Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2002, 16:59
Verwijderd
Citaat:
Predjuh schreef:

goh je weet wel alles zeker he ? jij hebt vast een iq van 5000
nee hoor weet nix zeker

ik geef alleen een visie..
Advertentie
Oud 02-04-2002, 17:18
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
hhah stelletje kapsoneslijers hier
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Oud 02-04-2002, 17:25
Verwijderd
Boeie. Hoger dan 50, want anders kan je geloof ik niet functioneren in het dagelijks leven.

En dat lukt nog net wel.
Oud 02-04-2002, 17:26
de
de is offline
132
Oud 02-04-2002, 17:58
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
vrezeleike vout schreef:
150 ben je zeer hoogbegaafd?
Nee, boven de 130 ben je hoogintelligent. Dat zegt niets over je begaafdheid.
Ik zit tegen de 150, boven de 150 is 'geniaal' de juiste term.

Citaat:
incognito schreef:
En... wat doet IQ er eigenlijk toe? IQ is toch een getalletje dat je het recht geeft ver jezelf op te scheppen?
Het nut van IQ wordt overschat. Maar IK hang er geen waardeoordeel aan, ik geef feiten. Dat doe JIJ door het 'opscheppen' te noemen.
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 02-04-2002, 18:03
Verwijderd
tja

nog nooit een test gedaan

tis dat mijn wiskunde bagger is... anders had ik wel havo gedaan..

dus zal wel iets meer als 100 zijn ofzo...
Oud 02-04-2002, 18:05
slisje
Avatar van slisje
slisje is offline
Gezien het een moment opnamen is,
en een mens zich in dingen kan ontwikkelen,
vooral in het stampen van testjes is dit relatief gezien niet correct...
Er worden dan wel om het jaar nieuwe testen gemaakt, maar deze zijn ook maar afhaneklijk van een ander zijn talent in het maken ervan...
Ik heb zelfs ook een keer zo'n test gedaan, en toen werd ik uitgelachen (omdat ik op de M.A.V.O zat) Toen gaf me dat motivatie, en ben ik redelijk cumlaude geslaagt ,
okay dat kwam omdat me uitslag redelijk hoog was en ik me gelijk best wel dom voelde met wat voor een resultaten ik had

okay maar mijn punt, iedereen die hier een getalletje gaat neerzetten zal het op E.Q een stuk minder scoren, en dit is naar mijn weten toch wel wat belangrijker
__________________
««...*Ilon@*...»»
Oud 02-04-2002, 18:19
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
het is niet zo belangrijk hoe hoog je IQ is. mensen met een hoger IQ kunnen over het algemeen wat beter leren, maar hoeven helemaal niet slimmer te zijn in het dagelijks leven dan mensen met een normaal IQ. sterker nog mensen met een heel hoog IQ zijn vaak een beetje contactgestoord. het is veel belangrijker hoe goed je gebruik kan maken van de intelligentie die je hebt.
__________________
Dih
Oud 02-04-2002, 18:19
ExeCute
Avatar van ExeCute
ExeCute is offline
Echt interessant om te weten wat je IQ is niet dus, er zijn nog genoeg andere factoren die een rol spelen.

