Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 12:52
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
blauwe plekken met zeilen dan doe je iets heel verkeerd..
Bijvoorbeeld als zo'n klein kotertje een lijn laat schieten , toch max?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 13:17
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
ghehe wat een ouwe-mensen-kwaaltjes-topic !
Maarrr ontopic: vorige maand nog met m'n hoofd door voorruit van een auto gecrasht (was voor een keertje niét mijn schuld) en ervan afgekomen met een hersenschudding.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 13:38
MelodyofÐeath
MelodyofÐeath is offline
Citaat:
CryperA schreef:


Ik weet nog dat jij met je voetje in een naald ofso was gestapt en nogal au had
gehehe idd, maar dat was geen ongeluk dat was gewoon bens schuld die had die naald daar niet neer moeten leggen, ofso
__________________
.... You do. You're our mommy. You know what today is? It's mommy's day!
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 14:23
Verwijderd
Alles opnoemen is geen beginnen aan. Gekneusde vingers met sporten, vooral met polo...en blauwe ogen, ook met polo...dat zijn dingen die wel met mijn lifestyle te maken hebben. En een keer een opengehaalde duim, was met een skateboard over m'n hand heen gereden. En dan nog een zooi dingen...maar ja.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 21:49
flipkip
Avatar van flipkip
flipkip is offline
ik weet he tniet allemaal meer

het ergste wat me ooit is overkomen dat ik een van mijn ruggewervels horizontaal heb gebroken (had een flinke trap van een 4jaar oudere jongen in men rug gekregen)

verder ook nog:
-gescheurde peesbanden bij mijn knie
-geschierde bovenbeenspier
-ontwrichte teen (don't ask )
-half bevroren arm met brandwond van 30cm tot gevolg
- ...
en ik zal nog wel wat vergeten zijn
__________________
Zelfverzekerheid is dat heerlijke, rustige gevoel dat je hebt voordat je plat op je gezicht valt.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2002, 22:52
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
hmm, ik heb een keer mn arm gebroken omdat ik van een paard af was geflikkerd (dat beest was nog niet eens zadelmak, daar was ik dus mee bezig, hehe, hij/zij maakte mij zandmak) maar aangezien ponyrijden niet echt een invloed heeft (gehad) op mijn lijfstijl heeft het mn lijfstijl ook niet beinvloed
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 16:15
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Mijn linkerpols, ik was al klein lief knulletje dat tijdens een gymles in de eerste klas aan het ballanceren op een bal van ong. 1m doorsnede toen mijn oplettende leraar een balk net achter me neer pleurde en toen schrok ik (ja wat moet je dan als klein kereltje) en plofte op mijn polsje
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 17:35
a new noise
a new noise is offline
ik krijg met drummen mijn vinger wel eens keihard tussen tom/snare en drumstok.. au-AU!
__________________
The best thing since canned vegetables.
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 19:33
UnUsual
Avatar van UnUsual
UnUsual is offline
ooit sleutelbeen gebroken, toen was ik van mn bed afgevallen

heb vorige week nog een tas op mijn hoofd gesmeten gekregen, was best wel pijnlijk, vette koppijn enzo
dat heeft helemaal niets met mijn lifestyle te maken, misschien wel dat nu blijkt hoe dom ik ben.. ik loop beneden een trap waar iemand schreeuwt: UItkijken! en ik loop gewoon door
__________________
I don't care what you think unless it is about me
Met citaat reageren
Oud 15-07-2002, 21:47
Verwijderd
Ik heb nog nooit wat gebroken, maar wel vaak dingen gekneusd of zo.
Euhm ik heb vroeger veel gedanst, en ik zat ook op gym.
Daar heb ik een paar keer vingers gekneusd, mn voeten/enkels ook een paar keer heel erg verzwikt (à la weken niet goed kunnen lopen).
Ook maakte ik een keer een briljante sprong met een trampoline, en ben ik gigantisch op mn giecheltje gevallen

Oja, ik heb ook vaak mn stuitje/staartbeentje gekneusd.. Met skaten, en van de trap vallen en dat soort dingen...

[edit] oja en ik ben ook een keer uit mn stapelbed gevallen vroeger, heel hard op mn rug.. ik kreeg toen mn kleren niet meer aan voor een paar weken (vanwege pijn) dat was minder fijn. [edit]

Ja, ik ben chaotisch.

