Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2003, 11:49
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-11-2003 @ 06:56:
jullie zijn allebei dom:
jij omdat je denkt dat je te dik bent met je 1.72 en 62 kilo. ik krijg een beetje het gevoel dat je overdreef toen je zei dat alles hing en dat alles vet was. dat kan op je 21e niet, dat alles hangt.
hij omdat hij die ultimatum stelt en je verteld dat je zoveel moet afvallen in zo'n korte periode. wat een sukkel
zoals Dusjcrib zei, wat zit hij nou te klagen over een kont en een buikje, meeste jongens vinden het heerlijk dat ze iets vast te pakken hebben
ik ben zelf ook niet slank met mn 1.80 en bijna 67 kilo maar who gives a fuck. als je vriend je niet accepteerd zoals bent dan is hij je niet waard
tja, verschil van smaak: hij is blijkbaar geen man die het fijn vindt 'iets vast te pakken'.....hij gruwelt daarvan, wil gewoon een strak lichaam (tja met zijn 54 kilo kan ik daar nog wel enigzins inkomen dat een vriendin niet te zwaar moet zijn voor hem).....als hij naar vrouwen kijkt op straat of op internet dan valt hij ook altijd op meiden waarvan ik dan denk: 'jezus wat een anorexia-figuurtjes'...nouja dat nog net niet, maar hij valt echt op super-superstrak en gruwelt al van een ietsjepietsje dikker...
Ik stond dan ook raar te kijken toen ik begin dit jaar een korstondig iets had met een jongen:

hij: 'je hebt wel een mooier lijntje gekregen sinds de laatste keer'
ik: ' en dat ondanks al die paaseitjes? Goh..'
hij: 'nee, DANKzij die paaseitjes'

Hij was dus blijkbaar WEL een jongen die iets meer om 'vast te pakken' niet erg vond...

Ik heb trouwens al een aantal keer gezegd: als je alleen maar op strak valt, dan kies je toch gewoon weer een 16-jarig dun meisje uit?
'k hem ook al voorgesteld om zijn 'programmering' voor jonge, strakke vrouwtjes eens aan te passen ipv mij proberen aan te passen.......Zo zou hij bijv. kunnen proberen zijn gruwel van vet overboord te gooien door misschien een keertje naar een hele dikke hoer te gaan ofzo (die dan wel in proportie is)....en er dan achterkomen dat vet best lekker kan zijn
Mja ik geloof toch niet dat ie daar zoveel zin in heeft
Advertentie
Oud 07-11-2003, 11:57
Verwijderd
stiekem weet je wel dat je hem gewoon hard moet dumpen en iemand moet zoeken die je wel waard is he?
Oud 07-11-2003, 12:03
Verwijderd
Volgensmij is het echt niet zo ernstig, je durft zelfs nog naar de sauna. En waarschijnlijk ben je gewoon iets stevig maar niet dik, zoals anderen al zeiden ga gewoon of fitness 2 keer per week, of eind fietsen of hardlopen. Maar het gaat er toch vooral om wie jij bent en niet alleen om je lichaam. En van dat blowen vind ik een goede deal, belachelijk dat jij eerder weg moet omdat hij zo nodig een joint moet, ik zou dat niet pikken en was niet meegegaan. En ook vreemd dat je van hem 5 kg kwijt moet raken, dan ben je gewoon slank en nauwelijks vet, je mag wel iets vet hebben vind ik.
Handig zou een foto zijn, ken je niet iemand met een digicam of toestel of scanner die dat kan regelen? dan kunnen we zelf ook oordelen. Iedergeval veel succes
Oud 07-11-2003, 12:27
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 07-11-2003 @ 12:38:
Precies. Onbegrijpelijk dat er nog redelijk serieus in dit topic gepraat wordt. Het is klip en klaar dat haar vriend een enorme lul is die je beter kwijt dan rijk bent.
Inderdaad. Kijk, dat hij een compleet scharminkel is, is kut voor 'em, maar dat lijkt me geen reden om je vriendin in de put te duwen. Bovendien, haar figuur is hardstikke normaal.
Oud 07-11-2003, 12:29
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Wat een geneuzel allemaal.

