Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-06-2004, 18:34
Coral
Avatar van Coral
Coral is offline
Mja, 2 uit mijn wijk zijn hele goede vriendinnen van me. Tegen sommigen zeg ik wel eens 'hoi', en de rest ken ik niet. En bij een gezin (waar ook een goede vriendin bij zit) komen we ook op verjaardagen enzo. Mjaah, dat zijn ook gewoon hele goede vrienden van mn ouders enzo dus...
__________________
Therapy has taught me nothing's my fault
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 18:35
jet
Avatar van jet
jet is offline
mijn straat is echt zo'n familie. altijd bij elkaar op verjaardagen, ik pas bij 3 gezinnen op, altijd buurtfeesten enzo. is wel heel gezellig
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:36
Splendid-Indo
Avatar van Splendid-Indo
Splendid-Indo is offline
Mense uit mn straat...kvin t maar sukkels...soms kijke ze zo naa rje zegge ze niks..dan denk ik ook van ja val dood...alleen de buurman zeg ik heey tege...we organisere ook verder nooit niks...tis saai...ze hebbe laatst wel"de zogenaamde "buurtpreventie" opgericht...dat is de buurt in de gate houde enz
__________________
It's not a gift from god, it's nog a talent i was just born to be Steelo
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 19:22
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nee, ik woon hier al bijna 7 jaar, maar ik ga niet echt met de mensen van mijn "straat" om. Ja, straat tussen aanhalingstekens, want het is een drukke weg waaraan ik woon en aan de overkant staan ook geen huizen. Dan maak je ook weinig contact dan in erven of straten met aan beide kanten van de weg huizen of in straten die binnen de bebouwde kom liggen. Maar de buren en een aantal mensen groet ik wel altijd vriendelijk als ik ze buiten zie.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:50
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Wij zijn een 'echte' buurt, dwz onze straat ligt nogal afgelegen en apart van het dorp. Daarom krijg je wel echt een buurtgevoel. Ik zeg de meeste mensen wel gedag, al ken ik sommige niet eens van naam (bijv. een vent die elke morgen als ik naar school ga zn honden uitlaat, ik zou niet eens weten waar hij woont of hioe hij heet maarja ). Op verjaardagen kom ik eigenlijk maar bij drie geinnen, een daarvan omdat het onze naaste buren zijn en de andere twee omdat het ook vrienden van me zijn. Ik pas af en toe wel eens op bij drie gezinnen. Vroeger hadden we echt elke jaar een buurtfeest, nu is dat niet meer, maar we hebben wel nog de jaarlijkse dropping, en nu heeft een buurman zo'n scherm opgehangen in zn garage dus gaat iedereen daar voetbal kijken (nu niet meer dus ).
Het terrein van onze buurt is ook eigendom van onze eigen stichting, dus we moeten zelf zorgen voor het onderhoud etc.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 09:30
Verwijderd
In Enschede:
Ik kan goed opschieten met de ene buren en hun kinderen, en de andere buren zeg ik wel gedag als ik ze zie. Ook andere mensen in de straat zeg ik trouwens gedag. Maar echt intensief contact met ze heb ik niet.

In Groningen:
Ik weet niet eens hoe ze heten. Van niemand van de mensen uit de buurt. Er wonen wel veel lieve katten waar ik regelmatig mee praat.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De Blauwe Overall
joes
5 25-02-2006 17:40
Verhalen & Gedichten [Kerstverhaal] Kerstmis in de hemel.
Soapsie
7 12-12-2005 20:49
Verhalen & Gedichten Winnaar verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
xxesther
20 07-06-2004 19:58
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Droom van de vrijheid
Ieke
0 09-04-2004 14:44
Psychologie Het veranderen van een bepaalde instelling/mentaliteit.
Quiana
9 05-04-2004 07:29
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:43.