Laatst gewijzigd op 15-07-2002 om 21:53.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 10:33
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
de schreef:

Mijn vraag aan julie: wat voor ongelukken heb jij allemaal gehad, en hoe passen deze bij je lifestyle?
Ik ben afgelopen winter met de fiets gevallen en heb hierbij mijn voortanden verloren. Nou, dan schrik je toch behoorlijk!!
Nu heb ik er van die 'nepstukjes' aan, maar dat zie je alleen van heel dichtbij. Al voel ik me er niet mooi mee.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:20
Cerberus
Cerberus is offline
gevallen van de fiets toen ik 8 was -> gecompliceerde elleboogbreuk, die weken ziekenhuis.
en een paar jaar geleden gevallen met wielrennen, maar toen had ik gelukkig alleen maar vleeswonden aan knie, heup, elleboog en schouder.
__________________
~pas op voor grootspraak: er kan iemand in de buurt zijn die je als kind gekend heeft~
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:36
Verwijderd
vrijdag was ik aan het varen met een vriend van me toen opeens de motor begon te roken, wij klep open doen. Bleek dat er een lek in de slang van de koelvloeistof zat. Om de druk te verminderen draaide hij de dop open en toen hij dacht dat de druk weg was draaide hij de dop er helemaal af, toen begon ie dus te spuiten, dat spul was gloeiend heet en ik schrok me rot, ik ben dus maar in het water gesprongen omdat ik verder nergens heen kon en toen is er waarschijnlijk iets fout gegaan want ik ben bont en blauw en mn rechterelleboog is gekneust

en toen ik een jaar of 5 was ben ik van de trap gevallen en had ik me sleutelbeen gebroken...

en toen ik 3 was heb ik 2 weken in het ziekenhuis gelegen omdat mijn lichaam de bloedlichaampjes en bloedplaatjes in mijn bloed te snel vernietigde en ik dus ander bloed moest omdat ik anders niet lang zou leven...maar goed, dat was geen ongeluk

Laatst gewijzigd op 16-07-2002 om 11:39.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 11:43
Kubstudent
Avatar van Kubstudent
Kubstudent is offline
Nog nooit iets gebroken *afklopt*...

Heb al de raarste dingen uitgehaald, maar gelukkig nog nooit iets gebroken...
__________________
Spead my words like a preacher! Cut the crap! Get the slap!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 16:25
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
Citaat:
*~*DOOR*~* schreef:
pols gebroken, 2x arm gebroken, 3 keer ribben gebroken, 2 keer ribben gekneusd, 3x tenen gebroken, 5x pols gekneusd, 1x teen gekneusd, 2x knieschijf ontwricht, 1x whiplash+hersenschudding en nog een keer een lichte hersenschudding...

en ik doe geeneens rare dingen

ik val gewoon vaak, of ik blijf geregeld ergens achter haken.
zo christus


alleen vocht in knieen, kneuzingen en schrammen van het skateboarden
Met citaat reageren
Oud 16-07-2002, 19:53
yvonnaah
Avatar van yvonnaah
yvonnaah is offline
ik heb ooit mijn pink gebroken op school (toen zat trouwens die leraar er tegen aan te tikken offi echt wel gebroken was ofzo en da deed ongelofelijk veel pijn!!) verder heb ik nog ooit mijn pols zwaar gekneusd tijdens het (inline)skate! deed ook veel pijn! verder ben ik lang geleden ooit met mijn been in een kapotte pot gevallen tijden het fietsen op zo'n soort 3 wieler (achter groot wiel en voor 2 kleinere wielen) en daar heb ik nog steeds een litteken van van ongeveer 4 hele cm! snik snik!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Morgan Freeman ernstig gewond door auto-ongeluk
Verwijderd
21 08-08-2008 12:09
Seksualiteit eerste keer anaal --> gepland of per ongeluk?
Verwijderd
41 06-09-2007 08:48
Psychologie ongelukkig door jaloersheid??
Pilot01
26 09-07-2007 21:05
Psychologie ongelukkige/eenzame moeder
rohypnol
18 16-10-2005 13:36
Psychologie ben jij snel gelukkig/ongelukkig?
moon
19 27-03-2004 16:56
Levensbeschouwing & Filosofie Wat is geluk? en ongeluk?
Dj Pjotr
4 28-01-2002 19:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:46.