Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-12-2010, 16:24
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Non-conformisme schijn populair te zijn, vanwege de overvloed aan rapnegerts, emo's, alto's en consorten, dat betekent dat non-conformisme conform is, en dus niet meer non-conformistisch, dus als je je écht wil afzetten tegen de maatschappij, doe gewoon.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2010, 19:38
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
Mogen jullie nog eens zeggen dat ik de grootste fascist op dit forum ben
Mocht je willen
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 10:45
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Non-conformisme schijn populair te zijn, vanwege de overvloed aan rapnegerts, emo's, alto's en consorten, dat betekent dat non-conformisme conform is, en dus niet meer non-conformistisch, dus als je je écht wil afzetten tegen de maatschappij, doe gewoon.
Ik moest dit wel een keertje overlezen, maar je hebt een punt .

Ik vind de drang naar non-conformisme wel een beetje vreemd hoor, meestal. Ja, natuurlijk hoeven we niet allemaal hetzelfde te zijn en smaken verschillen en blablabla, maar waarom moet het dan ook meteen allemaal heel apart?
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 16:49
Verwijderd
omdat heel apart mooi is, bij sommige mensen valt dat gewoon keihard in de smaak als iemand zich conformistisch nonconformistisch kleed. maar ook de noncomfortische nonconformisten vind ik vaak wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 17:48
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Citaat:
omdat heel apart mooi is, bij sommige mensen valt dat gewoon keihard in de smaak als iemand zich conformistisch nonconformistisch kleed. maar ook de noncomfortische nonconformisten vind ik vaak wel gaaf.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 18:47
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
volgens mij zijn we afgedwaald van Emo's naar nonconformisten
Met citaat reageren
Oud 19-12-2010, 19:05
Verwijderd
OMdat het 1 pot nat is dunkt mij, alleen de ene noemt zichzelf emo en de ander noemt zichzelf alternatief of nonconformistisch.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 09:49
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
volgens mij zijn we afgedwaald van Emo's naar nonconformisten
Het verschil hiertussen is tegenwoordig niet zó groot.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 20-12-2010, 21:22
Kou Shibasaki
Avatar van Kou Shibasaki
Kou Shibasaki is offline
Citaat:
Non-conformisme schijn populair te zijn, vanwege de overvloed aan rapnegerts, emo's, alto's en consorten, dat betekent dat non-conformisme conform is, en dus niet meer non-conformistisch, dus als je je écht wil afzetten tegen de maatschappij, doe gewoon.
Je hebt ze wel, maar die zijn zo ver van de wereld dat ze het niet eens doorhebben. En anders kun je nog altijd zwerver worden.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2011, 16:07
michael45
michael45 is offline
emo's zijn aandacht trekkers en depressief
en van mij mogen ze ergens naar een speciaal vrolijkheids kamp xD
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 08:17
Verwijderd
@michael45 waar baseer je dat nu weer op?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 16:47
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
emo's zijn aandacht trekkers en depressief
en van mij mogen ze ergens naar een speciaal vrolijkheids kamp xD
normaal gesproken kom je in een discussie met argumenten, niet met nog een these.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:03
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
@michael45 waar baseer je dat nu weer op?
Op feiten en observaties.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:06
Verwijderd
@ rivka ??dus jullie denken dat alle emo's hetzelfde zijn??
Met citaat reageren
Oud 08-01-2011, 21:08
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
De essentie is volgens mij aardig hetzelfde.
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 01:55
Verwijderd
emo's hebben over het algemeen geen mening.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 12:14
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 12:45
CelineB
Avatar van CelineB
CelineB is offline
Ai ai ai! wat een lang verhaal!
Ik vind Emo's wel cool.
__________________
I try to play it as cool as ice, but now I'm different when I look in your eyes
Cuz' you make me melt every time
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 15:24
Verwijderd
@CelineB
Dan vind ik jou cool!! dat je er zo over denkt!!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:19
Verwijderd
Emo's zijn een hoop dingen maar cool is er niet één van. Laten we realistisch blijven.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 10:53
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Heb weleens ruzie gehad met een hele groep Emo's.
Gezegt dat ze eerst maar is moesten opgroeien zodat ze door konden hebben waar ze mee bezig waren.
Toen krijg ik de reactie dat ik niet weet wat emo is en hoe ze zich voelen, etc...

Maarja ik ben zelf aantal jaartjes terug ook emo geweest heb me zo gekleed ben me zo gaan gedragen...
Niet echt iets om trots op te zijn maarja het is een fase dat gaat bij iedereen over.

