Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-08-2004, 18:43
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Heej,
Thnx voor de reacties!
@ Redhair; ja, het is echt vreselijk dat dit soort dingen gebeuren! Je vraagt je af wat iemand bezielt om zo'n leuke meid in elkaar te slaan.. Mja, ik wou dat het verhaal hier ophield..maar helaas is dit niet het einde van de pesterijen...

Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-08-2004, 18:47
Millroy
Avatar van Millroy
Millroy is offline
Hebben jullie zoveel last van pesterijen?
Hier wordt dat niet getolereerd, niet onder de leerlingen.
Als er iemand te lang op de kap gezeten wordt dan krijgen de pesters een uitbrander van de andere leerlingen en de situatie die Nijn hier beschrijft vind ik hallucinant. Dat kan men toch niet laten gebeuren? Over het verhaal zelf, natuurlijk kan niemand echt kritisch zijn met in het achterhoofd dat het waargebeurd is.
Dat zou uiterst lomp zijn. Ik vind het goed, maar niet mijn favoriet.
(Btw, waarom vechten ze niet terug? Als Kaia zo snel terugdeinsde na een waarschuwing, zal ze toch niet zo'n doordouwer geweest zijn?)
__________________
I can say what I want to, even if I'm not serious. Just kidding!
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 19:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Lieve Millroy,
Wat goed dat ze er bij jou iets aan doen! Maar dat wil niet zeggen dat dat overal zo gaat.. Mensen zijn soms zo gemeen. Als het erop aankomt, gaat bijna iedereen voor zijn eigen hachje. Want het is vaak zo, dat er best veel mensen voor de slachtoffers zouden willen opkomen, maar het simpelweg niet durven omdat ze bang zijn dan zelf gepest te worden. Je zou eens kennis moeten maken met 'Kaia' je schijt zeven kleuren in je broek..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 10-08-2004, 21:29
Verwijderd
vervolg vervolg!! ooeeeoeoe het liefst zou ik heel het verhaal nu al weten!!

wel echt super erg dat zoiets echt gebeurd! en deden we er allemaal maar iets tegen.. maar helaas weet ik dat dit niet zo is!

en nog even een complimentje: je schrijfstijl vind ik echt super! het leest makkelijk en het blijft je aandacht trekken!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:04
Idioteque-je
Avatar van Idioteque-je
Idioteque-je is offline
Ik heb alles met volle aandacht gelezen, echt heel erg. Ik kan me aan de ene kant niet voorstellen dat er dit soort dingen op een school kunnen gebeuren, bij mij op school gaat het in ieder geval een stuk beter. Na het lezen van het verhaal ben ik ook erg benieuwd naar die Kaia, of ze daadwerkelijk zo afschrikwekkend is. Ik zou d'r in ieder geval graag willen slaan .
__________________
sans la musique la vie serait une erreur (Nietzsche)
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:13
-=TsA=- Silence
Avatar van -=TsA=- Silence
-=TsA=- Silence is offline
Citaat:
Millroy schreef op 10-08-2004 @ 19:47 :
Hebben jullie zoveel last van pesterijen?
Hier wordt dat niet getolereerd, niet onder de leerlingen.
Als er iemand te lang op de kap gezeten wordt dan krijgen de pesters een uitbrander van de andere leerlingen en de situatie die Nijn hier beschrijft vind ik hallucinant. Dat kan men toch niet laten gebeuren? Over het verhaal zelf, natuurlijk kan niemand echt kritisch zijn met in het achterhoofd dat het waargebeurd is.
Dat zou uiterst lomp zijn. Ik vind het goed, maar niet mijn favoriet.
(Btw, waarom vechten ze niet terug? Als Kaia zo snel terugdeinsde na een waarschuwing, zal ze toch niet zo'n doordouwer geweest zijn?)
Het is altijd lastig als een populair persoon zijn of haar *macht* gaat vergroten door andere te pesten/onderdrukken. Daardoor voelen ze zichzelf niet zo slecht, want meestal zijn de pesters zelf de gene die de problemen hebben en het niet kunnen hebben dat andere zich goed voelen. Dit effect word versterkt door een sterke groep ( met sterke mensen ) die de pester steunen.
__________________
~* I Am, I Die, I Will Be Again*~
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 14:19
kaatje in da house
Avatar van kaatje in da house
kaatje in da house is offline
my god, it's a sick world we're living in

