Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-11-2006, 21:18
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
waardoor er een inpleuring komt en..
__________________
Free your mind and your ass will follow
Advertentie
Oud 22-11-2006, 23:06
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
17-jarige jongens filmen verkrachting
De politie heeft vier jongens van 17 uit Bergen op Zoom aangehouden voor verkrachting van een ook 17-jarige stadgenoot.

Mobiele telefoons
De vier jongens maakten filmopnames van hun misdrijf. De verkrachting gebeurde tijdens de herfstvakantie in Huijbergen.Terwijl de jongen werd verkracht maakten de daders opnames met hun mobiele telefoons.

School
De beelden lieten ze later op school zien aan een aantal medeleerlingen, zegt een woordvoerder van de politie in Bergen op Zoom.
RTL

ik weet niet wat erger is... die opnames of de verkrachting zelf
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 22-11-2006, 23:09
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-11-2006 @ 00:06 :

ik weet niet wat erger is... die opnames of de verkrachting zelf
Inderdaad, vieze homo's.
Oud 22-11-2006, 23:52
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-11-2006 @ 00:09 :
Inderdaad, vieze homo's.
Ophangen is nog te goed voor ze!
Oud 22-11-2006, 23:55
Whappie
Avatar van Whappie
Whappie is offline
alsjeblieft Juno, jouw soort mensen maakt mij misselijk...
__________________
<< nu: XTRA-whappie >>
Oud 23-11-2006, 00:41
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-11-2006 @ 00:06 :
17-jarige jongens filmen verkrachting
Ophangen en doodschieten
Oud 23-11-2006, 00:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Whappie schreef op 23-11-2006 @ 00:55 :
alsjeblieft Juno, jouw soort mensen maakt mij misselijk...
Mijn gut zegt hetzelfde, hoor. Van mij mogen ze levenslang opgesloten worden. Helaas staan ze meestal snel weer vrij op straat, weliswaar met een fikse reprimande en twee weekjes cavia's kammen op een kinderboerderij, maar toch...
Oud 23-11-2006, 06:51
Verwijderd
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-11-2006 @ 01:42 :
Helaas staan ze meestal snel weer vrij op straat, weliswaar met een fikse reprimande en twee weekjes cavia's kammen op een kinderboerderij, maar toch...
Weet jij zeker dat je Femke hebt gestemd?
Oud 23-11-2006, 08:55
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Een Israëlische 43-jarige man is bezweken aan de verwondingen
die hij dinsdag opliep door een Palestijnse raketbeschieting op de Israëlische stad Sderot. Dat meldden bronnen in het ziekenhuis waar de man naar toe was gebracht. ANP
Ik dacht, ik zet 'm er hier maar bij, anders verdwijnt dat in de grote dagelijkse stroom van nieuws.
Oud 23-11-2006, 08:58
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
hookee schreef op 23-11-2006 @ 09:55 :
Ik dacht, ik zet 'm er hier maar bij, anders verdwijnt dat in de grote dagelijkse stroom van nieuws.
Wel de bron erbij zetten. Zo hebben we er niets aan.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 23-11-2006, 09:08
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 23-11-2006 @ 09:58 :
Wel de bron erbij zetten. Zo hebben we er niets aan.
Wel eens van ANP gehoord?
Maar ok, het stond in de Metro, een stukje van ongeveer 2cm².

Laatst gewijzigd op 23-11-2006 om 09:11.
Oud 23-11-2006, 09:25
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
hookee schreef op 23-11-2006 @ 10:08 :
Wel eens van ANP gehoord?
Maar ok, het stond in de Metro, een stukje van ongeveer 2cm².
Plaats de bron nou maar.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 23-11-2006, 10:41
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Eerste bron Metro, bij elk treinstation verkrijgbaar.
Maar hier de meest uitvoerige bron , mèt beelden, het was dan ook niet de enige keer.

Hamas's oplossing tegen de raketaanvallen is Sderot opdoeken. Israëls oplossing is de militanten op de pakken of een bufferzone in te stellen, kiest u maar...

Ook vanuit de West Bank wordt regelmatig wat georganiseerd wat het nieuws niet eens haalt.