1) Je bent NIET dik. Je hebt een prachtig gewicht. BMI 21; precies in het midden van de 'normaal' schaal. Laat ik dat nog eens herhalen: Je hebt een prachtig, gezond gewicht.

2) Als je wat 'strakker' wilt worden moet je niet op dieet gaan (behalve proberen gezond te eten) maar lekker gaan sporten. Yoga, zwemmen, fitness, aerobics, verzin maar iets.

3) Je vriend is veel te licht. Die moet eigenlijk een kilo of 10 aankomen.

4) Je vriend is een hufter je zou 'm eigenlijk de deur uit moeten zetten, er een briefje op nieten met "retour wegens defect in opvoeding" en bij z'n moeder voor de deur moeten zetten.

5) Laat je in godsnaam niet aanpraten dat je dik en/of lelijk bent. Je kan er niet je leven lang uitzien alsof je 16 bent, en als je nu al down word van 'ouder worden' staat je een leven van ellende te wachten.

6) Dumpen die gozer, je laat je toch geen complex aanpraten door degene die geacht word van je te houden? Als hij nou gezegt had "hey schat, we kunnen allebei wel wat beweging gebruiken, zullen we samen op fitness gaan?" dan is het heel wat anders. Wat hij doet en zegt is onrespectvol, oppervlakkig en onacceptabel. Dump hem, leer gelukkig te zijn met je lijf, en je vind wel weer iemand die je wel mooi vind zoals je bent.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 07-11-2003, 12:59
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 06-11-2003 @ 22:47:
Dat jouw vriend totaal geen smaak heeft wil nog niet zeggen dat andere jongens/mannen daar gebrek aan hebben.
goed zo!

Nu even over dit topic.

Jij wil nu afvallen door wat je vriend zegt. Volgens mij als hij niet gezegd had, dat jij het ook niet gewild had.

ik vind jouw vriend egoistisch. Hij denkt alleen maar aan zichzelf. Jij voelt je nu onzeker over jezelf.

Wat als jij nu zou zeggen: jij moet 10 kilo aankomen in een bepaalde tijd, nou dat zal ie ook niet leuk vinden.

Aan je post te zien, draai je een beetje door, je gaat calorieën tellen, wil bijna niets meer gaan eten.
Als je wat steviger wil worden, moet je gaan sporten, maar doe dat alleen als je het zelf leuk vindt!

Denk aan jezelf, heb respect voor jezelf en laat je niet zo op je kop zitten door dat vriendje van je.
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 13:12.
Oud 07-11-2003, 13:12
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
[QUOTE]Tulpje6 schreef op 06-11-2003 @ 22:08:
Zelf is ie ongeveer 1.74 ofzo (net zo groot als ik ongeveer, maar hij beweert altijd dat ie groter is dus bij deze ) en weegt 54....dus als ik nog veel meer aan zou komen dan zou ie worden geplet hij kan gewoon geen zware vrouw hebben dus.

Pardon?.....

Hij geeft me de kans om binnen een halfjaar 5 kilo kwijt te raken (daarna kan er dan altijd nog weer wat bijkomen, maar om te beginnen maar streng zijn en er 5 kilo af trainen/ dieeten),

hij GEEFT je een kans? Sorry, maar als mijn vriend dat zou zeggen zou ik hem behoorlijk hard in zijn gezicht uitlachen.
Je moet niet afvallen...tja, als jij (let op JIJ, niet HIJ) vind dat het hallemaal wat blubbert, kan je wat spierverstevigende oefeningen doen, waardoor het allemaal wat strakker uitziet, maar jouw gewicht is meer dan gezond en teveel afvallen zou juist slecht zijn.

Heb laatst uigerekend dat ik iets van 650 kcl per dag nodig heb....tjeezz dat vind ik echt weinig.....ik dacht dat 1200 kcl per dag normaal was....dan eet ik dus 2 boterhammen en dan zit ik al zowat op die 650

..als je anorexia hebt, heb je zo weinig nodig ja, maar dat is hartstikke ongezond. Bij minder dan 1000 calorieën heb je al een behoorlijk grote kans dat je voedingsstoffen te kort komt. Die 1200 is al een stuk gezonder, maar eigenlijk nog een beetje weinig.

