Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-10-2004, 19:08
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Citaat:
Mennuz schreef op 01-10-2004 @ 13:36 :
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
omg
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 01:36
Verwijderd
Ik voel me zelden werkelijk verleidelijk. Iemand anders zorgt er misschien weleens voor dat ik gevoel heb dat ik me 'gewild' voel.
Ik weet niet of je dit als zelfde rekent.

Sowieso draait het dan toch weer zeer seksueel. En best persoonlijk.
Ik kan een recent voorbeeld geven...

Tijdens het voorspel met een 'nieuw' persoon, iemand die me opzich goed kent, maar nog niet helemaal op seksueel gebied. Hij is/was niet veel gewend, z'n eigen grenzen liggen, net als die van mij, eeeerg hoog, maar hij is er schijnbaar nooit mee bezig geweest. Altijd erg basis geweest.
Anyways, ik had hem wat geholpen bij mezelf, met mn eigen vingers die ik na afloop gewoon aflikte gezien ik er geen bezwaar tegen heb en liever mn lakens droog houd. Dit scheen hem te verbazen, 'm zwaar op te winden en op dat moment voelde ik me dus wel opperst gewild ja
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 01-10-2004 @ 13:36 :
Als mijn ferme tampeloeris een schaduw werpt tegen de slaapkamermuur als het onweert, en ik mezelf Graaf Salami noem.
Hahaha omg graaf salami rotlmalao

onhtopic ueh.. als ik net uit de doesj kom
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 18:14
juno
Avatar van juno
juno is offline
In de winter voel ik mij helemaal niet verleidelijk, als ik met twee dekbedden en een kruik en sokken aan en de poes in bed lig te kleumen. Als hij dan naast me kruipt heb ik meer zoiets van: Nee! het tocht! Niet zo wapperen! En nee, je mag je kouwe klauwen niet aan mijn warme borstjes warmen. Lazer op!

In de winter moet hij echt wel zijn best doen hoor voor ik opgewarmd ben. Letterlijk, dan.

Laatst gewijzigd op 10-10-2004 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 22:53
Verwijderd
Als ik mooie kleertjes aan heb, mijn hoofd mooi is en ik 2 rode wijn op heb.

Rode lippenstift ook nog wel eens helpen.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2004, 23:09
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-10-2004 @ 19:14 :
In de winter voel ik mij helemaal niet verleidelijk, als ik met twee dekbedden en een kruik en sokken aan en de poes in bed lig te kleumen. Als hij dan naast me kruipt heb ik meer zoiets van: Nee! het tocht! Niet zo wapperen! En nee, je mag je kouwe klauwen niet aan mijn warme borstjes warmen. Lazer op!

In de winter moet hij echt wel zijn best doen hoor voor ik opgewarmd ben. Letterlijk, dan.
Haha, zo'n ventje had ik ook. Ik was altijd heel heet onder de dekens, en hij had het altijd koud. Gaat die gek zich aan mij opwarmen! Steeds weer, ik vond het wel schattig, maar ik zal meteen tegen het plaffond van die koude vingers
Met citaat reageren
Oud 11-10-2004, 14:16
alguien
Avatar van alguien
alguien is offline
Citaat:
)Vampje( schreef op 01-10-2004 @ 18:04 :
Ik voel me wel verleidelijk in een sexy outfitje. Dat kan zo'n zwart doorschijnend negligeetje zijn, of kanten hotpants met een mooie BH, maar net zo goed een strakke spijkerbroek met strak truitje.

Eigenlijk voornamelijk in de schemer, daglicht stelt alles zo tentoon.
helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 08:39
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
als ik me vriend zit te pesten en hij op een gegeven moment me echt zo aankijkt van en als je nou niet heeel snel hier komt...

en verder toen ik onder de douche stond, (was dan met me ex) dan voelde ik me goed... hoefde hem soms alleen maar aan te kijken ofzo...
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 14-10-2004, 20:50
hemhemhem
Avatar van hemhemhem
hemhemhem is offline
Citaat:
Dr.Martenmeisje schreef op 04-10-2004 @ 16:32 :
iig niet als ik net wakker ben ;-)
weet je, ik vind dát juist één van de mooiste dingen (bij sommige meisjes )
gewoon, dan kijkt ze een beetje slaperig, zie je d'r langzaam wakker worden. ziet er zó lief uit, en soms opwindend vinnik wel
als ze ook een beetje geluidjes maakt, van, ik ben zo moe...
__________________
buh
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 00:34
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
juno schreef op 10-10-2004 @ 19:14 :
Als ik met twee dekbedden en een kruik en sokken aan en de poes in bed lig te kleumen. Als hij dan naast me kruipt heb ik meer zoiets van: Nee! het tocht! Niet zo wapperen!
Dat klinkt me bekend in de oren

Ik ben het wappermannetje, maar dan wel degene die zelf als kruik word gebruikt.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:24
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
juno schreef op 10-10-2004 @ 19:14 :
In de winter voel ik mij helemaal niet verleidelijk, als ik met twee dekbedden en een kruik en sokken aan en de poes in bed lig te kleumen. Als hij dan naast me kruipt heb ik meer zoiets van: Nee! het tocht! Niet zo wapperen! En nee, je mag je kouwe klauwen niet aan mijn warme borstjes warmen. Lazer op!

In de winter moet hij echt wel zijn best doen hoor voor ik opgewarmd ben. Letterlijk, dan.
LOL
En ik heb dan de irritante neiging om zelfs hartje winter nog op blote voeten door het huis te slepen en dat nare gevolgen had voor mijn vriendinnen
Ik quote: "JEZUS JOEY! Je bent verdomme nog erger dan een wijf en die hebben al ijsklompen ipv voeten"

Nuff said?

Koude handen heb ik dan weer bijna nooit
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Oud 17-10-2004, 08:26
MazeMouse
Avatar van MazeMouse
MazeMouse is offline
Citaat:
hemhemhem schreef op 14-10-2004 @ 21:50 :
weet je, ik vind dát juist één van de mooiste dingen (bij sommige meisjes )
gewoon, dan kijkt ze een beetje slaperig, zie je d'r langzaam wakker worden. ziet er zó lief uit, en soms opwindend vinnik wel
als ze ook een beetje geluidjes maakt, van, ik ben zo moe...
+1000000000000000
Valt weinig meer aan toe te voegen
__________________
*siglezer* ][ Inspiring cries of 'Turn-that-damn-thing-down' since 2004 ][ Piep zei de muis... ][ Bassplayerman!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Sekshoroscopen!
Elister
81 14-07-2004 16:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.