Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-11-2004, 20:30
professor2
professor2 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 09-11-2004 @ 21:16 :
sluit ik mij bij aan.

Vind Trouw beter, maar misschien komt dat alleen maar, omdat ze meer aandacht aan filosofische vraagstukken besteden - want inhoudelijk is deze krant niet altijd even objectief.

Iha vind ik het NRC de beste krant.
gut ik ben het volledig met je eens


wat trouwens opvalt als je meerdere kranten leest is dat de pcm kranten wel erg veel dingen vooral achtergronden en ''houdbaarnieuws'' van elkaar over nemen
verschijnt eht in de ene krant dan ook een paar week later in de andere
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-11-2004, 22:31
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Weet ik veel, ik lees hem niet.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
TheRedArrow schreef op 09-11-2004 @ 20:58 :
Ik lees hem niet.

Hoort dit niet op School en Studie?
yep
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 18:42
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
Citaat:
sacred cow schreef op 09-11-2004 @ 12:29 :

Waar moet je aan denken bij de Volkskrant? Wat vind je ervan, welke kreten schieten je te binnen?
Ik ben nooit opgegroeid met de volkskrant. Wij hadden thuis de twentse courant tubantsia. een leuke krant die ik nu alleen zaterdag lees. De zondagskrant lees ik niet, ik vind het onzin en een beetje sensatienieuws.
Nu nijg ik meer naar het AD gewoon omdat ik die krant altijd gebruikte voor mijn artikelen voor school. (plakboek economie, verslagen voor maatschappijleer, nederlands schrijfopdracht, enz)
Wat ik van de volkskrant vind kan ik je niet zeggen. Omdat ik het niet ken. Maar de naam klinkt suf. Voor de alledaagse man.
De man die 's ochtends zijn krantje leest naar het werk gaat en om 17.00 weer naar huis gaat.
De vrouw die halvedagen werkt. Onder de schooltijd van de kids zodat er gegeten kan worden als de man thuis komt.
Tjah voor mijn gevoel past de volkskrant in het standaard gezin, maar verder kan ik er niets over vertellen.

En tjah nu ik op kamers zit heb ik geen krant, waarom omdat het te duur is. En het nieuws wat je in de krant leest is het zelfde nieuws wat je ziet in het 20.00 uur journaal.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 10-11-2004, 19:48
waaromniet?
waaromniet? is offline
Hoewel het de afgelopen jaren naar mijn mening wel iets minder geworden is nog steeds mijn favoriete krant. Gevolgt door Trouw, NRC en Parool (in die volgorde ).
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 14:50
Ik ben de Walrus!
Ik ben de Walrus! is offline
Mening over de volkskrant:

Kwaliteitskrant (in tegenstelling tot telegraaf, AD), links

Dat is het eerste wat er in me opkomt. Zou liever de NRC lezen maar 's middags leest er toch niemand krant bij mij thuis.
__________________
Wie het laatst lacht, heeft de grap niet begrepen..
Met citaat reageren
Oud 11-11-2004, 20:25
Verwijderd
Ik vind de volkskrant op zich wel een goede krant, alleen een beetje heel erg links georienteerd mja.
Verder zou de Sport in de volkskrant wel wat meer / beter moeten worden, ik bedoel niet zo'n hele bijlage als bij het AD maar vooral informatie over belangrijke sporten (voetbal, tennis, hockey, basketbal etc) en niet zo'n rare sporten wat niemand iets interesseert.
De beste krant is en blijft het NRC
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Exit langstudeerboete, enter sociaal leenstelsel
Verwijderd
193 11-02-2013 20:42
Verhalen & Gedichten Column
Fosca
9 06-01-2008 15:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 10:35
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Michiel Smit Nieuw Rechts, soort Vlaams Blok?
NN
226 13-12-2003 20:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:04.