Het gaat erom hoe de persoon zijn kennis gebruikt en net hoeveel hij heeft en dor op te scheppen hoe hoog je IQ is ben je wat mij betreft niet erg slim bezig
__________________
De kleinste minderheid is het individu Wie de rechten van het individu niet respecteert mag niet beweren dat hij opkomt voor de rechten van minderhedn
Oud 02-04-2002, 18:50
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
144...kan dr een puntje of twee schelen...test was nl engels en onofficieel, maar zeer accuraat.
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 02-04-2002, 19:08
Baron Sengir
Avatar van Baron Sengir
Baron Sengir is offline
Heb verschillende tests gedaan en er kwam altijd tussen de 145 en de 155 uit
__________________
I like angles...to a certain degree.
Oud 02-04-2002, 19:09
Verwijderd
LOL altijd dit
Oud 02-04-2002, 19:09
Verwijderd
ik schijn een hoog iq te hebben...(weet niet hoeveel) maar een hoog iq wil niet meteen zeggen dat je slim bent ofzo...ik heb namelijk met mn domme kop mavo gedaan terwijl ik vwo had kunnen doen...in dat iq gebeuren geloof ik niet erg, als je goed gokt kan je een hoger iq krijgen dan je normaal misschien zou hebben...als ik dus op een pechdag zon ding zou maken zou ik dus misschien veel lager kunnen scoren...inteligentie is iets wat je gewoon heel moeilijk kan meten, je hebt mensen met een goed geheugen die makkelijker goed kunnen scoren op een test, anderen hebben daar weer meer moeite mee...blablabla, dit is vast allemaal al eens gezegt
Oud 02-04-2002, 19:21
Verwijderd
124 van de nationale test
Oud 02-04-2002, 19:22
Verwijderd
Citaat:
^AmArU^ schreef:
haha ja precies
een EQ test is nog erger
ARGH
eqtest is veel belangrijker
die iqtest is meer logisch nadenken en of je goed geheugen hebt maar nie of je bepaalde kennis beschikt..ga dan maar meedoen met de zwakste schakel

[Dit bericht is aangepast door MegaManX (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 19:26
gumbajaja
Avatar van gumbajaja
gumbajaja is offline
Citaat:
DrFreeman schreef:
ik heb 352, en ik heb meerdere tests gedaan
en alles opgetelt zeker
__________________
[urgent message] need sex [/ urgent message]
Oud 02-04-2002, 19:59
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
vrezeleike vout schreef:
Deze kan dicht.

Ik weet me eige IQ niet maar als mensen al beginnen met 150 en hoger te roepen dan kan dit ding van mij dicht.
Het is natuurlijk aan jou om te oordelen of die mensen ook werkelijk zo'n hoog iq kunnen hebben...
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 02-04-2002, 21:19
JCH83
Avatar van JCH83
JCH83 is offline
[suggestiemode]

Als jullie nou allemaal eens volgend jaar met die nationale IQ-test van BNN meedoen..... Iedereen dezelfde test, kunnen jullie mooi vergelijken. (Het maakt niet uit waarmee je meet, als je het maar altijd hetzelfde doet)

[einde suggestiemode]
__________________
- - - -Vive virtute duce comite fortuna- - -
Oud 02-04-2002, 21:21
Diablos
Avatar van Diablos
Diablos is offline
Citaat:
JCH83 schreef:
[suggestiemode]

Als jullie nou allemaal eens volgend jaar met die nationale IQ-test van BNN meedoen..... Iedereen dezelfde test, kunnen jullie mooi vergelijken. (Het maakt niet uit waarmee je meet, als je het maar altijd hetzelfde doet)

[einde suggestiemode]
nog een suggestie, je kan dan beter een test nemen waar geen fouten in zitten, dat geeft een nauwkeuriger beeld van de uitslag

__________________
Dih
Oud 02-04-2002, 21:24
DrFreeman
DrFreeman is offline
nog een suggestie, maak een boeiende topic, ipv dit lamme opschepgezeik en geruzie over iets wat echt enorm loos is.

het zal me persoonlijk echt een worst wezen wat iedereen zijn/haar iq is hier, een persoon wordt er niet aardiger door, of beter bekend of wat dan ook, topics als, "wat voor kleur sokken heb jij" worden gesloten, waarom dit niet?