Het mag dan misschien een lieve vriend zijn volgens jou, maar ik vind het een ongelooflijke lul en nog gevaarlijk voor jouw gezondheid ook, aangezien hij blijkbaar zoveel invloed over je heeft dat je hem serieus neemt en niet keihard uitlacht om hem vervolgens een rotschop te geven.
__________________
sheela-na-gig, you exhibitionist
Oud 07-11-2003, 13:14
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
[D0RIEN] schreef op 07-11-2003 @ 14:12:

Het mag dan misschien een lieve vriend zijn volgens jou, maar ik vind het een ongelooflijke lul en nog gevaarlijk voor jouw gezondheid ook, aangezien hij blijkbaar zoveel invloed over je heeft dat je hem serieus neemt en niet keihard uitlacht om hem vervolgens een rotschop te geven.
goed gezegd!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Oud 07-11-2003, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Tulpje6 schreef op 07-11-2003 @ 12:37:
bovendien vind ik het erg jammer dat het maar weer eens bevestigt wordt dat je alleen meetelt en aantrekkelijk bent in deze maatschappij of voor je vriendje als je slank bent Erg teleurtstellend dat het hier nog steeds om draait....
hier ben ik het erg mee eens en ik vind het echt belachelijk hoe de vriend vd topicstarter hier mee om gaat. Hij zou het best wat subtieler mogen brengen, zeggen dat je iemand niet mooi meer vindt en dat je misschien niet meer met diegene naar bed wilt lijkt me niet echt aanvaardbaar gedrag in een relatie omdat het heel kwetsend is.

die opmerking over die hoer vind ik wel erg grappig, gewoon met humor er mee omgaan en als hij zo blíjft doen zou ik er echt mee kappen want zoals ik het lees houdt hij totaal geen rekening met jouw gevoelens.
Oud 07-11-2003, 14:41
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 07-11-2003 @ 06:56:
jullie zijn allebei dom:
jij omdat je denkt dat je te dik bent met je 1.72 en 62 kilo. ik krijg een beetje het gevoel dat je overdreef toen je zei dat alles hing en dat alles vet was. dat kan op je 21e niet, dat alles hangt.
hij omdat hij die ultimatum stelt en je verteld dat je zoveel moet afvallen in zo'n korte periode. wat een sukkel
zoals Dusjcrib zei, wat zit hij nou te klagen over een kont en een buikje, meeste jongens vinden het heerlijk dat ze iets vast te pakken hebben
ik ben zelf ook niet slank met mn 1.80 en bijna 67 kilo maar who gives a fuck. als je vriend je niet accepteerd zoals bent dan is hij je niet waard
Mens, met die maten ben je echt wel slank.

Wat hebben de meeste meisjes toch een walgelijk beeld van zichzelf (ikzelf incluis )
Oud 07-11-2003, 14:46
miro
Avatar van miro
miro is offline
Zeg tegen je vriend dat ie zelf ns naar de sportschool gaat en dat ie dan nog maar ns terug moet komen.
Oud 07-11-2003, 16:04
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
miro schreef op 07-11-2003 @ 15:46:
Zeg tegen je vriend dat ie zelf ns naar de sportschool gaat en dat ie dan nog maar ns terug moet komen.
precies, als hij nou keihard voor jou aan z'n uiterlijk werkte, maar aangezien hij gewoon 12 kilo lichter is dan ik, is dat duidelijk niet het geval. dus dan moet hij niet zo zeiken en anders moet je m maar dumpen om duidelijk te maken dat je van zulk haantjesgedrag niet gedient bent. wedden dat ie dan naar je komt kruipen of je m terug wil nemen??

