Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2005, 17:23
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Internet, forum van onze favoriete band (Status Quo). Twee weken gemsnd en elkaar toen op een concert ontmoet, sindsdien is het eigenlijk wat. Nu 6 maanden later wonen we min of meer samen.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-10-2005, 17:51
droomkoningin
Avatar van droomkoningin
droomkoningin is offline
Op vakantie.
__________________
~Jij bent mooi, niet mooier, jij bent anders mooi~Mijn advies: blijf dan weg!~I can't feel a thing from my head down to my toes~
Met citaat reageren
Oud 10-10-2005, 17:56
verwijderddeze
verwijderddeze is offline
op de kermis, toen ie me pestte met mn beugel
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 11:14
Yolcu
Yolcu is offline
Op t vliegveld
Ik kwam aan en hij stond met een bordje te wachten. Hij was schijnbaar direct van slag en heeft via via mn telefoonnr weten te bemachtigen, waarna hij me smste en me mee uit vroeg. Ik ben niet gegaan. De volgende dag de hele dag door gesmst en 's avonds toch maar wat met hem en een groepje collega's afgesproken. Ik was in een stad waar ik nog nooit geweest was, dus heb ik maar gewoon een taxi gepakt naar het 'ontmoetingspunt'. Terwijl ik daarheen ging hebben we voortdurend gesmst en toen ik hem wilde bellen dat ik er was, nam hij niet op. Ik schoot in de stress, want ik wist niet eens meer echt hoe hij eruit zag. Stond ik daar in een miljoenenstad, me af te vragen waar ik mee bezig was. Tot er opeens op mn schouder getikt werd. Die avond een superavond gehad en een paar dagen later waren we samen.

Daarna hebben we trouwens nog 2 maanden samengewerkt
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 11:28
Verwijderd
Op school kwamen we elkaar voor het eerst tegen, maar het werd pas echt kennen toen ik erachter kwam dat hij ook altijd naar mijn stamcafé ging. Toen we ook nog van dezelfde muziek bleken te houden, veel gezamelijke vrienden bleken te hebben en op dezelfde school te hebben gezeten hadden we veel gespreksstof.
We zijn drie weken lang iedere dag samen opgetrokken, iedere avond in het café gezeten, onzettend veel gebeld en gesms't en samen het hele land doorgegaan per trein. Het heeft zich langzaam, maar wel heel intensief opgebouwd doordat we iedere dag samen waren. (en nog steeds zijn...)

Speciaal moment was toch wel dat we met een lading klasgenoten ergens wat gingen drinken en echt voor het eerst aan de praat kwamen. De klasgenoten konden er op een gegeven moment net zo goed niet meer zitten, wij waren toch alleen met elkaar aan het praten
En die eerste dag dat we dus echt iets kregen. Ik zag hem rond 9 uur die avond en zat pas rond 7 uur s'ochtends weer op de fiets...

Ja, altijd leuk om aan terug te denken...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:16
Dwarrelend Blad
Avatar van Dwarrelend Blad
Dwarrelend Blad is offline
Een vriend van me kwam bij me langs en ging op een gegeven moment even cammen op MSN met zijn vriendin, en toen zag een vriendin die daar was mij. Ik had even gechat met beide en later voegde ze mij toe.

Ongeveer 8 maanden mee ge-eMeSeNd en toen wat afgesproken.

Nu doet die vriend van me wel alsof ik ALLES aan hem te danken heb, en misschien is dat ook zo.

