Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2002, 20:44
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Beelden van het Binnenhof: Is het daar nog niet donker? Hier in het oosten wel. Nog geen mededelingen over de brand verder?
dat was op dat moment een half uur geleden ofzoiets
of niet?

door brand is het ook wat lichter.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Advertentie
Oud 06-05-2002, 20:46
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
M-King schreef:


Volgens mij werd daartoe ook niet opgeroepen en als wel ben ik het daar natuurlijk ook niet mee eens....
UnknoWn EntiTy schreef:



--------------------------------------------------------------------------------
Goh, een forumbaas die een moord goedkeurt....
Kan je forumbazen ook bannen?



------------------

Citaat:
okee, dan zijn we het eens
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Oud 06-05-2002, 20:46
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
pim fortuyn is nu gestorven, maar de lijst fortuyn niet. Weet je wie er echt gestorven is??? De Politiek! Er gebeurt niets omdat niemand vertelt wat er in z'n hart afspeelt. Dat is waar pim fortuyn verschil uitmaakt. Ik mag het dan niet 100% eens zijn met de standpunten van hem in christelijke opinie, maar als ik zie de spirit de in hem leeft waardoor ie met volle overtuiging zijn ideeën geeft en meningen recht uit z'n hart vindt ik het een eer om in dit land te wonen. Ik hoop van harte dat de politiek nu eens een keer begrijpt waar het om gaat. Niet om kennis maar om wat er in je haart speelt en hoe je die goed tot uiting kunt brengen en toepassen op de samenleving!

Pim Fortuyn! Mission Accomplished!

PS : ik heb het hier over het karakter van dhr fortuyn niet alleen over zijn politieke inbreng.
Oud 06-05-2002, 20:46
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Hoe gaat het nu verder met LPF?
Ik denk nl. dat het aantal stemmen alleen maar zou groeien.
Vlgnz mij is dat ook het geval ja..
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 06-05-2002, 20:47
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
ekki schreef:


dat was op dat moment een half uur geleden ofzoiets
of niet?

door brand is het ook wat lichter.
Beetje offtopic, maar ik vroeg het me gewoon af.
Oud 06-05-2002, 20:47
DrFreeman
DrFreeman is offline
LPF is niks, Hij was de enige die een verschil zou gaan maken...
Oud 06-05-2002, 20:49
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Conan the Librarian schreef:
Je hebt maar één gek nodig om dit voor elkaar te krijgen. Het hoeft niet per se iets direct over de maatschappij an sich te zeggen... dit had veertig jaar geleden ook kunnen gebeuren.
Maar het is diep triest.
Idd, die mensen die zeggen "hoe kan dit in Nederland gebeuren", "wat is dit nu voor democratie", etcetc. Wat een zwets. Dit had overal kunnen gebeuren. Dit is een eenmansactie.

Goed. Wat een ongelovelijk trieste actie. Aangenomen dat dit inderdaad een politieke moord is (dat is nog niet zeker namelijk, iedereen roept dat nu wel...maar goed), wat je ook van iemand vindt, moord is geen oplossing. Zo'n man moet met woorden "bestreden" worden. Ik zit hier met een boel mensen, en zijn allemaal van die mening. Dat stemt toch een beetje hoopvol.

Niet dat het nu zin heeft om zo'n discussie te voeren, maar laten we niet hopen dat het een allochtoon is. Alsof er nog niet genoeg idioten zijn die hen de schuld van alles willen geven.