en over je gewicht: je bent niet dik, maar als t idd wat hangt enzo, ga naar de sportschool (1x in de week ofzo) en t wordt vanzelf weer als n 16-jarige...komop, je bent 21 geen 40
__________________
ignorance is bliss
Oud 07-11-2003, 16:08
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Ach kom op zeg, die paar vet rolletjes weg werken kan toch geen kwaad? Mensen die dik zijn moeten niet miepen, het is 3/4 keer hun eigen schuld.
__________________
Eternal Path of Euphoria

Laatst gewijzigd op 07-11-2003 om 16:16.
Oud 07-11-2003, 16:35
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 17:08:
Ach kom op zeg, die paar vet rolletjes weg werken kan toch geen kwaad? Mensen die dik zijn moeten niet miepen, het is 3/4 keer hun eigen schuld.
daar miept ze ook niet over en tuurlijk kan het geen kwaad. maar dr vriendje moet haar dat niet verplichten, ze moet zoiets zelf willen
__________________
ignorance is bliss
Oud 07-11-2003, 16:49
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
little nemo schreef op 07-11-2003 @ 17:35:
daar miept ze ook niet over en tuurlijk kan het geen kwaad. maar dr vriendje moet haar dat niet verplichten, ze moet zoiets zelf willen
Ik kan me wat voorstellen in die vriend, ik zou ook geen seks willen met een dik meisje, en geen seks is geen relatie voor mij.
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 07-11-2003, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 17:08:
Ach kom op zeg, die paar vet rolletjes weg werken kan toch geen kwaad? Mensen die dik zijn moeten niet miepen, het is 3/4 keer hun eigen schuld.
Maar dat is het em nu juist, ze is niet dik

Dat je vriend zelf maar 54 kilo weegt vind ik overigens echt geen argument hoor, als hij jou dan niet aankan gaat hij zelf maar naar de sportschool om wat meer spieren te kweken. Ik heb ook een vriend gehad die supersuperdun was en dan lijk je zelf inderdaad wat dikker dan je eigenlijk bent, maar hij kon me nog perfect 'hebben' hoor, ook in bed.

Ik vind het zo een onzin dat hij daar zo over zeikt, neem jou toch lekker zoals je bent. Hou van jou zoals je bent, niet zoals hij wil dat je bent. Jij bent jij nu eenmaal. In jouw positie zou ik hem een ultimatum terugstellen; als je je gedrag ten opzichte van mijn uiterlijk niet snel veranderd zoek je maar iemand die er wel aan voldoet.

Wat een gezeik zeg.. Stel hij zou onder een auto komen en zn been moest geamputeerd, nee... aantrekkelijk is het niet, maar daar zou jij toch ook niet over gaan zeiken.
Oud 07-11-2003, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 17:49:
Ik kan me wat voorstellen in die vriend, ik zou ook geen seks willen met een dik meisje, en geen seks is geen relatie voor mij.
Ze is dus niet dik, dus dat is de discussie niet eens.
D'r vriend valt gewoon op superslank en zij heeft een normaal postuur.. oh, boohoo!
Oud 07-11-2003, 17:01
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-11-2003 @ 17:52:
Ze is dus niet dik, dus dat is de discussie niet eens.
D'r vriend valt gewoon op superslank en zij heeft een normaal postuur.. oh, boohoo!
Iemand met vetrollen en een blubberkont is in mijn ogen wel dik, maar dat is persoonlijke smaak
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 07-11-2003, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 18:01:
Iemand met vetrollen en een blubberkont is in mijn ogen wel dik, maar dat is persoonlijke smaak
Ik kan me nog wel herinneren dat toen ik 1.60 meter en 42 kilo was, mijn kont ook trilde als ik er tegenaan tikte, en mijn buik ook rolletjes vormde als ik een strakke broek aan had en dan een beetje voorover zat... dus toen was ik dik?
Oud 07-11-2003, 17:30
Mindfields
Mindfields is offline
Wat een drol zeg. Jij bent niet dik, hij is een krielkip.
Oud 07-11-2003, 17:35
Angeles
Angeles is offline
Ik vind je vriend echt ongelofelijk zakkig overkomen eerlijk gezegd. Hij blijft maar doordrammen over dat hij jouw lichaam niet mooi vindt. Je bent trouwens inderdaad helemaal niet te dik, het is gewoon je lichaamsbouw, ik kan dat verder niet beoordelen, maar te zwaar ben je zeer zeker niet. Hij is eerder een ongelofelijk magere soepstengel dan dat jij te dik bent.