vind het zeker goed geschreven nijn, het leest tenminste makkelijk en het verhaal boeit me enorm! ga je nog een deel 3 schrijven binnenkort? ben er echt benieuwd naar!

Ka
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 21:42
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ja, zeker een zieke wereld..je kan het je bijna niet voorstellen..

Moet er een vervolg komen?
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 11-08-2004, 22:03
The 1 and only
Avatar van The 1 and only
The 1 and only is offline
Jaah vervolg!!
__________________
That's me
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 09:34
rampenstamper
Avatar van rampenstamper
rampenstamper is offline
Vervolg
__________________
Monty Python is briljant
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 10:07
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hihi, vanavond komt het vervolg hoor! 'k Ga zo namelijk naar een vriendin, dus heb ik geen tijd om te schrijven.. Maar ik beloof dat het extra goed word

Nijn* - druk druk druk
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 11:47
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Hmz triest

Op elke school, waar ik op heb gezeten, heb ik het meegemaakt. Niet zo erg als dit verhaal (gelukkig). Maar je kan er gwoonweg niets aan doen. als je naar de leraren gaat of wat dan ook ze doen toch niets (bij mij tenminste) en het werd toch steeds erger enzo. Maar ik negeerde het, zei niets, liep gewoon door. Niet dat dat hielp, maar goed.

Mooi geschreven
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:08
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Hoi hoi,
't Heeft weer even geduurd, maar hier is het. Helaas maar een klein stukje, want het is echt heel druk hier..

Na een lange tijd, waarvan Inez al wist dat de pauze hoog en breed was afgelopen, kwamen ze aan in een donker, verlaten steegje.
‘Nee! Wat hebben jullie met haar gedaan!’ schreeuwde Inez meteen. De fiets van Rachel lag op de grond, helemaal in puin geslagen. Ook haar tas en een paar boeken lagen op de grond. Maar, Rachel zelf was nergens te bekennen. Kaia gaf haar een klap in haar gezicht en daarna een kusje op haar voorhoofd. Ze liep een portiek in en kwam terug met een stevige jongen.
‘Zo schatje, dus jij wilde weten wat er met je vriendinnetje is gebeurd? Nou Hielke, haal haar dan maar te voorschijn.’ zei Kaia tegen de jongen uit het portiek. Hij verdween maar binnen een minuut was hij weer terug. Hij had een meisje in zijn armen, haar gezicht was bebloed en haar armen en benen waren vastgebonden. Het was Rachel. Met een doffe plof liet hij haar op de natte straat vallen. Tranen stroomden over het gezicht van Inez.
‘Wat ben jij voor een ziek persoon Kaia, dat je mensen zo kunt toetakelen!’ schreeuwde ze haar toe. Inez spuugde op de grond voor Kaia’s voeten, maar dat had ze beter niet kunnen doen.
Kaia’s ogen spuugden vuur, maar ze hoefde maar te knippen met haar vingers en twee stevige jongens kwamen op haar afgelopen. Inez nog steeds in de greep van sterke handen, kon zich niet verzetten en ontving rake klappen. Meteen sprong Sacha uit de bosjes en rende naar haar vriendin toe, gevolgd door Isabel. Sacha begon als een bezetene Inez los te maken en rende met haar naar de muur in de doodlopende steeg. Isabel echter, bleef naast Kaia staan.
‘Isabel! Kom vlug hier! Wat blijf je daar nou staan?’ riep Sacha naar haar vriendin. Kaia lachte en op dat moment volgen er twee jongens, Isabel en Lara op hen af. Eén voor één met een mes in hun hand. Dreigend kwamen ze op Sacha en Inez af, ook ging er een jongen naar Rachel, maakte haar los, maar zette meteen een mes tegen haar keel.
‘Nou meiden, als jullie verstandig zijn, doen jullie precies wat ik wil. Of jullie kunnen je lieve vriendinnetje van de stoep vegen.’
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:37
Redhair
Redhair is offline
Gadver, je meent het niet. Is dit echt gebeurt? Mooi geschreven, maar dodelijk ziek.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:52
Verwijderd
Pff.. Mijn god.

