Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2010, 16:57
Verwijderd
Citaat:
dat valt dan nog vies tegen, aangezien je soms de vreemdste basis vragen krijgt. die toch redelijk simpel op te lossen zijn. en hier praat ik niet over dingen als je bootloader repareren. maar basisdingen als "waar zit het knopje om op te slaan"
Vreemde school dan.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2010, 08:11
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Vreemde school dan.
Komt vaker voor dan je denkt, informatiekunde beperkt zich bij ons tot excel tabelletjes maken waarbij het voor de punten vooral belangrijk is dat je genoeg kleurtjes hebt gebruikt in je vormgeving.

gelukkig krijg je die meuk maar een half jaar maar het is verspilde tijd die wat mij betreft beter aan meteorologie, stabiliteit of navigatie besteed kan worden.

en 'informatica' op m'n middelbare was niet veel beter.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 13:17
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
informatica/technologie zoals het tegenwoordig op het VMBO heet. kan inderdaad stukken beter.
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Vreemde school dan.
School? Overal.

Ga eens in een gemiddeld bedrijf kijken wat er voor vragen bij de automatisering binnen komen.

Laatst kwam ons hoofd IT nog vloekend naar binnen zetten omdat ze hem voor een stuk papier dat vast zat in een printer, van Utrecht naar Amersfoort hadden laten komen.


Hoewel ik zelf niet helemaal onschuldig ben. Ik heb als extra verzetje tussendoor MBO informatica gedaan, en Babbage klinkt wel bekend, maar wat het nou precies was....?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:29
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
informatica/technologie zoals het tegenwoordig op het VMBO heet. kan inderdaad stukken beter.
Wat niet?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 21:41
jacobdb
Avatar van jacobdb
jacobdb is offline
Citaat:
School? Overal.

Ga eens in een gemiddeld bedrijf kijken wat er voor vragen bij de automatisering binnen komen.

Laatst kwam ons hoofd IT nog vloekend naar binnen zetten omdat ze hem voor een stuk papier dat vast zat in een printer, van Utrecht naar Amersfoort hadden laten komen.


Hoewel ik zelf niet helemaal onschuldig ben. Ik heb als extra verzetje tussendoor MBO informatica gedaan, en Babbage klinkt wel bekend, maar wat het nou precies was....?
wees blij dat je niet helpdesk werk doet... never again!. dat men dingen niet weet als wat bijv een kernel is ect is nog wel zo van "kan ik begrijpen" maar als men gaat vragen hoe ze moeten printen, terwijl er toch heel duidelijk een print icoontje in de taakbalk staat
__________________
tux was here. ^ ^
Met citaat reageren
Oud 14-12-2010, 23:55
Verwijderd
Citaat:
School? Overal.
Uh. Nee. Als onderdeel van een van de grootste middelbare scholen van Nederland kan ik eerlijk zeggen dat het niet overal zo is.

Citaat:
Ga eens in een gemiddeld bedrijf kijken wat er voor vragen bij de automatisering binnen komen.
Vertel.

Citaat:
Laatst kwam ons hoofd IT nog vloekend naar binnen zetten omdat ze hem voor een stuk papier dat vast zat in een printer, van Utrecht naar Amersfoort hadden laten komen.
Ja en een vriend van me heeft ooit eens een stekker van zo'n centrifuge waar ze kerndingen mee doen ingeplugd voor 10K. Dus?

Citaat:
Hoewel ik zelf niet helemaal onschuldig ben. Ik heb als extra verzetje tussendoor MBO informatica gedaan, en Babbage klinkt wel bekend, maar wat het nou precies was....?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 20:12
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Wat wil je, deadlock?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2010, 23:14
Verwijderd
Citaat:
Wat wil je, deadlock?
Geen drogredeneringen? Vertel jij het me eens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Wie heeft er nog vertrouwen in de LPF?
bloempju
77 12-07-2002 00:01


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:24.