Dat ultimatum van hem slaat natuurlijk ook helemaal nergens op. Hij geeft je de KANS!!! om binnen een half jaar vijf kilo af te vallen? Nee maar, wat een nobel figuur, zeg. Laat hij lekker heel snel opzouten met zijn geweldige kansen.

Natuurlijk mag je best eerlijk zijn en hoef je de ander niet altijd stroop om de mond te smeren en te liegen dat je alles aan elkaar mooi vindt, maar wat hij doet is gewoon onnodig bot zijn, kwetsen en strontvervelend doordrammen. Jij hebt nou eenmaal de lichaamsbouw die je hebt, daar kan hij twee dingen mee doen: of accepteren, of weggaan en een meisje zoeken dat wel aan zijn eisen voldoet (of een blok klei, dat is misschien nog het meest geschikt voor hem).

Het stomste is nog dat hij zelf de wilskracht mist om te stoppen met roken en blowen, wat heel wat slechter is voor de gezondheid dan jouw zogenaamde dik zijn (want dat ben je dus niet) en dan wel zo'n grote mond heeft over jou en dat je op commando eventjes mag gaan afvallen.

Hij kan voor de rest nog zo lief zijn (ik kan me er niet zo veel meer bij voorstellen eerlijk gezegd), maar dit soort gedrag zou voor mij echt een enorme schaduw werpen over de rest. Laat hij eens lekker gauw normaal gaan doen.

Ik zou gewoon een keer goed boos op hem worden en je dan niet meer door vage smoesjes van hem laten overhalen, maar gewoon voet bij stuk houden. Jij bent wie je bent en er is helemaal niks mis met jouw gewicht. Ook dat 'daar gruwelt hij van', nee, heel subtiel en leuk als je vriend met zulke bewoordingen aan zou komen.

Hij kan wel meisjes mooi vinden die 20 kilo wegen, moet je daar dan ook gehoor aan gaan geven?
__________________
Susan
Oud 07-11-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 18:01:
Iemand met vetrollen en een blubberkont is in mijn ogen wel dik, maar dat is persoonlijke smaak
En wat is iemand met overgewicht dan in jouw ogen..

Daarbij kan iemand waartegen wordt gezegd dat hij/zij te dik is een vertekend beeld krijgen van hoezeer de kont blubbert en de er vetrollen zijn..

Ik ben echtechtecht niet dik, maar ik heb een heerlijke blubberkont.. jij bent gewoon een zeurneus
Oud 07-11-2003, 18:02
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 07-11-2003 @ 18:47:
En wat is iemand met overgewicht dan in jouw ogen..

Daarbij kan iemand waartegen wordt gezegd dat hij/zij te dik is een vertekend beeld krijgen van hoezeer de kont blubbert en de er vetrollen zijn..

Ik ben echtechtecht niet dik, maar ik heb een heerlijke blubberkont.. jij bent gewoon een zeurneus
Oftewel iedereen die geen ondergewicht heeft (en zelfs veel mensen met ondergewicht) is in zijn ogen dus dik. Ik vermoed dat als ik door zijn ogen zou kijken hij zelf misschien ook wel dik zou zijn.

Gzd heb ik een vriend die een normaal beeld van mensen heeft en die mensen met een bmi van 21/22 niet dik vindt.
Oud 07-11-2003, 18:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
hoe zou jouw vriend eigenlijk reageren als jij hem als ultimatum stelde dat ie maar eens wat aankwam? 60 kilo of anders geen seks meer.
En doe maar ook gelijk wat goede spieren, want van blubberend vet hou je niet.
Ben benieuwd..




En ja daar horen rolleyes bij, want die gozer is niet goed bij z'n hoofd. Ik ben 4 centimeter kleiner en weeg evenveel als jij. En ik ben absoluut niet dik.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Oud 07-11-2003, 19:20
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
Citaat:
linda85 schreef op 07-11-2003 @ 19:17:
hoe zou jouw vriend eigenlijk reageren als jij hem als ultimatum stelde dat ie maar eens wat aankwam? 60 kilo of anders geen seks meer.
En doe maar ook gelijk wat goede spieren, want van blubberend vet hou je niet.
Ben benieuwd..

