Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2004, 12:23
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-08-2004 @ 21:14 :
Mwah, dat is een van de eenvoudigste onderwerpen van de natuurkunde.
om de een of andere reden staat mijn profielwerkstuk anders bij scheikunde ingedeeld
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Advertentie
Oud 06-08-2004, 12:30
Verwijderd
Op dit moment denk ik: wat een ongelóóflijk toeval dat nét nu ik de hele dag wilde downloaden, ook die kerel online is die ruim 27 GB aan coole muziek heeft.
Oud 06-08-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
JaJ schreef op 06-08-2004 @ 13:23 :
om de een of andere reden staat mijn profielwerkstuk anders bij scheikunde ingedeeld
?

Absorptiespectra van atomen is anders een puur natuurkundig onderwerp. Of heb ik nu iets gemist?
Oud 06-08-2004, 15:34
JaJ
Avatar van JaJ
JaJ is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 06-08-2004 @ 14:22 :
?

Absorptiespectra van atomen is anders een puur natuurkundig onderwerp. Of heb ik nu iets gemist?
klinkt redelijk, maar ik ga er zware metalen mee aantonen. ze noemen het eerlijk waar scheikunde
__________________
"In this house, we OBEY the laws of thermodynamics!" - Homer Simpson
Oud 07-08-2004, 10:07
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
ik dacht eigenlijk: wat een saai topic is dit

mijn gedachten zijn niet samen te vatten of bij te typen.
Oud 07-08-2004, 10:28
Guinevere03
Avatar van Guinevere03
Guinevere03 is offline
Ik denk aan de spullen die ik zo moet pakken voor de vakantie en dat ik eigenlijk ook nog moet vragen of ik naar een feestje mag over ehm....3 uur, aangezien ik een weekje zonder toestemming oppas ergens anders heb doorgebracht.
En ik denk eraan dat ik Therion toch wel mooie muziek vind....
__________________
if (value == 0) return value; else return 0;
Oud 07-08-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
GanzenVeer schreef op 07-08-2004 @ 11:07 :
ik dacht eigenlijk: wat een saai topic is dit
Ik denk dat dit topic niet saai is, omdat je (helaas niet in alle gevallen) een kijkje krijgt in iemands hoofd. Wanneer wil je nu niet weten wat een persoon op een bepaald moment denkt?
Oud 07-08-2004, 11:08
willypirate
Avatar van willypirate
willypirate is offline
Ik denk op dit moment eigenlijk dat ik een zandkorreltje ben in de grootste woestijn van het denken. Op zoek naar..................?
__________________
twijfel aan ALLES - No Doubt!
Oud 07-08-2004, 11:41
Verwijderd
Citaat:
willypirate schreef op 07-08-2004 @ 12:08 :
Ik denk op dit moment eigenlijk dat ik een zandkorreltje ben in de grootste woestijn van het denken. Op zoek naar..................?
Ik denk dat je je lekker op de wind moet laten meevoeren...
Oud 08-08-2004, 01:13
KleineTomaat
Avatar van KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Ik denk nu; ik wist niet dat ezels 40 jaar oud konden worden.
__________________
Zelfs het staren naar de Dolce & Gabbana etalage bracht haar niet uit haar existentiële crisis.
Oud 08-08-2004, 01:14
KleineTomaat
Avatar van KleineTomaat
KleineTomaat is offline
Sterker nog ! Ze halen rond de 55 jaar ! .
__________________
Zelfs het staren naar de Dolce & Gabbana etalage bracht haar niet uit haar existentiële crisis.
Oud 08-08-2004, 03:34
troep
Avatar van troep
troep is offline
ik denk nu eigenlijk vooral of slechte spelling echt afdoet aan hoe serieus iemand te nemen is
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 08-08-2004, 11:55
Verwijderd
Citaat:
troep schreef op 08-08-2004 @ 04:34 :
ik denk nu eigenlijk vooral of slechte spelling echt afdoet aan hoe serieus iemand te nemen is
NeeJ hOoRz
Oud 08-08-2004, 12:03
troep
Avatar van troep
troep is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 08-08-2004 @ 12:55 :
NeeJ hOoRz
er zit een verschil tussen slechte spelling en opzettelijk belachelijke spelling, zoals hoofdletters overal tussendoor gooien etc. laatstgenoemde doe ik niet (en als het gebeurd dan niet met opzet.)