[Dit bericht is aangepast door DrFreeman (02-04-2002).]
Oud 02-04-2002, 21:53
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
JCH83 schreef:
[suggestiemode]

Als jullie nou allemaal eens volgend jaar met die nationale IQ-test van BNN meedoen..... Iedereen dezelfde test, kunnen jullie mooi vergelijken. (Het maakt niet uit waarmee je meet, als je het maar altijd hetzelfde doet)

[einde suggestiemode]
Leuke suggestie, maar die test meet niet hoog genoeg voor mij.
(en nee, dat is niet om arrogant te doen, gewoon een bevinding van feiten)
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Oud 02-04-2002, 22:27
rockyj
Avatar van rockyj
rockyj is offline
mijn iq is hoger/lager
__________________
Tsja, ik had natuurlijk ook wat anders kunnen typen
Oud 02-04-2002, 23:50
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Diablos schreef:
122 is unversiteits niveau, de meeste hier eruit lullen is niet echt moeilijk. feitenkennis heeft weinig met IQ te maken. en verder geeft je IQ niks anders aan als je leervermogen, niet hoe slim je bent.
IQ draait om inzicht. Die IQ test op BNN was ongelovelijk slecht, omdat er erg veel op feitenkennis getoetst werd. Dat-moet-je-maar-net-weten-vragen dus.

Ow ennuh, MiSsDeLiCiOuSs: FF ter info: Einstein had een IQ van rond de 150 IIRC. Bovendien is je vage gezwam ontzettend doorzichtig.
Oud 02-04-2002, 23:52
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:
Het is natuurlijk aan jou om te oordelen of die mensen ook werkelijk zo'n hoog iq kunnen hebben...
Hij heeft wel gelijk. Op een of andere manier hoor je geen cijfers onder de 120, terwijl 100 het gemiddelde is. Beetje sneu dit. Minstens de helft liegt, of vermeldt cijfers van slechte testen.
Oud 03-04-2002, 06:13
KazzZ
Avatar van KazzZ
KazzZ is offline
mn IQ ligt tussen de 100 en 200 in
__________________
chaos!
Oud 03-04-2002, 07:01
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Ik merk dat IQ en de grootte van het minderwaardigheidscomplex evenredig oplopen.
Oud 03-04-2002, 09:05
Luca
Avatar van Luca
Luca is offline
Citaat:
Joshua schreef:
IQ heeft niks met het niveau hier te maken... er zijn veel meer factoren hier aan verbonden...
__________________
Als ik een verzinsel ben, dan ben ik toevallig wel het beste verzinsel van de wereld -(Astrid Lindgren)-
Oud 08-04-2002, 20:30
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Chimera schreef:


Hij heeft wel gelijk. Op een of andere manier hoor je geen cijfers onder de 120, terwijl 100 het gemiddelde is. Beetje sneu dit. Minstens de helft liegt, of vermeldt cijfers van slechte testen.
Dat een groot percentage hier ligt is idd heel waarschijnlijk, dat wil alleen absoluut niet zeggen dat er geen mensen kunnen zijn met een iq boven de 150.
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Oud 08-04-2002, 20:33
Smiley_Knorretje
Smiley_Knorretje is offline
ok, nu is volgens mij wel bewezen dat het IQ hier op scholieren.com behoorlijk hoog ligt
__________________
Vandaag is de eerste dag van de rest van mijn leven.
Oud 09-04-2002, 00:40
JJzD
JJzD is offline
60 als ik amzzel heb
__________________
-|-
Oud 09-04-2002, 00:42
Verwijderd
124 van de Nationale Test
Oud 09-04-2002, 00:44
maar
Avatar van maar
maar is offline
137 van de Nationale Test
Oud 09-04-2002, 00:44
Tampert
Avatar van Tampert
Tampert is offline
Citaat:
JCH83 schreef:
[suggestiemode]

Als jullie nou allemaal eens volgend jaar met die nationale IQ-test van BNN meedoen..... Iedereen dezelfde test, kunnen jullie mooi vergelijken. (Het maakt niet uit waarmee je meet, als je het maar altijd hetzelfde doet)

[einde suggestiemode]
Je demkt toch werkelijk niet dat ik BNN ga kijken alleen maar om mijn IQ te meten?

ik heb ook mijn princiepes...