[/size]
goed idee, ga je gewoon samen naar de sportschool, doet ie zelf ook nog wat en zijn jullie allebei mooier
__________________
ignorance is bliss
Oud 07-11-2003, 20:19
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
normaal zou ik zeggen: dumpen die vriend! maar aangezien jijzelf er naar mijn mening ook mee lijkt te zitten zie ik maar een oplossing: wat meer sporten en het snoep of de vette hap wat meer laten staan, en bovendien: drink veel water en doe leuke dingen, dan ga je veel meer stralen, en dan gaat je sex-appeal echt meteen met 20% omhoog!

maar als het zo is dat je alleen door je vriend je jezelf dik voelt, ga dan absoluut niet met hem verder. een relatie heb je om er gelukkig van te worden, vergeet dat nooit!
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 07-11-2003, 20:25
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
'k vind je vriend wel een botte boer.
Maar goed, meisjes zoeken hen 'nooit', maar krijgen er wel vaak mee. ( )
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 07-11-2003, 20:46
de abt van sion
de abt van sion is offline
Citaat:
moenbase schreef op 07-11-2003 @ 21:25:


1) 'k vind je vriend wel een botte boer.
2) Maar goed, meisjes zoeken hen 'nooit', maar krijgen er wel vaak mee. ( )
1) Inderdaad.
2) Zit hier een traumatische ervaring achter?
Oud 07-11-2003, 21:00
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-11-2003 @ 19:02:
Oftewel iedereen die geen ondergewicht heeft (en zelfs veel mensen met ondergewicht) is in zijn ogen dus dik. Ik vermoed dat als ik door zijn ogen zou kijken hij zelf misschien ook wel dik zou zijn.

Gzd heb ik een vriend die een normaal beeld van mensen heeft en die mensen met een bmi van 21/22 niet dik vindt.
Ach jij bent 40, dus op die leeftijd is het wel oke al alles niet 100% oke is
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 07-11-2003, 21:06
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
de abt van sion schreef op 07-11-2003 @ 21:46:
2) Zit hier een traumatische ervaring achter?
2) Is het antwoord erg belangrijk voor je?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 07-11-2003, 21:07
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 07-11-2003 @ 22:00:
Ach jij bent 40, dus op die leeftijd is het wel oke al alles niet 100% oke is
Als ik 40 was, dan was ik nu 18 jaar getrouwd geweest en aangezien ik pas over een jaar ga trouwen, is dat was lastig.
Oud 07-11-2003, 21:10
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-11-2003 @ 22:07:
Als ik 40 was, dan was ik nu 18 jaar getrouwd geweest en aangezien ik pas over een jaar ga trouwen, is dat was lastig.
*vraagt zich af hoeveel mensen je per week moet vertellen dat je geen 40 bent*
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Oud 07-11-2003, 21:13
Angeles
Angeles is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 07-11-2003 @ 22:07:
Als ik 40 was, dan was ik nu 18 jaar getrouwd geweest en aangezien ik pas over een jaar ga trouwen, is dat was lastig.
Logisch inderdaad, dat hij daar niet aan dacht zeg!
__________________
Susan
Oud 07-11-2003, 21:36
Verwijderd
Citaat:
moenbase schreef op 07-11-2003 @ 22:10:
*vraagt zich af hoeveel mensen je per week moet vertellen dat je geen 40 bent*
0,2449836? Het valt de laatste tijd erg mee.

Citaat:
Angeles schreef op 07-11-2003 @ 22:13:
Logisch inderdaad, dat hij daar niet aan dacht zeg!
Echt stom, ja!
Oud 07-11-2003, 23:01
Rufus
Rufus is offline
als je vriend je te dik vind zijn er twee oplossingen.