Ach ja
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 12:32
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik kwam bij hem in het korfbalteam 2 jaar geleden. Na de eerste training vond ik hem er al wel erg leuk uitzien en langzaam werd ik verliefd op hem en hij uiteindelijk ook op mij
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:12
AnNie! 16
AnNie! 16 is offline
Citaat:
lotjesnotje schreef op 10-10-2005 @ 14:50 :
Op kamp met de padvinders.... alleen we hebben niet echt iets... omdat hij men neef niet wilt kwetsen ofzo (men neef is zijn beste vriend)
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 14:55
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
stuurbaard bakkebaard.
__________________
hello dave.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:05
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Lowlands, want hij was mee met de mensen met wie ik ook was, en daarna van school, want na lowlands ging ik de hele tijd met hem en die vriendengroep om. En precies een maand na lowlands hebben we wat gekregen. Ik ging hem al in de 1e week na lowlands leuk vinden, en hij naar eigen zeggen veel later, maar dat geloof ik niet helemaal
Das nu 2 jaar geleden. (en de mensen uit die vriendengroep zijn ook nog steeds mijn beste vrienden nu )
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:38
Louel
Avatar van Louel
Louel is offline
Via m'n ex beste vriend!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:47
BananaSplit
Avatar van BananaSplit
BananaSplit is offline
Op school, in de eigen klas
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 15:56
KiMZz
Avatar van KiMZz
KiMZz is offline
Ik ken mijn huidige vriend al heel lang, sinds dat k in de 2e zat ofzo.. zo'n 7 jaar geleden
Hij kreeg iets met een vriendin van mij en werden vrienden. Tijdje uit het oog verloren en uiteindelijk toch wat geworden, en al 7,5 maand bij elkaar!
Mijn ex kwam in dezelfde supermarkt werken als waar ik nu nog steeds werk.
__________________
Ik ben niet subtiel. Get used to it.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:04
moisture
Avatar van moisture
moisture is offline
op school, via z'n broer eigenlijk.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 16:46
U*NiQ
Avatar van U*NiQ
U*NiQ is offline
In mijn stamkroeg
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 21:14
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Via ICQ.

Ik was op het moment dat hij me aansprak in gesprek met mijn toenmalige chatvriendje en reageerde niet.
De volgende dag sprak hij me weer aan maar was ik weer druk in gesprek met die jongen, pas toen die jongen off ging en ik me verveelde zei ik wat terug

Dat was 4 jaar geleden, we hebben elkaar na een half jaar voor het eerst gezien en zijn inmiddels 3,5 jaar samen(wonend)!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 11-10-2005, 23:00
Lastsunset
Avatar van Lastsunset
Lastsunset is offline
Ze was zo brutaal genoeg om via hier te vragen of ze mee mocht rijden naar Amsterdam om Taking Back Sunday te zien. En van het een kwam het ander, er moest eerst wel twee relaties verbroken worden. Maar als dat nodig is, ik vond het alles dik waard das nu 8 maandjes geleden ofzo?
__________________
Aren´t you glad to see your baby boy?
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 10:13
nexjes
Avatar van nexjes
nexjes is offline
op het fotoboek muhaaa
__________________
ik ben de illusionist in de shit yeah
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 12:46
ZerO
Avatar van ZerO
ZerO is offline
Citaat:
nexjes schreef op 12-10-2005 @ 11:13 :
op het fotoboek muhaaa
__________________
Pardon my French
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:08
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
internet
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:17
voyager
voyager is offline
Bij gemeenschappelijke vrienden. Ze hebben zo'n mooie zwarte hond en het arme beeste was zijn beklag aan het doen dus ging ik die buiten troosten. Ik keerde me om om terug binnen te gaan en daar stond hij, geleund tegen een paal naar me te kijken. Ik ving zijn blik op, die ogen, zo sterk, ik voelde direct aantrekkingskracht!
Maar echt verliefd werd ik pas toen hij me uitnodigde om een tochtje met hem op zijn moto te maken aangezien ik nog nooit op een moto gezeten had: heel mijn lichaam tegen het zijne geperst, hoofd geleund op zijn schouder...

Nuja, ik heb een week regelmatig toen wat tijd met hem doorgebracht, maar toen moest ie 3 maand op reis, heb ik hem 1 keer gehoord aan de telefoon, anders niets, vond ik een goede test voor mezelf, als mijn gevoelens echt waren, zou ik nog verliefd op hem zijn na die 3 maand, en ja, eens hij terug was begon het flirten en 'the rest is history...'
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Via mn ex En eigenlijk kende ik m al van gezicht omdat hij in het voetbalteam zat die de man van mn moeder trainde.