trouwens... aangezien er geen negatieve getallen uit die test kunnen komen kan mijn IQ daardoor ook niet gemeten worden...
__________________
NIZ| tegenpartij|Kriminalpolizei!!|De hele mikmak| Dank voor die bloemen
Oud 09-04-2002, 00:48
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
waaromniet? schreef:


Het is natuurlijk aan jou om te oordelen of die mensen ook werkelijk zo'n hoog iq kunnen hebben...
jah
boven 144 is het niet goed meetbaar meer
(naast de toch al Sd van 15, afgelegde test, hoeveelheid geslapen, getraindheid in bepaalde onderdelen van de test)

kortom trek er 30 vanaf en je zit veilig
(ow en nog 's 20 voor het vele overdrijven hiero)

ooow mensen
nie hoe goed jij verbanden kan zien, maar hoe gelukkig jij bent in je leven en hoe de invloed van jou op je naaste is wat uitmaakt (vooral dat laatste wil het nog wel schorten bij bepaalde mensen die zichzelf heel erg slim vinden)
__________________
-|-
Oud 09-04-2002, 02:31
vakje27
Avatar van vakje27
vakje27 is offline
Mijn moeder zegt dat mijn iq best om over naar huis te schrijven is, en dat heb ik dus gedaan..
dat geeft aan dat mijn iq dusdanig hoog is dat ik iig
-Kan lezen en schrijven
-Mijn eigen adres weet

Maar hij ligt rond de 130 geloof ik
Even getest zojuist.
op www.alkmaarnet.nl/iq was het 156
op www.iqtest.com was het 140
__________________
ostensibly motionless, the hare was tremblingg wtih excitement, for without his spectacles he appeared completely helpless!
Oud 09-04-2002, 04:41
zwarte rat
zwarte rat is offline
ik weet mijn eigen IQ niet, zal wel gemiddeld zijn (wat is gemiddeld?) maar, ik denk eigenlijk dat het best hoog ligt op scholieren.com,
als je op psychologie, of op die school-vakken kijkt...

greets!
Oud 09-04-2002, 06:17
JJzD
JJzD is offline
Citaat:
zwarte rat schreef:
ik denk eigenlijk dat het best hoog ligt op scholieren.com,
sluit ik me niet bij aan
ken redelijk wat mensen hier die ok miss als Iq wel redelijk scoren maar dat op andere terreinen zo laten liggen dat ze in feite misvormd zijn
(including myself)

(ik stel zijn hoog IQ idd gelijk aan mens als voorbeelde, kweet is nie hetzelfde maar wel waar het uiteindelijk om draait)
__________________
-|-
Oud 09-04-2002, 07:20
Conjo Inter
Conjo Inter is offline
Heb ooit een paar tests gedaan. Kwam een redelijk hoog getal uit, dus geloof ik het niet. Laten we het houden dak zelf zou schatten, hmmmm, 110 (hooguit ofzow ). Uit die conjo test kwam 146 geloof ik
__________________
Conjo ronjo, de ene conjo is de ander zijn ronjo. HOER!
Oud 09-04-2002, 07:25
Talon
Avatar van Talon
Talon is offline
ik heb altijd gehoopt dat ik een erg laag iq had, zodat ik me niet veel zorgen maakte over dingetjes en ik een lekker simpel bestaan zou kunnen hebben.
Maar helaas, dat was niet voor mij weggelegd

En ook IK ben contactgestoord, en ik durf er voor uit te komen!
Jij ook?
__________________
Napoleon, don't be jealous that I've been chatting online with babes all day | Ugh! Gross! Freakin' idiot!
Oud 09-04-2002, 08:02
MiSsDeLiCiOuSs
MiSsDeLiCiOuSs is offline
Citaat:
Chimera schreef:

Ow ennuh, MiSsDeLiCiOuSs: FF ter info: Einstein had een IQ van rond de 150 IIRC. Bovendien is je vage gezwam ontzettend doorzichtig.
Dat zegt de grootste kneus... Hoor ik argumenten? Hoor ik bewijzen? Hoor ik redevoeringen? Nee, zoals gewoonlijk is het neukschaap chimera weer rond aan het blaten.