En nu maar hopen dat dit geen martelaarschap tot gevolg heeft....
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 06-05-2002, 20:49
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Beetje offtopic, maar ik vroeg het me gewoon af.
boeiend verder
maar ik zag net weer wat beeldjes en die waren weer heel licht = niet up to date gok ik. beetje een uurtje ofzo eerder.
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Oud 06-05-2002, 20:50
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Het is triest dat iemand moet sterven voor zijn ideen
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 06-05-2002, 20:51
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:


kan je misschien iets duidelijker zijn want ik weet niet wat je bedoeld hoor...
het was niet tegen je bedoelt, ik ben het met je eens. je zeigaat zoeken naar preciese woorden)
'Zo'n iemand krijg je nooit weer, eindelijk iemand die gewoon durfde te zeggen wat veel nederlanders denken..!!' en toen vulde ik het aan, ....wat VEEL NEDERLANDERS denken --blijkt uit de grote aanhang van Pim Fortuyn snappie?
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Oud 06-05-2002, 20:51
DrFreeman
DrFreeman is offline
het is 1x eerder in de geschiedenis voorgekomen dat een politicus om het leven is gekomen, vermoord, dit soort dingen gebeuren echt niet zomaar. ik vind het wel degelijk een teken waar het heengaat met deze maatschappij
Oud 06-05-2002, 20:53
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
LPF is niks, Hij was de enige die een verschil zou gaan maken...
Een goede vriend van hem zei dat als hij nog zou leven gezegd hebben; Niet zeuren maar doorgaan. En da's wat er moet gebeuren Lijst fortuyn gaat door zonder fortuyn.

[edit: waaromniet?] dit was reclame [/edit: waaromniet?]
__________________
http://www.pimmy.tk !!! Its not about the story you wrote, its about the pencil that wrote it!

Laatst gewijzigd op 06-05-2002 om 20:56.
Oud 06-05-2002, 20:53
M-King
M-King is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
het is 1x eerder in de geschiedenis voorgekomen dat een politicus om het leven is gekomen, vermoord, dit soort dingen gebeuren echt niet zomaar. ik vind het wel degelijk een teken waar het heengaat met deze maatschappij
Doel je op JFK... er waren nog veel meer maar die hebben gewoon niet zoveel aandacht gekregen....
Oud 06-05-2002, 20:54
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:

Idd, die mensen die zeggen "hoe kan dit in Nederland gebeuren", "wat is dit nu voor democratie", etcetc. Wat een zwets. Dit had overal kunnen gebeuren. Dit is een eenmansactie.
Dit was een eenmansactie, Erfurt was een eenmansactie...
Waar houdt het op. Erfurt was een aanslag op de veiligheid, dit is een aanslag op de vrijheid van meningsuiting.

Omdat het een eenmansactie is moeten we er maar niks aan doen?

BTW, een blanke Nederlandse man aangehouden. officieel volgens de persconferentie.
Oud 06-05-2002, 20:55
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Suerte Donna schreef:
Ik snap niet dat iemand kan zeggen "opgeruimd staat netjes", jeez. Pim Fortuyn gewoon doodgeschoten.... Je kan veel van hem zeggen maar het was iemand die inspireerde, iemand die een eindelijk wat leven in de politiek bracht.Iemand met Ontzettende charisma en iemand die levenslust uitstraalde en nog zoveel meer. Ik vind het echt bespottelijk dat sommigen hier zulke harde dingen zeggen. Ik vind het persoonlijk echt een groot verlies voor Nederland en echt..ik vond het een geweldige man. Zoiets als dit heeft hij NIET verdient..!! AT YOUR SERVICE!!!
Misschien wil ik wel helemaal niet dat er leven in de politiek word gebracht. Mensen die zich niet in politiek interesseren en niets van af weten, daarvan heb ik liever dat ze niet stemmen...

Ik vind het mooi dat Nederland hem kwijt is, zolang hij maar geen martelaar word
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 20:55
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
M-King schreef:


Doel je op JFK... er waren nog veel meer maar die hebben gewoon niet zoveel aandacht gekregen....
nee niet JFK, ik heb het in dit geval waar het met Nederland heengaat, onder andere veramerikanisering
Oud 06-05-2002, 20:57
DrFreeman
DrFreeman is offline
Ik hoop met heel me hart dat de dader Niet gek is, en een hel van een tijd doorgaat (psychisch)
Oud 06-05-2002, 20:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
het is 1x eerder in de geschiedenis voorgekomen dat een politicus om het leven is gekomen, vermoord, dit soort dingen gebeuren echt niet zomaar. ik vind het wel degelijk een teken waar het heengaat met deze maatschappij


