Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2004, 13:29
Yvat
Avatar van Yvat
Yvat is offline
Citaat:
DiGiTracker schreef op 16-01-2004 @ 19:27:
Ik ben voor abortus

Waarom een kind op de wereld zetten wat men aanvankelijk niet wil hebben?

Laat mensen het zelf bepalen, als je nooit abortus wil plegen dan hoef je het toch ook niet?
eens
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:36
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Weet je wat ook een goed plan zou zijn, al die mensen die tegen abortus zijn mogen dan fijn dat kind opvoeden als ze zo graag willen dat het kind blijft leven.

Anders ben je hypocriet vind ik.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 13:44
sugrbabe
Avatar van sugrbabe
sugrbabe is offline
Voor!
Denk eens aan een erfelijke ziekte die nu uitgeroeid kan worden als je weet dat je kindje ziek wordt!!
__________________
Leven is het meervoud van lef
Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 16:29
Jampot
Avatar van Jampot
Jampot is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 18-01-2004 @ 12:40:
God bestuurt alles op aarde. Daar kan jij het dan wel niet mee eens zijn. Maar dat is omdat je niet in God geloofd. Naar mijn mening komt God wel degelijk ergens in het spel. Overal zelfs.

God geeft het leven. Die geeft je dus het recht om te leven. Alleen door God leef je. God heeft je op de wereld gezet zodat je kunt leven. Leven of dood mag alleen God beslissen.
dus God bestuurt verkrachters... bestuurt god ook moordenaars die mensen ombrengen?

zou god dan niet ook mensen die abortus plegen besturen?

leg es uit :/

ik dacht dat het zo zat dat god alleen bestuurde dat die verkrachter niet meer de hemel in zou komen ofzo... en wat moet degene die verkracht is dan doen? krijgt die een mooi plekje in de hemel?

Met citaat reageren
Oud 18-01-2004, 17:06
Wilmy
Wilmy is offline
Citaat:
Jampot schreef op 18-01-2004 @ 17:29:
dus God bestuurt verkrachters... bestuurt god ook moordenaars die mensen ombrengen?

zou god dan niet ook mensen die abortus plegen besturen?

leg es uit :/

ik dacht dat het zo zat dat god alleen bestuurde dat die verkrachter niet meer de hemel in zou komen ofzo... en wat moet degene die verkracht is dan doen? krijgt die een mooi plekje in de hemel?

Even heel simpel uitgelegd, wat velen denk ik al weten over het christelijk geloof.

Door de zondeval zijn mensen 'slecht' geworden. Maar de slechte dingen die een mens doet, kunnen vergeven worden door God. En dan kan een verkrachter inderdaad een mooi plekje in de hemel krijgen. Als hij maar in God geloofd, en spijt heeft van zijn daden.

Ik geloof dit voor alle duidelijkheid, veel mensen zullen dit dus niet geloven. Just accept it. (dat ik het geloof)
__________________
You're the most important person on earth!!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 08:27
Doefus
Doefus is offline
Ik ben 3 jaar geleden toen ik 14 was verkracht...en was ook zwanger..k heb er geen moment over nagedacht en gelijk abortus laten plegen...Heb hier lange periode spijt van gehad..maar nu absoluut niet meer!
Ik vind dat ieder voor zich moet kiezen of je een abortus doet!
__________________
I don´t wanna know!
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:42
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Spiritueel gezien ben ik ertegen: ik hoor vaak dat de vrouw dan gestraft wordt in het hiernamaals zeg maar en dat ze vaak achteraf spijt heeft (net als dat je gestraft wordt bij zelfmoord)....het is dus slecht voor je karma om abortus te plegen..
Ik weet niet of het waar is dat je er zo voor gestraft wordt, maar ik weet ook niet of het onwaar is.....dus hou ik het maar bij het zekere voor het onzekere....ik bedoel: je hoort het zoveel (ik doel dan op new age kringen), dan moet er toch iets van waarheid inzitten?
Alhoewel ik het persoonlijk wel erg oneerlijk vind dat je hiervoor gestraft wordt....vooral als je 14 bent en bent verkracht ofzo....maarja het is dan je levenslot om jong zwanger te raken en een kind te krijgen blijkbaar

