Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-06-2004, 17:02
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 27-06-2004 @ 13:21 :
ik heb gisteren die musical-liedjes gedownload.. zucht.. ik vind het tog wel erg dat het nu voor altijd is afgelopen..
ondanks de slechtheid van de laatste tijd vind ik het tog een cultserie.. nu al.
Ik heb lekker de cd
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-06-2004, 17:23
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
koel! wist niet dat der een cd was..
I've got a theory.. it could be bunny's! hahahaha!
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 17:43
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 28-06-2004 @ 18:23 :
koel! wist niet dat der een cd was..
I've got a theory.. it could be bunny's! hahahaha!
Bunny's aren't as cute as everybody suposes! ....What's with all the carots, what do they need such good eyesight for anyway? Bunny's, bunny's, it must be bunny's!
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 28-06-2004, 19:38
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
I touch the fire and it freezes me..
Buffy kan eigenlijk best wel goed zingen
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 12:25
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Hyphen schreef op 28-06-2004 @ 20:38 :
I touch the fire and it freezes me..
Buffy kan eigenlijk best wel goed zingen
Haha, ja, ik vraag me alleen af hoeveel eraan gesleuteld is met de computer
Mja opzich, ze heeft op de toneelschool gezeten ofzo, dus daar heeft ze vast ook wel zangles gehad...
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 20:38
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
nog even wat jullie zeiden over dat van giles dat ie zegt "the earth is doomed" dat heeft joss expres gedaan om te laten zien dat tijden niet veranderen, en ook nog even over het figuur van buffy ik vin haar er later echt een stuk beter uit zien niet omdat ze zo slank is maar het past gewoon een stuk beter bij haar
en ze is dan ook een stuk lekkerder!!!!

en ik vin dat xander wat meer zegt enzo in de vroegere afleveringen en dat is ook beter want hij is dan ook een van de coolste en grappigste
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 29-06-2004, 21:56
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Ahh ik heb die cd vamindaag weer eens opgezet, echt geweldig!
Het nummer van Tara en Giles <3
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 11:32
ShadowLady
ShadowLady is offline
gisteravond echt weer 1 van die seizoen 2 afleveringen gezien op net5, alle jezus wat is die serie toch verschrikkelijk veel beter geworden later
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:33
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
helemaal mee eens
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 11:30
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Angel <3
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 11:32
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Blue Crystal Rose schreef op 01-07-2004 @ 12:30 :
Angel <3
Uhuh
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 11:50
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
ShadowLady schreef op 30-06-2004 @ 12:32 :
gisteravond echt weer 1 van die seizoen 2 afleveringen gezien op net5, alle jezus wat is die serie toch verschrikkelijk veel beter geworden later
In de eerste seizoenen zit vaak zoveel meer humor. Natuurlijk is het later wel beter geworden qua actie enzo maar vaak was de humor toch iets minder naar mijn mening.

Mijn favoriete seizoen is denk ik toch wel 3. Vooral Doppelgangland is erg gaaf. Willow en Xander in die aflevering
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:35
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 17-06-2004 @ 23:21 :
En Anthony Stewart Heart vind ik in de loop der jaren een stuk verbetert als je hem nu ziet.
Giles klopt niet echt.

Zoals hij nu in die herhalingen te zien is... is hij alleen de man met de brains. Als hij moet vechten is hij niets waard.
Ik zag laatst een scene waarin hij eist dat Buffy "traint" met stokken. Hij was echt waardeloos.

Maar in verdere seizoenen kom je erachter dat hij helemaal niet zo waardeloos is.