Mocht je twijfelen aan de betrouwbaarheid van de vervloekte Israëlische nieuwsbron Ynet , kijk dan óók eens naar het nieuws wat ze brengen over slachtoffers aan Palestijnse zijde.

Ik mag er van uit gaan dat we van jou nu ook bronvermelding mogen verwachten?
Oud 23-11-2006, 13:32
Cartosa
Avatar van Cartosa
Cartosa is offline
Hij kan zo bij Fox aan de slag
__________________
J'ai vu l'orient dans son écrin, avec la lune pour bannière
Oud 23-11-2006, 13:48
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Cartosa schreef op 23-11-2006 @ 14:32 :
Hij kan zo bij Fox aan de slag
Of Reuters?
Ja, bij gebrek aan een Isr./Pal. topic vat ik 't maar zo samen. Netjes toch?
Oud 23-11-2006, 13:59
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Ja... Niveau Fok zullen we maar zeggen.
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 23-11-2006, 16:05
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
hookee schreef op 23-11-2006 @ 14:48 :
Of Reuters?
Ja, bij gebrek aan een Isr./Pal. topic vat ik 't maar zo samen. Netjes toch?
Nou nee, want je laat een hoop relevante nieuws weg bijv. over de Israelische aanvallen op Palestijnen in Gaza. Maar he, voel je nou niet geroepen om een Israel-discussie te starten.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 23-11-2006, 16:16
Verwijderd
Apeldoorn verbiedt extreemrechtse demonstratie

Uitgegeven: 23 november 2006 13:38
Laatst gewijzigd: 23 november 2006 13:41


APELDOORN - De burgemeester van Apeldoorn staat een demonstratie van het extreemrechtse Nationaal Collectief zaterdag in het centrum van de stad niet toe. Dat heeft de gemeente donderdag laten weten.

Een van de redenen is dat dezelfde dag in het centrum het Joods Cultureel Festival plaatsvindt. Het collectief wilde het festival aangrijpen om te demonstreren tegen het negeren van de Nederlandse cultuur, meldde de gemeente donderdag.


De gemeente kreeg ook signalen van een tegendemonstratie uit linkse hoek. "Uit eerdere ervaringen bij soortgelijke demonstraties is gebleken dat deze een aanzuigende werking hebben op diverse andere groeperingen en dat deze leiden tot ernstige wanordelijkheden, een ernstige verstoring van de openbare orde en een ontwrichting van de binnenstad", aldus een woordvoerder van Apeldoorn.

Het Nationaal Collectief is een nieuwe organisatie met volgens de gemeente overduidelijk extreemrechtse ideeën. De organisatie kan tegen het besluit bezwaar aantekenen.

http://www.nu.nl/news/896867/11/Apel...onstratie.html
Oud 23-11-2006, 18:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Whappie schreef op 23-11-2006 @ 00:55 :
alsjeblieft Juno, jouw soort mensen maakt mij misselijk...
Sar-cas-me.

*zucht*
Oud 23-11-2006, 18:55
~louise~
Avatar van ~louise~
~louise~ is offline
http://www.volkskrant.nl/buitenland/...ken?source=rss

Deense koningin belooft te stoppen met roken
ANP 19:40


KOPENHAGEN - De Deense koningin Margrethe II zal niet meer in het openbaar roken. Ook privé zal de kettingroker proberen haar verslaving beter in de hand te houden en op den duur helemaal in de ban te doen.

Dat meldden donderdag de Deense media. Woordvoerster Lise Frederiksen van het Deense hof zei in de krant Ekstra Bladet dat de Denen ‘hun majesteit niet meer in het openbaar zullen zien roken’.