Volgens mij ben jij niet echt van geschiedenis op de hoogte...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 20:58
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Dit was een eenmansactie
Weet je dat zeker??
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Oud 06-05-2002, 20:59
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:

*rotzooi*
Je kan lullen wat je wilt, maar een ""opgeruimd staat netjes", " is en blijft een ongevoelig, ontactisch, asociaal, egoistisch antwoord.
Oud 06-05-2002, 20:59
GoodforNothing
Avatar van GoodforNothing
GoodforNothing is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:




Volgens mij ben jij niet echt van geschiedenis op de hoogte...
hij bedoelt hier in nederland! snul!
Oud 06-05-2002, 21:00
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Nee...ben ik niet zeker van, ik weet niet wat ik ervan moet denken. Het was een reactie op Rollo Tomassi.
Oud 06-05-2002, 21:01
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:




Volgens mij ben jij niet echt van geschiedenis op de hoogte...
de discussie ging over waar het met Nederland heenging, niet de hele wereld, dankje
Oud 06-05-2002, 21:02
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:
Ik zie de 1e quote toch echt als een goedkeuring. Het lijkt alsof je oprecht blij bent dat ie er niet meer is en in dat geval keur je een moord dus goed.
En je hoeft niet te treuren om de dood van hem, tuurlijk niet, maar je mag wel vrezen voor de maatschappij. Iemand die een andere mening heeft wordt gewoon neergeschoten. Wat is het volgende? Gaan we met zijn allen homo's afschieten? Die hebben ook een andere mening dan de meesten. En zeker van een forumbaas had ik zo'n opmerking niet verwacht. FB word je blijkbaar zomaar, want van intelligentie is bij deze uitspraak totaal geen sprake...
Als ik blij ben dat iemand er is keur ik de moord goed? En jij durft over intelligentie te praten?

Bovendien word elke dag wel iemand om z'n mening vermoord, honderden zelfs. Waarom zou het nu opeens een probleem zijn. Omdat jullie gewoon een stelletje hypocrieten personen zijn...

En over mijn intelligentie, die is ongetwijfeld aanzienlijk hoger dan die van jou, normaal schep ik daar niet over op, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 21:05
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Je kan lullen wat je wilt, maar een ""opgeruimd staat netjes", " is en blijft een ongevoelig, ontactisch, asociaal, egoistisch antwoord.
Waarom?

Dat ik blij ben dat hij uit de politiek is, mag dat niet? Is dat een doodzonde? Is dat niet een mening, die volgens al die mensen hier zo heilig is

Ontactisch, hebben we wat aan al dat zielige gedoe? Discussie heb je als iets van meerdere kanten word bekeken.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 21:05
Finntroll
Avatar van Finntroll
Finntroll is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Mooi zo, opgeruimt staat netjes.
Geweldige gast ben jij zeg!!
Had van jou toch iets meer verwacht, maar dat valt blijkbaar dan ook weer tegen.......
__________________
PIM WE ZULLEN AAN JE BLIJVEN DENKEN!!!!!
Oud 06-05-2002, 21:05
Suerte Donna
Avatar van Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
boardbabe schreef:


het was niet tegen je bedoelt, ik ben het met je eens. je zeigaat zoeken naar preciese woorden)
'Zo'n iemand krijg je nooit weer, eindelijk iemand die gewoon durfde te zeggen wat veel nederlanders denken..!!' en toen vulde ik het aan, ....wat VEEL NEDERLANDERS denken --blijkt uit de grote aanhang van Pim Fortuyn snappie?
yupz, ik snap t nuj
thnx!!
__________________
Don't be with the one you can live with, be with the one you can't live without.....
Oud 06-05-2002, 21:05
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Dit was een eenmansactie, Erfurt was een eenmansactie...
Waar houdt het op. Erfurt was een aanslag op de veiligheid, dit is een aanslag op de vrijheid van meningsuiting.

