Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2005, 22:16
schimmel
Avatar van schimmel
schimmel is offline
vandaag werd ik eerst om 7 uur wakker door de wekker en dat vond ik vrij VERVELEND
daarna uiteindelijk wel weer in slaap gevallen en ik werd om half 3 wakker best netjes toch. daarna heeft de fysio me geknepen en nu ga ik nu al slapen want er zit iets in mn longen wat niet weg wil en ik wil geen medicijnen want de vorige keer kreeg ik jeuk.
__________________
my achy breaky heart (8)
Advertentie
Oud 23-02-2005, 22:36
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Vandaag stond ik op het station op de trein te wachten en toen was er uiteraard een onbekende vertraging toen ging ik koffie drinken en in de tussentijd was er een gek op het perron aan het fietsen, later ging hij tussen de spoorlijnen fietsen, erg leuk zelfmoordneigingen, maar ik dacht oh nee straks kom ik helemaal niet meer op school
Nou uiteindelijk toch op school aangekomen, ruzie gemaakt met mijn projectpartnerrr en daarna veel snoepjes gegeten en verder heel de avond generd, nu nog steeds.
__________________
Pardon my French
Oud 23-02-2005, 22:58
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
joe ik heb gewerkt ik was in mijn nopjes want ik mag daar indirect met geld smijten wat niet van mij is maar ik moet het toch alleen maar weggeven. en toen kwam ik thuis en outback jack was op tv hartstikke lekker en mijn huisgenootje vond een 3 kamerappartement in oud zuid en daar gaan we wonen.
__________________
sup birdie.
Oud 23-02-2005, 23:01
nps
Avatar van nps
nps is offline
ik werd wakker bij een vriend van me toen ging ik werken, en toen werd ik gebeld dat mijn laptop weer heel is, dus die word morgen gebracht, en daarna ging ik bij frank the incredibles kijken en toen naar huis eten en paardrijden
__________________
__________________
Oud 23-02-2005, 23:07
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
ik heb gister keihard genakt met mn exscharrel en ik ben de pil vergeten.
Oud 24-02-2005, 00:09
Born to lose
Avatar van Born to lose
Born to lose is offline
te vroeg mijn bed uit, curcus op mijn werk, houd dus in, halve dag slap lullen en internetten. Des avonds had ik entertainment van mijn dronken huisgenoten (zucht) die blijven beweren dat ze niet dronken zijn (om 1 uur snachts in huis gaan honkballen is wel degelijk een dronkenmans actie)
Oud 24-02-2005, 00:19
SiNTeK
SiNTeK is offline
Born to Lose is geen scholier meer hij is een eikel, vertrouw hem niet!!!!!!!!!111
Oud 24-02-2005, 00:50
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
SiNTeK schreef op 24-02-2005 @ 01:19 :
Born to Lose is geen scholier meer hij is een eikel, vertrouw hem niet!!!!!!!!!111
sintek is een kankerzeelander.. vertrouw 'em niet.

en sowieso, thijs, wat doe je, beetje gerrit checken 0op s.com
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 24-02-2005, 00:52
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
oh, btw.. iik heb in 'n irish pub lopen zuipen met een goeoeie riendin enzo Pints are good ... (y0
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 24-02-2005, 07:00
Verwijderd
Citaat:
MetalliCat schreef op 23-02-2005 @ 22:37 :
ben je lesbisch? zo nee, noem je vriendje geen 'chick'.
Hij is sowieso mijn vriendje niet & homo, dus ik zie je probleem niet.
Oud 24-02-2005, 10:27
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
ik kom van een vriendinnetje en zodadelijk ga ik naar school, maar nu kijk ik nog even in het gewaagde fototopic
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-02-2005, 10:55
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
ik was gister naar bright eyes in utrecht met mijn boii. het optreden was super en de dag ook! kthxbyee
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 24-02-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 24-02-2005 @ 08:00 :
Hij is sowieso mijn vriendje niet & homo, dus ik zie je probleem niet.
chick, is iets wat je over vrouwen zegt.
Oud 24-02-2005, 11:57
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Ik ben nu thuis en volgens mij is mn huisgenoot er want ik hoor rare geluiden uit zn kamer komen maar ik weet niet of ie alleen is! Oh en vanavond ga ik naar een feestje en dan uit en daar heb ik echt veel zin in.