De 66-jarige Margrethe heeft jarenlang de toenemende druk van maatregelen die het roken moeten ontmoedigen weerstaan. Zij maakte daarbij ook veel gebruik van haar koninklijke privileges. ‘Waar een asbak is, rook ik’, aldus de koningin. Meestal was er ook bij haar officiële verplichtingen een lid van de hofhouding aanwezig die een asbakje bij de hand had. Ook liet Margrethe via ‘discrete diplomatieke kanalen’ sloffen van het Griekse sigarettenmerk Karelia invoeren, dat een hogere nicotinewaarde heeft dan sigaretten die in Denemarken worden verkocht.
Oud 23-11-2006, 19:06
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 23-11-2006 @ 10:25 :
Plaats de bron nou maar.
Waarom toch altijd dat irritante gehamer op bronnen? Waarom maak je iedereen hierdoor impliciet steeds weer uit voor leugenaar en fantast?
Oud 23-11-2006, 19:11
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2006 @ 20:06 :
Waarom toch altijd dat irritante gehamer op bronnen? Waarom maak je iedereen hierdoor impliciet steeds weer uit voor leugenaar en fantast?
Oud 23-11-2006, 19:47
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Firdaus schreef op 22-11-2006 @ 16:35 :
Schoolboek: Alle terroristen zijn moslims
Haha, die domme Denen en hun rechtse bullshit ook altijd. Hoe komen ze er bij. Hebben ze nog nooit gehoord van de RAF, om maar iets te noemen? Of van Noord-Ierland?
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Oud 23-11-2006, 20:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-11-2006 @ 20:47 :
Haha, die domme Denen en hun rechtse bullshit ook altijd. Hoe komen ze er bij. Hebben ze nog nooit gehoord van de RAF, om maar iets te noemen? Of van Noord-Ierland?
Ach kom, het zal vast niet bedoelt zijn als een letterlijk op te vatten uitspraak. 'Niet alle moslims zijn terroristen, maar alle terroristen zijn wel moslims' is sinds 2001 een redelijk bekende metafoor, gebruikt tegenover al die Sahafisten die het debat ontwijken door te roepen 'dat dat de islam niet is'. Als metafoor is er geen speld tussen te krijgen.

Of zoiets thuis hoort op een basisschool, dat is dan weer een andere discussie.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 23-11-2006, 20:26
juno
Avatar van juno
juno is offline
Snap nog steeds niet waarom die 99% van de moslims die geen vlieg kwaad doen en die terroristen en achterlijke godsdienstwaanzinnigen juist niet als representatieve moslims beschouwen, nooit eens wat dóen tegen die 1 % die het wereldwijd voor hen lopen te verpesten. Waarom is er alleen discussie tussen moslims en niet-moslims over terrroristen en godsdienstwaanzinnigen, maar nooit eens tussen moslims onderling over dat onderwerp?


Nederlanders vallen Wilders keihard aan, maar over Mohammed en Samir en gelijkgestemden hoor je nou nooit eens een moslim.
Oud 23-11-2006, 20:46
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2006 @ 21:26 :
Snap nog steeds niet waarom die 99% van de moslims die geen vlieg kwaad doen en die terroristen en achterlijke godsdienstwaanzinnigen juist niet als representatieve moslims beschouwen, nooit eens wat dóen tegen die 1 % die het wereldwijd voor hen lopen te verpesten. Waarom is er alleen discussie tussen moslims en niet-moslims over terrroristen en godsdienstwaanzinnigen, maar nooit eens tussen moslims onderling over dat onderwerp?


Nederlanders vallen Wilders keihard aan, maar over Mohammed en Samir en gelijkgestemden hoor je nou nooit eens een moslim.
Het is sowieso niet 'gewoon' om al het negatieve gedrag van anderen publiekelijk te veroordelen. Kijk maar naar jezelf, hoevaak heb je bijvoorbeeld pedo's veroordeeld?
Daarnaast denk ik dat er veel verwarring is onder moslims.
Oud 23-11-2006, 22:36
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-11-2006 @ 21:46 :
Het is sowieso niet 'gewoon' om al het negatieve gedrag van anderen publiekelijk te veroordelen. Kijk maar naar jezelf, hoevaak heb je bijvoorbeeld pedo's veroordeeld?
Daarnaast denk ik dat er veel verwarring is onder moslims.
Het is niet alleen ongewoon maar ook zeer dom. Want waarom zou jij je moeten verantwoorden voor het gedrag van een ander. Het lijkt verdacht veel op het dragen van eeen jodenster. This is madness!!!!
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 23-11-2006, 23:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 23-11-2006 @ 10:25 :
Plaats de bron nou maar.
je bedoelt een link. De bron was al gegeven (ANP).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-11-2006, 23:37
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline



Honderden slachtoffers bij aanslagen in Sadr City

(Novum/AP) - Bij een gecoördineerde aanslag met vijf autobommen en twee mortierinslagen in de sjiitische wijk Sadr City in Bagdad zijn donderdag volgens de politie minstens 160 doden en 257 gewonden gevallen.