Praktisch gezien ben ik voor abortus: idd wat moet een 16 jarige met een kind? En ook leuk voor het kind als het ongewenst is maar niet heus.

zelf ben ik misschien zwanger (zie mijn topic over diarree+de pil..) en ik weet niet wat ik zou doen als ik echt zwanger blijk.....ik heb een kind niks te bieden, dan wordt ik een bijstandsmoeder zonder opleiding ofzo en heb -in tegenstelling tot veel meiden- nooit kinderen gewild, het lijkt me echt 10x niks....maarja aan de andere kant knaagt dan dat zinnetje dat het mijn levenslot is om voor iets te zorgen, iets lief te hebben en dat je er wel van gaat houden als het er eenmaal is....
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 13:49
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
ekki schreef op 17-01-2004 @ 21:47:
Dit is al vaak geweest...

Maar goed, het hangt van de situatie af.

Ik vind persoonlijk als je sex gaat hebben met iemand (vrijwillig, uiteraard), dat je dat dan pas moet doen als je zeker weet dat je voor het eventuele gevolg als het 'mis' gaat (een kind dus) kunt zorgen. En niet dat je als het toch mis gaat, dat je dan maar abortus moet doen. Dus ik vind dat je eerder na moet denken dan wanneer je zwanger bent.

Ik weet nu dat als ik zwanger zou worden per ongeluk, dat ik dan wel voor een kind zou kunnen zorgen. Ik zou het wel jammer vinden dat het zou gebeuren, maar ook wel mooi, maar ik zou voor het kind kunnen zorgen. Vind ik erg belangrijk.
Dus als je, zoals ik, absoluut geen kinderen wil, dan betekent dat nooit sex hebben in je leven?
Ik geloof dat er weinig mensen zijn die zo leven als jij...pas seks hebben als je een kind wilt....
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:25
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Ik ben er voor: stel dat je niet voor het kind kan zorgen?!
En dan omdat jullie tegen abortus zijn kan een kind een slechte jeugd hebben wegens o.a. economische gebrekken?!
Ook kunnen de ouders mischien nog niet goed voor het kind zorgen omdat die er nog niet klaar voor zijn!
Ik ben er dus voor ...
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:26
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
Tulpje6 schreef op 19-01-2004 @ 14:49:
Dus als je, zoals ik, absoluut geen kinderen wil, dan betekent dat nooit sex hebben in je leven?
Ik geloof dat er weinig mensen zijn die zo leven als jij...pas seks hebben als je een kind wilt....
Ik ben het met je eens!
Sex alleen om kinderen?! hou toch op met die onzin
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 14:45
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Abortus is MOORD het is schandalig dat je een mens dat nog niet eens geboren is vermoord
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:07
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 15:45:
Abortus is MOORD het is schandalig dat je een mens dat nog niet eens geboren is vermoord
Beter dat een kind onbewust overlijd dan dat hij/zij een vreselijke (moeilijke) jeugd heeft!
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:10
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:07:
Beter dat een kind onbewust overlijd dan dat hij/zij een vreselijke (moeilijke) jeugd heeft!
Het wordt gewoon vermoord , en hij/zij hoeft geen moeilijke jeugd te hebben er bestaat ook zoiets als adopteren
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:13
Verwijderd
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:10:
Het wordt gewoon vermoord , en hij/zij hoeft geen moeilijke jeugd te hebben er bestaat ook zoiets als adopteren
Eet jij? Weet jij wel dat al die plantjes en eventueel diertjes daar ook voor vermoord zijn?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:14
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:10:
Het wordt gewoon vermoord , en hij/zij hoeft geen moeilijke jeugd te hebben er bestaat ook zoiets als adopteren
Nou het beste is toch om bij de echte ouders te blijven, er zijn al genoeg weeskinderen toch?!
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:16
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-01-2004 @ 16:13:
Eet jij? Weet jij wel dat al die plantjes en eventueel diertjes daar ook voor vermoord zijn?
IDD! Die arme dieren die al heel jong worden vermoord, mja als een baby word 'vermoord', zoals jij het noemt, dan voelt diegene het niet.
Een dier word jong vermoord maar niet zo jong, hij/zij voelt het etc.
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:16
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 19-01-2004 @ 16:13:
Eet jij? Weet jij wel dat al die plantjes en eventueel diertjes daar ook voor vermoord zijn?
God heeft in de Bijbel gezegt dat hij het gemaakt heeft om de mens van voedsel te voorzien, maar in de Bijbel staat ook "Gij zult niet doodslaan" of anders gezegd "je zal niemand mogen vermoorden" en als je abortus pleegt doe je dat en daarom zou het verboden moeten worden.
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:17
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Dat vind ik btw een makkelijke gedachte:
men zegt wel dat een abortus een makkelijke oplossing is, en laten adopteren door iemand dan?