Heel dapper dat je dit schrijft.
Goed geschreven ook, je maakt het erg boeiend. Vooral omdat het echt gebeurd is.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:58
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Ik heb het hele verhaal achter elkaar gelezen, zonder er ook maar aan te denken met lezen te stoppen. Het is echt heel mooi geschreven, hoewel je een dergelijk verhaal moeilijk 'mooi' kunt noemen. Ik ken trouwens zat mensen die dit boek zo in de winkel zouden kopen. Ik denk ook dat het erg goed zou zijn als het uitgegeven zou worden, vooral als er op de achterkant vermeld wordt dat het waargebeurd is. 'Spijt' is vergeleken hierbij een flutboekje.

En natuurlijk is het verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren. Ik weet zeker dat mensen die dit soort dingen doen diep van binnen ontzettend van zichzelf moeten walgen. Psychopaten!
Vooral doorgaan met schrijven en je niet laten opjutten door mensen die 'vervolg' roepen. Goed werk!
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 20:59
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Wow, echt goed geschreven.

Ik kan hier echt kwaad om worden, dit is echt erg..
Komt er nog een vervolg vanaaf?

Tis super!
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:05
Verwijderd
Ik heb hier echt geen woorden voor. Zo'n erg verhaal , maar zo mooi geschreven.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 21:56
hi
hi is offline
hé Nijnz is dit nu afgelopen jaar gebeurd want je bent nu 13? Dat je dat zo kan opschrijven ?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2004, 23:40
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ziek dat het gebeurd is. Mooi geschreven.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:23
Hamkaastostie
Avatar van Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
echt ik zit hier een beetje te huilen dit is zo'n zielig verhaal, ik wil de afloop weten en toch ook weer niet.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 10:32
Hamkaastostie
Avatar van Hamkaastostie
Hamkaastostie is offline
want hoe kan zoiets geod aflopen?
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 13:16
Anneee
Avatar van Anneee
Anneee is offline
Ongelooflijk dat dit waargebeurd is. Knap dat je het zo weet op te schrijven, ik wil wel meer lezen.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 18:48
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ hi; Ja, dit is afgelopen jaar gebeurd..ik vond eigenlijk dat ik het moest opschrijven, om te laten zien hoe hypocriet de wereld eigenlijk is, en om mensen proberen wakker te schudden, en ze te laten weten dat dit soort dingen nog steeds gebeuren en niemand er iets aan doet..

Vanavond laat komt het vervolg
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 19:05
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
''wat mag het zijn mevrouw???''
''uhmm.. doe mij maar een VERVOLG.''

Klasse nijn*
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:00
meisje
meisje is offline
Ja schiet es op joh.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:06
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Rustig kinders, rustig.. Hier is het al;