Sjiitische opstandelingen sloegen direct terug. Tien mortiergranaten werden afgevuurd op de soennitische Abu Hanifa-moskee in de wijk Azamiya. Daarbij vielen een dode en zeven gewonden. De Abu Hanifa-moskee is het belangrijkste soennitische heiligdom in Irak. Ook bij de Bond van Moslimgeestelijken, de belangrijkste soennitische organisatie in het land sloegen acht mortieren in. Er vielen geen gewonden.

De reeks explosies in Sadr City begon om 15.10 uur, toen de eerste zelfmoordenaar een autobom liet ontploffen op een drukke groentemarkt. Met tussenpozen van vijftien minuten volgden nog twee zelfmoordaanslagen met autobommen, op een andere markt en een druk plein. Rond hetzelfde tijdstip sloegen mortiergranaten in op twee andere pleinen en ontploften bommen in twee geparkeerde auto's, één aan de rand van Sadr City en de ander achter het hoofdkantoor van de leider van het sjiitische Mahdi-leger, Muqtada al-Sadr.

De autoriteiten kondigden voor heel Bagdad een uitgaansverbod af. Ook alle commerciële luchtverkeer van en naar het vliegveld van Bagdad werd opgeschort. Hoge regeringsfunctionarissen kwamen voor spoedberaad bijeen in het huis van de sjiitische leider Abdul-Aziz al-Hakim. Onder de aanwezigen waren president Jalal Talabani (een Koerd), de soennitische vice-president Tariq al-Hashimi en de Amerikaanse ambassadeur Zalmay Khalizad. Al-Hakim, Talabani en Al-Hashimi deden later op televisie een oproep tot kalmte en terughoudendheid.

Soennitische opstandelingen vielen donderdag ook het door sjiieten geleide ministerie van volksgezondheid aan. Er brak een hevig vuurgevecht uit met bewakers en het Iraakse leger stuurde troepen naar het ministerie. De Amerikanen steunden de Irakezen met gevechtshelikopters. Het personeel van het ministerie kon geen kant op, maar er zouden in het gebouw geen slachtoffers zijn gevallen. Wel raakten zeker zeven bewakers van het gebouw gewond. Volgens de politie schoten zo'n dertig opstandelingen eerst drie mortiergranaten op het ministerie af en namen ze het gebouw vervolgens vanaf de hoogste verdiepingen van omliggende panden onder vuur. De aanval kon uiteindelijk worden afgeslagen.

Minister van volksgezondheid Ali al-Shemari is een aanhanger van Al-Sadr, wiens vanuit Sadr City opererende Mahdi-leger de dood van duizenden soennieten op zijn geweten zou hebben.

Amerikaanse en Iraakse troepen zochten donderdag in Sadr City naar een vorige maand ontvoerde Amerikaanse soldaat, die in handen zou zijn van het Mahdi-leger. Zij doodden bij de operatie vier Irakezen - arbeiders die in een busje zaten. Nog eens acht inzittenden raakten gewond. Vijf mensen werden gearresteerd.

De Amerikanen vielen Sadr City de afgelopen week al vier keer binnen. Enkele weken geleden gelastte de Iraakse premier Nouri al-Maliki, een sjiiet, de Amerikanen juist hun belegering van de wijk te beëindigen.

Het Amerikaanse leger maakte donderdag bekend dat in de provincie Anbar drie Amerikaanse militairen zijn gesneuveld.
http://buitenland.nieuws.nl/439441/H...n_in_Sadr_City
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-11-2006, 09:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 23-11-2006 @ 23:36 :
Het is niet alleen ongewoon maar ook zeer dom. Want waarom zou jij je moeten verantwoorden voor het gedrag van een ander.
Dat vraag ik me nu ook wel eens af als je weer een van je hysterische tirades tegen Joden afsteekt..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2006, 11:05
Verwijderd
Muskens vindt boerkaverbod onzin

VR 24 nov 2006 | 07.32
Het verbod op het dragen van een boerka is volstrekt overbodig. Demissionair minister Verdonk van vreemdelingenzaken, die een verbod voorbereidt, "overdrijft graag en zou daar wat voorzichtiger in moeten zijn. De boerka zou de veiligheid ondermijnen. Nou, ik ken daar geen voorbeelden van".