'ach me baby is al geboren, 't was te laat voor abortus.. wil jij 'm?'
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:19
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:16:
God heeft in de Bijbel gezegt dat hij het gemaakt heeft om de mens van voedsel te voorzien, maar in de Bijbel staat ook "Gij zult niet doodslaan" of anders gezegd "je zal niemand mogen vermoorden" en als je abortus pleegt doe je dat en daarom zou het verboden moeten worden.
toch vermoord je dieren ook! zo is het toch? dieren leven ook, even voor de duidelijkheid, zij voelen ook.. een dier is ook iemand !

en ik geloof niet in god duz daar heb ik nix aan...
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:20
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:17:
Dat vind ik btw een makkelijke gedachte:
men zegt wel dat een abortus een makkelijke oplossing is, en laten adopteren door iemand dan?

'ach me baby is al geboren, 't was te laat voor abortus.. wil jij 'm?'
God heeft je dat kind gegeven en dan zou jij het kind gaan vermoorden? Het schepsel wat God gemaakt heeft?
Ik dacht het niet. En het is ook niet de bedoeling dat je het laat adopteren, maar soms heb je geen andere mogelijkheden.
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:21
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:20:
God heeft je dat kind gegeven en dan zou jij het kind gaan vermoorden? Het schepsel wat God gemaakt heeft?
Ik dacht het niet. En het is ook niet de bedoeling dat je het laat adopteren, maar soms heb je geen andere mogelijkheden.
soms heb je geen andere mogelijkheden dan abortus.. en als god dan zou bestaan zou hij ook de dieren gemaakt.. hij heeft ckr alles gemaakt volgens jou?
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:26
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
en als je bent verkracht?

stel: je bent verkracht en kan geen abortus doen..
moet je het kind dan houden? steeds als je naar dat kind kijkt denk je weer aan dat pijnlijke, vreselijke moment!

Leuk is dat! ik kan me niet voorstellen dat als ik verkracht zou worden ook nog eens een kind van diegene zou moeten hebben!