Maar echt leren kennen is toch wel hier in de kroeg geweest. En we hebben voor t eerst gezoend in een discotheek hier in de buurt Dus voornamelijk van het uitgaansleven.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 13:19
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
Lastsunset schreef op 12-10-2005 @ 00:00 :
Ze was zo brutaal genoeg om via hier te vragen of ze mee mocht rijden naar Amsterdam om Taking Back Sunday te zien. En van het een kwam het ander, er moest eerst wel twee relaties verbroken worden. Maar als dat nodig is, ik vond het alles dik waard das nu 8 maandjes geleden ofzo?
Dus Om zulke verhalen heb ik dus liever niet dat mn vriend te close wordt met andere meiden
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 14:48
xXxEvaxXx
Avatar van xXxEvaxXx
xXxEvaxXx is offline
Chloe Sierra:
Even ter reactie op je antwoord....Wanneer je vriend een ander meisje leuker vind dan gebeurd dit toch wel of je hier nu jaloers op reageerd of niet. ( ahum, in de praktijk ervaar ik dit zelf natuurlijk ook anders maar relativeren is altijd handig ).

ontopic:
Via een feest van een vriendin waar veel mensen waren die ook bleven slapen heb ik hem ontmoet en de halve nacht gaan kletsen. enz. enz. enz. Toen vroeg die me later uit...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 18:22
Miss_pweak
Miss_pweak is offline
op het internet
dus wat ze zeggen over geen liefde te vinden op het internet niet geloven
het is mogelijk
zijn na 4 jaar en bijna 7 maanden nog een koppeltje
__________________
Get YouR PwEaK ON
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 18:27
RockaholiC
Avatar van RockaholiC
RockaholiC is offline
Citaat:
nexjes schreef op 12-10-2005 @ 11:13 :
op het fotoboek muhaaa
eigenlijk
ja
__________________
ik vind het hier zo gezellig, ik doe gewoon mijn broekje uit
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 19:59
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Citaat:
nexjes schreef op 12-10-2005 @ 11:13 :
op het fotoboek muhaaa hihi
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 20:44
catootje
Avatar van catootje
catootje is offline
In t eetcafé waar ik werk
Hij is een vriend van collega van me. Ik ging bij mn collega staan en kwam zo met hem in contact. Keren daarna steeds met hem staan praten
En nu hebben we alweer langer dan 8 maanden
__________________
________________
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:22
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
In Turkije (Marmaris)
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:38
vampire_esje
vampire_esje is offline
LOL, dat wordt een grote domper nu:

Op de vuilstortverbranding in Alkmaar!
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:44
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 12-10-2005 @ 22:38 :
LOL, dat wordt een grote domper nu:

Op de vuilstortverbranding in Alkmaar!
Nu willen we wel het verhaal erbij weten natuurlijk
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 21:58
vampire_esje
vampire_esje is offline
ok... Ik was blijven zitten op de labtechniek opleiding en zit weer in de 1ste. Maar ik ging niet mee op kamp. Dat was 3 dagen van woensdag tot en met vrijdag. Mijn school is in Beverwijk en zij (de mensen die wel gingen) gingen naar Schoorl. Op donderdag was die excursie. Dus ik met de trein naar Alkmaar. Maar, vanaf het station moest ik lopen naar de plek waar die vuilstortverbrandingsgebouw stond. (moesten we verplicht heen, van die ###school).

Het begon al goed. Ik ben daar en ik zeg: jeetje, ik heb het hele stuk moeten lopen!
er komt een klasgenoot naar mij toe en zegt: Nou en? wij hebben dat hele stuk moeten fietsen vanuit Schoorl.
Ik (met mijn vreemde gevoel voor humor en een dramaqueen stem opgezet, maar wel lachend!!!!): Hello? Wij begrijpen elkaar niet, he? Ik ben belangrijk, ja! ik heb dat hele stuk moeten lopen!
Achter mij hoor ik iemand zeggen: jeetje, die is arrogant....!

Zo far first contact met mijn vrouwelijke klasgenoten.

Dan na, de excursie, ik loop op een kennis af (die was ook blijven zitten) en ik zeg: Waarom zijn wij hier in godensnaam?
Naast hem staat een lange jongen met een brilletje op (ik weet dat nog want die kennis was net zo groot als ik en ik moest een stuk meer omhoog kijken) en die zegt: Om ons kapot te vervelen!
Ik keek hem met grote ogen aan en liep daarna zo weg.
Dat was onze eerste ontmoeting!

Spannend hey?

