zelf ook niet... stel je jezelf daar ook niet voor open denk ik. Hmm, even eigen hart luchten.... Ik moet mn tijd beter besteden...meer discipline hebben en minder rondhangen op t forum. Dan heb ik ook tijd over voor dingen die ik echt belangrijk vind.... Nouja en vanmiddag weer naar mn kamer...t is best leuk hier bij mn ouders, maar als ik daar ben kan ik weer meer mn eigen gang gaan en hoef ik niet per se sociaal te doen op momenten die mij zo slecht uitkomen, zodat ik meer tijd heb voor andere mensen en dingen die ik ook nog moet doen.... Bah...waarom kan ik dat gewoon niet beter....vroeger was dat nooit een probleem. En je zou toch van iemand van 25 verwachten dat die zichzelf wel prima zou kunnen redden wat dat betreft ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() (sorry, moest ff ![]()
||
Citaat:
Mijn ouders maakten wel erg riskante opmerkingen..Eerst mijn vader: Wat ben je de laatste tijd toch stil tegen me.. En later ook me moeder die me wou masseren en ik trok me weg: Je wil de laatste tijd helemaal niet meer dat ik je aanraak.. En nu zijn ze ineens poeslief.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je gedichtje ging natuurlijk over jezelf, maar -hoe cliché- het leek wel over mij te gaan. ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
Psychologie |