1 val af
2 neem een andere vriend

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb .
__________________
God Did NOT create Mankind Mankind created God
Oud 07-11-2003, 23:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Rufus schreef op 08-11-2003 @ 00:01:
als je vriend je te dik vind zijn er twee oplossingen.

1 val af
2 neem een andere vriend

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb .
Ik hoop niet dat er veel mensen met je eens zijn, maar dat begrijp je vast wel.
Oud 07-11-2003, 23:44
funkypunk
Avatar van funkypunk
funkypunk is offline
weet je, ik zou tegen je vriend zeggen dat hij een krielkip is en dat hij wat meer ballen moet tonen mocht hij je ooit over de drempel willen tillen (na jullie huwelijk). je bent goed zoals je bent en ik hoop dat er genoeg mannen zijn die niet maatje anorexia eisen
__________________
nooit meer
Oud 08-11-2003, 12:38
FOOIJDONK
Avatar van FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
Citaat:
Rufus schreef op 08-11-2003 @ 00:01:
als je vriend je te dik vind zijn er twee oplossingen.

1 val af
2 neem een andere vriend

ik hoop dat ik je hiermee geholpen heb .
groot gelijk

als je vriend je te dik vind

mag hij dit tog wel zeggen

ik snap de ballen van die 8terlijke reacties hier

sinds wanneer mag je je vriendin niet meer vragen wanneer ze helemaal dichtslibt??
__________________
ALICIA de enigste onpartijdige fb?? - ps. Lief zijnn!! - www.scholieren.com, het vriendjespolitiek forum!!
Oud 08-11-2003, 13:14
Verwijderd
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-11-2003 @ 13:38:
groot gelijk

als je vriend je te dik vind

mag hij dit tog wel zeggen

ik snap de ballen van die 8terlijke reacties hier

sinds wanneer mag je je vriendin niet meer vragen wanneer ze helemaal dichtslibt??
Omdat ze helemaal niet dik *is* met dat gewicht en die lengte. Hij praat haar een trauma aan.
Oud 08-11-2003, 13:18
Dark Angel
Avatar van Dark Angel
Dark Angel is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-11-2003 @ 13:38:
ik snap de ballen van die 8terlijke reacties hier

sinds wanneer mag je je vriendin niet meer vragen wanneer ze helemaal dichtslibt??
Als ze nou *echt* dichtslibt, kan hij er iets van zeggen. En dan in de eerdergenoemde stijl van "schat, zullen we samen op fitness gaan?"

Maar NIET door een ultimatum te stellen, en NIET door iemand zo vreselijk onzeker te maken.

En al helemaal niet als ze helemaal niet dik IS, want dat is de topicstartser in geen geval. Ik geloof niet dat als je van iemand houd, dat je dan zo wreed kan zijn om haar een complex aan te praten over niet-bestaand overgewicht.
__________________
You can't have everything. Where would you put it?
Oud 08-11-2003, 13:46
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 08-11-2003 @ 13:38:
groot gelijk

als je vriend je te dik vind

mag hij dit tog wel zeggen

ik snap de ballen van die 8terlijke reacties hier

sinds wanneer mag je je vriendin niet meer vragen wanneer ze helemaal dichtslibt??
Idd

Als je tegen meisjes zegt dat ze dik zijn gaan ze gelijk zo ongesteld reageren
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 08-11-2003, 13:55
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 14:46:
Als je tegen meisjes zegt dat ze dik zijn gaan ze gelijk zo ongesteld reageren
Toch bijzonder, die lichamen van meisjes dan, dat ze zomaar spontaan op die manier kunnen reageren op iets.