Laatst gewijzigd op 12-10-2005 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2005, 22:04
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
vampire_esje schreef op 12-10-2005 @ 22:58 :
*Verhaal*

Spannend hey?
Ach, tis weer eens wat anders
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 19:01
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Offtopic: Als jij naar de vuilstort ging, woon je onwijs bij mij in de buurt denk ik.

Ken je Heerhugowaard?

Ontopic: Wel lieve ontmoeting dan
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 15-10-2005, 23:31
George
Avatar van George
George is offline
Hij zag me zitten bij de super de boer, in m'n mega-sexy, onweerstaanbare kassa-outfit in de flatterende kleuren oranje en felblauw, met m'n haar alle kanten op van het fietsen en m'n make-up volledig uitgelopen op dat moment, en hij dacht, 'JEMIG WAT EEN LEKKER WIJF!'

Afgezien van dat laatste volledig waargebeurd, hij vroeg me mee uit terwijl ik dus aan het bliepmiepen was en ik vond hem ook wel relaxed dus zei ik maar ja.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 13:39
Verwijderd
Citaat:
George schreef op 16-10-2005 @ 00:31 :
Hij zag me zitten bij de super de boer, in m'n mega-sexy, onweerstaanbare kassa-outfit in de flatterende kleuren oranje en felblauw, met m'n haar alle kanten op van het fietsen en m'n make-up volledig uitgelopen op dat moment, en hij dacht, 'JEMIG WAT EEN LEKKER WIJF!'

Afgezien van dat laatste volledig waargebeurd, hij vroeg me mee uit terwijl ik dus aan het bliepmiepen was en ik vond hem ook wel relaxed dus zei ik maar ja.
Te leuk
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 13:55
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
In de stad waar ik studeer.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:01
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
In een plas.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud

Laatst gewijzigd op 16-10-2005 om 14:04.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 14:40
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Studentenvereniging.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 15:46
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
op school met t boeken inleveren (was zijn zomerbaantje)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 17:31
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
hier
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 20:46
Soms
Avatar van Soms
Soms is offline
Paradiso, noodlandig
__________________
Misschien. Soms.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2005, 21:00
Snijer
Avatar van Snijer
Snijer is offline
www.myspace.com
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 12:16
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
op dit forum op het fotoboek wel te verstaan, hij reageerde op mijn foto's en ik besloot terug te reageren, toen voegden we elkaar toe op msn en spraken we al snel af en toen kregen we 2 minuten nadat we elkaar zagen al wat
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 13:46
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Op afgelopen zomerkamp.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:03
clienus
Avatar van clienus
clienus is offline
kende mijn vriend al 3.5 jaar ongeveer... van school. we fietste altijd samen enzo.
zelfde klas. en rond die tijd is het ongeveer wat geworden. dus eerst vriendschap en daarna liefde
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:07
Verwijderd
eh. ik ging veel met zijn vrienden om, en kende hem niet echt heel goed. toen gingen we steeds meer afspreken, en toen vond hij mij leuk, maar ik hem nog niet. en toen gingen we een keer samen wat doen, en toen vond ik hem geweldig, en 2 dagen later hadden we iets. dat is nu ehh. bijna 2 maanden geleden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:37
lauwiehj
lauwiehj is offline
muhn laatste vriendje heb ik 0ntm0et 0p vakantie in Turkije,,maar niejt eght lang geduurd ,,maarja...tis 0psig wel speciaal met suh tweetjes 0p ut strand s'av0nds en dan je 1e z0en krijgen ,,,,,,,
Met citaat reageren
Oud 17-10-2005, 14:39
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
lauwiehj schreef op 17-10-2005 @ 15:37 :
muhn laatste vriendje heb ik 0ntm0et 0p vakantie in Turkije,,maar niejt eght lang geduurd ,,maarja...tis 0psig wel speciaal met suh tweetjes 0p ut strand s'av0nds en dan je 1e z0en krijgen ,,,,,,,


Dit is verboden hier.
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45
Verhalen & Gedichten [verhaal] Strijd van binnen (deel 1)
Man of Chrome
23 26-12-2004 14:12
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Verhalen & Gedichten Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!)
Tantalus
31 02-02-2002 10:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:52.