En wat kan de machtige Hij nou doen? hij gaat toch ckr niet voor je kind zorgen als jij het niet kan...?
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:26
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:21:
soms heb je geen andere mogelijkheden dan abortus.. en als god dan zou bestaan zou hij ook de dieren gemaakt.. hij heeft ckr alles gemaakt volgens jou?
Dat heeft Hij idd (kijk maar eens hoe perfect de organisme werken dat kan gewoon geen toeval zijn) en je hebt altijd een andere mogelijkheid dan abortus
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:29
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:26:
Dat heeft Hij idd (kijk maar eens hoe perfect de organisme werken dat kan gewoon geen toeval zijn) en je hebt altijd een andere mogelijkheid dan abortus
ja maar je mag van jou 'god's creaties' niet doden van jou..
dieren zijn ook door god(die niet bestaat) gemaakt duz denk jij daar maar aan vanavond als je zo'n lief diertje eet!
zal ik dan maar baby's gaan eten?!
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:30
esmi
esmi is offline
Wat je ook besluit te laten doen als je zwanger blijkt te zijn het kan van beide kanten verdedigt worden. Als je wel besluit abortus te laten plegen zullen er mensen zijn die zeggen: je weet dat je er altijd voor je kind zult moeten zijn, het zal nooit een eigen onafhankelijk leven kunnnen leiden, dat is egoistisch. Doe je geen abortus zullen weer andere mensen zeggen dat ze dat egoistisch vinden, omdat je je kind geen normaal leven biedt en alleen uit eigenbelang je kind niet hebt laten aborteren.

Ik zelf ben wel voor abortus mits daar niet te snel op over wordt gegaan. Het moet niet zo zijn (en dat is in sommige gevallen wel zo) dat meisjes merken dat ze onveilig hebben gevreeen, erachter komen dat de morningafterpil geld kost en dan gewoon simpelweg zeggen: ach dan wacht ik wel af of ik zwanger ben, en zo ja dan laat ik wel abortus plegen (omdat dat wel gratis is). Dat vind ik echt belachelijk!!!
__________________
never wonder why your living, there is always a reason.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:31
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:26:


En wat kan de machtige Hij nou doen? hij gaat toch ckr niet voor je kind zorgen als jij het niet kan...?
Als je verkracht bent je het kindje afstaan ter adoptie!
en (de machtige HIJ) God zorgt voor iedereen ook voor jou, ondanks dat je te stom bent om niet in hem te geloven
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:33
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:29:
ja maar je mag van jou 'god's creaties' niet doden van jou..
dieren zijn ook door god(die niet bestaat) gemaakt duz denk jij daar maar aan vanavond als je zo'n lief diertje eet!
zal ik dan maar baby's gaan eten?!
Zoals ik al hier boven heb gezegt, God heeft de planten en dieren gemaakt om op te eten. lees de bijbel eens en dan vooral het Nieuwe testament waar God tegen Petrus zegt dat hij de dieren moet eten
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:35
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:31:
Als je verkracht bent je het kindje afstaan ter adoptie!
en (de machtige HIJ) God zorgt voor iedereen ook voor jou, ondanks dat je te stom bent om niet in hem te geloven

als 'hij-die-niet-bestaat' alles heeft gemaakt heeft hij ook zo'n verschrikkelijk persoon gemaakt die mensen verkracht! nou bravo hoor god!

ik ben eerder tegen adoptie dan tegen abortus, ja hoor hup zet een kind op de aarde en och je kan er niet voor zorgen duz geef maar aan ander! zoiets makkelijks hebbik nog nooit gehoord

en ik ben niet meteen stom als ik niet in hem geloof...
dat is mijn eigen keuze, ik vind jou ook niet stom dat je in hem gelooft, ik vind Hem stom...
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:36
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:33:
lees de bijbel eens
daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:40
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:35:
als 'hij-die-niet-bestaat' dat is mijn eigen keuze, ik vind jou ook niet stom dat je in hem gelooft, ik vind Hem stom...
Let op je worden God is watching You
Je zal wel merken dat Hij bestaat
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:42
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:40:
Let op je worden God is watching You
Je zal wel merken dat Hij bestaat
issie zo gmeen om me te straffen?
nou wat is hij toch goed voor de medemens
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:42
abi-tjuhhh
Avatar van abi-tjuhhh
abi-tjuhhh is offline
Ik weet niet hoor, maar de jongens hier moeten hun mond houden, want Jullie zeggen wel zo makkelijk: Abortus moet weg. maar als jij je vriendin zwanger maakt, wil je nix met het kind te maken hebben en zeg je ook: laat het weghalen.