Ik bedoelde dat iedereen maar begint te roepen "waar gaat het heen met de wereld/Nederland" en dat soort zwets. De wereld verandert weinig, alleen omdat er een prominent iemand is vermoord. Dit soort dingen gebeuren al duizenden jaren. Aan zo'n moord kun je absoluut geen conclusies verbinden over de staat van de wereld of zelfs Nederland.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 06-05-2002, 21:05
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Bovendien word elke dag wel iemand om z'n mening vermoord, honderden zelfs. Waarom zou het nu opeens een probleem zijn. Omdat jullie gewoon een stelletje hypocrieten personen zijn...
Dat is nog geen excuus voor JOU om als een nuchtere droplul "opgeruimd staat netjes" te zeggen, of wel soms?!
Oud 06-05-2002, 21:06
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Als ik blij ben dat iemand er is keur ik de moord goed? En jij durft over intelligentie te praten?

Bovendien word elke dag wel iemand om z'n mening vermoord, honderden zelfs. Waarom zou het nu opeens een probleem zijn. Omdat jullie gewoon een stelletje hypocrieten personen zijn...

En over mijn intelligentie, die is ongetwijfeld aanzienlijk hoger dan die van jou, normaal schep ik daar niet over op, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
Ja ik zie het zo, als je blij kunt zijn met een moord, keur je het iig niet af. En dat er elke dag wel iemand om zijn mening wordt vermoord...dat klopt, maar dat gebeurd(bijna) niet in Nederland. En daar praten we hier over.

En over je intelligentie, je moet van goeie huize komen wil je meer intelligentie hebben dan ik. En als je dat wel hebt zou ik eens goed gaan nadenken, want dan benut je je intelligentie bij lange na niet voldoende.
Oud 06-05-2002, 21:07
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:


Waarom?

Dat ik blij ben dat hij uit de politiek is, mag dat niet? Is dat een doodzonde? Is dat niet een mening, die volgens al die mensen hier zo heilig is

Ontactisch, hebben we wat aan al dat zielige gedoe? Discussie heb je als iets van meerdere kanten word bekeken.
Het gaat om respect.
Oud 06-05-2002, 21:07
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Dat is nog geen excuus voor JOU om als een nuchtere droplul "opgeruimd staat netjes" te zeggen, of wel soms?!
Het is misschien wat cru gezegd, daar ben ik het absoluut mee eens. Maar ik ben er verre van rouwig om dat hij niet meer is, dus waarom zou ik die mening niet mogen uiten?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 21:07
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
slisje schreef:
ja okey, maar laten we dit vooral uit een humaan oogpunt bekijken, en niet gelijk pim er achter zetten...
dit is gewoon moord en mag zoals je al zelf zegt niet ongestraft gaan...
echter dan komen we met het sublieme nederlandse stelsel...
dus deze man woord ontoerekenings vatbaar verklaard en is na 3 maanden weer vrij...
Je zegt het zelf al: "gewoon moord".
Niets bijzonders, dus. En is er dus ook geen reden om hier zo extreem veel aandacht aan te besteden.

Overigens blijkt dat je weinig kaas hebt gegeten van het Nederlandse rechtsteltsel. Iemand die ontoerekeningsvatbaar wordt verklaard, krijgt veelal ook verplichte TBS opname en dat kan tot maximaal levenslang duren.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 06-05-2002, 21:09
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Ik bedoelde dat iedereen maar begint te roepen "waar gaat het heen met de wereld/Nederland" en dat soort zwets. De wereld verandert weinig, alleen omdat er een prominent iemand is vermoord. Dit soort dingen gebeuren al duizenden jaren. Aan zo'n moord kun je absoluut geen conclusies verbinden over de staat van de wereld of zelfs Nederland.
Goed...je hebt wel een punt. Moorden gebeurd al duizenden jaren. Maar je zou toch verwachten dat we na al die duizenden jaren op deze aarde zo langzamerhand wel beter zouden weten dan mensen uitmoorden doordat ze een andere mening hebben...
Oud 06-05-2002, 21:09
DrFreeman
DrFreeman is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef:
Ik bedoelde dat iedereen maar begint te roepen "waar gaat het heen met de wereld/Nederland" en dat soort zwets. De wereld verandert weinig, alleen omdat er een prominent iemand is vermoord. Dit soort dingen gebeuren al duizenden jaren. Aan zo'n moord kun je absoluut geen conclusies verbinden over de staat van de wereld of zelfs Nederland.
ik quote mezelf dan maar "het is 1x eerder in de geschiedenis voorgekomen dat een politicus om het leven is gekomen, een politieke Moord, dit soort dingen gebeuren echt niet zomaar. ik vind het wel degelijk een teken waar het heengaat met deze maatschappij"