Maar waar blijft mn studiefinanciering?!!
__________________
you spread like peanut butter
Oud 24-02-2005, 12:01
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Citaat:
vixen schreef op 24-02-2005 @ 12:57 :
Maar waar blijft mn studiefinanciering?!!
indeed! mijne is er ook nog niet:/

ik ben nu op school en ga zo eens lessen volgen en dan ga ik naar utrecht, pizza eten daar met alies en dag zeggen want ze gaat heel lang naar Afrika en daarna met een vriendje uit in utrecht naar een feestje in een tent waar geen sluitingstijden zijn. yay
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 24-02-2005, 12:31
Glory
Avatar van Glory
Glory is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 24-02-2005 @ 12:53 :
chick, is iets wat je over vrouwen zegt.
huilie.
__________________
sleep is no friend.
Oud 24-02-2005, 12:32
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
vixen schreef op 24-02-2005 @ 12:57 :

Maar waar blijft mn studiefinanciering?!!
Godver ja ik wilde gaan winkelen
Maar ja ik ben heel de ochtend met school dingen bezig geweest erg leuk ja, mijn tas ingepakt en veel gegeten en zometeen ga ik met de trein naar een vriendin en dan gaan we op haar kamer drinken, eten, roddelen en vanavond uit
__________________
Pardon my French
Oud 24-02-2005, 12:37
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
MetalliCat schreef op 24-02-2005 @ 12:53 :
chick, is iets wat je over vrouwen zegt.
chick, is iets wat je over kleine kuikentjes zegt.
(sowieso, 't is tegenwoordig al 'n unisex woord, dus stop met zaniken.)
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Oud 24-02-2005, 12:44
pipimädchen
Avatar van pipimädchen
pipimädchen is offline
ik stond op en had geen hoofdpijn meer en toen ging ik vitaminepillen slikken en vitaminebruistabletten in water gooien en opdrinken tegen de keel- en oogpijn en toen ging ik me wegen en toen woog ik 51 kilo en nu ben ik heel blij maar ik weet niet of het te vertrouwen is want het is een oudvuilweegschaal MAAR vorige week was het nog 53.5 dus ik ben vet cool en toen ging ik muziek luisteren en hoofdpijn krijgen
__________________
once or twice i've killed three ducks
Oud 24-02-2005, 12:55
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 24-02-2005 @ 12:57 :


Maar waar blijft mn studiefinanciering?!!
ik heb een pinautomaat geramd en sigaretten gehaald en de krant en tijdschriften van mn laatste geld, toen gebeld met een leuke jongah uit mn klas over studiezaken en toen mn huisgenoot gepest, toen koffie gedronken met een vriendin en nu ga ik theedrinken met een vriendin, vanavond met noep spelen en daarna met Pan Am en bertbart in de arc spelen, dit is een hint; komt allen
Oud 24-02-2005, 13:01
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 24-02-2005 @ 13:37 :
chick, is iets wat je over kleine kuikentjes zegt.
(sowieso, 't is tegenwoordig al 'n unisex woord, dus stop met zaniken.)
Ja hehe, maar ik vind het echt walgelijk dat woord te gebruiken voor mannen, sorry
Oud 24-02-2005, 13:01
Verwijderd
vannacht heb ik, of m'n vriend, op wondere wijze m'n rib gekneusd dus kut geslapen, boodschappen gedaan van de stufi die bij mij wel binnen was, nu zit ik een boterham met kaas en tuinkers te eten en komt papa zo langs om de tv te fixen en mee te gaan naar het stadhuis want we gaan dingen regelen en dat kan ik natuurlijk niet alleen.
Oud 24-02-2005, 13:03
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Ik heb college gehad en daarna chocolade gekocht en brood, en nu ga ik wiskunde maken en vanavond heb ik die fijne cursus <3
__________________
qkw <3
Oud 24-02-2005, 13:03
Verwijderd
Ik heb ook gegild om mijn studiefinanciering maar nu is 'ie er dus kan ik vanavond lekkerrr drinken.
Oud 24-02-2005, 13:04
Bloemmetjus
Avatar van Bloemmetjus
Bloemmetjus is offline
Geen ruk eigenlijk, alleen een beetje lopen forummen. (op een leuker forum )
__________________
Bloemmetjus = Black Sugar. Jaja iris is na een jaar geen internet te hebben gehad terug :)
Oud 24-02-2005, 13:21
HenkMul
Avatar van HenkMul
HenkMul is offline
Eergisteren had ik met een vriend (die op dat moment dronken was, .) afgesproken om vandaag een kunstzinnig dagje te houden. Het plan was om om tien uur af te spreken voor het Booijmans-museum, maar wegens omstandigheden konden we er niet samen naartoe reizen. Dus ik sta daar met m'n half slaperige harses om tien over tien voor dat museum, krijg ik een belletje; "Waar blijf je nou, Henk?? " - "Ja, lulhannes, ik sta er gewoon." "Ik ook, maar ik zie je echt nergens!".

Blijkt die zatlap naar het Rijksmuseum te zijn gegaan, .

Lang leve de miscommunicatie.