ten tweede: Als je nou verkracht word, zit je met dat kind dat je niet van diegene wilt hebben of helemaal niet wilt hebben.
__________________
greetz abzz
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:42
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:36:
daar ga ik mijn tijd niet aan verdoen
Moet je toch eens doen het is een heel intressant boek en hoe kan je zeggen dat hij niet bestaat en dat je hem stom vind als je niet eens zijn boek gelezen hebt
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:43
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:42:
issie zo gmeen om me te straffen?
nou wat is hij toch goed voor de medemens
Je zal hem zien, Maar dan is het te laat want dat ga je de hel in
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:44
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:42:
Moet je toch eens doen het is een heel intressant boek en hoe kan je zeggen dat hij niet bestaat en dat je hem stom vind als je niet eens zijn boek gelezen hebt
zijn boek? issie schrijver?!
wat een talent dan want ik heb ooit iets van 10 zinnen aan moeten horen en het verveelde me toen al!
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:44
abi-tjuhhh
Avatar van abi-tjuhhh
abi-tjuhhh is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:42:
issie zo gmeen om me te straffen?
nou wat is hij toch goed voor de medemens
Ja idd. Staat er trouwens niet in de bijbel dat God ieder1 vergeeft ofzo?
__________________
greetz abzz
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:45
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Citaat:
Wilmy schreef op 18-01-2004 @ 12:40:
God bestuurt alles op aarde. Daar kan jij het dan wel niet mee eens zijn. Maar dat is omdat je niet in God geloofd. Naar mijn mening komt God wel degelijk ergens in het spel. Overal zelfs.

God geeft het leven. Die geeft je dus het recht om te leven. Alleen door God leef je. God heeft je op de wereld gezet zodat je kunt leven. Leven of dood mag alleen God beslissen.

Er is pas echt leven als een eicel en een zaadcel bij elkaar komen. Dan is er sprake van het begin van een menselijk wezen.

Maar dit is dus voor alle duidelijkheid mijn mening en die wil ik niemand opleggen. Dus als je niet geloofd in God dan is dat jouw verantwoording, maar ik doe het toevallig wel.
Goh zeg, heeft God jou niet leren spellen?

Tuurlijk mag jij een mening hebben, maar dan moet je ook kunnen accepteren dat anderen die mening niet delen (en dus wél voor abortus zijn). Wat jij zegt lijkt meer op "Wat ik zeg is de waarheid en of je dat gelooft moet je zelf maar weten". Ooit wel es gehoord van "open staan voor de mening van anderen"?

En OT; ik ben helemaal voor abortus. Honder keer liever dat, dan een kind krijgen wat je absoluut niet wil. En natuurlijk had je dan beter op moeten letten ja, maar daar is het dan een beetje te laat voor. En dan vind ik het fijn dat er nog een laatste redmiddel is.
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:45
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:43:
Je zal hem zien, Maar dan is het te laat want dat ga je de hel in
bestaat de hel ook opeens

nou whoo ik ben bang
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:46
abi-tjuhhh
Avatar van abi-tjuhhh
abi-tjuhhh is offline
tging tog over abortus?!
__________________
greetz abzz
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:46
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
abi-tjuhhh schreef op 19-01-2004 @ 16:42:
Ik weet niet hoor, maar de jongens hier moeten hun mond houden, want Jullie zeggen wel zo makkelijk: Abortus moet weg. maar als jij je vriendin zwanger maakt, wil je nix met het kind te maken hebben en zeg je ook: laat het weghalen.