Doodsbang keken Inez en Sacha elkaar aan, Kaia had hen klem en goed ook. Hun polsen werden vastgebonden op hun rug en toen stonden ze daar. Rachel, Sacha en Inez allemaal met een mes op hun keel. Er waren vaak pesterijen geweest, maar dit was toch wel de ergste. Nooit had de situatie er zo hopeloos uitgezien, tot er iets gebeurde. Er blafte een hond en klonken voetstappen, het geluid kwam steeds dichterbij. Kaia draaide zich meteen om en schrok zichtbaar. Daar stond een stevige man van ongeveer een jaar of vijfentwintig met een jachthond naast zich. Al snel had hij de situatie in de gaten en begon onmiddellijk om hulp te roepen.
‘Hou je kop ouwe! Of moet je soms ook een mes op je keel?’ Dreigde Kaia meteen.
Maar zodra Isabel en Hielke op hem af kwamen lopen begon de hond meteen te blaffen en in de lucht te bijten. Geschrokken deinsden ze naar achteren, net op dat moment kwamen er een paar mensen aanhollen, die het geroep van de man hadden gehoord. Verbijsterd en geschrokken bleven ze staan en keken naar de doodsbange kinderen.
‘Hé joh! Laat hen los of ik bel de politie!’ schreeuwde een andere man. Kaia knipte met haar vingers en onmiddellijk verdwenen de messen in de broekzakken. Sacha en Inez renden naar Rachel toe om haar te ondersteunen. Zo snel als de wind waren Kaia en haar groep verdwenen.
‘Wacht maar stelletje hoeren, ik krijg jullie nog wel!’ riep ze boos over haar schouder heen. De groep mensen liepen naar de meiden toe, keken geschrokken naar Rachel’s gehandhaafde gezicht.
‘Jij moet zo snel mogelijk naar het ziekenhuis meisje!’ zei een vrouw. En ze bood hen een lift aan, die de meiden maar al te graag in ontvangst namen. De fiets zouden ze morgen wel ophalen en naar de fietsenmaker brengen. Rachel kon niets meer zeggen, ze had doodsangsten uitgestaan. Haar keel zat dichtgeschroefd, haar tranen waren op. Ze moest haar geheim bewaren, zolang niemand wist wat Hielke haar had aangedaan was alles goed. Ze voelde niet alleen haar vaders handen op haar lichaam meer, er waren twee handen bijgekomen. De handen van Hielke.

Onderweg naar het ziekenhuis viel Rachel in slaap tegen de schouder van Inez. Tijdens de rit kwamen ze langs een bruggetje, waarvan ze wisten dat Kaia daar altijd stond. Inez keek express naar Rachel op het moment dat ze de brug passeerden. Maar Sacha keek naar buiten en zag Kaia langsflitsen. Kaia streek met haar vinger langs haar keel, een gebaar dat Sacha beangstigde. Toen ze eenmaal in het ziekenhuis aankwamen bedankten ze de vrouw, om vervolgens vlug naar binnen te gaan. Rachel werd opgelapt van buiten, maar er werd niets aan haar binnenkant gedaan. Zodra de arts klaar met haar was riep hij Inez en Sacha even apart.
‘Zijn jullie familie?’ vroeg de arts.
‘Nee, we zijn haar vriendinnen. Hoezo, er is toch niets ernstigs aan de hand?’ vroeg Inez bang.
‘Nou meiden, ik moet jullie wat vertellen ben ik bang. Rachel heeft ernstig ondergewicht, haar wonden zullen hierdoor bijvoorbeeld ook niet snel genezen. We mochten haar ouders niet bellen van haar, dus daarom zeg ik het tegen jullie. Luister goed, Rachel moet zo snel mogelijk naar een diëtiste of een psycholoog. Als ze nog vijf kilo afvalt, moeten we haar opnemen.’ vertelde hij.
Even was het stil, Inez en Sacha keken elkaar aan. Tranen sprongen uit de ogen van Inez en Sacha kon zich maar met moeite inhouden. Ze sloeg een arm om Inez heen.
‘We zullen erop letten dokter, bedankt.’ zei Sacha. Samen liepen ze naar de kamer van Rachel. Inez droogde haar tranen en liep rustig naar binnen. Sacha keek naar buiten maar wat ze daar zag bezorgde haar de schrik van haar leven. Buiten voor het ziekenhuis stond een groep van ongeveer vijftien mensen. In het midden stond Kaia te blinken, ook herkende ze Lara, Hielke en Isabel.
‘Mijn eigen vriendin, mijn beste maatje, hoe kan ze dit doen?’ galmde het door haar hoofd heen. Dat ze haar pakten kon haar niet zoveel schelen, maar waarom hadden ze het altijd op Rachel gemunt en op Inez. Wat hadden die twee toch fout gedaan? Iets binnenin haar knapte, een warme stroom kwam uit haar mond zetten. Het was jaren geleden dat ze had overgegeven, maar dit was de druppel. Haar spuug smaakte naar haat en minachting, maar bovenal naar verraad.
‘Haar eigen vriendin, hoe kón ze dat doen?’
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*

