Advertentie | |
|
11-03-2016, 21:27 | |||
Citaat:
Citaat:
11-03-2016, 21:31 | |
Verwijderd
|
Aan wat voor dingen erger je je dan? En waarom is het moeilijk om aan de behoefte van de ander te voldoen? Omdat je niet weet wat die behoeften zijn of omdat jij niet de mogelijkheid hebt om die behoefte in te vullen (als in: Ik weet dat je sjokomel wil, maar heb alleen maar melk)?
|
11-03-2016, 21:35 | ||
Citaat:
Beide dingen denk ik, we willen allebei dat de ander begripvoller is, maar we lijken allebei niet de skills te hebben om op de juiste manier door te vragen, geduld op te brengen, in te zien dat de ander wil dat er doorgevraagd wordt... Ik ben door het overlijden van mijn moeder en alle drama daarna niet bepaald makkelijker geworden en zijn thuis is niet heel stabiel, dus dat speelt allemaal mee en beïnvloed ons. Maar er moet wel echt iets veranderen. Op deze manier houden we heel veel van elkaar, maar worden we daar uiteindelijk allebei niet gelukkig van
11-03-2016, 21:39 | ||
Citaat:
We krijgen het probleem wel duidelijk, maar een realistische oplossing niet echt
11-03-2016, 21:46 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
11-03-2016, 21:48 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-03-2016, 21:53 | |
Jullie zijn allemaal schatjes
En voor nu ga ik stoppen met mijn negativiteit en de openbare verspreiding daarvan en mijn kat kroelen want die is intens schattig!
Laatst gewijzigd op 11-03-2016 om 22:57. |
12-03-2016, 10:12 | |
Ik flirt bijna nooit en doe bij voorkeur alleen aan serieuze relaties en stabiele FWB's. One night stands of consequentieloos flirten, zeker met onbekenden, vind ik saai. Uitzondering hierop is een jongen die ik weleens in de trein zie. Daar heb ik zulke goede wederzijdse fysieke chemie mee dat ik me met hem ook wel zou vermaken bij iets eenmaligs.
|
12-03-2016, 10:52 | ||
Citaat:
Mijn vriendje is juist een gigantische flirt, ongelooflijk. En die verveelt zich meestal juist als iets langer duurt dan een nacht. |
12-03-2016, 12:12 | ||
Citaat:
|
12-03-2016, 12:22 | |
Ik flirt nog zelden sinds ik SW'er ben. Ik heb inmiddels wel ingezien (en niet alleen bij mezelf) dat het mannen maar om 1 ding te doen is, dat ze verder toch geen interesse hebben als ze je niet kunnen neuken, al die mooie praatjes hebben maar 1 doel. Alleen geld kan dat gedrag goed maken voor mij, plus ik ben toch constant 'bevredigd' dus ja, geen interesse in geflirt dat mijn zowel sociaal als financieel niets gaat opleveren.
12-03-2016, 12:54 | ||
Citaat:
Maar dat is mijn ervaring. (En ik heb het er ook wel eens met mannen over) |
12-03-2016, 13:10 | ||
Citaat:
12-03-2016, 13:42 | |||
Citaat:
Citaat:
12-03-2016, 14:00 | ||
Citaat:
Als ik flirt is dat volgens mij zodanig subtiel dat ik uiteindelijk dikke maatjes met die jongens ben en er weinig bijbedoeling meer overblijft. Ik kan me nog herinneren dat ik op de middelbare school ruzie had met een vriendinnetje: Zij was jaloers dat ik zo makkelijk vrienden kon worden met jongens en ik was jaloers dat elke jongen die ze aankeek verliefd op haar werd
12-03-2016, 14:51 | ||
Citaat:
|
12-03-2016, 15:11 | |
@Abmink: Dat is ook wat ik denk ja, maar niet allemaal doen ze er iets mee: dat is weer iets anders. Er heeft nog nooit een man met mij geflirt omdat ik zulke interessante filosofische onderwerpen aansnijd. Ik denk gewoon dat de meeste mannen een dubbele agenda hebben, of ze daar iets mee doen ligt eraan wat ze er voor over hebben en hoe hun leven er verder uitziet. Hoe geiler ze worden, hoe minder ze nog rekening houden met hun 'normale leven'.
Ik vond dat al voor ik dit werk ging doen, alleen word ik nu meer hierin bevestigd dan ooit. Ik klaag verder ook niet, dit is waar ik mijn brood mee verdien en ik kan dit gedrag heel goed accepteren als mijn hypotheek ermee wordt afgelost. Maar privé zie ik niet echt voor me dat ik iemand zal ontmoeten die mij iets te bieden heeft.
12-03-2016, 15:33 | ||
Citaat:
Mja, ik weet het niet zo goed. Ik denk inderdaad wel dat mannen alleen flirten met vrouwen die ze (fysiek) aantrekkelijk vinden. Dat is belangrijker voor flirten dan inhoud in elk geval. Maar als zo'n man gewoon aandacht en bevestiging wil van iemand anders dan zijn "partner", dan lijkt me dat nog geen dubbele agenda. Maar ik snap wel wat je zegt over "hoe geiler ze worden..." Kijk maar naar Temptation Island (ok misschien verkeerd voorbeeld ) |
12-03-2016, 16:05 | ||
Citaat:
Ik heb nu mijn zinnen gezet op verhuizen, dus ik ga het nu niet meer doen, maar misschien voor de toekomst.
12-03-2016, 16:24 | ||
Citaat:
12-03-2016, 16:58 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
12-03-2016, 18:54 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
12-03-2016, 21:42 | ||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn katten rennen nog achter elkaar aan door het huis. En niet 'oh shit, er staan hier spullen en daar is een deur' subtiel
12-03-2016, 23:38 | |
Ik denk dat die mannen dat niet echt toelaten... Of dat die vrouwen er ook geen gat in zien om ergens weer te gaan opbouwen en mogelijk geen financiële middelen hebben om het uit te besteden, als manlief dat al toestaat.
|
|
|