Dat zei bisschop Muskens van Breda voor de KRO-radio. "Rooms-katholieke zusters liepen vroeger bij duizenden gesluierd in het openbaar. Hun gezicht was nauwelijks te zien, zeker niet als ze ook nog een bril op hadden".

De bisschop stelt vast dat de nonnen hun bedekkende kleding zelf hebben afgeschaft. "Niemand heeft gezegd: doe die kleren uit. Dat hebben ze zelf gedaan. Dat voorzie ik met die boerka’s ook. Die dracht schaft zichzelf wel af".

Muskens, die namens de Nederlandse bisschoppen de interreligieuze dialoog voert met onder meer de moslims in ons land, pleit voor een officiële vrije dag tijdens het islamitische suikerfeest.

Bron: Nieuws.nl

Pot Verdonkie nog aan toe!
Oud 24-11-2006, 11:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Muskens is cool
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-11-2006, 14:18
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Volgens mij loopt niemand vrijwillig met een burka, of het moet puur om het provoceren zijn. Bij een hoofddoekje kan ik me nog iets voorstellen, bij een burka niet.
Tolereren we de burka voor haar of voor hem? Laten we haar lopen met de gedachte "ach als ze 't niet wil kan ze toch gewoon scheiden?"
Oud 24-11-2006, 14:23
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-11-2006 @ 10:26 :
Dat vraag ik me nu ook wel eens af als je weer een van je hysterische tirades tegen Joden afsteekt..
Ik snap niet hoe je zo kunt leven. Dag in, dag uit, steeds met dezelfde leugens. Echt walgelijk hoe jij zaken verdraait zodat het in je straatje past.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 24-11-2006, 14:23
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
er zijn wel meer manieren om vrouwen te onderdrukken dan ze te verhullen in een doek. Er moet iets tegen de oorzaak gedaan worden, niet tegen het symptoom.

(overigens zou ik wel een burqa verbod uit veiligheidsoverwegingen begrijpen; aangezien er door sommigen misbruik van gemaakt wordt (zo is onlangs nog een man in het VK door twee "dames" beroofd))
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-11-2006, 14:28
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
hookee schreef op 24-11-2006 @ 15:18 :
Volgens mij loopt niemand vrijwillig met een burka, of het moet puur om het provoceren zijn. Bij een hoofddoekje kan ik me nog iets voorstellen, bij een burka niet.
Tolereren we de burka voor haar of voor hem? Laten we haar lopen met de gedachte "ach als ze 't niet wil kan ze toch gewoon scheiden?"
Het gaat er niet om wat jij vindt. Het gaat erom wat de moslima's vinden. De meeste hoofddoekdragende moslima beseffen maar al te goed wat het dragen van goedbedekkende kleding gepaard met een sluier betekent. Zij kiezen ervoor om te leven volgens de zuivere Islam. Altijd zelfkritiek leverend, altijd op zoek naar verbeterpunten, altijd op zoek naar een evenwicht tussen het spirituele en het fysieke vlak.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 24-11-2006, 14:32
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 24-11-2006 @ 15:28 :
Zij kiezen ervoor om te leven volgens de zuivere Islam.
maar voor een behoorlijk aantal ziet het er meer uit als een mode-verschijnsel hoor

met van die strakke redelijk verhullende dingen eronder.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-11-2006, 14:35
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 24-11-2006 @ 15:28 :
Het gaat er niet om wat jij vindt. Het gaat erom wat de moslima's vinden. De meeste hoofddoekdragende moslima beseffen maar al te goed wat het dragen van goedbedekkende kleding gepaard met een sluier betekent. Zij kiezen ervoor om te leven volgens de zuivere Islam. Altijd zelfkritiek leverend, altijd op zoek naar verbeterpunten, altijd op zoek naar een evenwicht tussen het spirituele en het fysieke vlak.
Dat zei ik al, hoofddoeken, het ging echter om burka's. Als de hoofddoekdragers al volgens de "zuivere islam" leven, leven de burkadraagsters in een "super zuivere islam"? Dan wonen ze echter in het verkeerde land, hoewel het hier beter uit te houden is dan bij 40°C in Afghanistan.
Oud 24-11-2006, 14:38
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-11-2006 @ 15:32 :
maar voor een behoorlijk aantal ziet het er meer uit als een mode-verschijnsel hoor

