Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-04-2004, 13:34
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Nientjuh087 schreef op 19-04-2004 @ 12:06 :
Wij hebben in de lessen altijd Binas gebruikt, maand geleden hebben we biodata uitgedeeld gekregen en die MOETEN we gebruiken bij examen biologie. Wij mogen Binas er niet eens bij houden! Vind ik best kut eigenlijk..
Dat is dus echt onzin, je mag gewoon kiezen, daar heeft je school niets over te zeggen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Advertentie
Oud 19-04-2004, 13:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2004 @ 14:34 :
Dat is dus echt onzin, je mag gewoon kiezen, daar heeft je school niets over te zeggen.
Klopt, maar dan mag ze geen Biodata erbij houden... je MOET kiezen
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 19-04-2004, 14:24
Nientjuh087
Nientjuh087 is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 19-04-2004 @ 14:34 :
Dat is dus echt onzin, je mag gewoon kiezen, daar heeft je school niets over te zeggen.
Neej dat is totaal GEEN onzin.. De leraar heeft gezegd dat Biodata veel beter is dan Binas (waar ik het niet mee eens ben) en zei dat we Biodata erbij moeten houden..

Als je echt zelf mag kiezen zal ik em dat wel es vertellen.

Ik zal het na de tentamenweek nog wel een keer vragen, maar dat heeft hij echt al een paar keer in de klas gezegd dat we Biodata niet moesten vergeten en Binas thuis konden laten...

Zat er ff van te kijken dit topic.. Iedereen de keus en wij worden verplicht? NO WAY!
Oud 19-04-2004, 15:11
Bellenblaas
Avatar van Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb nog nooit biologie met Binas mogen maken, we krijgen altijd Biodata. Misschien als ik het zou vragen, dat het dan wel gewoon met Binas zou mogen, maar dat weet ik dan niet. Ik heb verder ook nog nooit gehoord dat je zelf mag kiezen wat je wil, volgens mij bepaalt de school dat gewoon.
En trouwens, ik zie sommige mensen posten dat ze allebei wel 'meenemen', maar wat ik wel zeker weet is dat je absoluut niet je eigen Binas of Biodata mee mag nemen en dat je school deze dus hoort te verstrekken tijdens het examen en de schoolexamens.
__________________
Home is where the heart is...
Oud 19-04-2004, 15:21
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 18-04-2004 @ 14:03 :
Volgens mij wel hoor want op school hebben ze helemaal geen Biodata en veel te weinig Binassen voor iedereen. Maar ik denk dat ze net zoals voor de SE's wel gecontroleerd worden.
Wij hebben er wel genoeg, tijdens SE´s krijgen we ze iig ook altijd (soms wel te laat ). Dat kan ook, maar daar zijn ze bij mij op school blijkbaar te lui voor.
Oud 20-04-2004, 19:46
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
hoezo MOET je biodata?
je mag het toch zelf weten
maja ik neem binas mee..
Oud 20-04-2004, 19:48
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Nientjuh087 schreef op 19-04-2004 @ 15:24 :
Neej dat is totaal GEEN onzin.. De leraar heeft gezegd dat Biodata veel beter is dan Binas (waar ik het niet mee eens ben) en zei dat we Biodata erbij moeten houden..

Als je echt zelf mag kiezen zal ik em dat wel es vertellen.

Ik zal het na de tentamenweek nog wel een keer vragen, maar dat heeft hij echt al een paar keer in de klas gezegd dat we Biodata niet moesten vergeten en Binas thuis konden laten...

Zat er ff van te kijken dit topic.. Iedereen de keus en wij worden verplicht? NO WAY!
je bent het NIET verplicht
wij hebben een examenkrantje gehad:
Je mag ZELF kiezen wat je gebruikt, het is beide toegestaan maar je hebt kans dat je een exemplaar van school krijgt voor het geval van spieken... en als ze dat jullie verplichten scan ik da stukje wel
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2012 Biologie eindexamen
Crazyyou
22 14-05-2012 09:58
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] SE biodata of binas gebruiken
iris-psv
9 02-11-2009 19:23
VWO biologie: binas of biodata??
madame18
11 19-05-2009 09:37
Huiswerkvragen: Exacte vakken [BIO] Binas of biodata?
LaEscargot
11 02-11-2008 20:48
Huiswerkvragen: Exacte vakken Pta binas
arnebartelsman
26 22-03-2007 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:14.