Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-10-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het spel supertof, maar het heeft duidelijk vaart nodig. Natuurlijk is spelleideren een zware taak, maar bij een weerwolfspel gebeurt er ook iedere dag wat en dat kunnen spelleiders ook aan. Ik denk dus dat je gewoon iedere dag een nieuwe vraag zou moeten doen, dan is het spel na tien dagen afgelopen. Nu vergeten mensen het juist ook doordat ze denken 'Oooh, ik hoef pas over drie dagen m'n lijstje door te geven...'
Sowieso denk ik dat het spel na 7 ronde wel afgelopen kan zijn en dat je ook maar 7 deelnemers hoeft te hebben.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-10-2010, 23:47
Verwijderd
Ik denk van niet, dat is een stuk minder leuk ranken.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 07:29
Verwijderd
Zeven deelnemers lijkt me ook wat weinig. En Absinthe, ik denk dat je wel een punt hebt met 'iedere dag een nieuwe vraag', dat het dan leuker is, maar ik denk dat je dan toch een stuk minder rankings binnen zou krijgen en dat het voor de spelleider teveel werk is. Geel had een iets andere methode dan ik, ik tel de punten meteen bij het totaal op als ik een nieuwe ranking krijg en Geel deed het allemaal ineens. Hij zei dat hij er ongeveer anderhalf uur voor nodig had. En iedere dag anderhalf uur is echt een hoop werk en ik denk niet dat er veel forumers zijn die die tijd voor hebben en ook nog eens zin om dit spel te leiden


Citaat:
Jeej derde

Gefeliciteerd Uice!

En dankjewel Etmakas en Geel!!
En graag gedaan!
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 09:50
Verwijderd
Ik denk dat je juist meer rankings binnenkrijgt, omdat iedereen veel meer betrokken is bij het spel en er niet aan ontkomt. En daarnaast is een weerwolfspel leiden ook minsten 1,5 uur per dag hoor.

Desalniettemin; bedankt voor het spelleider Dat had ik nog niet eens gezegd
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:12
Verwijderd
Citaat:
Zeven deelnemers lijkt me ook wat weinig. En Absinthe, ik denk dat je wel een punt hebt met 'iedere dag een nieuwe vraag', dat het dan leuker is, maar ik denk dat je dan toch een stuk minder rankings binnen zou krijgen en dat het voor de spelleider teveel werk is. Geel had een iets andere methode dan ik, ik tel de punten meteen bij het totaal op als ik een nieuwe ranking krijg en Geel deed het allemaal ineens. Hij zei dat hij er ongeveer anderhalf uur voor nodig had. En iedere dag anderhalf uur is echt een hoop werk en ik denk niet dat er veel forumers zijn die die tijd voor hebben en ook nog eens zin om dit spel te leiden

En graag gedaan!
Ik had een excelsheetje gepost en dan is het echt maximaal 15 minuten werk.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2010, 20:16
Verwijderd
Ja, ik heb nog een paar keer zo'n lijstje voor dat excelbestandje meegestuurd, maar ik geloof niet dat er iets mee gedaan werd..?
Met citaat reageren
Oud 25-10-2010, 09:40
Verwijderd
Nee, ik snapte er niks van misschien dat ik het de volgende keer wel gebruik.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2010, 12:43
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Citaat:
Ik had een excelsheetje gepost en dan is het echt maximaal 15 minuten werk.
Ja, nee, ja. Ik wilde je excelsheetje gebruiken, want vond hem heel erg handig. Maar het kwam op het verkeerde moment binnen. Ik stopte net met spelleiden, dus zou Etmakas ermee moeten beginnen en dan had ze het ook nog eens moeten uitleggen aan de deelnemers. En zo.

Maar voor de volgende keer (als ik dan spelleid) zal ik het wel gebruiken.

En Absinthe, met het wwspel ben je soms inderdaad ook best lang mee bezig. Maar bij het wwspel ben je m.i. nooit elke dag anderhalf uur bezig. Want, je doet het met z'n tweeën en daarbij is de eetronde alleen een kwestie van een verhaal schrijven. Ja, soms heb je weleens momenten dat je een beetje vastzit met het verhaal, maar toch duurt het nooit 90 minuten om (hoogstens) 1500 woorden te schrijven.

Dus misschien is het de volgende keer een idee om RtS ook met twee mensen te leiden.

Maar, ik heb de vorige keer ervaren dat één dag echt te weinig is. Het is ook niet echt reëel om te verwachten dat iedereen binnen 24 uur online komt, nadenkt over de vraag, en dan een ranking instuurt (en het liefst nog met commentaar/motivatie).

Maar ik ben het wel met je eens dat de deadline prima ietjes minder ruim kan worden.


Verder, Etmakas heeeeeeeeeel erg bedankt voor het overnemen/spelleiden! <3!

Iedereen bedankt voor het meespelen, en tot de volgende keer!
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.

Laatst gewijzigd op 27-10-2010 om 12:48.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ranking the Scholieren #3
Geel
500 16-10-2010 14:57
De Kantine Ranking the Scholieren #2
Geel
244 08-06-2010 00:59
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 13:19
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 11:57
Levensbeschouwing & Filosofie ontwikkeling
mitsj
37 06-02-2002 21:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:45.