Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-03-2011, 10:51
Rationeel
Rationeel is offline
38 whisky's geproefd. ik ben fan van ardbeg
Advertentie
Oud 28-03-2011, 10:52
Mc Kauw
Avatar van Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Citaat:
Bekénd kunstenaar? Waarom bekend? Het lijkt me best vervelend om bekend te zijn.
Ik zal goed werk maken en nouja, dan is er geen ontkomen aan.
Oud 28-03-2011, 10:58
Verwijderd
tss, ik helemaal moed verzamelen om hypotheekmensen te bellen, en dan kan dat helemaal niet ik moest m'n telefoonnummer geven op de website en nu bellen ze míj. Dat is niet handig. Wat nou als ik niet thuis ben als ze bellen? Of als ze allebei tegelijk bellen? Waarom kan ik niet gewoon meteen op de website een afspraak maken?
Oud 28-03-2011, 11:00
Verwijderd
Even een vraagje; wie is/zijn Lychee Leto?
Oud 28-03-2011, 11:01
Verwijderd
ik heb vannacht een gloeilamp stukgetrapt, herinner het me nog vaag, omdat de katten weer het bakje snoepjes te pakken hadden en kabaal maakte. Ik heb alleen 1 minuscuul sneetje in m'n voet!
Oud 28-03-2011, 11:01
Verwijderd
Citaat:
Even een vraagje; wie is/zijn Lychee Leto?
etmakas en mr mark dacht ik.
Oud 28-03-2011, 11:03
Rationeel
Rationeel is offline
klopt, staat in hun sig
Oud 28-03-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Uw aanvraag voor een adviesgesprek met een van onze adviseurs is ontvangen.

Binnen enkele werkdagen nemen wij contact met u op.
binnen enkele dagEN? wtf, bel me meteen terug, dat is een kwestie van een paar minuten volgende week kán ik helemaal niet onder kantoortijd, daarom maak ik nú de afspraak, omdat ik nú tijd heb. Wat een kakservice.
Oud 28-03-2011, 11:13
Verwijderd
Oh, niet gezien
Waarom spelen die samen joh?
Oud 28-03-2011, 11:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
binnen enkele dagEN? wtf, bel me meteen terug, dat is een kwestie van een paar minuten volgende week kán ik helemaal niet onder kantoortijd, daarom maak ik nú de afspraak, omdat ik nú tijd heb. Wat een kakservice.
denk je dat daar iemand de hele dag de mailbox zit te verversen om te kijken of er weer verzoekjes zijn? Zoiets doet men gewoon om de zoveel dagen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:
denk je dat daar iemand de hele dag de mailbox zit te verversen om te kijken of er weer verzoekjes zijn? Zoiets doet men gewoon om de zoveel dagen.
Nee, ik verwacht dat een administratief medewerker gewoon een popup krijgt bij een nieuwe aanvraag, of dat er elk uur naar gekeken wordt, ofzo. Om de zoveel dagen mensen bellen is toch niet 'gewoon', het is geen eenmansbedrijfje. Aanbieden om terug te bellen doe je om te voorkomen dat klanten lang in de wacht staan.
Nouja, ik heb nu maar gewoon zelf gebeld en een afspraak gemaakt, ondanks dat de website telkens zegt dat het telefoonnummer daar niet voor bedoeld is omdat ze een webformulier hebben.
Oud 28-03-2011, 11:27
Verwijderd
Goedemiddag!

Best prima weertje, zo.
Oud 28-03-2011, 11:29
Verwijderd
Of wacht dacht jij, dat ik de hele dag naast de telefoon zit te wachten tot ze me willen bellen? Ik heb namelijk geen administratief medewerker. En ook al geen telefonist.
Oud 28-03-2011, 11:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Of wacht dacht jij, dat ik de hele dag naast de telefoon zit te wachten tot ze me willen bellen? Ik heb namelijk geen administratief medewerker. En ook al geen telefonist.
__________________
Tsja
Oud 28-03-2011, 11:35
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waarom spelen die samen joh?
Dit vroeg ik me stiekem ook af
__________________
Tsja
Oud 28-03-2011, 11:36
Rationeel
Rationeel is offline
ze doen elkaar
Oud 28-03-2011, 11:55
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Waarschijnlijk omdat ze samen meer tijd hebben dan apart.
Oud 28-03-2011, 12:07
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Waarschijnlijk omdat ze samen meer tijd hebben dan apart.
Ja, dat snap ik ook wel... Maar wij spelen toch ook niet samen?
__________________
Tsja
Oud 28-03-2011, 12:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
En zij wel.