Rupert 'The Ripper' Giles, hij was vroeger een gevaarlijke jongen .

http://www.atpobtvs.com/moram.html#tlbg
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:43
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
alguien schreef op 28-06-2004 @ 10:46 :
De eerste 3 seizoenen zijn cult. De volgende 2 zijn nog steeds wel goed maar iets minder. Het zeikerige dat in s5 begon(in de vorm van Dawn) zet in s6 helaas door en verpest hierdoor bijna de toch wel coole plot met evil willow en de meesterlijke musical ep. s7 was 1 zeikgebeuren en de enige reden dat ik keek was omdat het 'buffy' was zeg maar. Voor mij was het probleem met de laatste seizoenen dat er teveel continuïteit was. Ze draaiden teveel om 1 groot plot, waardoor iedere aflevering over hetzelfde ging en er niet veel gebeurde in 1 ep.
exactly my thoughts. Alleen keek ik s7 omdat het de allerlaatste was.
Het is ook jammer dat het verhaal maar matig was.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 13:35
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
egt onzin, het verhaal was goed en ook goed uitgewerkt
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 03-07-2004, 20:26
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 03-07-2004 @ 14:35 :
egt onzin, het verhaal was goed en ook goed uitgewerkt
Ja het was fantastisch... Caleb was de hele tijd zoveel sterker maar opeens kan buffy hem aan. En angel die langs komt alleen maar om in de trailer te komen met die zoen. Het duurde ook veel te lang voordat er iets gebeurde. Zoveel afleveringen naar dat punt toeleven. pffff. Buffy kan in seizoen 7 maar nauwelijks de oude pure vampier aan, maar later kunnen de aspirant-slayers opeens tientallen aan .

Ik vond seizoen 7 op het laatst ook veel te weinig ruimte laten voor de verhoudingen onder de karakters omdat er teveel waren. Natuurlijk was er veel drama maar de goede dialogen werden toch minder in aantal. Ik hou van de serie maar wat kritiek over het laatste seizoen is ook op zijn plaats.

Tsja van fans van Andrew en Anya was het misschien een erg leuk seizoen maar ik vind het allebei geen geweldige karakters.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2004, 20:17
kiek
Avatar van kiek
kiek is offline
Citaat:
Hero_Zero schreef op 03-07-2004 @ 21:26 :
Ja het was fantastisch... Caleb was de hele tijd zoveel sterker maar opeens kan buffy hem aan. En angel die langs komt alleen maar om in de trailer te komen met die zoen. Het duurde ook veel te lang voordat er iets gebeurde. Zoveel afleveringen naar dat punt toeleven. pffff. Buffy kan in seizoen 7 maar nauwelijks de oude pure vampier aan, maar later kunnen de aspirant-slayers opeens tientallen aan .

Ik vond seizoen 7 op het laatst ook veel te weinig ruimte laten voor de verhoudingen onder de karakters omdat er teveel waren. Natuurlijk was er veel drama maar de goede dialogen werden toch minder in aantal. Ik hou van de serie maar wat kritiek over het laatste seizoen is ook op zijn plaats.

Tsja van fans van Andrew en Anya was het misschien een erg leuk seizoen maar ik vind het allebei geen geweldige karakters.
Hier sluit ik me bij aan. Het laatste seizoen (eigenlijk de laatste 2, ik vond 5 nog wel leuk) vond ik slechter en saaier dan de eerdere.
En toen ze eenmaal bij het punt waren waar ze heel die tijd naartoe hadden geleefd, was ik wel teleurgesteld. Het hele gedoe om die 'zeis' vond ik vaag en onnodig, en die battle in de Hellemond was ook onnodig (ze hadden net zo goed gelijk Spike daar kunnen laten toch )

Ik vond andrew en Anya wel geweldig, dus dat is dan weer een pluspunte voor mij
Met citaat reageren
Oud 06-07-2004, 23:54
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
ik vin seizoen 6 ook best slecht en veel te depri maar seizoen 7 heeft hele goed een leuke momenten die leken op die van seizoen 2 vin ik

ik vind verder wel jammer met de potentials enzo want die waren allemaal stuk voor stuk domme doze die niet kunne acteren maar verder vond ik het verhaal rond spike en buffy heel goed, dat van angel was idd egt heel dom en gewoon nergens voor nodig maar misschien wel in de angel serie...
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 00:02
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
pepperen88 schreef op 07-07-2004 @ 00:54 :
ik vin seizoen 6 ook best slecht en veel te depri maar seizoen 7 heeft hele goed een leuke momenten die leken op die van seizoen 2 vin ik