met van die strakke redelijk verhullende dingen eronder.
Nou nee, geen modeverschijnsel. Hooguit dat het gepaard gaat met de mode. Het dragen van een hoofddoek wil niet zeggen dat je er niet modieus uit kunt zien.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 24-11-2006, 15:28
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 24-11-2006 @ 15:38 :
Nou nee, geen modeverschijnsel. Hooguit dat het gepaard gaat met de mode. Het dragen van een hoofddoek wil niet zeggen dat je er niet modieus uit kunt zien.
ik heb hele modieuze "traditionele" islamitische kleding in jeruzalem gezien, dus ik ben de laatste die dat zal ontkennen

maar ik bedoelde meer dat de hoofddoek zelf als een "finishing touch" op de rest lijkt te zijn. Waarom zou je wel je haren bedekken, maar je niet druk maken om de overduidelijk zichtbare rondingen van je lichaam?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 24-11-2006, 15:58
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 24-11-2006 @ 15:38 :
Nou nee, geen modeverschijnsel. Hooguit dat het gepaard gaat met de mode. Het dragen van een hoofddoek wil niet zeggen dat je er niet modieus uit kunt zien.
Gatara doelde er waarschijnlijk op dat zichzelf tegenspreekt. Hoofddoeken, sluiers etc zijn bedoeld om de vrouw te verhullen omdat er in de koran staat dat alle mannen holbewoners zijn die direct willen seksen als ze rondingen zien.

Maar... Is het niet een beetje vaag om kleding te dragen die precies die rondingen laat zien, maar dan wel een hoofddoek?


Klinkt een beetje alsof je jezelf wilt camoufleren, maar dan wel een reflecterende oranje jas aantrekt.
Niet logisch.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-11-2006, 16:19
Blood Fire Rage
Avatar van Blood Fire Rage
Blood Fire Rage is offline
Citaat:
juno schreef op 23-11-2006 @ 20:06 :
Waarom toch altijd dat irritante gehamer op bronnen? Waarom maak je iedereen hierdoor impliciet steeds weer uit voor leugenaar en fantast?
Is ook dit weer 'sar-cas-me'?

Citaat:
Venlo schrikt van opmars Wilders
(Novum) - De PvdA-fractie in Venlo is overdonderd door de verkiezingszege van Geert Wilders in de stad. "Deze uitkomst is slecht voor het imago van de stad", zegt fractievoorzitter Hay Janssen. De Partij voor de Vrijheid van Wilders haalde bijna achttien procent van de stemmen in Venlo, waar het Kamerlid geboren is.

De PvdA-voorman voelt zich niet prettig in een gemeente waar zoveel mensen een geheel ander geluid hebben laten horen. "De stad probeert al jaren haar imago op te krikken, na alle negatieve publiciteit over de Bende van Venlo. Ik zie deze uitslag als een stap terug."

Ook GroenLinks-wethouder Peter Frey zei voor de microfoon van de regionale omroep L1 dat de populariteit van Wilders de stad schade toebrengt. De burgemeester en wethouders van de gemeente Venlo hebben donderdagmiddag overleg gehad over de opmars van Wilders, die vooral in de achterstandswijk Genooi veel kiezers aan zich wist te binden.
Wat een kutgedrag
__________________
Stelling onderbouwen aub.
Oud 24-11-2006, 16:55
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-11-2006 @ 07:51 :
Weet jij zeker dat je Femke hebt gestemd?
Wieso?

lol @ reactie PvdA Venlo. Alsof Venlo überhaupt voorheen een goed imago had.