Ik zie het hele probleem niet zo hoor
Oud 28-03-2011, 12:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nee, ik verwacht dat een administratief medewerker gewoon een popup krijgt bij een nieuwe aanvraag, of dat er elk uur naar gekeken wordt, ofzo. Om de zoveel dagen mensen bellen is toch niet 'gewoon', het is geen eenmansbedrijfje.
Dat weet je niet. Misschien verzamelen zij ook gewoon een hoop 'afspraken' / 'contactmomenten' en laten die weer uitvoeren door een andere partij.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 28-03-2011, 12:52
Rationeel
Rationeel is offline
ik verveel me de tering
Oud 28-03-2011, 13:02
Verwijderd
Citaat:
Dat weet je niet. Misschien verzamelen zij ook gewoon een hoop 'afspraken' / 'contactmomenten' en laten die weer uitvoeren door een andere partij.
Ik weet vrij zeker dat de rabobank geen eenmansbedrijfje is
Oud 28-03-2011, 13:45
always-midnight
Avatar van always-midnight
always-midnight is offline
Huis opgeruimd. Resultaat geeft wel echt voldoening.
__________________
Love is not a victory march. It's a cold and it's a broken hallelujah.
(Leonard Cohen - Hallelujah)
Oud 28-03-2011, 14:42
Verwijderd
Wat ik altijd wel prettig vind van dingen uit de natuurwinkel is dat je bij de ingrediëntenlijst kunt kijken en dat je dan van elk woord dat er staat, weet wat het is op voorwaarde dat je weet wat johannesbroodboompitmeel is, behalve een mooi voorbeeld van woordsamenstellingen in de Nederlandse taal.
Oud 28-03-2011, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vanmiddag naar Ulver geweest. Het was gaaf maar het duurde echt vééél te kort, maar een krap uurtje. maar het was echt vet om ze een keertje live te zien. Ze speelde ook erg vette nummers die ik nog niet had gehoord. Heel trippy. En die O'suillivan is veelzijdig, was grappig om zijn instrumentenswitch steeds te zien.
En Garm is best een aantrekkelijke vent, vooral met die lange sik

Het voorprogramma was een ander verhaal, nog nooit in m'n leven zo'n grote freakshow gezien. het was een dikke vent met lila legging, die op zijn draaitafels/mengpanelen of hoe dat ook mag heten ging zitten, en kankerherrie ging maken. Een ander woord heb ik er gewoon niet voor. Noise heet, nou daar mist het woordje kk nog voor. Alleen maar geluiden van een boor en andere irritante dingen. Dat ging helemaal nergens over. Hij had ook een wc pot neergezet en daar ging hij minutenlang nepkotsgeluiden in maken. Er zat een camera in die wc en achter op beeld zag je die vieze vent met z'n smoel wijd open. Echt
Echt, ik snap het nog steeds niet hoor, dat voorprogramma . Gelukkig was Ulver erg goed, ben heel benieuwd naar het komende album.
Citaat:
Ik baal trouwens van die stomme zomertijd...Korter weekend
Same.
Citaat:
Huis opgeruimd. Resultaat geeft wel echt voldoening.
En ook same! Kamer is schoon.
Oud 28-03-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben vanmiddag naar Ulver geweest. Het was gaaf maar het duurde echt vééél te kort, maar een krap uurtje. maar het was echt vet om ze een keertje live te zien. Ze speelde ook erg vette nummers die ik nog niet had gehoord. Heel trippy. En die O'suillivan is veelzijdig, was grappig om zijn instrumentenswitch steeds te zien.
En Garm is best een aantrekkelijke vent, vooral met die lange sik

Het voorprogramma was een ander verhaal, nog nooit in m'n leven zo'n grote freakshow gezien. het was een dikke vent met lila legging, die op zijn draaitafels/mengpanelen of hoe dat ook mag heten ging zitten, en kankerherrie ging maken. Een ander woord heb ik er gewoon niet voor. Noise heet, nou daar mist het woordje kk nog voor. Alleen maar geluiden van een boor en andere irritante dingen. Dat ging helemaal nergens over. Hij had ook een wc pot neergezet en daar ging hij minutenlang nepkotsgeluiden in maken. Er zat een camera in die wc en achter op beeld zag je die vieze vent met z'n smoel wijd open. Echt
Voorprogramma's horen intens slecht te zijn.
Oud 28-03-2011, 15:27
Verwijderd
Citaat:
ze doen elkaar
Niet echt.

