Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-04-2009, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Politiebureau, kamer van commisaris Katje

De telefoon begon te rinkelen. Katje nam de hoorn op. Het was Lucky Luciano. `Dag baas´ zei ze. `Wat heb je met de agent gedaan die je gevangen genomen hebt?´ vroeg Luciano. `Die zit opgesloten in een loods ergens in de haven´ antwoordde Katje. `Mijn handlangster bewaakt hem´ `Mooi´ zei Luciano `Ik heb afgerekend met die Severus. Ik wil dat je nu naar die andere toe gaat en hem ook uit de weg ruimt. Ik kan geen getuigen gebruiken. Daarna moet je afrekenen met die laatste van dat team, Wammus. Op dit moment vallen mijn troepen de villa van de Silicones aan. Over een paar uur ben ik de ultieme macht op Sicilië, en ik wil dan dat niets of niemand mij meer in de weg staat! Ruim die twee agenten op, commisaris Katje, en er komt een dikke bonus jouw kant op. ´ `Ik vertrek meteen´ zei Katje.
Ze stond op en trok haar jas aan. Maar op dat moment kan er iemand de kamer binnen. Het was Wammus. `Gaan we ergens naartoe?´ vroeg Wammus. Katje schrok. `Wat doe jij nou weer hier?´ vroeg ze verbaasd. `Maakt ook niet uit, dat scheelt mij weer werk. Hoef ik je niet meer te zoeken!´ Ze trok een mes en viel Wammus aan. Wammus bleek echter nog verrassend kwiek voor zijn leeftijd. Hij ontweek de steek en trok zijn pistool. `Jullie Italianen zijn ook stom zeg´ schimpte hij ´Brengen altijd een mes mee naar een pistoolgevecht!´ Wammus richtte zijn pistool op Katje maar dook weg achter haar bureau en smeet een stoel naar Wammus. Meteen sprong ze bovenop hem. Wammus` pistool viel op de grond. Hij greep Katjes arm beet en probeerde het mes tegen te houden, maar het wapen kwam steeds dichter bij haar gezicht. Toen klonk er een schot en Katjes hoofd knalde als een overrijpe meloen uit elkaar. De oude Schot rolde Katjes lichaam van zich af en stond op. In de deuropening stond een jonge blonde politieagente. `Wie ben jij nou weer?´ vroeg Wammus. `Ik ben Charlotte´ antwoordde het meisje. `Ik heb een gastrol in dit verhaal gekregen. En omdat de wolven op Katje gestemd hebben en niet op jou moest ik even ingrijpen.´ `Wel je kwam mooi op tijd Charlotte´ zei Wammus. `Maar nu moeten we haasten. Mijn teamgenoot Reuff zit gevangen in een loods ergens in de haven, en als we niet opschieten wordt hij ook gedood net zoals Severus en Flyaway.´ `Ik heb een auto´ Zei Charlotte. `Deze kant op!´

Spelers
1. Lucky Luciano
2. Severus (dorpeling)
3. Don Soija (dorpeling)
4. Katje (dorpeling)
5. Don Biertank
6. Wammus
7. ~~Fantôme~~ (dorpeling)
8. Lisa/Cup of tea
9. fizzle-fluffy (tovenaar)
10. Flyaway (weerwolf)
11. MartinV (dorpeling)
12. Heksjuh
13. Kazet Nagorra/Pippeloen
14. light fighter
15. arPos (leerling)
16. Hanneke (wolfsbane)
17. Reuff
18. Bas
19. Barabas (weerwolf)

Opgehangen
Opgegeten

Lucky Luciano is een belangrijke handlanger kwijt. Maar zullen Wammus en Charlotte nog op tijd zijn of zal Reuff nog meer lichaamsdelen kwijtraken aan de sadistische Heksjuh? En hoe zal het aflopen met Don Biertank? Hoeveel Scarface-quotes kan hij nog brullen voordat hij gedood wordt? En hoeveel lullen heeft Kazet eigenlijk in zijn mond gehad toen hij dacht dat hij een Vietnamees hoertje was? En wat is er eigenlijk met Lisa gebeurd? Is ze een cup of tea gaan drinken? Dat en nog veel meer komen we morgen om 20.30 te weten, want dan mogen de dorpelingen weer stemmen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Weerwolfspel #58 deel 2!
Neko*
101 11-05-2009 19:08
De Kantine Weerwolfspel 52 deel 2.
Verwijderd
400 28-10-2008 07:00
De Kantine *plak plak plak* CTRL - V topic!
Cherry Springs
499 21-10-2006 15:50
De Kantine Tribute to Quiana: Control C en ook Control V
hasseltboy
500 28-07-2005 22:58
Beleidszaken Over het wws en andere spellen
owlbeer
27 31-03-2004 23:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.