Laatst gewijzigd op 14-08-2004 om 11:14.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:13
meisje
meisje is offline
dit is niet genoooeeoehoeoeoeog
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:18
Verwijderd
Wat vreselijk dat dit echt gebeurt is. En ontzettend knap dat je dit zo kan opschrijven. Is vast niet makkelijk?

Ineens kwam de naam 'Hielke' in het verhaal voor. Ik dacht dat we die naam nog niet eerder hadden gelezen. Hoort hij nou bij de groep van 'Kaia' (om het zo maar even te zeggen)? Of heb ik ergens over heen gelezen?

xx Kir
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:44
Ashitaka
Avatar van Ashitaka
Ashitaka is offline
ik kan alleen zeggen dat ik diep respect heb voor de manier dat je dit opschrijft! heel knap! het feit dat ik het hele verhaal heb gelezen zegt genoeg... wel heel triest.. het is misselijk dat zulke mensen bestaan! walgelijk
__________________
Het is de kunst om zo lang mogelijk de schijn op te houden dat je best slim bent...
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 21:53
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Wat ik van je verhaal vind heb ik al eerder geschreven. Hier even twee kleine dingetjes.

Citaat:
Rachel kon niet meer zeggen
Rachel kon niets meer zeggen.

Citaat:
Het was jaren geleden dat ze had overgegeven, maar dit deed was de druppel.
Het was jaren geleden dat ze had overgegeven, maar dit was de druppel.
__________________
Romantici rouleren de wereld

Laatst gewijzigd op 13-08-2004 om 22:30.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 22:10
*~Angel~*
Avatar van *~Angel~*
*~Angel~* is offline
Alsjeblieft mensen.. blèr eens ff niet voor een vervolg.

Voor mij komt het soms over dat sommige van jullie een "sappig" verhaal willen lezen. Maja..


Enig idee hoe moeilijk dit voor iemand is om het op te schrijven? Ik iig wel, en ik had het denk ik nooit gedaan.


Als Nijn* een vervolg wil hebben dan plaatst ze die heus wel. En als ze ermee stopt dan heb ik daar alle begrip voor.



Iig Nijn* vind het zeer knap van je en waarschijnlijk zal het je ook opluchten, dat je het kwijt kunt. En hoe gaat het met je vriendin? Lukt het haar om het een beetje te verwerken?

Sterkte..
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 23:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Thnx voor het opsporen van de fouten Kristoph! Enne...het vervolg gaat misschien wat langer duren, 't word steeds moeilijker om het te verwoorden en op te schrijven..

Misschien morgen nog..
Nijn*
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 13-08-2004, 23:10
kitkat
Avatar van kitkat
kitkat is offline
wow dit is egt een goed geschreven verhaal
de tranen staan gewoon in m'n ogen
egt te erg voor woorden dat er nix aan wordt gedaan
__________________
*peet=tjick*pizza=jum*phoebs=liev=)*TrenzZ*GOD*outdated*nothing*bartje*psycho*hem*rob*wolter* Cormamin Lindua ele lle.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:30
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
mooi meis.... succes met het vervolg..
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:34
Verleden Tijd
Verleden Tijd is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 14-08-2004 @ 00:03 :
Enne...het vervolg gaat misschien wat langer duren, 't word steeds moeilijker om het te verwoorden en op te schrijven..

