Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2004, 21:18
Glory
Glory is offline
ik doe girltalk met skimmie.
Oud 07-11-2004, 21:26
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Gister met een paar vrienden een poging gedaan ons eerste zelfgemaakte liedje te perfectioneren. Was erg grappig. Rustig gehouden met alcohol. Vandaag om 12 uur wakker geworden en een bank verhuisd naar amsterdam want die had ik nog niet.
Oud 07-11-2004, 21:41
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 07-11-2004 @ 11:52 :
En vandaag met tha gr00p op grote schaal bier & f00d & pissebedden pesten in het Amsterdamse Bos <3
...en dat werd een quest van driehonderd uur door allerlei lugubere steegjes omdat we gigantisch zijn omgereden
Oud 07-11-2004, 22:07
Verwijderd
ik heb me vandaag brak gevoeld,verder heb ik vrijwel de hele dag in huiswerk geinvesteerd,en nu ben ik nog niet klaar en baal ik.
morgen moet ik asociaal vroeg op en mag ik weer naar school..
Oud 07-11-2004, 22:09
Verwijderd
Citaat:
Glorybox schreef op 07-11-2004 @ 21:44 :
Ik verveel me gruwlijk en iedereen heeft het druk en ik eigenlijk ook en nu heb ik me misselijk gedronken in sjokochapuccino en een nieuw dieptepunt bereikt. w00t.
voeg mij eens toe op msn
Oud 07-11-2004, 22:23
schimmel
schimmel is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 07-11-2004 @ 22:18 :
ik doe girltalk met skimmie.
sssht
Oud 07-11-2004, 23:00
Glory
Glory is offline
Citaat:
Roxane schreef op 07-11-2004 @ 23:09 :
voeg mij eens toe op msn
done.
ik kan niet slapen van de koffie omg.
Oud 08-11-2004, 07:15
Verwijderd
zaterdag: gewerkt, en dat was leuk, want wij zijn in malden, de beste bruna van heeeeel nederland
dus ik heb de hele dag soesjes gegeten

blijkbaar leidt de bruna daar niet onder mijn vlagen van bitcherigheid die ik zo nu en dan tegen arrogant en dom winkelvolk kan uiten. maar voor de rest ben ik heeeeel erg netjes natuurlijk.
Oud 08-11-2004, 08:13
Nona Star
Nona Star is offline
Gister eerder vanuit Vriendjes huis naar mn kamertje gegaan want ik wou nog leren voor mn tentamen (straks om 10.30u) .. maar ik heb helemaal niet geleerd want ik had echt helemaal geen zin en nu ken ik er geen zak van
De hele dag heel nerdy op i-net gezeten tot ongeveer 00.45u, tussendoor nog een vieze pizza besteld
Oud 08-11-2004, 08:18
Back Door Man
Back Door Man is offline
Zaterdag gerepeteerd
De rest van de dag op bed gelegen.. toen van 10 uur s'avonds tot 5 uur s'nachts gewerkt.
Toen werd ik zondag om 1 uur wakker, en heb ik in mijn onderbroek achter de pc gezeten, gegeten, en ben ik weer gaan werken.
Oud 08-11-2004, 12:39
Verwijderd
vanochtend heeel vroeg ging de wekker die het einde inluidde van mijn vakantie,vlug gedoucht,aangekleed en met een chagerijnige grafkop in het openbaar vervoer gezeten.
op school werd ik al niet veel vrolijker,want we hebben ineens allemaal toetsen en blabla waar ik niets vanaf wist
toen naar huis en nu zit ik maar een beetje foute meeblermuziek te luisteren,die mijn humeur overigens wel beter maakt
Oud 08-11-2004, 12:42
HenkMul
HenkMul is offline
Ik voel me stom vanwegé m'n eigen stupiditeit. Ik verstuurde daarnet een essay naar de prof en schreef per ongeluk daaronder "M.v.g., Henk Mul !" - dit is reeds de tweede keer. .

Nu ga ik heel de dag lamballen en vanavond naar een jazzcafe, .

M.v.g.,

V. van der Boom !
Oud 08-11-2004, 12:44
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 08-11-2004 @ 13:42 :
Ik voel me stom vanwegé m'n eigen stupiditeit. Ik verstuurde daarnet een essay naar de prof en schreef per ongeluk daaronder "M.v.g., Henk Mul !" - dit is reeds de tweede keer. .