plz, houdt dan je smoel.
Oud 09-04-2002, 08:59
@pie
@pie is offline
Citaat:
RandyRhoads schreef:
Ik zou graag jullie IQ wel eens willen weten. Dit is alleen voor degene die het ook echt weten en niet schatten of zomaar wat noemen. Ik krijg vaak het IDee dat het vrij laag ligt hier. dus gewoon alleen je IQ invullen.

mijn IQ is 129 nu jullie
officiele tests:

toen ik 12 was had ik 133
toen ik 17 was had ik 137

als ik nu op internet doe kom ik rond de 140 uit...
Oud 09-04-2002, 13:17
ABrules
Avatar van ABrules
ABrules is offline
Je hebt een IQ en een EQ. dit gaat over het emotionele deel zeg maar,

in ieder geval zijn deze heel afhankelijk van elkaar

ik ken mensen met een enorm hoog IQ en die zitten emotioneel heel fout waardoor ze nog maar net een vbo diploma halen( niet om vbo af te kraken ofzo, ik vind de mensen die erop zitten niet minderwaardig ofzo)

dus....
je moet ook gebruik kunne maken van je hoge IQ.
Oud 09-04-2002, 13:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef:


Dat zegt de grootste kneus... Hoor ik argumenten? Hoor ik bewijzen? Hoor ik redevoeringen? Nee, zoals gewoonlijk is het neukschaap chimera weer rond aan het blaten.
Argumenten? Waarvoor? Ik vind je geblaat doorzichtig, dat is een MENING volgens mij ofniet?

Bééééh!
Oud 03-08-2004, 23:31
Verwijderd
Citaat:
MiSsDeLiCiOuSs schreef op 02-04-2002 @ 13:40 :
Mijn IQ ligt zo rond de 196 . het kan er 1 of 2 boven of onder zitten.

En dat is uit 6 officiele IQ-tests gemeten.
196, nadat je die 6 officiele IQ-tests bij elkaar opgeteld hebt zeker!

BTW: 143 over 141
Oud 03-08-2004, 23:33
Verwijderd
Wat een geniale up. Applaus.
Oud 03-08-2004, 23:36
Al_Pacino
Avatar van Al_Pacino
Al_Pacino is offline
dude alsof de mensen die hier op t forum zitten serieus naar hun intelligentie antwoorden (sommige misschien)
__________________
A person has an opinion. It's only an opinion. It's never a question of right or wrong.....
Oud 03-08-2004, 23:51
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Al_Pacino schreef op 04-08-2004 @ 00:36 :
dude alsof de mensen die hier op t forum zitten serieus naar hun intelligentie antwoorden (sommige misschien)
"dude"...dit kun je blijven zeggen. Alsof de "mensen" hier ooit op iets serieus naar waarheid antwoorden en dan in het bijzonder de kantine/terras/isolatiecel of hoe je het ook noemen wilt
Oud 03-08-2004, 23:52
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Het gemiddelde IQ ligt hier wel rond de 170 denk ik, ik zit daar ver onder... vandaar dat je me vaak op onzin zult vinden.
Oud 03-08-2004, 23:56
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Ghost schreef op 04-08-2004 @ 00:52 :
Het gemiddelde IQ ligt hier wel rond de 170 denk ik, ik zit daar ver onder... vandaar dat je me vaak op onzin zult vinden.
Dit bedoel ik dus...
Oud 03-08-2004, 23:59
Ghost
Avatar van Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 04-08-2004 @ 00:56 :
Dit bedoel ik dus...
Wat bedoel je allemaal?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Aanvraag: PERMANENTE BAN: Deadlock
JustTalk
15 29-05-2014 12:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Gemiddelde forum-bezoeker hier is verschrikkelijk dom!!
meneer poker
110 26-07-2004 15:23
ARTistiek dagboek van een debiel
Alopecia
18 17-03-2002 02:25


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:38.