Henk Mul !
__________________
Uit de slobber gewassen kluit.
Oud 24-02-2005, 13:36
Verwijderd
^

uhm school enzo,verder heb ik dadelijk rijles,daarna triannen vh voetbal en misciehn ga ik daarna nog even naar de stad om wat te drinken ofzo,mits het niet sneeuwt
Oud 24-02-2005, 14:37
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
iedereen heeft stufi behalve ik. maar ik ga toch naar de stad.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 24-02-2005, 15:01
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
ehm, nou bij duits mocht de hele klas die zijn huiswerk niet afhad koffiepauze vieren van de docent, maar we hebben helemaal geen koffieautomaat meer in de kantine godsmokingdammit. en daarna over de ku-klux klan gerodelt bij gs saai en toen nog een uurtje frutsen bij informatica en toen naar huis en over een half uur werken.

w00t morgen is het vrijdag
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-02-2005, 15:35
Sunworshipper
Sunworshipper is offline
Ik ben de hele dag al boos en gefrustreerd.
Ik versliep me vanmorgen en werd om kwart voor 9 wakker terwijl ik om 10 over 9 een presentatie had... gelukkig woon ik dichtbij school en ben ik ook lekker zonder make up.
De presentatie ging geweldig en ik kreeg feedback in de vorm van:
-fijne stem om naar te luisteren
-je komt zelfverzekerd over
-goed dat je niet oplas



Toen had ik presenting in english en die hoer vond het nodig om ons een rondje door school te laten rennen om ons daarna een stuk tekst te laten oplezen , bij wijze van experiment

Toen ging ik de dokter bellen omdat ik bang omdat ik de pil ben vergeten etc maar die hoer is niet te bereiken.

Daarnet heb ik de keukenschoongemaakt en ging ik met de stofzuiger in de oven

En nu ga ik mn outfit klaarleggen voor de chemical brothers want daar ga ik heen: en dat is een hint, komt allen
Oud 24-02-2005, 15:43
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
Citaat:
monolo schreef op 24-02-2005 @ 11:55 :
ik was gister naar bright eyes in utrecht met mijn boii. het optreden was super en de dag ook! kthxbyee
ben ik toch mooi misgelopen
nou ik ben op gestaan om naar de bergen te gaan om daar een bus te pakken naar bolzano maar die ging pas vie uur later, maar nu ben ik er dan toch. en dat doe ik omdat mn fam+kenissen op de berg aan het skien-snowboardebn zijn en ik gister mijn pols brak.
MWHAHA meh
__________________
voorikvergeet
Oud 24-02-2005, 16:20
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
britt heb je internet daar in de sneeuw?
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Oud 24-02-2005, 16:34
Verwijderd
mijn studiefinanciering is er want het is de 24e of ik heb spontaan veel meer geld op m'n rekening, maar dat zal wel niet. oh maar vandaag heb ik stage gelopen weer eens, koffie gedronken en vanalles eigenlijk. ha
Oud 24-02-2005, 17:05
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
opgestaan, naar school gegaan, wiskunde , engels , ak, muziek, Gs . toen naar huis. waar bleek dat ik weer even naar school moets om gymschoenen te halen voor het fitnessen. Gelukkig woon ik 3 min. fietsen van school af. naar 5mei-plein gefietst, maar toen maar meteen door naar het huis van degene waar ik mee ging fitnessen, we kwamen een beetje nerveus binnen -> eerste keer. het was wel leuk en het voelde gezond. Ik heb net gedoucht en nu prop ik me vol met rijstwafels.
Oud 24-02-2005, 17:25
Verwijderd
lang en brak weer gewerkt as usual

bier gehaald en vanavond chillen met matties ofzo
Oud 24-02-2005, 17:43
Back Door Man
Avatar van Back Door Man
Back Door Man is offline
gister bright eyes .

en vandaag ben ik naar een crematie geweest die wel erg mooi was.
Oud 24-02-2005, 19:25
matt trakker
Avatar van matt trakker
matt trakker is offline
ik heb vanmiddag een potje midgetgolf gespeeld met angellena
__________________
kinderboerderij het dode hertje
Oud 24-02-2005, 19:43
poetic_tragedy
Avatar van poetic_tragedy
poetic_tragedy is offline
ben vandaag naar de open dag van de designacademy geweest, lijkt me echt een chille school
en met mn moeder in t spitsuur in een grote vreemde stad rijden was ook nogal een avontuur
Oud 24-02-2005, 19:47
Verwijderd
pws
Oud 24-02-2005, 21:26
grandmommy
Avatar van grandmommy
grandmommy is offline
gewerkt en met de winkelgek gepraat, die heel verontwaardigt was dat we op de afgescande taarten gingen stampen voor de lol en er was voor 90 euro gejat door een mevrouw die haast enkel wedgewood gejat had
en mijn collega maakte een zeer foute opmerking waar ik vijf minuten om in een deuk heb gelegen, ik wilde een grote cervelaat ophangen, en dat ging niet en toen zeize tegen de winkelgek ' ja, Lies is niet zo handig met grote worsten'