Citaat:
Waarschijnlijk omdat ze samen meer tijd hebben dan apart.
Inderdaad.
Oud 28-03-2011, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Voorprogramma's horen intens slecht te zijn.
Niet zo erg als dit.
Oud 28-03-2011, 15:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zonnebank en OV oplaad tijd.

Trouwens, ze zitten wel zo te pushen dat iedereen op de OV moet overstappen, maar de dichtsbijzijnde hier zit op 10 min afstand (met de brommer), en dat is in een piepklein tabakswinkeltje. De 2 AH's hier hebben er nog steeds geen een. Lekker motiverend om over te stappen als je eerst met de bus/tram naar een oplaadpunt moet
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 28-03-2011, 15:35
Verwijderd
Citaat:
Oh, niet gezien
Waarom spelen die samen joh?
Ze konden allebei een paar dagen niet mee spelen maar wilden wel mee doen.
Oud 28-03-2011, 15:37
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Als je een brommer hebt, ga je toch lekker met de brommer? Benzine voor mijn oude schakel kostte echt een drol.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2011, 15:38
Verwijderd
Ha, ik ga Jochum zien met de kunstbendefinale!
Oud 28-03-2011, 16:01
Verwijderd
Citaat:
je heb altijd weleens een keer dat je geen schone onderbroek in de buurt heb
en dat je er een moet lenen
ja dat heb ik nou ook altijd
Oud 28-03-2011, 16:02
Verwijderd
Aaargh, kom ik er op mijn werk achter dat ik hier internet heb, wil ik mijn foto's hier gaan uploaden, is de accu leeg. Ze laten dus echt nog even op zich wachten, sorry jongens
Oud 28-03-2011, 16:03
Verwijderd
Ach dan is het verrassingseffect des te groter als ze later deze week ergens komen
Oud 28-03-2011, 16:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Lieve mensen, ik ben zo ontzettend moe... jezus. Ik heb echt superslecht geslapen.. en dan die zomertijd.. en ik moet nog vanalles doen (om te beginnen naar Rationeel toe).
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-03-2011, 16:04
Verwijderd
Ik ben ook kapot, maar dat is wss omdat ik om half 6 op moest, en dan ben ik altijd moe, zomertijd of wintertijd Maar alleen morgen nog vroeg en de rest van de maand alleen maar late diensten, HOEZEE
Oud 28-03-2011, 16:06
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
En t-mobile ligt eruit
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-03-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ach dan is het verrassingseffect des te groter als ze later deze week ergens komen
Dat is ook weer waar
Oud 28-03-2011, 16:07
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Drugs helpen.
__________________
Schmach.
Oud 28-03-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
Lieve mensen, ik ben zo ontzettend moe... jezus. Ik heb echt superslecht geslapen.. en dan die zomertijd.. en ik moet nog vanalles doen (om te beginnen naar Rationeel toe).
Aww
Oud 28-03-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
En t-mobile ligt eruit
Hier niet.
Oud 28-03-2011, 16:09
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Hier niet.
Mja "deel van het netwerk"
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-03-2011, 16:38
Rationeel
Rationeel is offline
mja kut, ik dacht dat het mijn telefoon was en heb 100000 keer geresettetet
Oud 28-03-2011, 18:28
Verwijderd
Tagliatelle Carbonara, nomnom <3
Oud 28-03-2011, 18:55
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ongelukken blijven kut.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 28-03-2011, 18:55
Verwijderd
Heb je een ongeluk gehad? Wat is er gebeurd?
Oud 28-03-2011, 19:01
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Ik niet, buurjongen, ziet er slecht uit. Altijd gaar zulke dingen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 28-03-2011, 19:02
Verwijderd
Oei. Sterkte! Voor hem en jou.
Oud 28-03-2011, 19:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Tagliatelle Carbonara, nomnom <3
ooo, nice <3 hier is het, jaja, bami!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.