ik vind verder wel jammer met de potentials enzo want die waren allemaal stuk voor stuk domme doze die niet kunne acteren maar verder vond ik het verhaal rond spike en buffy heel goed, dat van angel was idd egt heel dom en gewoon nergens voor nodig maar misschien wel in de angel serie...
Hmmm ja eigenlijk wel want dat dossier van Sunnydale was een van de redenen dat Angel werd overgehaald om Wolfram & Hart over te nemen..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 11:16
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-07-2004 @ 01:02 :
Hmmm ja eigenlijk wel want dat dossier van Sunnydale was een van de redenen dat Angel werd overgehaald om Wolfram & Hart over te nemen..
Nee joh dat was niet echt noodzakelijk. Het ging hem eigenlijk alleen maar om Connor, dit was gewoon extra bijverzonnen zodat de Angel zoen met Buffy in een trailer kon worden gestopt zodat de kijkcijfers nog wat hoger zouden uitpakken. Want verder was het vrij onnozel. Want het wordt niet echt duidelijk waarom Angel komt. Wil hij Buffy terug of wil hij echt de wereld redden.

Angel had echt zijn leven niet gegeven omdat hij nog al dat LA-gedoe had en daar ng een paar keer de wereld moest redden. Bovendien had hij in een voorspelling best wel kunnen opzoeken wie er werkelijk geschikt voor was.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 16:07
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Na, dan heb ik zeker niet goed opgelet.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 07-07-2004, 21:08
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 07-07-2004 @ 17:07 :
Na, dan heb ik zeker niet goed opgelet.
Oh jawel hoor je hebt wel goed opgelet , maar ik ben van mening dat het een flutrede is, die hij alleen gebruikte om te kijken waartoe ze bij W&H toe bereid waren. Maar het is er dus voornamelijk voor de trailer ingebracht.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2004, 11:54
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Toch wel leuk, ben je Bufy aan het kijken, komen er zulke leuke 0906 reclames door. Dat maakt heel je avond weer goed. Vooral omdat ze zo verdraaide orgineel zijn.

Maar season 2 is wel flink leuk moet ik zeggen. Dadelijk season 3, dat is helemaal top.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 01:22
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
oh god wat heb ik toch een hekel aan die halve afleveringen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 02:24
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 23-07-2004 @ 02:22 :
oh god wat heb ik toch een hekel aan die halve afleveringen
same here. Maar het irritante is ook dat ze soms midden in een opname ze halveren. Doet Buffy dat dansje met Xander en dat wordt dan middinin afgebroken

Echt kut. Geef mij maar de Net 5 afleveringen ook al komen er een paar irritante raclames tussendoor.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 23-07-2004, 17:57
pepperen88
Avatar van pepperen88
pepperen88 is offline
ja egt super vervelend
ze snappen er egt niets van
__________________
Your the only gay eskimo I know...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:56
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Mijn favoriete seizoen is weer aangebroken
Faith en natuurlijk the Mair, een paar de gaafste tijdelijke personages in de serie.
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:01
Verwijderd
Waar is Buffy? Waarom is het niet erop vanavond?
Met citaat reageren
Oud 07-08-2004, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Hero_Zero schreef op 06-08-2004 @ 14:56 :
Mijn favoriete seizoen is weer aangebroken
Faith en natuurlijk the Mair, een paar de gaafste tijdelijke personages in de serie.
Mayor
Met citaat reageren
Oud 06-09-2004, 11:13
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik weet niet of jullie me allemaal nog herinneren (ik heb een jaar ofzo geleden hier veel gepost als Ripper) - ik was een dikke B/G 'shipper en heb daarmee dit topic ook vaak overspoeld. En zo nu ook:

Het B/G fandom heeft fantastische music vids. Zien? Dan moet je op Koala's website zijn:


http://www.koalasplace.com/buffy/mvids/mvids.html


Ik raad je aan om daar de volgende vids in deze volgorde te bekijken (ik ben benieuwd wie er hier überhaupt naar de vids gaat kijken - het duurt gelukkig niet lang voordat je ze hebt gedownload):

1. If That's What It Takes
2. Invisible Man
3. I Wanna Grow Old With You (best wel hartverscheurend - dit is mijn favoriet)
4. Only Time (huil! )
5. Emptiness (huil! )
6. Obvious
7. No Matter What

En als je alleen maar Giles-related music vids wilt zien, dan moet je daar zeker "This Kiss" downloaden en verder naar deze site gaan:

http://www.green-sector.de/buffy.php

Op die site is "Underneath Your Clothes" absoluut een must!