M.v.g.,

V. van der Boom !
omg
Oud 08-11-2004, 14:22
Jules
Jules is offline
@ Henk

Vandaag college gevolgd (suf), met vriendinnetje gepraat over Het Huis waar we volgend jaar augustus met nog een vriendinnetje in gaan wonen, met de metro naar centraal gegaan, toen naar huis en nu eet ik teveel Pringles terwijl ik aan mama heb gevraagd of ze vanavond alsjeblieft voor mij lasagne wil maken en dat gaat ze dus doen maar nu heb ik geen trek meer

En nu ga ik psychofysiologie leren <3
Oud 08-11-2004, 14:35
Nona Star
Nona Star is offline
vervolg:

Omg wat ben ik een brain!! Samenvatting van de tentamenstof even vlug doorgelezen in een kwartiertje, zonder enige hoop noch verwachting naar dat tentamen gegaan en heb m vervolgens ontzettend goed gemaakt
Oud 08-11-2004, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Nona Star schreef op 08-11-2004 @ 15:35 :
vervolg:

Omg wat ben ik een brain!! Samenvatting van de tentamenstof even vlug doorgelezen in een kwartiertje, zonder enige hoop noch verwachting naar dat tentamen gegaan en heb m vervolgens ontzettend goed gemaakt
een brain
haa
haaaa

ik ben ook een brain vandaag, maar niet zo brain al lieke
Oud 08-11-2004, 15:50
GRRR
GRRR is offline
ik doe al de hele dag niks en ik moet een verslag schrijven van 2000 woorden voor 23.59

ik ben een luilak
Oud 08-11-2004, 16:30
Verwijderd
omfg ik ben helemaal vergeten dat 24 gisteren weer op tv was
Oud 08-11-2004, 16:38
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
vanochtend moest ik naar de tandarts en dat duurde allemaal heel lang want er moesten foto's gemaakt worden en het was heel stom, maar ik heb nog steeds geen gaatjes
toen ben ik n cutie gaan verrassen op zn werk en daar een uurtje rondgehangen, naar huis gefietst, vaccinatie-afspraak gemaakt bij de GGD en toen maar naar mn werk gegaan.
Oud 08-11-2004, 17:40
Verwijderd
Vandaag was een rotdag en het wordt alleen maar erger want ik moet nog zoveel doen terwijl ik gewoon in bad wil.
Oud 08-11-2004, 17:45
Verwijderd
Leuk, waarom?! daarom!
Oud 08-11-2004, 17:56
frozenfountain
frozenfountain is offline
daarom is geen reden
Oud 08-11-2004, 18:04
Verwijderd
Citaat:
frozenfountain schreef op 08-11-2004 @ 18:56 :
daarom is geen reden
Oh wat ben je toch een poepie!
Oud 08-11-2004, 18:25
Verwijderd
Ik ben naar college geweest en voor het eerst in tijden was ik op tijd, daarna met bertbart koffie geleut en geroddeld en nu thuis
Oud 08-11-2004, 18:44
schimmel
schimmel is offline
heel de dag op school gezeten, op tijd etc. duits mondeling voorbereid. ja, productief.
Oud 08-11-2004, 18:53
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Mijn dag was wel leuk.. eerst tot 3 uur school was wel gezellig en daarna mijn 1e werkdag bij de neiuwe AH was echt super, veel leuke collega's en lol gehad tijdens het vakkenvullen
Oud 08-11-2004, 18:58
Verwijderd
Citaat:
HenkMul schreef op 08-11-2004 @ 13:42 :

M.v.g.,

V. van der Boom !
oh, jazzcafé hangen <3
Oud 08-11-2004, 18:58
Verwijderd
Henk naar Pannonica ?
Oud 08-11-2004, 19:09
vixen
vixen is offline
Ik stond best vroeg op en toen ging ik naar school en de eerste twee uur waren eeenorm saai en toen ging ik een suikerspin eten en toen zag ik opeens dat ridder bij mij in de klas zat. Toen dus nog meer school en toen thee gedronken bij school. Nog punten teruggekregen, allemaal slecht, dus toen had k een rothumeur. Toen ging ik naar de stad om werk te vinden maar t lukte niet en toen ging ik naar huis en mn zus bellen. Toen regelde ik een afspraak voor vanavond en net heb k soep gegeten. Vanavond heeeel veel thee drinken en slechte films kijken in bed.
Oud 08-11-2004, 19:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren:
ben ik met de trein naar den bosch geweest om te blijven logeren bij een vriendin, en ik was in een blije bui totdat ik op 't station kwam.
Een of andere neger liep constant dingen naar me te schreeuwen en me uit te lachen dus op een gegeven moment roep ik "jeezus man wat mot je nou?!", toen spuugde íe me in m'n gezicht, ik werd pissig, duwde 'm weg en kreeg een klap voor m'n bek.
Toen maar snel naar buiten gegaan om m'n vriendin te bellen dat ze me moest ophalen.
Rest van de dag had ik een raar gevoel in m'n lip en pijn in m'n duim. Stomme kutneger