en nu weer chatten he jaaa iehh ik heb zo'n zin in morgen
__________________
Peanutbutter Motherfucker
Oud 24-02-2005, 21:28
justakid
Avatar van justakid
justakid is offline
merels en ik hebben net lekker gegeten met een huisgenoot en zijn jaar club. en straks lekker stappen
__________________
I've got no rhythm and I can't sing
Oud 24-02-2005, 21:38
Maija
Avatar van Maija
Maija is offline
Tentames/toetsen gehad, ging wel goed

Daarna geslapen, geslapen.. en wat geslapen samen met mn vriendje.. en nog een stomme film gekeken..
__________________
Oud 24-02-2005, 21:59
Solid
Avatar van Solid
Solid is offline
lekker uitgeslapen
op internet
film gekeken
kamer opgeruimd
gewerkt
op internet

tja nuttige met het aangename
__________________
Drop it!
Oud 24-02-2005, 22:07
Drez
Avatar van Drez
Drez is offline
Nou ik werd om 9uur wakker en toen ging ik heel lang douchen en daarna studeren, internetten, afwassen, studeren, en naar college. Toen ging ik nog food halen want mn ex kwam eten en we gingen koken en eten (toch wel) en toen shoppen, want stufi <333 En daarna gingen we nog theedrinken en toen ging hij weg. En ik ben heel erg moe, dus ik ga zo slapen denkik
__________________
Jusqu´ici tout va bien...
Oud 25-02-2005, 00:00
Verwijderd
ik heb nog theegedronken met een vriendin, toen twee winkels leeggekocht, toen naar huis gegaan, en toen uit eten gegaan met noé en nu kijk ik televisie met mn flatmate
Oud 25-02-2005, 01:55
Verwijderd
samen met erwinos lekker veel bier gezopen en gesmookt en wat chille shit gekeken. vet relaxed
Oud 25-02-2005, 02:02
Faery
Faery is offline
Biertjes gedronken, broodje falafel gegeten, een fiets van het station geplukt en nou moet ik schijten.
__________________
Genocidealisme.
Oud 25-02-2005, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 25-02-2005 @ 01:00 :
ik heb nog theegedronken met een vriendin, toen twee winkels leeggekocht, toen naar huis gegaan, en toen uit eten gegaan met noé en nu kijk ik televisie met mn flatmate
nou nou nou dat is niet iets wat je even tussen neus en lippen door verteld beeb.
gisteravond rond een uur of 8 kwam ik hermie per toeval tegen op het spui.
na een rode wijn genuttigd te hebben in een tapas barretje dat er van buiten wel gezellig uitzag, zijn we toch maar weggegaan toen we het bordje zagen hangen "tafels zullen gedeeld moeten worden"
en ja hoor, in no time zaten z0pje en haar vriendinnen bij ons aan tafel.
hermie rekende af want ik krijg vandaag pas stufi, abn he.
eenmaal buiten liepen we naar de schutter, door het rood fluwelen gordijn de trap op, waardoor ik even het gevoel kreeg dat ik figureerde in goede tijden slechte tijden's de koning.
daar was het gezellig en beeb dronk rode wijn en ik kriek, en ik nam kaasfondue en beeb nam forel, en we smeerden broodjes met kruidenboter voor elkander! <3
toen ik thuiskwam heb ik de da vinci code uitgelezen en wat een fuck einde zeg ik wou dat ze maria magdalena vonden in een wulpse pose in haar sacrofaag.
Oud 25-02-2005, 10:00
nps
Avatar van nps
nps is offline
gisteren ging ik eerst door rotterdam fietsen omdat ik allemaal zooi te doen had en s avonds gingen we naar een vriend bier drinken filmpje kijken en suffe kaartspelletjes spelen die ik allemaal won

en vanochtend vroeg opgestaan en naar huis
__________________
__________________
Oud 25-02-2005, 12:10
Tom Violence
Avatar van Tom Violence
Tom Violence is offline
gisteravond housen in de occii bij wat matige postpunkbandjes. maar daarna werd snoop dogg gedraaid en later nog justin timberlake dus ik was gelukkig. vandaag weer naar school geweest sinds een paar weken en 2 keer zoveel opdrachten gehad als in het eerste half jaar maar het is ook inhoudelijk veel meer qua geregel met bedrijven en bekende nederlanders dus dat wordt in totaal 4 keer harder werken
__________________
sup birdie.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15.