en ja in nederland voor de mensen die dat niet doorhadden
Oud 06-05-2002, 21:09
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Kezmanian Devil schreef:


Ja ik zie het zo, als je blij kunt zijn met een moord, keur je het iig niet af. En dat er elke dag wel iemand om zijn mening wordt vermoord...dat klopt, maar dat gebeurd(bijna) niet in Nederland. En daar praten we hier over.

En over je intelligentie, je moet van goeie huize komen wil je meer intelligentie hebben dan ik. En als je dat wel hebt zou ik eens goed gaan nadenken, want dan benut je je intelligentie bij lange na niet voldoende.
Hoe weet jij dat van al die moorden die hier gepleegt worden er bijna geen over meningen gaan?

Dat is jouw mening, ik prefereer niet met de horde mee te gaan maar iets kritisch te bekijken.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 21:09
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Waarom?

Dat ik blij ben dat hij uit de politiek is, mag dat niet? Is dat een doodzonde? Is dat niet een mening, die volgens al die mensen hier zo heilig is

Ontactisch, hebben we wat aan al dat zielige gedoe? Discussie heb je als iets van meerdere kanten word bekeken.
Het gaat over de dood van een medemens. Er is geen SPAT politiek hiermee betrokken. Zoals kok zei, een politicus bevecht je met woorden, NIET met kogels.

Andere mensen hebben hier behoefte aan, godverdomme, het gaat over een moord, een mens die een kogel door zijn hoofd, nek en hart heeft gekregen.

MENSEN RUIM JE NIET OP. NIET HIER IN NEDERLAND. NERGENS TER WERELD.

Als jij als Luchtige Lul van die luchtige commentaar gaat geven, trap je daar andere mensen mee op hun tenen. Ontactisch en egoistisch. Aandachtzoeker.
Oud 06-05-2002, 21:09
Verwijderd
Citaat:
Unexplained schreef:

Je zegt het zelf al: "gewoon moord".
Niets bijzonders, dus. En is er dus ook geen reden om hier zo extreem veel aandacht aan te besteden.
.
Ik zou het niet 'gewoon moord' willen noemen. Het blijft een aanslag op de democratie.
Oud 06-05-2002, 21:09
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
darkshooter schreef:
Het gaat om respect.
Zie jij niet dat jij nog respectlozer bent door geen respect te tonen voor mensen die hier anders tegenaan kijken dan jij?
Je beperkt iemand in z'n vrijheid, en dat is vrij ernstig vind ik.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 06-05-2002, 21:10
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
darkshooter schreef:

Het gaat om respect.
Waar zou ik respect voor moeten hebben?
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 06-05-2002, 21:10
M-King
M-King is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Als ik blij ben dat iemand er is keur ik de moord goed? En jij durft over intelligentie te praten?

Bovendien word elke dag wel iemand om z'n mening vermoord, honderden zelfs. Waarom zou het nu opeens een probleem zijn. Omdat jullie gewoon een stelletje hypocrieten personen zijn...

En over mijn intelligentie, die is ongetwijfeld aanzienlijk hoger dan die van jou, normaal schep ik daar niet over op, maar voor jou maak ik graag een uitzondering.
"Opgeruimd staat netjes " geeft mij ook het gevoel van goedkeuring... Misschien beledig je mij nu ook dat ik niet zo slim bij als jij (alleen zo'n opmerking zegt al wat over iemand maarja)
In ieder geval vatten veel andere jouw woorden net zo op als ik...