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 16:59.
Oud 24-11-2006, 17:57
Verwijderd
Citaat:
Sherpao schreef op 24-11-2006 @ 15:28 :
Altijd zelfkritiek leverend, altijd op zoek naar verbeterpunten, altijd op zoek naar een evenwicht tussen het spirituele en het fysieke vlak.
Ja, dat zie je wel op dit forum
Oud 24-11-2006, 19:49
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
Gatara schreef op 24-11-2006 @ 16:28 :
maar ik bedoelde meer dat de hoofddoek zelf als een "finishing touch" op de rest lijkt te zijn. Waarom zou je wel je haren bedekken, maar je niet druk maken om de overduidelijk zichtbare rondingen van je lichaam?
Ik heb het toch ook niet over die mensen, a dikzak.
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 24-11-2006, 19:50
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2006 @ 18:57 :
Ja, dat zie je wel op dit forum
Inderdaad
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Oud 24-11-2006, 20:42
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-11-2006 @ 18:57 :
Ja, dat zie je wel op dit forum
Nou!

(sar-cas-me)
Oud 24-11-2006, 20:44
Verwijderd
Moslimvrouwen voeren actie tegen boerkaverbod
Van onze verslaggeefster


AMSTERDAM - Moslimvrouwen gaan actievoeren tegen het zogeheten boerka-verbod dat het kabinet snel wil invoeren. Op internet circuleert een petitie die inmiddels door honderd vrouwen en mannen is ondertekend. Aanstaande donderdag zullen actievoerders het stuk aanbieden aan de Tweede Kamer.

Uitleg‘Integreren betekent niet assimileren’, meldt de petitie die is opgesteld door een Nederlandse bekeerlinge die zelf geen gezichtsbedekking draagt. Moslimvrouwen, met of zonder boerka, zijn wel geëmancipeerd, meldt ze. ‘We willen niet beoordeeld worden op de grote van onze voorgevel.’

Chantal Souag Lambrechts uit Kerkrade is het daar helemaal mee eens. Ook zij draagt geen gezichtsbedekkende kleding, maar wel een hoofddoek. ‘Die draag ik nu tien jaar en sindsdien bekijken mannen me niet meer als vlees, maar als intellectueel persoon.’

Onlangs is Lambrechts de islamitische uitgeverij NIB begonnen. ‘Niet om zieltjes te winnen voor de islam, maar om vooroordelen weg te nemen bij niet-moslims.’ Binnenkort komt ze met een boekje over de hoofddoek en gezichtsbedekking.

http://www.axci.nl/?ln-ned&id=155 (petitie)

Laatst gewijzigd op 24-11-2006 om 20:58.
Oud 24-11-2006, 20:45
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Sherpao schreef op 23-11-2006 @ 23:36 :
Het is niet alleen ongewoon maar ook zeer dom. Want waarom zou jij je moeten verantwoorden voor het gedrag van een ander. Het lijkt verdacht veel op het dragen van eeen jodenster. This is madness!!!!
Neehee. Ik geef normale mensen niet de schuld van wat idioten doen. Maar ik zou het leuk vinden als ze kritiek op de idioten wel zouden verdragen, en eigenlijk wil ik zelfs dat ze er zelf kritiek op leveren.

Nu geven ze het signaal af dat ze er stilzwijgend mee instemmen.
Oud 24-11-2006, 21:41
Sherpao
Avatar van Sherpao
Sherpao is offline
Citaat:
juno schreef op 24-11-2006 @ 21:45 :
Neehee. Ik geef normale mensen niet de schuld van wat idioten doen. Maar ik zou het leuk vinden als ze kritiek op de idioten wel zouden verdragen, en eigenlijk wil ik zelfs dat ze er zelf kritiek op leveren.

Nu geven ze het signaal af dat ze er stilzwijgend mee instemmen.
Ik weet niet waar je het over hebt. Ik ga toch ook niet van jou verlangen dat jij gaat demonstreren tegen de blanke werkgever die stelselmatig de hardwerkende allochtoon weigert?
__________________
Echte mannen komen thuis met honger niet met bloemen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 30-06-2007 10:06
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 09-04-2007 17:12
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah'
T_ID
500 20-03-2007 12:05
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
naam onbekend
501 26-11-2005 23:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 18-07-2005 00:38
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah'
T_ID
500 02-06-2005 14:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:15.