ten tweede: Als je nou verkracht word, zit je met dat kind dat je niet van diegene wilt hebben of helemaal niet wilt hebben.
het slaat werkelijk nergens op dat jongens hun mond moetren houden. Ik probier hier bij iemand wat christelijke normen en waarde in te stampen, maar dat lukt nog niet helemaal
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:46
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
M@rco schreef op 19-01-2004 @ 16:45:
En OT; ik ben helemaal voor abortus. Honder keer liever dat, dan een kind krijgen wat je absoluut niet wil. En natuurlijk had je dan beter op moeten letten ja, maar daar is het dan een beetje te laat voor. En dan vind ik het persoonlijk fijn dat er nog een laatste redmiddel is.
jah, vegeef me god dat de condoom is gescheurd
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:47
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:46:
het slaat werkelijk nergens op dat jongens hun mond moetren houden. Ik probier hier bij iemand wat christelijke normen en waarde in te stampen, maar dat lukt nog niet helemaal
die krijg je er alleen in als diegene het ook wil
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:47
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:45:
bestaat de hel ook opeens

nou whoo ik ben band
Nu nog niet nee
Wacht maar totdat je dood gaat dan zal het lachen je wel vergaan
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:48
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
abi-tjuhhh schreef op 19-01-2004 @ 16:46:
tging tog over abortus?!
ja hou op over god, god heeft dan ook abortus gecreerd en de hel en de duivel en het kwaad haat en moord want hij heeft alles gecreeerd volgens jou
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:48
abi-tjuhhh
Avatar van abi-tjuhhh
abi-tjuhhh is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:46:
het slaat werkelijk nergens op dat jongens hun mond moetren houden. Ik probier hier bij iemand wat christelijke normen en waarde in te stampen, maar dat lukt nog niet helemaal
En als ze dat nou niet wil? Misschien heeft ze helemaal geen intresse in de chirstelijke normen en waarde. Het ging tog over abortus. Hou je aan he onderwerp
__________________
greetz abzz
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:48
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:47:
die krijg je er alleen in als diegene het ook wil
Helemaal mee eens maar ik blijf het toch proberen
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:49
Fenji
Avatar van Fenji
Fenji is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:47:
Nu nog niet nee
Wacht maar totdat je dood gaat dan zal het lachen je wel vergaan
bedreig je me ermee?!

oooh pas maar op, 'god' ziet en hoort alles! hij lijkt wel sinterklaas
__________________
|| Grtz from Fenji ||
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:49
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
abi-tjuhhh schreef op 19-01-2004 @ 16:48:
En als ze dat nou niet wil? Misschien heeft ze helemaal geen intresse in de chirstelijke normen en waarde. Het ging tog over abortus. Hou je aan he onderwerp
Het heeft alles met christelijke normen en waarde te maken
Dus ik hou me ook aan het onderwerp
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:50
ValliantWarrior
Avatar van ValliantWarrior
ValliantWarrior is offline
Citaat:
Fenji schreef op 19-01-2004 @ 16:49:
bedreig je me ermee?!

oooh pas maar op, 'god' ziet en hoort alles! hij lijkt wel sinterklaas
Ik bedrijg niemand ik waarschuw nu het nog kan
__________________
Ik vecht met de wapenrusting Gods (Ef. 6:10-20), Pugno et Profligo
Met citaat reageren
Oud 19-01-2004, 15:51
abi-tjuhhh
Avatar van abi-tjuhhh
abi-tjuhhh is offline
Citaat:
ValliantWarrior schreef op 19-01-2004 @ 16:49:
Het heeft alles met christelijke normen en waarde te maken
Dus ik hou me ook aan het onderwerp
jaja, Godsdienst en abortussen....
__________________
greetz abzz
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie [ma]enquete over tienermoeders
LiqqY
22 07-02-2006 17:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap gehandicapte kinderen
miss watson
373 15-06-2005 16:42
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Abortusklinieken doelwit radicale christenen
achkomopzeg7
26 02-03-2005 08:54
Lichaam & Gezondheid overtijdbehandeling: zelfde als abortus??
Tulpje6
32 30-01-2004 10:55
Lichaam & Gezondheid abortus moord?!
???
60 23-07-2003 18:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Zwangerschapstest op het Syndroom van Down "ja of nee?"
Niccie
96 16-10-2002 09:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05.