En over die vele andere.... Natuurlijk heb je daarmee gelijk maar dat hoeft toch niet te zeggen dat het niet erg is...

FF een voorbeeld... Stel een van je vrienden gaat dood... je gaat naar zijn begrafenis... ben je nu ook hypocriet omdat je niet naar de begrafenis bent geweest van iemand anders..... Het is normaal dat je je meer bezighoudt met mensen wie je kent of denkt te kennen... Dit heeft helemaal niets met hypocriet te maken.
Oud 06-05-2002, 21:11
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Niemand schiet er iets mee op wanneer jullie een dick-matching contest gaan zitten houden. Doe dat op Onzin alsjeblieft. Het is al chaotisch zat hier.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 06-05-2002, 21:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Het is misschien wat cru gezegd, daar ben ik het absoluut mee eens. Maar ik ben er verre van rouwig om dat hij niet meer is, dus waarom zou ik die mening niet mogen uiten?
Nogmaals, je mag dan wel de titel 'forumbaas' hebben, wil nog niet betekenen dat je een 'meerdere' tussen de mensen bent, je bent evenveel waard als de rest. Breng dan ook respect op, en laat andere mensen in hun waarde. Laat ze treuren. "Opgeruimd staat netjes", yeah right. Je wilt aandacht trekken, NIET je mening uiten. Als je je mening wilde uiten, deed je dat, *INTELLIGENT* als je was, een paar dagen later. NA de emoties waar andere mensen aan lijden. Maar nee, jij wilt lekker natrappen. Dat vind je leuk. Het is immers maar een forum en het boeit je toch geen reet als iedereen je een klootzak vind. Je bent immers forumbaas en er kan je niks gebeuren.
Oud 06-05-2002, 21:12
Verwijderd
Citaat:
waaromniet? schreef:


Waar zou ik respect voor moeten hebben?
Voor de dode. Het is toch erg dat iemand wordt vermoord omdat ie iets te extreem is en zijn meninguit. Het gaat er nu niet om of jij links bent.
Oud 06-05-2002, 21:12
L Boksha
Avatar van L Boksha
L Boksha is offline
Zucht...
Ik keur deze moord zeer af. Niet omdat Fortuyn dood is, dat kan me niks schelen. Eerlijk gezegd gun ik hem deze eer niet. Je kunt zeggen wat je wil, maar naast president worden is dit het beste dat hem kon overkomen. Plotseling is iedereen idolaat van hem en zijn kop is de hele avond op TV.
Ik hoop dat ze de dader hard straffen. Niet omdat hij het verdient omdat hij Fortuyn gekeeld heeft, maar omdat hij zo dom is geweest te denken dat hij hiermee Fortuyn kan stoppen, en omdat de kneuzen op straat dan tenminste hun rothoofden houden.

Fortuyns laatste woorden waren waarschijnlijk een quote uit Star Wars: "If you strike me down, I will become more powerful than you can IMAGINE."- Obi Wan Kenobi
__________________
完璧な物語だ!
Oud 06-05-2002, 21:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Even korte uitleg:

Er worden zoveel mensen vermoord, jammer, maar dat gebeurd. Wat dat betreft niks bijzonders, hij is niet meer mens dan iemand anders. Drugsdealers die vermoord worden word ook vaak als goed ervaren niet?