Iemand moet eens iets tegen een jongen zeggen over dik zijn, zijn spierballen (welke?), enz... *ff lekker alle jongens over één kam scheren, want daar houd je kennelijk van*
Oud 08-11-2003, 13:58
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
*Sjorry ik heb niet alles doorgelezen van de posts, dus als ik wat gemist heb *

Natuurlijk mag een vriend/in zeggen dat hij/zij te dik is/wordt etc.. Maar jij bent echt niet te dik! 62 kilo is echt een supermooi gewicht..! En heeft je vriendje dan ook geen gebreken?! Kom op zeg! Met 62 kilo kan je echt niet allemaal flubber en blubber op je lichaam hebben! En anders ga je tesamen met je vriend fitnessen?! Maar echt dik kan jij volgens mij niet zijn?!
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Oud 08-11-2003, 14:06
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 08-11-2003 @ 14:55:
Iemand moet eens iets tegen een jongen zeggen over dik zijn, zijn spierballen (welke?), enz... *ff lekker alle jongens over één kam scheren, want daar houd je kennelijk van*
Gebeurt zo vaak, hoevaak heb ik wel niet hoefen aanhoren van 'oh wat ben je mager' en 'wat ben jij on gespierd'.

Ik vind het gewoon hypocriet dat je als meisje echt alles kan zeggen over een jongen, en er mee weg kan komen. Als je zoiets als jongen flikt, krijg je meteen gezeik
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 08-11-2003, 14:08
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 15:06:
Ik vind het gewoon hypocriet dat je als meisje echt alles kan zeggen over een jongen, en er mee weg kan komen. Als je zoiets als jongen flikt, krijg je meteen gezeik
Je kunt als meisje niet alles zeggen over een jongen, dat sommige jongens het laten gebeuren, das een ander verhaal. En omgekeerd geldt dat net zo.

Als deze topic door een jongen was geopend, dat zijn vriendin had gezegd dat ie binnen een half jaar 5 kg af moest vallen, terwijl hij gewoon een prima gewicht had, dan had ik precies hetzelfde gereageerd als ik nu doe. Jouw beeld is gekleurd en je gaat er vanuit dat mensen reageren op de manier als je verwacht, wat dus lang niet altijd zo hoeft te zijn.
Oud 08-11-2003, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 15:06:
Gebeurt zo vaak, hoevaak heb ik wel niet hoefen aanhoren van 'oh wat ben je mager' en 'wat ben jij on gespierd'.

Ik vind het gewoon hypocriet dat je als meisje echt alles kan zeggen over een jongen, en er mee weg kan komen. Als je zoiets als jongen flikt, krijg je meteen gezeik
Ik vind het ook niet kunnen als je dat tegen een jongen zegt. Behalve dan als het iets is dat je juist mooi vind ("Ik val op dun" deed het erg goed bij mijn ex ), er zitten zat meiden op dit forum die juist helemaal niet houden van spieren en liever een beetje een buikje zien, zodat het lekker zacht is. Je moet gewoon niemand meedelen dat hij/zij er niet uitziet, want dat is echt verschrikkelijk voor iemands zelfvertrouwen.
Oud 08-11-2003, 14:12
tacidvs
tacidvs is offline
preemptive ultimatum ^^
Oud 08-11-2003, 14:16
Grooveline
Avatar van Grooveline
Grooveline is offline
Citaat:
Morgan schreef op 08-11-2003 @ 15:10:
er zitten zat meiden op dit forum die juist helemaal niet houden van spieren en liever een beetje een buikje zien, zodat het lekker zacht is.
Zo'n vette bierpens..iew Doe mij maar een mooie glade harde six-pack (niet dat ik die heb, altans nog niet)

Maar dat is mijn mening whe he he
__________________
Eternal Path of Euphoria
Oud 08-11-2003, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Grooveline schreef op 08-11-2003 @ 15:16:
Zo'n vette bierpens..iew
Er zit veel tussen een beetje een buikje en een vette bierpens in.
Oud 08-11-2003, 14:17
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
je ziet geloof ik wel alles erg zwart-wit...als er staat beetje buik dan wil dat nog niet meteen zeggen dat er sprake is van een bierpens.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hij vindt mij te dik, dat trek ik niet meer.
fib
270 25-01-2007 12:07
Lichaam & Gezondheid Het grote lijntopic #21
MieX
481 18-05-2004 15:07
Lifestyle bloot op TMF
Tulpje6
106 01-12-2003 14:44
Psychologie internetgeneraties
Verwijderd
26 26-11-2003 12:36
Psychologie dipje? depri enz ik weet niet wat het is
anonieme_teddybeer
21 12-10-2003 17:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.