Misschien morgen nog..
Nijn* [/B]
Haast je vooral niet. Dat zou zonde zijn. Blijf je verhaal gewoon voor jezelf schrijven en niet voor het forum.

Kristoph
__________________
Romantici rouleren de wereld
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 10:58
Verwijderd
Citaat:
DaRk-AnGeL66 schreef op 13-08-2004 @ 23:10 :
Voor mij komt het soms over dat sommige van jullie een "sappig" verhaal willen lezen. Maja..
Ik denk dat mensen gewoon benieuwd zijn hoe het verder gaat.
En dat lijkt me niet zo heel erg vreemd.

Als je zo'n verhaal post op een verhalenforum, dan kun je er van uit gaan dat er mensen om een vervolg vragen. Of iemand (Nijn* in dit geval) dat doet, dat moet ze zelf weten, maar je kunt niet van mensen eisen dat ze er niet om vragen (als je dat niet wilt of niet aan kunt (dat mensen dat vragen), dan moet je een verhaal niet posten, vind ik). En als ze stopt, dan hebben ook de mensen die om een vervolg vragen daar denk ik net zoveel begrip voor als jij.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 11:02
Verwijderd
"Onderweg naar het ziekenhuis viel Rachel in slaap op de schouder van Inez."
Ik zou er 'tegen schouder van Inez' van maken. Er zitten nog een paar kleine 'foutjes' in het laatste stukje (voornamelijk dingen met komma's ed), als je het zelf nog eens doorleest dan kom je die vanzelf ook wel tegen, denk ik.

Knap dat je het zo opschrijft. Waarschijnlijk ook heel moeilijk, maar aan de andere kant misschien ook voor jezelf wel heel goed. Neem er idd de tijd voor, de mensen hier lopen niet weg. (En zo wel, dan hebben ze pech. )
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 21:01
Impulse
sprakeloos, écht heel mooi!
hoewel ik heel benieuwd ben; take your time, dan word het denk ik het mooier dan dat je het overhaast doet,

ik ken mensen van het broklede en snap niet dat zoiets kan gebeuren!!

heel veel sterkte!!!!
xxx
Met citaat reageren
Oud 14-08-2004, 22:47
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Weer mooi, maar de eerste delen vond ik beter , niet dat dit niet goed is. Àls je een vervolg schrijft, doe rustig aan, dat gaat alleen maar ten koste van je verwoording van je verhaal waar jij je misschien minder prettig bij gaat voelen.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ just_Noah; het is ook vaak gebeurd achter ruggen om zie je, het was echt maar een klein gedeelte die van de pesterijen wist.

Maar goed, ik heb besloten om (in ieder geval voor een tijd) te stoppen met schrijven van dit verhaal. Ik zit mezelf enorm naar beneden te halen, en daarbij vind ik het eigenlijk niet goed geschreven. Sorry mensen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Nijn* schreef op 15-08-2004 @ 12:31 :
Maar goed, ik heb besloten om (in ieder geval voor een tijd) te stoppen met schrijven van dit verhaal. Ik zit mezelf enorm naar beneden te halen, en daarbij vind ik het eigenlijk niet goed geschreven. Sorry mensen..
Je zit je zelf naar beneden te halen? Waar?

Je moet het voor jezelf laten, niet voor anderen.

Wil je anders misschien heel kort vertellen hoe het afgelopen is? Hoeft niet in verhaal vorm, maar gewoon 'ter informatie', want daar ben ik eigenlijk wel heel benieuwd naar. (Als je wilt, als je het niet wilt vertellen, dan moet je dat niet doen. lmd )
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:38
meisje
meisje is offline
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:42
*~SaBoTaGe~*
Avatar van *~SaBoTaGe~*
*~SaBoTaGe~* is offline
Ik heb een vaag vermoeden dat het allemaal niet goed afgelopen is met haar..