Ik mocht hem niet en was het absoluut niet met hem eens, moet ik dan nu treuren dat hij weg is? Heb ik absoluut geen behoefte aan en zie ik ook geen enkele reden toe.
Ik ben et met je eens....zoveel doden per dag, en alleen is et onhumaan als et om een bekende gaat...natuurlijk had ik liever gehad dattie verpletterd werd bij de verkiezingen..(et zag dr niet naar uit, maar toch)..maar hij negeerde bedreigingen...dan lok je et bijna uit...
Ik was et helemaal niet met em eens, en ik treur niet om zn dood.
Life goes on...nix bijzonders..dader haatte em gewoon en moest em volgens zichzelf vermoorden...nix grote gevolgen voor de samenleving...gewoon een van de zoveel moorden per jaar.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 06-05-2002, 21:13
ikhebveelschool!
ikhebveelschool! is offline
Dit is echt niet normaal,hij zei dat hij 87 ging worden ,NIET DUS!!!
Ik ben echt aangeslagen!!!
Oud 06-05-2002, 21:14
Suerte Donna
Avatar van Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Misschien wil ik wel helemaal niet dat er leven in de politiek word gebracht. Mensen die zich niet in politiek interesseren en niets van af weten, daarvan heb ik liever dat ze niet stemmen...

Ik vind het mooi dat Nederland hem kwijt is, zolang hij maar geen martelaar word
Nee misschien wil je dat ook wel helemaal niet maar dan maar iemand doodschieten die dat wel doet??
Kom op joh..omdat iemand iets doet wat jou niet aanstaat wil toch nog niet zeggen dat je hem dan maar af moet knallen?

Dat iemand die zo kort door de bocht is forum baas is, met jou valt zo jah helemaal niet te discussieren, je hebt echt vreselijke zwart witte kijk.

En wat heeft het argument dat mensen die zich niet interesseren in de politiek en daarom maar niet moeten stemmen te maken met de moord op Pim fortuyn en mijn aanval op jouw "opgeruimd staat netjes"??
__________________
Don't be with the one you can live with, be with the one you can't live without.....
Oud 06-05-2002, 21:14
Kezmanian Devil
Avatar van Kezmanian Devil
Kezmanian Devil is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Hoe weet jij dat van al die moorden die hier gepleegt worden er bijna geen over meningen gaan?

Dat is jouw mening, ik prefereer niet met de horde mee te gaan maar iets kritisch te bekijken.
Tuurlijk gaan ze wel over meningen, maar dan is er sprake van een meningsverschil, oftewel een ruzie. Hier is iemand vermoord om wat ie zegt op tv. Hij heeft verder niks te maken met de moordenaar.
Oud 06-05-2002, 21:15
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Marcade schreef:


Nogmaals, je mag dan wel de titel 'forumbaas' hebben, wil nog niet betekenen dat je een 'meerdere' tussen de mensen bent, je bent evenveel waard als de rest. Breng dan ook respect op, en laat andere mensen in hun waarde. Laat ze treuren. "Opgeruimd staat netjes", yeah right. Je wilt aandacht trekken, NIET je mening uiten. Als je je mening wilde uiten, deed je dat, *INTELLIGENT* als je was, een paar dagen later. NA de emoties waar andere mensen aan lijden. Maar nee, jij wilt lekker natrappen. Dat vind je leuk. Het is immers maar een forum en het boeit je toch geen reet als iedereen je een klootzak vind. Je bent immers forumbaas en er kan je niks gebeuren.
Ik ga mijn mening niet inhouden omdat andere toevallig sympathie voor die vent hebben. Er zijn ook mensen met sympathie voor Hitler, mag ik hem toch ook nog wel veroordelen? En dat ik forumbaas ben staat hier compleet los van, ik had het net zo goed onder een andere nick kunnen doen, laat me volkomen koud. Ook onder een andere nick word je niet geband voor het geven van je mening.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Waar was jij 6 mei 2002 rond 18.00 uur?
Mr.Oizo
125 27-02-2008 06:52
De Kantine Waar was jij op 6-5-2002?
Mr.Oizo
106 10-05-2006 11:33
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 18!
Verwijderd
253 23-04-2003 15:46
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Ik heb begrip voor Volkert (deel II)
Kubstudent
272 09-04-2003 10:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Dijkstal bezorgd over bedreigingen kopstukken PvdA en Groenlinks
Verwijderd
2 08-05-2002 17:49
De Kantine pim fortuyn is in zijn hoofd geschoten...
Tahval
7 06-05-2002 17:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:12.