vandaag:
alles veel beter. Uit lunchen geweest en veel geld uitgegeven bij de snoepwinkel. Wat videootjes en dvd'tjes gekeken, en toen weer naar huis.

Laatst gewijzigd op 08-11-2004 om 19:16.
Oud 08-11-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
Trimm Trabb schreef op 08-11-2004 @ 20:11 :
Gisteren:
ben ik met de trein naar den bosch geweest om te blijven logeren bij een vriendin, en ik was in een blije bui totdat ik op 't station kwam.
Een of andere neger liep constant dingen naar me te schreeuwen en me uit te lachen dus op een gegeven moment roep ik "jeezus man wat mot je nou?!", toen spuugde íe me in m'n gezicht, ik werd pissig, dumwde 'm weg en kreeg een klap voor m'n bek.
Toen maar snel naar buiten gegaan om m'n vriendin te bellen dat ze me moest ophalen.
Rest van de dag had ik een raar gevoel in m'n lip en pijn in m'n duim. Stomme kutneger

vandaag:
alles veel beter. Uit lunchen geweest en veel geld uitgegeven bij de snoepwinkel. Wat videootjes en dvd'tjes gekeken, en toen weer naar huis.
Oud 08-11-2004, 19:15
LiL_DrOppY16
LiL_DrOppY16 is offline
Vet verrot, ik had vandaag 2 presentaties, van engels en duits, ik had t eerste uur die van duits dat ging op zich zelf heel goed, daar had ik ook een hoog niveau op gescoord ja bij ons op school gaat het per niveau´s had ik 3 uur vrij dus mn klasgenootje waar ik engels mee deed ik zeg kom we gaan nog ff leren ja gingen we leren kenden echt heel goed!! nou ja toen moesetn we voor de klas met een camera bij engels dan! echt dik verrot was vet zenuwachtig maar schijnbaar toch nog goed gegaan was maar 1 niveau lager dan duits dus dat was ruim voldoende maar toen kreeg ik mn cijfer terug van een toets van donderdag ik dacht vet goed ja!maar een 5,5 mag ik em dus niet over doen ! ik ga gewoon zeuren whehe! maarja dit was dus ongeveer wel mn dagje!
Oud 08-11-2004, 19:48
suikerprinses
suikerprinses is offline
vanmorgen besloten dat ik niet naar school ging. met mn nicht naar rijswijk gegaan, om daar mn oom/haar papa te bezoeken. maar hij was ziek. ondertussen veel sacha's gebeld, omdat ik de schoenen moest hebben. maar ze hadden ze nergens. doorgereden naar amsterdam, waar we een burberrykleed moesten ophalen bij een vet sjieke zaak voor n fotoshoot. daarna gedropt door mn nicht in de leidsestraat, waarna ik half amsterdam heb doorgebanjerd. daarna met de tram naar haar huis gegaan, waarna we weer hartje amsterdam in moesten om linten te halen voor de fotoshoot. toen richting huis en onderweg even boodschappen gedaan. thuis heeft ze in mn mooiste broek geknipt, maar het is wel tof. we hebben ook besloten dat we mn feestje vrijdag gaan uitbreiden, dus het wordt vast leuk. en zaterdag gaan we naar antwerpen <3 net gegeten en dinnetje gebeld.
Oud 08-11-2004, 20:06
Nona Star
Nona Star is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-11-2004 @ 16:49 :
een brain
haa
haaaa