Ken mensen die waren op 14-16 jarige leeftijd emo en die zijn nu helemaal omgeslagen naar mainstream style luisteren de muziek ook niet meer. Dus ik denk dat het gewoon een fase is van mensen die beetje aandacht te kort komen (ja ik ook) en daarom maar emo worden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 17:38
Verwijderd
ik zelf vind de kledingstijl en haarstijl echt mooi maar daar blijft het dan ook wel bij, al is mijn kledig ook niet 100%emo
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 20:21
Elmp
Avatar van Elmp
Elmp is offline
Wat een haat over emo's Reverend
__________________
alles
Met citaat reageren
Oud 12-01-2011, 21:37
Verwijderd
Het is geen haat, ik vind ze een zeer komische bijdrage leven aan de maatschappij.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 07:30
Breakdown
Avatar van Breakdown
Breakdown is offline
Citaat:
Het is geen haat, ik vind ze een zeer komische bijdrage leven aan de maatschappij.
lol xD
Dan heb jij echt een heel grappig en humoristisch leven xD
I'm jealous!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 09:04
Verwijderd
Dat valt dus best tegen gezien ik zoals jij zegt de leeftijd al een beetje voorbij bent dat je in aanraking komt met dat gepeupel. Maar schaarste doet extra genieten zeg ik altijd maar.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 13:03
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Na 75 reacties weet ik nog steeds niet wat emo inhoudt en waar het voor staat. Het enige wat ik tot nu toe begrepen heb is dat ze volgens jullie hier anders gekleed gaan en anders denken, maar dat is bij mij ook zo.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 15:38
Afwezignummer2
Avatar van Afwezignummer2
Afwezignummer2 is offline
Maar Cornel, jij hebt daar een basgitaar toch? Emo's hebben wel allemaal een of ander 50 euro e-gitaartje, maar kunnen het niet (behalve 2 slagen van Metallica ofzo). En ik denk ook niet dat jij eruit ziet als dit:
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 16:55
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Maar Cornel, jij hebt daar een basgitaar toch? Emo's hebben wel allemaal een of ander 50 euro e-gitaartje, maar kunnen het niet (behalve 2 slagen van Metallica ofzo). En ik denk ook niet dat jij eruit ziet als dit:
[afbeelding]
Die gitaar is geen bassgitaar, maar wel zo'n 50 euro low budget electrische gitaar zonder versterker. Deze heb ik tweede hands gekocht op marktplaats voor de fun en heb, maar hangt nu aan de muur. Ben zelf gitaarliefhebber (luisteren) maar spelen kan ik totaal niet vanwege mijn autisme lukt het mij op geen enkele manier om een muziekinstrument te bespelen.



Ik zie er inderdaad niet uit als die persoon op jou foto, maar ieder zijn/haar meug zou ik zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 19:10
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
Het is geen haat, ik vind ze een zeer komische bijdrage leven aan de maatschappij.
Ik word er alleen maar verdrietig van. Zeker als je zo'n puistenemo zoenend met z'n vriendin bij de bushalte ziet.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ik word er alleen maar verdrietig van. Zeker als je zo'n puistenemo zoenend met z'n vriendin bij de bushalte ziet. [afbeelding]
Jealous ?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 19:55
Verwijderd
Citaat:
Jealous ?
Mad?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2011, 22:23
Sneeuwwitje
Avatar van Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
╔═══╗ ♪
║███║ ♫
║ (●) ♫
╚═══╝ ♥

Hoe kun je zo'n haat tegen emo's hebben, het zijn gewoon mensen die zich op een bepaalde manier willen uiten.
Iedereen wil zich op een bepaalde manier uiten/laten zien/bijzonder en uniek voelen. De één op een andere manier dan de ander. Waarom luister je niet naar hun verhaal en kom je erachter dat je best veel op ze lijkt?
Ik heb niet dit hele topic gelezen want daar heb ik geen zin in, maar ik snap niet hoe je anderen zo kunt beoordelen of zelfs boos of verdrietig kunt worden van anderen. Get a life.
__________________
The revolution will not be televised.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2011, 23:10
Jefar
Avatar van Jefar
Jefar is offline
Revered, je bent toch een troll!
Maarja, raare jongens, die emo's
Met citaat reageren
Oud 27-01-2011, 11:07
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
Non-conformisme schijn populair te zijn, vanwege de overvloed aan rapnegerts, emo's, alto's en consorten, dat betekent dat non-conformisme conform is, en dus niet meer non-conformistisch, dus als je je écht wil afzetten tegen de maatschappij, doe gewoon.
+1
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De Emo's
xCornelia
5 07-12-2010 08:59
Lifestyle hoe bevalt de emo stijl?
Verwijderd
66 12-10-2010 15:38
Lifestyle Gothic mode of afschuw?
Elwin01
81 29-01-2010 19:54
De Kantine a saai/d saai #502
Verwijderd
500 21-01-2009 15:34
Lifestyle voor emo's en emo haters ja
Marshall
2 11-06-2006 08:36
Muziek Silverstein in de 013
IEMOW-KOR
76 26-01-2004 21:34


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:20.