Mara goed: Misschien is het beter voor je ja, dat je eff stopt.. Dan voel je je echt kut, tenminste dat had ik, bij zoiets.. Maarja, goed van je dta je al een stuk hebt opgeschreven, enne, het is echt supermooi. Echt geweldig, ik meen het.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 11:56
Giovanna
Avatar van Giovanna
Giovanna is offline
Wat een gruwelijk verhaal en gruwelijk mooi beschreven...

Als je stopt kan ik me dat goed voorstellen hoor... moet voor jou echt vreselijk zijn... sterkte..
__________________
Weer terug van weggeweest.... | Alleen, eenzaam, waarom verlaat iedereen mij?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:05
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Oke, 'k heb besloten dat ik er vandaag een einde aan ga breien..
Misschien nog een klein stukje in verhaal vorm, maar waarschijnlijk het grootste gedeelte over hoe het is afgelopen, en dus een beetje informatief. Gewoon om een beetje aan jullie te laten weten hoe het is afgelopen e.d. Misschien staat het er vanavond al, misschien morgen pas. 't Duurt gewoon even wat langer, sorry daarvoor..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 12:19
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
God, shit, wat erg... Echt erg... Wel heel goed geschreven Nijn, het heeft me diep geraakt. Complimenten daarvoor.

Maar, shit he, wat een zieke mensen... Ik ben benieuwd hoe het aflooopt... Echt verschrikkelijk.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2004, 15:34
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Citaat:
Nijn* schreef op 15-08-2004 @ 13:05 :
Oke, 'k heb besloten dat ik er vandaag een einde aan ga breien..
Misschien nog een klein stukje in verhaal vorm, maar waarschijnlijk het grootste gedeelte over hoe het is afgelopen, en dus een beetje informatief. Gewoon om een beetje aan jullie te laten weten hoe het is afgelopen e.d. Misschien staat het er vanavond al, misschien morgen pas. 't Duurt gewoon even wat langer, sorry daarvoor..
Als jij het niet wil, moet je het niet doen. Als jij de informatie eigenlijk liever niet wil geven moet je dat ook niet doen al ben ik er ook wel benieuwd naar . Je hoeft je toch ook niet te verontschuldigen tegen over degene die het verhaal lezen.
Veel sterkte verder.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 02:15
Dromer_de_kers
Dromer_de_kers is offline
wow! Heftig verhaal! Wel goed geschreven en zeker goed verwoord. Ik zat helemaal mee te leven
Met citaat reageren
Oud 16-08-2004, 12:40
-Flip-
Avatar van -Flip-
-Flip- is offline
goed dat je zelf aangeeft dat je niet meer verder kunt schrijven.. en dan moet je dat ook zeker niet doen...
je moet doen wat jij wilt... tis goed..
maar stiekem ben ik wel benieuwd naar de afloop...

sterkte meis... jij is lief.

Hug.
__________________
Niet zoals het toen was, maar zoals het nu is, is het altijd anders dan hiervoor....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Westerns gebasseerd op waargebeurde verhalen
HelloImABoy
6 01-03-2017 12:54
Psychologie Enge verhalen en het bovennatuurlijke
Tim OJ
4 12-03-2014 21:18
Films, TV & Radio [Waargebeurde verhalen] op RTL 4 elke woensdag.
Charly Brown
19 05-11-2004 16:37
Films, TV & Radio waargebeurde verhalen
zus en zo
2 02-07-2003 12:28
Verhalen & Gedichten Een Verhaal over een Autistisch Kind
PsychoBoy
2 08-12-2002 11:02
Seksualiteit Botergeil meisje zoekt jongens/meisjes voor opwindende geile mail+waargebeurd verhaal
Nahla
1 28-07-2002 16:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:54.