Beetje ruzie gemaakt met mn ouders over de telefoon en ook weer goedgemaakt. Vriendje kwam opeens vanuit Arnhem naar Zwolle met een grote bak lasagne <3
Die hebben we samen dus maar opgegeten. Verder; huiswerk en loos internetten..
Oud 08-11-2004, 20:08
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Hermione schreef op 08-11-2004 @ 20:13 :
Ja idd. Maar gelukkig heb ik nu een lief pez poppetje met snoepjes om me op te vrolijken.
Oud 08-11-2004, 20:09
Verwijderd
PEZ jeugdsentiment
Oud 08-11-2004, 20:12
Susanne
Susanne is offline
zaterdag ging ik naar enschede maar ik had mn dag niet; ik stapte in de verkeerde trein, ben gestruikeld, heb verkeerde dingen meegenomen die ik moest kopen, etc

snachts ben ik uitgeweest, was half drie al bij n vriendinnetje thuis (daar bleef ik slapen) en toen gingen we nog tostis eten

zondagmiddag mijn vader en nicolette opgehaald van schiphol en ze hebben een heel foute LV-tas voor me meegenomen

vandaag naar school geweest en niet gehockeyd want ik had mn schoolwerk nog niet af..
Oud 08-11-2004, 21:58
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
Roxane schreef op 08-11-2004 @ 16:49 :
een brain
haa
haaaa

weet je hoe lang ik daarvoor had geleerd
Oud 08-11-2004, 22:20
merels
merels is offline
gister moest ik werken en daarna naar een verrassingsfeestje voorde buurjongen in een cafe hier. naja daar was onbeperkt drank naar keuze, maar het viel allemaal nog wel mee..opzich.
toen ben ik half aangerand door een gast met dreads tot zn kont maar hij kon zoooo goed gitaar spelen en was wel leuk maar te eeeh sloeber
en toen ben ik ook (letterlijk wel!) half aangerand door een jongen die in zoop (ja dat programma in die dierentuin) speelt, die nerd met die krulletjes. Maar hij was wel heel erg aardig.
mijn buurman was zo dronken dat ik bijna gekoppeld ben aan zijn neef van 24 waarvan ik dacht dat ie 30 was
damn ik dacht dat de hormonen van jongens rond de 22 zichzelf wel onder controle hadden maar elke keer wordt mij toch weer het tegendeel bewezen.
Oud 08-11-2004, 22:26
Verwijderd
saai en klote, 3 uur slapen is niet slim als je naar school moet heb een beetje hyper gegymt en daarna geen fuck meer gedaan en ik weet ook niet meer als dat van deze hele dag. oja ik heb mijn ouwe buurmeisje geholpen met t laten werken van dr mp3 speler, als iemand een atechneut is is zij t wel en geprobeert dr inet te fixen maar daar ben ik duidelijk neit voor gemaakt. ennuh ik was daar in slaap gevalle onder t clueless kijken, loze film
Oud 08-11-2004, 22:27
RockaholiC
RockaholiC is offline
uitgeslapen en met me zus in het plaatselijke winkelcentrum rondgehangen en oude vakantiefilmpjes gekeken
Oud 08-11-2004, 22:33
Verwijderd
vandaag lang gewerkt en daarna een jointje gerookt en wat geforumd. zo wat gta spelen en vroeg maffen. moet morgen, voor het eerst in meer dan een half jaar denk ik, om kwart voor 8 op vroeg werken maar dan gelukkig wel de hele dinsdagavond vrij, voor het eerst in weken das dan wel weer chill
Oud 08-11-2004, 23:05
Verwijderd
het begon lekker relaxt, en nu is alles stress stress stressie!
Oud 08-11-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 09-11-2004 @ 00:05 :
nou zeg zleep
Oud 08-11-2004, 23:09
RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
poorleno schreef op 09-11-2004 @ 00:05 :
aww
Oud 08-11-2004, 23:10
Verwijderd
zo zie je maar rok, men leeft mee
Oud 08-11-2004, 23:13
Verwijderd
Citaat:
WishfulDreaming schreef op 08-11-2004 @ 22:58 :

weet je hoe lang ik daarvoor had geleerd
dan ben ik dus meer brain
Oud 08-11-2004, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 09-11-2004 @ 00:10 :
zo zie je maar rok, men leeft mee
<3 gelukkig maar, daar kan ik inspiratie uithalen !
Oud 09-11-2004, 07:36
Verwijderd
nogal brak geslapen, opgestaan op een te onchristelijk uur(5 voor 8) nu naar mijn werk om eindelijk eens om 5 uur al vrij te zijn
Oud 09-11-2004, 07:42
Konstantine
Konstantine is offline
Gister heb ik college gevolgd, geparadeerd in mijn Carrierokje, wijn gedronken met buurchick, bij voetbal van onderbuurjongens gekeken met buurchick, film gekeken met buurchick en film gekeken met bovenbuurjongen. Al met al kwam dat neer op 4,5 uur slaap waardoor ik nu knallende hoofdpijn heb.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten