Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-03-2008, 15:55
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
M'n vriend is gelukkig weer wat aan de beterende hand. Hij eet en drinkt in elk geval weer. En we hebben net ook nog een spelletje gedaan omdat hij zich zo verveelde. Nog wel moe steeds, morgen dus niet werken en dinsdag ga ik nog bekijken. *streng is*

Morgen maar weer eens aan de studie. Ik vond dat ik wel een weekendje niks mocht doen, na dat essay. En ik wil m'n cijfer, maar die docent mailde dat het nog wel even zou duren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2008, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Ik ben heel vaak moe en ik denk wel dat het daar ook een beetje door komt.

Over een dag weer naar school. Ik vind het hartstikke leuk om iedereen weer te zien, maar ik zie er tegenop om m'n 'luie' leventje van de vakantie weer te moeten opgeven voor school. Weer van die drukke weken, met allemaal huiswerk, dan ben ik weer compleet afgedraaid.
@ sjanne067 Mijn nachtrust heb ik nooit ten koste laten gaan van mijn huiswerk. Dat moet jij ook niet doen. Een uurtje langer slapen levert, denk ik, meer punten op dan een uurtje langer leren. Zeker als je alles al tien keer hebt herhaald.

Meestal is het bij mij niet zozeer dat ik mijn boek niet weg kan leggen, maar dat ik lang van tevoren al een beetje zenuwachtig word en erg vroeg begin. Ik ben bijvoorbeeld al begonnen met het herhalen van stof uit de 4e voor mijn examen. De meeste examenstress heb ik trouwens al achter de rug.
Ik heb geen faalangst in de zin dat ik niks meer weet op het moment van de toets/het proefwerk zelf. Daarvoor ben ik te goed voorbereid.
Toen ik in de onderbouw zat was het veel erger. Toen dreigden de leraren dat je in de bovenbouw veel meer en veel moeilijkere stof zou krijgen. Vooral als je onvoldoende voorkennis hebt (dus in de onderbouw weinig doet), zou je in de problemen komen. Ik was bang dat ik het vwo niet zou halen en ging dus heel hard aan het werk om voor voldoende voorkennis te zorgen.
Nou, dat viel natuurlijk allemaal wel mee. In de bovenbouw heb je inderdaad meer huiswerk, maar ik besteed er niet meer tijd aan dan vroeger. Mijn cijfers zijn min of meer hetzelfde gebleven.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 17:03
Verwijderd
Gsiteravond was zo tof, echt heel geniaal. De muziek was super, Eric Ward is echt heel goed. Het was leuk om te zien dat ik met J. zo op een lijn zit. Maar blegh. Y. is echt heel erg leuk en dat is niet handig. We hebben bijna de hele avond onafgebroken gekletst, iedereen ergerde zich aan ons. Maarrrr hij heeft bijna een vriendin, dus afblijven. Het stomme is alleen dat ik hem niet kan peilen. Als ik niet zou weten dattie een bijnavriendin heeft, zou ik zeggen dattie echt interesse heeft. Maar helaasch, helaasch. Laat nu maar even zitten, waarschijnlijk is t ook beter van niet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 18:29
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
oooooow ik hoop zo dat hij de uitzending van vanavond heeft hergeschreven..
(even vertaling: )
boer zoekt vrouw, laatste aflevering, deze is helaas al 28 januari opgenomen.. toen was en nog iets, beetje, ongeveer iets tusen ons. daarna definitief niet meer en sinds 10 februari ofzo heeft ie een andere vriendin..
maar omdat het 28 jan al is opgenomen is de kans groot dat er iets over mij vermeld wordt (hij smste dat hij het over mij heeft gehad e.d)
dus nu hoop ik dat ie ergens in februari heeft gebeld naar de redactie en verteld heeft dat hij inmiddels iemand anders heeft zodat ze alles over mij hebben kunnen knippen.

maar misschien maak ik me gewoon te druk hoor... misschien heeft ie niets over me verteld
maar de redactie weet wel van mij en van ons... ik ben het meisje met de gele auto op de redactie

nee rare je maakt je druk om niets..
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 19:18
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
@Heksjuh: veel succes met leren en je tentamen!
Dankje

Ik zou nu eigenlijk heel erg gestresst moeten zijn, want mijn doel voor vandaag is ook niet gelukt en ik moet (voor mijn gevoel) nog heel erg veel leren, maar ik ben helemaal niet gestresst. Op zich valt het wel mee hoeveel ik nog moet doen. Ik heb de moeilijkste stof vandaag herhaald, ik moet de formules nog leren (maar die zijn echt onmogelijk, dus die onthoud ik denk ik niet), nog twee hele thema's mee beginnen (maar eentje vind ik niet zo belangrijk, de ander is groot en moeilijk en die doe ik morgen). Morgenochtend eerst de eerste thema's herhalen, duurt hopelijk niet zo lang. Dan thema 9 en dan 's avonds beetje herhalen. Ik hoop dat mijn planning dit keer wel lukt.

Ik was vandaag een hoorcollege aan het herhalen van thema 8, en een heel groot deel van de dingen die daar behandeld werden moesten we lezen bij thema 10 of 11. Ik ben daar echt lang mee bezig geweest, want ik moest dus alles in mijn boek gaan opzoeken. Maar nu begrijp ik het wel.

Als ik ga na denken, begin ik toch wel te vrezen voor het tentamen. Maar ik kan niet meer doen dan mijn best en ookal had ik eerder kunnen beginnen met leren, ik heb mijn best gedaan (en er echt wel veel tijd/energie in gestoken, ik heb volgens mij minstens honderd bladzijden aan samenvattingen enzo op mijn computer staan van dit vak. Oke, misschien geen honderd, maar minstens vijftig ). Ik heb geen flauw idee wat ze gaan vragen, want er staat alleen een meerkeuze oefententamen op WebCT, terwijl minder de helft meerkeuze is. Dat is een beetje jammer aan het eerste BaMA jaar zijn, je hebt geen oude tentamens die je kan oefenen.

Als ik een dag extra had, 1 maar, zou ik morgen alles kunnen herhalen en dan een dagje rustig de stof doorkijken. Maar helaas, die dag heb ik niet. Dus morgen nog even bikkelen en stressen, en dan dinsdag uitslapen, moeilijke dingen herhalen en tentamen maken. En een 5.5 is ook gehaald en ik heb hard genoeg gewerkt voor een 5.5. Of ik er blij mee zal zijn is een ander punt, maar halen is het belangrijkste.
Nog even iets doorkijken straks en dan Ghost Whisperer kijken en niet meer leren, want dan sta ik morgen uitgerust op
Alleen een beetje jammer dat ik naar de huisarts moet (en op de fiets, nee ik ben niet lui sinds we een auto hebben ), maarja.

Ik heb mezelf weer een beetje moed ingesproken en het komt vast wel goed.
Iets voor het volgende vak: toch maar meteen de eerste week beginnen (ik neem me elk blok voor om alles goed bij te houden, maar het is zoveel werk en ik wil ook iets anders doen dan leren. Maar dit blok was ook wel echt druk: meteen de eerste dag vier hoorcolleges, en het duurde echt maar vier weken).

En mijn pen waarmee ik aantekeningen heb gemaakt is op en ik heb geen nieuwe vulling ervoor . Als ik het tentamen niet haal, komt het daardoor

Sorry voor mijn lange onzin post, maar dat komt omdat ik mezelf probeer te overtuigen dat het tentamen wel gaat lukken
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 19:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
nou dat viel gelukkig mee.. had wel last van hartkloppingen..
was echt niet grappig
er is iig niets mis met mij...
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:03
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
*zucht* momenteel voel ik me echt een beetje moedeloos.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:09
Verwijderd
Haha mijn vriendje is een extra dagje bij me en hij repareert mijn klik en ik ga zo mijn haar verven en morgen gaan we vàst alleen maar leukedingendoen en daarna een dagje studietijd want dat is ook nodig want ik ben de boel weer heerlijk aan het verwaarlozen en dat kan natuurlijk niet maar nu gaan we even culinaire dingen eten (ofwel toblerone en bugles (L)) en dat is ook leuk!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:13
Verwijderd
Heb me een groot deel van 't weekend rot gevoeld.
Maar laat ik het eens positief bekijken: nieuwe week: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:15
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Citaat:
Nou moet ik nog een hoop doen:
- hoofdstuk 1 gs afmaken
- kamer opruimen!
- laarsjes poetsen
- beginnen aan m'n op een na laatste boekverslag voor Nederlands
- tweede artikel voor Frans samenvatten + 3e uitkiezen
- Max Havelaar ongeveer 10-20 pag. lezen
Oké, m'n kamer is re-de-lijk opgeruimt, maar niet zoals ik het zou willen hebben. Frans heb ik maar verzaakt want dat kan morgen ook nog. En dat lezen in Max Havelaar ga ik zometeen doen! Best redelijk wat gedaan vandaag, morgen weer naar school, daar zie ik zoo tegenop. Vooral tegen m'n CPE, bah, kutwerk. Maar nu niet zo negatief en lekker even tv kijken en lezen en dan heeeerlijk slapen
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
van de BzV site

Gerko kijkt terug op een korte verkering met een briefschrijfster uit de Randstad: “Het is jammer, dat vond zij ook, maar de afstand tussen ons was te groot. Het kostte me drie uur om er te komen.”

Tijdens de reünie heeft Gerko een interessante vooruitziende blik: “Misschien is er wel iemand die mij leuk vindt en niet op tv durfde. Lijkt me leuk.”
En wat gebeurde? Gerko kreeg inderdaad een brief van een meisje uit de buurt die niet op tv wilde maar wel graag kennismaakte met hem. Inmiddels zijn ze verliefd.

ik weet eigenlijk niet of iemand het wilde weten maar goed.. dat bovenst deel gaat over mij..
dat deel dr onder doet stiekem toch pijn, ik gun hem alles en ben ook best blij voor hem.. maar toch
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:30
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
@ Nijn: goed bezig!
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:36
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
Ik ben trouwens een ongelooflijk kreng. Een vriendin van me maakt zich zorgen om me omdat ik al meer dan een week niets van me heb laten horen. En een simpel smsje sturen zou best kunnen. Maar ik ben zo bang dat zij vervolgens telefonisch contact zal proberen te leggen dat eigenlijk dat smsje sturen alweer te eng word. Ik ben echt lastig met contacten.
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 20:56
Verwijderd
Ik moet al mijn spanning en onrust er eigenlijk uitjanken. Maar de druppel moet nog even komen. En dat gevoel valt toch wel in de top 5 slechtste gevoelens. Pijn. Pijn. En nog eens pijn.

Ya no tengo corazón
Ni ojos para nadie
solo para ti
Met citaat reageren
Oud 02-03-2008, 21:16
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
me vriend is geweest.
het was wel leuk.
soms wel.
soms dus niet.
en hmmm.
en nog steeds niet ongesteld.
en daar maak ik me zorgen om.
en hij zegt dat alles goed komt.
en ik ben nog steeds.
zo misselijk als de pest.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 00:22
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Net met Kyra naar de dierenarts geweest. Er zat zo'n rare bult bij die wond. en ze had gekotst. GREAT.
Ik vond dat hele sterilliseren al niks, en nu dit ook nog. Ik was(ben) doodongerust.
Kyra heeft een pijnstiller en antibiotica gekregen. de dierenarts zegt dat ze het wel red. Ik kan alleen maar hopen. Ik heb toch mijn best gedaan???
Ze is nu weer aan het spelen en sprong net alweer op t aanrecht. (ze mag nog niet springen maar maak haar dat maar eens wijs) Toch ben ik nogsteeds doodongerust.
Ook was het weer een rib uit me lijf, zoveel geld. en morgen gaat de huur er ook nog eens af...

Verder ben ik vandaag naar het strand geweest. lekker uitwaaien. Al vond ik mijn gezeltschap niet altijd leuk. en dat stomme eten ook.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 05:06
Gaara
Avatar van Gaara
Gaara is offline
Citaat:
ik zag lekker zao/pim/dienueennieuwenaamheeft, roosje en roosje dr zus op station amersfoort
Ja dat was gezellig! ^^ en nieteennieuwenaammaareentweede

OT: Vandaag naar mn "nieuwe" werk, andere vestiging Maar ik wilweervorigeweek want het was geweldig met mijn chicka! *kusje voor Roosje achterlaat*
__________________
The Deepest Circle Of Hell Is Reserved For Betrayers And Mutineers
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 07:52
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Great, naar school voor twee uur CPE en dan ben ik weer klaar. Onverwachtse uitval betekent: te vroeg opgestaan = had nog een uur in bed kunnen liggen = klote want hele ritme verlegd voor vakantie dus had wel wat extra slaap kunnen gebruiken.
Nou goed, nu heb ik wel lekker rustig kunnen ontbijten en de krant snel kunnen lezen. Hmm, daar gaan we weer, heb opzich best wel zin om iedereen weer te zien, maar geen zin in CPE en drukte + stress. Kom op, positieve spirit
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 08:04
Verwijderd
Citaat:
van de BzV site

Gerko kijkt terug op een korte verkering met een briefschrijfster uit de Randstad: “Het is jammer, dat vond zij ook, maar de afstand tussen ons was te groot. Het kostte me drie uur om er te komen.”

Tijdens de reünie heeft Gerko een interessante vooruitziende blik: “Misschien is er wel iemand die mij leuk vindt en niet op tv durfde. Lijkt me leuk.”
En wat gebeurde? Gerko kreeg inderdaad een brief van een meisje uit de buurt die niet op tv wilde maar wel graag kennismaakte met hem. Inmiddels zijn ze verliefd.

ik weet eigenlijk niet of iemand het wilde weten maar goed.. dat bovenst deel gaat over mij..
dat deel dr onder doet stiekem toch pijn, ik gun hem alles en ben ook best blij voor hem.. maar toch
Ik had het al gezien op tv, maar wist niet dat jij de briefschrijfster was uit de randstad. Jammer dat het zo is gelopen, maar het is denk ik beter dat je er vroeg achter komt, dat het niet loopt.

--
Wat een nacht.
Wat een ruzie.
I'am grazy ?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Great, naar school voor twee uur CPE en dan ben ik weer klaar. Onverwachtse uitval betekent: te vroeg opgestaan = had nog een uur in bed kunnen liggen = klote want hele ritme verlegd voor vakantie dus had wel wat extra slaap kunnen gebruiken.
Nou goed, nu heb ik wel lekker rustig kunnen ontbijten en de krant snel kunnen lezen. Hmm, daar gaan we weer, heb opzich best wel zin om iedereen weer te zien, maar geen zin in CPE en drukte + stress. Kom op, positieve spirit
CPE gaat wel goed meid
Zet hem op!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 09:00
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
@ Rare kwast: ik vroeg me al af waar jij dan woonde, dat het zo ver is, maar voor hem is eigenlijk alles wel ver. Hij heeft verder niet veel over jou gezegd, alleen dat hij het jammer vond en dat er met jou niets mis is. Ik snap ook heel goed dat dat deel op de site wat jij poste wel pijn doet. Uiteindelijk is het tussen jullie toch voor het grootste deel op de afstand stuk gelopen en dan heeft hij opeens weer een ander. Stomme afstand (})

@ Darkfairy: Mag ik vragen hoe oud je vriend is? En pas verder een beetje op met wat je doet en wel of niet wilt...jíj bepaalt, niet hij, ookal is hij ouder (als je snapt wat ik bedoel)

OT:
Vriendje is weer beter, nog wel moe en daarom nog een dagje thuis. Ik heb nog steeds nergens last van, dus denk ik een mega weerstand ofzo, nouja, beter!
Nu maar eens aan de studie. Ik ga eerst maar eens verder met het uittypen van een enorm lange "samenvatting", dan heb ik die in elk geval in de computer staan. En dan aantal artikelen lezen en een concreter onderwerp voor m'n scriptie verzinnen.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 09:31
Verwijderd
A. is toch ook een lul. R. heeft anderhalf uur zitten wachten. Alleen. Dit is al vaker een ergernis geweest bij R., maar gister was het gewoon genoeg. Op. Vol. het is gewoon een zware klote actie van A., vooral als je de reden erachter hoort. Hij zat met L. op msn. Ja das leuk enzo, maar tegen L. zeg je ook niet dat je even anderhalf uur later komt. Ik heb ook tegen A. gezegd dattie vaak geestelijk afwezig was de laatste tijd en dat dat gewono kut is. 'Jamaar ik dacht dat wel duidelijk was dat ik veel met mezelf bezig ben.' LIEVERD, NIET DENKEN!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 10:48
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Soms snap ik mijn emoties niet.

Ik had boos moeten worden. Ik had moeten schreeuwen, moeten janken, moeten krassen, moeten smijten met deuren. In plaats daarvan hou ik hem stil tegen me aan en kus ik zijn tranen weg.

En verder heb ik het druk deze week terwijl ik eigenlijk vakantie wil. Pff. Maar ik ga geen eetbuien meer hebben. Ik moet door, ik ga door. Ritme, regelmaat, doorzetten. Slapen komt vanavond wel weer. Waar is de automatische piloot? Het moet op die manier, want anders red ik het niet.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 11:32
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
God. Weer zo'n eng telefoontje, nu word ik echt gek. Welke pipo geeft mijn nummer aan iedereen?
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 12:38
Verwijderd
Citaat:
Soms snap ik mijn emoties niet.

Ik had boos moeten worden. Ik had moeten schreeuwen, moeten janken, moeten krassen, moeten smijten met deuren. In plaats daarvan hou ik hem stil tegen me aan en kus ik zijn tranen weg.

En verder heb ik het druk deze week terwijl ik eigenlijk vakantie wil. Pff. Maar ik ga geen eetbuien meer hebben. Ik moet door, ik ga door. Ritme, regelmaat, doorzetten. Slapen komt vanavond wel weer. Waar is de automatische piloot? Het moet op die manier, want anders red ik het niet.

Pf meisje, ik maak me een beetje zorgen om je. Als je het alleen redt op automatische piloot, dan moet dat voor nu maar even. Maar niet altijd zo doorgaan. En het geeft niet als het niet goed gaat, als het een keer niet lukt. Het geeft niet als je struikelt of valt, zelfs niet als je even blijft liggen; als je maar wel weer opstaat en doorgaat. Lief zijn voor jezelf, geef je eigen grenzen aan sta ervoor, anders doen anderen het ook niet..
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:15
punkstar
Avatar van punkstar
punkstar is offline
en dan krijg je ineens een mailtje van je beste vriend:
"Btw, ik wilde je nog ff zeggen dat ik je echt heel lief vind en heel veel van je hou! Ik bedacht me vanochtend ineens dat wij echt gewoon zoiets moois en blijvends hebben."
krijg er tranen van in mijn ogen, maar het is ongelofelijk fijn om te weten dat er iemand voor je is
__________________
Rated R for strong grisly violence and gore, sequences of terror and torture, nudity and language.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:17
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
@ Rare kwast: ik vroeg me al af waar jij dan woonde, dat het zo ver is, maar voor hem is eigenlijk alles wel ver. Hij heeft verder niet veel over jou gezegd, alleen dat hij het jammer vond en dat er met jou niets mis is. Ik snap ook heel goed dat dat deel op de site wat jij poste wel pijn doet. Uiteindelijk is het tussen jullie toch voor het grootste deel op de afstand stuk gelopen en dan heeft hij opeens weer een ander. Stomme afstand (})
tis 2,45 rijden, tis ook niet grappig.
maar ik vind het gewoon kut... ik heb me eindelijk eens opengesteld voor iemand...
vandaag ook maar ff een halve dag ziekgemeld, ik kan niet meer..
alles is op, ik ben leeg
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:45
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Citaat:
tis 2,45 rijden, tis ook niet grappig.
maar ik vind het gewoon kut... ik heb me eindelijk eens opengesteld voor iemand...
Ja, dat is ook heel lang. M'n vriend en ik wonen ook zoiets uit elkaar, dat is ook niet ideaal, maar met een boerderij is dat natuurlijk helemaal niet praktisch. Plus dat hij écht in de middle of nowhere woont natuurlijk. (})

OT: al vanaf 10uur aan het typen. Nu maar even pauze, ik krijg er pijn van in m'n rug. Ga denk ik maar even boodschappen doen, voordat het gaat sneeuwen (het ziet er hier nog niet naar uit, maar goed )
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 13:56
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:10
Verwijderd
Gaat niet zo goed he, met die nieuwe ronde nieuwe kansen die je gepland had?

ontopic: ja. nee. ik weet het niet. Ik heb zelfs uit verdriet al een week geen dagboek meer geschreven, terwijl ik ook dingen heb gedaan die wél het opschrijven waard zijn. En maar niemand die de pijn snapt. En maar geen eind in zicht. En die kut-dietiste neemt haar telefoon niet op, en ik wil dat mensen straks versteld van me staan mocht ik met een dietiste wél kunnen afvallen. MAar om daar aan tebeginnen moet ze wel opnemen natuurlijk. trutje.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:31
Perikles
Perikles is offline
Ik ben een sentimenteel wrak en ik zou willen dat het niet zo was maar het blijft zo. Ik maak huilend mijn huiswerk en heb drie uur nodig om op te staan omdat ik de dag niet in wil, ik lees vervelende brieven en ga dingen vertellen die ik moeilijk vind die helemaal niet moeilijk zijn, maar ik ben bang voor de mensen aan wie of wat ze zullen vinden.

Het moet binnenkort allemaal eens ophouden, want ik kan niet lang meer.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:33
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Yana: meisje toch ({),, ik schrok toch wel een beetje van je berichtje. Ik moet Ave inderdaad gelijk geven, het is soms goed om even op de automatische piloot door te gaan, maar niet voor altijd. Wat is er aan de hand dat je ineens zulke heftige emoties had en er niets mee deed, iets met je vriend? Ik hoop zo dat die intake bij Rintveld (zo heet het toch?) voor je gaat lukken en dat je eindelijk binnekort de hulp krijgt die je nodig hebt, want dit houd je ook niet lang meer vol. Kom op meis, keep your head up!

@ Nattigheid: Een hele dikke *knuffel* voor jou! Soms kan schrijven in een dagboek juist wel helpen he,, om je gedachten een beetje te ordenen en als je iets opschrijft voelt het soms wat rustiger in je hoofd. Maar goed, dat weet jij vast ook allemaal wel..

@ Queasy: Je had gelijk, mijn CPE ging inderdaad beter dan verwacht!

Twee uurtjes school maar en die twee uurtjes waren relaxt. Twee uur CPE waarin ik EINDELIJK weer inspiratie kreeg en gewoon met een nieuw groot stuk ben begonnen, de kleintjes even heb gelaten voor wat ze zijn. Het enige wat me nu heel erge angst in boezemt is dat de tijd begint te dringen en ik hooooop echt zo dat ik het op tijd afkrijg allemaal
Maar het was goed en leuk en gezellig om iedereen weer te zien en weer bij te kletsen. De laatste maanden gaan nu in en volgens mij worden die gewoon hartstikke gezellig!
Therapie net was ook fijn, soms sta ik versteld van mijn eigen krachten. Heb een goede dag vandaag, alleen jammer dat ik nu weer een aantal rottige dingen voor school moet regelen. Maar geen nood, relaxt muziekje op en ik ga er gewoon voor! *strooit positiviteit en knuffels!*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een sentimenteel wrak en ik zou willen dat het niet zo was maar het blijft zo. Ik maak huilend mijn huiswerk en heb drie uur nodig om op te staan omdat ik de dag niet in wil, ik lees vervelende brieven en ga dingen vertellen die ik moeilijk vind die helemaal niet moeilijk zijn, maar ik ben bang voor de mensen aan wie of wat ze zullen vinden.

Het moet binnenkort allemaal eens ophouden, want ik kan niet lang meer.
knuffel meis! ik maakte me al een beetje zorgen om je, omdat ik zo lang niets had gehoord. Hoopte dat dat kwam omdat het goed met je ging, maar niet dus. Als je iets kwijt wilt....(dan weet je de pm-knop te vinden).
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:39
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Ik ben een sentimenteel wrak en ik zou willen dat het niet zo was maar het blijft zo. Ik maak huilend mijn huiswerk en heb drie uur nodig om op te staan omdat ik de dag niet in wil, ik lees vervelende brieven en ga dingen vertellen die ik moeilijk vind die helemaal niet moeilijk zijn, maar ik ben bang voor de mensen aan wie of wat ze zullen vinden.

Het moet binnenkort allemaal eens ophouden, want ik kan niet lang meer.
Lief meisje, pas een beetje op jezelf... Ik hoop dat de dingen die je wil gaan vertellen dezelfde dingen zijn als waar we het steeds over hebben.... Het zou goed voor je zijn, maar dat weet je zelf wel.

Ik zie je morgen, hou vol.. En als je wilt huilen, schreeuwen, lachen, dansen () dan mag dat allemaal!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:41
Verwijderd
hihi, we zijn net zo'n steungroepje met het hele LJH bij elkaar
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:42
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
@ Yana: meisje toch ({),, ik schrok toch wel een beetje van je berichtje. Ik moet Ave inderdaad gelijk geven, het is soms goed om even op de automatische piloot door te gaan, maar niet voor altijd. Wat is er aan de hand dat je ineens zulke heftige emoties had en er niets mee deed, iets met je vriend? Ik hoop zo dat die intake bij Rintveld (zo heet het toch?) voor je gaat lukken en dat je eindelijk binnekort de hulp krijgt die je nodig hebt, want dit houd je ook niet lang meer vol. Kom op meis, keep your head up!
Iets met mijn vriend en grenzen overschrijden. Het rare is dat ik me boos had móeten voelen, dat was normaal geweest, gerechtvaardigd geweest. Ik had moeten willen schreeuwen, boos zijn, slaan, schoppen, het maakt niet uit wat. Maar ik voelde het niet. Ik werd gekwetst en ik liet het gebeuren. Ik snap mezelf niet.

Ik moet zeggen dat ik Rintveld even van me af heb gegooid . Vanavond maar weer groep, en praten..pf..altijd maar weer dat praten . Ik wil mn kop in het zand steken, maar als ik dat doe ben ik verloren. *keeps head up*.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:43
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
hihi, we zijn net zo'n steungroepje met het hele LJH bij elkaar
Hier voel je je tenminste niet zo alleen... Was de hele wereld maar zo'n steungroepje.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 14:58
Pruts0r
Avatar van Pruts0r
Pruts0r is offline
Hmz, het gaat op zich best goed met mij. Ben wel nogal veel aan het gamen, maar daar lijdt de studie gelukkig niet onder. Ik heb heel erg zin in woensdag, dan heb ik reden om niet te gaan gamen, want dan ga ik naar een heel goede vriendin van me. Lekker koken (ik weet al iets heerlijks om klaar te maken. <3) En nu ga ik eventjes op de grond liggen. ;D Gek doen met wat klasgenoten. XD
__________________
Stop living in the past, live for the future!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 15:58
Sens.
Sens. is offline
Citaat:
Hier voel je je tenminste niet zo alleen... Was de hele wereld maar zo'n steungroepje.
Er zijn hier nog een heleboel mensen die in stilte meeduimen en meevoelen
Ik post niet vaak omdat anderen mijn gedachten al hebben verwoord of omdat ik het niet kan verwoorden zoals ik wil...

Maar ik leef mee met heksjeuh haar tentamen, de ontertussen afgewerkte esay van Missey en nu haar laatste scriptie, nijn, Neko*, nattigheid, prutsor en alle anderen

* knuffels voor iedereen*
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 16:19
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Eerst vond ik de storm wel leuk, zo 's nachts in je bed en dan luisteren en geen maagpijn hebben en zo, maar vandaag ben ik twee keer zó naar de andere kant van de weg geblazen en moest ik afstappen en nog een keer bijna onder een bus, dat was helemaal eng. Dus nu vind ik dat de storm afgelopen moet zijn.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 16:31
moon
Avatar van moon
moon is offline
Jeetje am. Het was zo'n rot dag vandaag, te veel kleine dingen kwamen bij elkaar en ineens was het op en genoeg en leek de wereld even helemaal zwart te kleuren. Geen idee waarom ineens zo heftig weer. Ik voel me nog steeds echt rot. Het heeft vooral betrekking op school. Éen of ander project dat ik samen moet doen met een groepje en waar ik geen bal van snap en dat nemen ze me allemaal kwalijk. Wat kan ik er nou aan doen, ik weet niet hoe het kan, maar ik snap het gewoon niet. Klasgenoot (+ ook in mijn projectgroep) K. belde vandaag ook op, heel pissig omdat ik een verplichtige cursus was vergeten te volgen. Waarom was zij daar zo pissig om, dat ik dat vergeten ben is toch mijn probleem, daar ondervind zij toch verder geen hinder van? ze deed echt lullig. Ik voel me echt zo slecht nu, jeetje ik ben ook nergens goed in, ik doe ook alles fout.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:09
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Ik kan ook echt niets onthouden of goed doen, hè? Verdomme.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:22
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Ik kan mezelf heus wel opvrolijken . Ik heb een bladzijde voor mezelf geschreven om te lezen als ik me klote voel. Gisteravond heb ik me ronduit raar gedragen, maar die woede is er dan nu voorlopig wel even uit. Vandaag was niet zo nuttig, maar ik heb wat gelezen, teksten nagekeken, twee keer met de hond gewandeld (zon vangen!), en nog erg weinig geleerd. Maar dat komt vanavond. Dan ga ik mijn band ook plakken. Oja, ik ga 'hospiteren' deze week hopelijk. Ik ben zoooo benieuwd want het lijkt me wel tof, al is de kamer nogal klein, maar wel een huiskamer erbij dus dat geeft niet zo. Morgen weer een lange dag, misschien nog met H. eten? Dan zingen in ieder geval en dan weer naar huis. Woensdag ook weer een lange dag. Donderdag weer stage bij de huisarts, en vrijdag wéér een lange dag. Vrijdagavond vergadering, K. logeert hier, daar heb ik wel zin in. Zaterdag komen er mensen pannenkoeken eten en ook slapen en zondag weer weg en dansen. En dan zondagavond eventjes vrij. Dus misschien had ik me maar wel moeten houden aan mijn 'uitslaapdagje', zoals ik die in mijn agenda had gezet. Pfoej. Nouja, ik ben wel weer redelijk normaal. Ik denk niet meer winterdippig. Nu eten en positief blijven denken.

Gos en ik ben een beetje veel met mezelf bezig: *knuf* voor iedereen!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:49
Verwijderd
Citaat:
@ Yana: meisje toch ({),, ik schrok toch wel een beetje van je berichtje. Ik moet Ave inderdaad gelijk geven, het is soms goed om even op de automatische piloot door te gaan, maar niet voor altijd. Wat is er aan de hand dat je ineens zulke heftige emoties had en er niets mee deed, iets met je vriend? Ik hoop zo dat die intake bij Rintveld (zo heet het toch?) voor je gaat lukken en dat je eindelijk binnekort de hulp krijgt die je nodig hebt, want dit houd je ook niet lang meer vol. Kom op meis, keep your head up!

@ Nattigheid: Een hele dikke *knuffel* voor jou! Soms kan schrijven in een dagboek juist wel helpen he,, om je gedachten een beetje te ordenen en als je iets opschrijft voelt het soms wat rustiger in je hoofd. Maar goed, dat weet jij vast ook allemaal wel..

@ Queasy: Je had gelijk, mijn CPE ging inderdaad beter dan verwacht!

Twee uurtjes school maar en die twee uurtjes waren relaxt. Twee uur CPE waarin ik EINDELIJK weer inspiratie kreeg en gewoon met een nieuw groot stuk ben begonnen, de kleintjes even heb gelaten voor wat ze zijn. Het enige wat me nu heel erge angst in boezemt is dat de tijd begint te dringen en ik hooooop echt zo dat ik het op tijd afkrijg allemaal
Maar het was goed en leuk en gezellig om iedereen weer te zien en weer bij te kletsen. De laatste maanden gaan nu in en volgens mij worden die gewoon hartstikke gezellig!
Therapie net was ook fijn, soms sta ik versteld van mijn eigen krachten. Heb een goede dag vandaag, alleen jammer dat ik nu weer een aantal rottige dingen voor school moet regelen. Maar geen nood, relaxt muziekje op en ik ga er gewoon voor! *strooit positiviteit en knuffels!*

Ik wist het wel
---
Nieuwe medicatie.. en uuh tja.
Maar eens nadenken over school.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 17:57
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
kan iemand me helpen herinneren dat ik morgen telefonisch spreekuur moet gaan bellen?
ik verga van de hoofdpijn... das toch niet normaal?

verder lijkt het steeds weer slechter te gaan... ik wil niet meer nadenken en toekomst dromen horen..
het werken sloopt me, mijn vriendschappen betekenen niets voor me, ik doe alles omdat het moet, je hoort te werken, je hoort plezier te hebben, je hoort enthousiast te zijn als iemand iets met je af wil spreken...
alles is zo vaag in mijn hoofd, als een dikke zwarte mist die ik niet weg krijg...

nu ga ik naar bed, ik voel me kut en mn hoofdpijn is vreselijk
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 03-03-2008 om 18:37.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Echt he. Het is mooi weer, de zon schijnt. En dan moet alsnog alles tegen zitten.. Ik zoek de moed om naar school te gaan morgen, zoek de motivatie iets te gaan uitvoeren, want volgens mij kom ik deze week om in het werk en ik heb alleen maar 2 leuke afspraken staan en doe niks wat moet. Ik voel me een kluns die haar hele leven gewoon laat verrotten omdat het me even allemaal niets kan schelen.

Emotioneel ben ik een wrak. Continu. Mijn goede momenten zijn de momenten waarop ik niet nadenk. Of ik ben té over blij en krijg ik het idee dat ik iedereen daarmee stoor. Of ik ben gewoon huilerig, jankerig, en lijkt de hele wereld over me heen te vallen.. Ik ben uitgeput. Iemand die me energie, moed, en vrolijkheid kan doneren of instralen?
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Gaat niet zo goed he, met die nieuwe ronde nieuwe kansen die je gepland had?
Nee, inderdaad niet...
was dat onaardig bedoeld?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 18:53
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
We hebben elkaar nog steeds niet gesproken. Oké, vandaag kon ik hem pas voor het eerst ook zien. Eerst liep ik straal langs hem heen, omdat ik hard te laat was voor het MTE (stom Kruyt-gebouw) en daarna stond hij op de plek waar ook mijn fiets stond met z'n vrienden. Gelukkig moest ik nog even op twee vriendinnen wachten die nog naar de wc waren, dus daar maakte ik mooi gebruik van. Maar toen verplaatsen ze naar de ingang, vast ook om op iemand te wachten ofzo, maar ik bleef stug door kletsen. Ik durfde gewoon niet, maar hallo, zo komt er nooit wat van als ik vind dat we weer gewoon - zoals eerst - met elkaar kunnen praten. Stiekem durf ik er nu ook niet teveel mee bezig te zijn, omdat ik ook moet leren voor m'n tentamen en ik dan echt hard m'n tijd zit te verdoen.

Ja, god, dat leren. Ik moet maar weer verder.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 19:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
@Missy1234567890 hij is 29.
en ik probeer hem niet over mijn grensen heen te laten gaan.
maar dat is moeilijk.

en verder nog steeds niks....
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Oud 03-03-2008, 19:46
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
.
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.