Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-02-2006, 13:02
Verwijderd
Het is jaloers met oe i.p.v. ou
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-02-2006, 16:32
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Natuurlijk heeft hij het verwijderd, wie anders? Je vriendin niet hoor, waarom zou zij al je mannelijke contacten verwijderen. Hij gaat steeds harder schreeuwen dat hij het niet gedaan heeft en hij zegt dat hij niet verder kan zo als jij hem vals beschuldigd! Dat zijn al genoeg aanwijzingen dat hij het wel gedaan heeft. Je moet echt zo snel mogelijk weg bij deze jongen. Hij kan zijn gedrag toch niet veranderen, hij is echt extreem jaloers! Dat van dat hij je wilde verrassen geloof ik ook niks van. Slappe smoes... Je moet idd gewoon iedereen opnieuw toevoegen en je wachtwoorden veranderen en vooral niet aan hem geven. En beter nog hem dumpen en een normaal vriendje nemen! succes
__________________
A veces ángel, a veces demonio, pero siempre yo...
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 20:35
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 17-02-2006 @ 10:52 :
Te jong? Is het op latere leeftijd dan ineens wel een goed idee om relaties aan te gaan met controlerende suïcidale mafkezen?
ik denk dat je niet alles letterlijk moet opvatten in discussies als dit. en ik denk dat je best snapt wat ik bedoel, en anders moet je je IQ even uit-, en je EQ even inschakelen.
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:03
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Gothic schreef op 17-02-2006 @ 10:46 :
Dan verander je nu direct je wachtwoorden en zet je hele msn vol met jongens... Je geeft je wachtwoord alléén aan hem... Kijken wat ie doet. Als jee cht twijfelt of hij het daadwerkelijk gedaan heeft.


Ja uuh, hij zou wel heel dom zijn, als hij nu WEER die jongens gaat deleten
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Roos schreef op 17-02-2006 @ 22:03 :


Ja uuh, hij zou wel heel dom zijn, als hij nu WEER die jongens gaat deleten
dan maakt ie zich wel op een andere manier belachelijk als hij geen vertrouwen in haar heeft, komt ze daar snel genoeg achter, heeft zij die jongens terug en kan ze hem om een duidelijke reden dumpen (nu twijfelt ze omdat ze het niet zeker weet)...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:10
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
Silver_Rose schreef op 17-02-2006 @ 13:38 :
f*cking grappig topic dit

maar meid, DUMP HEM
Ik geloof dat dat nog altijd haar eigen zaak is...
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 17-02-2006, 21:41
Verwijderd
Citaat:
CoveredEyes schreef op 17-02-2006 @ 22:10 :
Ik geloof dat dat nog altijd haar eigen zaak is...
Het was haar zaak voor ze het op het forum postte. Nu is het de zaak van TEH INTERNETS.
Met citaat reageren
Oud 18-02-2006, 00:13
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Een beetje jaloezie is niet erg. Veel meisjes maken hun vriendjes ook jaloers door het vaak te hebben over andere knappe jongens of door druk bezig te zijn jongens te sms'en in het bijzijn van hun vriend bijvoorbeeld. Soms zijn het ook testen natuurlijk. "even kijken of hij net zo cool blijft als ik het over die jongen heb die op de hoek woont waar ik weleens mee praat" je snapt het wel: een onzeker persoon verliest door zo'n test meteen z'n "coole en vooral gemaakte attitude"

Maar wanneer iemand echt zo ver gaat om jou contacten te verbieden (want dat is het eigenlijk wel) en dan ook nog eens zo kansloos: alleen alle mannelijke...

praten heeft geen zin meer denk ik, hij heeft email adressen weggegooit, dat is niet te vergeven. Als hij je enkel niet vertrouwde en dat kwam vanwege zijn onzekerheid was het nog te begrijpen, al is onvertrouwen en vooral onzekerheid niet erg aantrekkelijk...

Hij kan er gewoon niet bij dat JIJ voor HEM hebt gekozen en voor niemand anders, hij wilt constante bevestiging van jullie relatie, en als hij dat niet krijgt gaat hij twijfelen en uiteindelijk dit soort dingen doen, want in zijn hoofd...is het allemaal al waar. Klassiek geval van zieke jaloezie,

afstraffen: dit zijn niet te vergeven denkfouten die worden gemaakt door mensen die net beginnen met relaties. Laat het een les voor hem zijn

of:

vertel hem dat je van hem houdt, en dan moet ie er gewoon niet meer over zeuren. Waarschijnlijk is hij inderdaad onzeker, en als er geen duidelijke oorzaak is zou ik zeggen, zet hem in dit geval aan de kant en neem hem niet meer terug, goede les voor hem, bepaart jou veel gezeur.



Laatst gewijzigd op 18-02-2006 om 00:28.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie hopeloos verliefd op lerares
anne1234
34 22-11-2020 19:28
Liefde & Relatie Hoe reageren meisjes op incontinentie ?
Marijn-S
25 14-10-2016 20:38
Psychologie Wat te doen met mijn huidige thuissituatie?
Pruts0r
3 07-05-2007 12:17
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie Hoe moet je hierop reageren?
onzekerdoosje:p
59 29-10-2004 14:29
Psychologie Wat vinden jullie hiervan? Hoe moet ik reageren? Is het mishandeling of niet?
Marit_temp
9 08-05-2002 09:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:19.