Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-07-2003, 18:46
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ergens geloof ik wel in de ware. Maar ik ken ook mensen die zo'n gruwelijk moeilijke persoonlijkheid hebben dat ik me afvraag of iemand daarmee zou kunnen leven.
Maarja, als iemand ervoor kan zorgen dat je je hele leven gelukkig bent denk ik wel dat je 'een ware' hebt gevonden ja
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-07-2003, 19:29
nickz
Avatar van nickz
nickz is offline
Citaat:
Shah of Blah schreef op 27-07-2003 @ 17:26:
ik denk dat er niet 1 ware is maar dat iemand de ware kan worden na een tijd samen zijn
Ben ik het wel mee eens. Niemand is perfect maar als je de mindere kanten van elkkaar leert respecteren, kom je al een heel eind in de buurt van de Ware denk ik.
__________________
Aapie!
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 21:51
Thomas
Thomas is offline
De ware bestaat niet in zijn meest pure vorm, maar voor mij kan iemand al de ware zijn wanneer zij me zielsgelukkig maakt en wanneer ik ontzettend veel van haar hou.
Met citaat reageren
Oud 27-07-2003, 22:50
ratjas
ratjas is offline
ja ik heb wel t gevoel dat mijn vriendin de ware voor mij is, alhoewel ik toen ik 14 was dat ook dacht van een meisje uit men klas, maar nu was t vanaf t eerste moment tot ik haar zag, schoot dat al door men lijf heen, en ik was zo overdonderd he, en als ik in haar ogen kijk en haar vasthou, dan voelt t echt alsof zij dat voor me is, en misschien kun je t nooit zeker weten, maar zolang je erin gelooft zul je volgens mij gelukkiger zijn dan iemand wat er niet in gelooft, maar ook 'kwetsbaarder' als t toch uit zou gaan, dan is dat hele ideaalbeeld natuurlijk naar de kklote en vraag je je af of zij t dan niet was of toch wel maar dat t niet zo mocht zijn.........(jeetje wat klinkt dit dramatisch )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Laat de ware binnenkomen
Liwin
8 04-11-2007 18:27
Verhalen & Gedichten [Columnwedstrijd] Als de ware werkelijkheid, idealisme
Verwijderd
0 09-06-2005 15:03
Verhalen & Gedichten De ware klootzak deel 3
klootzak2001
2 19-10-2002 21:28
Verhalen & Gedichten De Ware Klootzak
klootzak2001
3 03-07-2002 10:29
Liefde & Relatie De ware bestaat niet, omdat...
Roos
19 03-06-2002 13:46
Liefde & Relatie wie zoekt de ware
coecie
5 31-01-2002 22:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.