@topic
nu denk ik vooral dat ik gister drinken in huis had moeten halen omdat het water uit de kraan tamelijk lauw is. (niet echt een inspirationele gedachte ofzo.)
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 08-08-2004, 12:16
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
kan een van de forumbazen deze topic mischien kronen tot meest constructieve topic in de geschiedenis van scholieren.com.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 08-08-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
troep schreef op 08-08-2004 @ 04:34 :
ik denk nu eigenlijk vooral of slechte spelling echt afdoet aan hoe serieus iemand te nemen is
Ik denk van wel.
Oud 08-08-2004, 12:56
troep
Avatar van troep
troep is offline
Citaat:
alluman schreef op 08-08-2004 @ 13:47 :
Ik denk van wel.
Ik zal mijn best doen, en mijn posts nog een paar keer opnieuw doornemen voor ik ze post. Ik vind filosofie en wetenschap zeer fascinerend, ook al heb ik inderdaad beperkte kennis (en taalbeheersing.). En zou graag een serieus-genome inbreng willen hebben in dit forum, en niet te veroorzaken dat een reactie van mij het topic in kwestie doet aftakelen. Alles wat ik post is bedoeld om bovenalles er zelf wijzer uit te worden, zoals gezegd door open te staan voor alles en vragen te stellen heb ik het idee dat ik in elk geval zo veel mogelijk kan leren, iets waar ik op school helaas nog niet enthusiast over was. Als ik verbeterd wordt vind ik dat best maar maar doe dat dan als het even kan in een PM met de uitleg WAAROM een spelling of woord fout is, daar heb ik meer aan omdat ik dus ook inderdaad geen bal van spelling snap, en me wijzen op dat ik iets fout doe wil niet zeggen dat ik het ooit beter zal doen, me uitleggen waarom het fout is heeft al meer nut.

en ik wil nog steeds weten hoe je de niet doorsnee letters typt (die met puntjes.)
Dit is overigens niet offtopic want ik dacht dit allemaal op dit moment
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 08-08-2004, 13:05
willypirate
Avatar van willypirate
willypirate is offline
offtopic:

stel je wilt een ë , dan typ je achtereenvolgens Schift , " , e en je krijgt een ë . Er zijn ook alt + 3 cijfercombinaties , maar die weet ik niet uit mijn hoofd.
Hoop dat je er wat aan hebt
__________________
twijfel aan ALLES - No Doubt!
Oud 08-08-2004, 13:18
troep
Avatar van troep
troep is offline
(Om het ontopic te doen voeg ik er wel *ik denk* voor.)

Ik denk nu, ik zou zweren dat ik net een reactie van Alluman zag maar die is ineens spoorloos verdwenen.
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Oud 08-08-2004, 13:24
Verwijderd
Citaat:
troep schreef op 08-08-2004 @ 14:18 :
(Om het ontopic te doen voeg ik er wel *ik denk* voor.)

Ik denk nu, ik zou zweren dat ik net een reactie van Alluman zag maar die is ineens spoorloos verdwenen.
Ik denk nu dat jij die in je PM hebt staan . (Was namelijk wel erg offtopic)
Oud 08-08-2004, 13:26
Verwijderd
Ik denk nu: 'allemachtig, wat zijn sommige mensen dom'.
Oud 09-08-2004, 00:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
ik overpeins op het moment het nut van het onleesbare notitie papiertje dat hier voor me ligt, geen idee waar het op slaat.


(jaja, deze dingt serieus mee naar de titel mijn meest nutteloze post ooit te worden)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 09-08-2004, 12:20
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Citaat:
JaJ schreef op 05-08-2004 @ 19:32 :
dat ik snap waarom Egged's sig grappig moet zijn.
Ik las "dat ik niet snap waarom Egged's sig grappig moet zijn." Daarna las ik de sig en spoedig volgde een lachproest.
Ik denk aan een heerlijke geuze en vraag me af waarom ik niet normaal mijn wiskunde-opgaven kan maken en daardoor nu achter de geel-grijze gloed zit.
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 09-08-2004, 12:22
REIE
Avatar van REIE
REIE is offline
Koffie?

Citaat:
nare man schreef op 08-08-2004 @ 14:26 :
Ik denk nu: 'allemachtig, wat zijn sommige mensen dom'.
Die cartoon van Gumbahhh uit Phileine zegt Sorry?
__________________
Nu zal ik doden u beide, Elegast u ende uw paard. Ten zi dat gi ter vaart, Nederbeet optie moude: Zo mag uw ors t lijf behouden.
Oud 10-08-2004, 15:28
Verwijderd
Ik denk nu dat ik ff buiten ga hardlopen.
Oud 10-08-2004, 15:55
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik denk dat ik maar eens ga douchen
ik ben vandaag nogal een luie sodemieter...
Oud 10-08-2004, 15:59
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Okee, t is leuk geweest.

P.S.: Dit is het meest constructieve topic in de geschiedenis van scholieren.com
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie filosofie over wetenschap, wetenschap de ware *god* ?
troep
24 09-08-2004 14:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:18.