Op laatstgenoemde link heb je ook een paar algemene BtVS music vids, die zijn ook cool.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 08:46
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Severus schreef op 06-09-2004 @ 11:13 :
Ik weet niet of jullie me allemaal nog herinneren (ik heb een jaar ofzo geleden hier veel gepost als Ripper) - ik was een dikke B/G 'shipper en heb daarmee dit topic ook vaak overspoeld. En zo nu ook:

Het B/G fandom heeft fantastische music vids. Zien? Dan moet je op Koala's website zijn:


http://www.koalasplace.com/buffy/mvids/mvids.html


Ik raad je aan om daar de volgende vids in deze volgorde te bekijken (ik ben benieuwd wie er hier überhaupt naar de vids gaat kijken - het duurt gelukkig niet lang voordat je ze hebt gedownload):

1. If That's What It Takes
2. Invisible Man
3. I Wanna Grow Old With You (best wel hartverscheurend - dit is mijn favoriet)
4. Only Time (huil! )
5. Emptiness (huil! )
6. Obvious
7. No Matter What

En als je alleen maar Giles-related music vids wilt zien, dan moet je daar zeker "This Kiss" downloaden en verder naar deze site gaan:

http://www.green-sector.de/buffy.php

Op die site is "Underneath Your Clothes" absoluut een must!

Op laatstgenoemde link heb je ook een paar algemene BtVS music vids, die zijn ook cool.
ugh *kotst op Westlife liedjes*

Waarom moeten ze nou iets potentieel leuks verkloten?! Ik kan het gewoon niet langer dan 30 sec aan
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 20:43
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Qimm schreef op 07-09-2004 @ 09:46 :
ugh *kotst op Westlife liedjes*

Waarom moeten ze nou iets potentieel leuks verkloten?! Ik kan het gewoon niet langer dan 30 sec aan
Niet alle vids zijn met liedjes van Westlife (dat is alleen bij "I Wanna Grow Old With You", "Emptiness" en "Obvious"). "Invisible Man" is van 98 Degrees, "If That's What It Takes" is van Céline Dion, "Only Time" van Enya, "No Matter What" van Boyzone, "This Kiss" van Faith Hill en "Underneath Your Clothes" van Shakira.

Niet zo slecht, vind ik zelf.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 07-09-2004, 23:11
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Niet veel beter, lijkt me.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 10:13
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
helphelphelp!

ik kijk vaak de afleveringen s nachts (wáárom zo laat?) en nou heb ik er vorige week 1 of 2 gemist ofzo.. die vent waar faith nu mee samen werkt, wie is dat? waar komt ie vandaan?
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 14:39
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 08-09-2004 @ 11:13 :
helphelphelp!

ik kijk vaak de afleveringen s nachts (wáárom zo laat?) en nou heb ik er vorige week 1 of 2 gemist ofzo.. die vent waar faith nu mee samen werkt, wie is dat? waar komt ie vandaan?
Je bedoelt waarschijnlijk the mayor? Ja, dat is dus the mayor, de burgemeester dus.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 20:37
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 08-09-2004 @ 15:39 :
Je bedoelt waarschijnlijk the mayor? Ja, dat is dus the mayor, de burgemeester dus.
oh ok die man die een mes in zijn hand kreeg en toen niets had..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2004, 22:44
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 08-09-2004 @ 21:37 :
oh ok die man die een mes in zijn hand kreeg en toen niets had..
Naar wat ik me kan herinneren is dat the mayor ja. Ik vold die afleveringen op dit moment niet.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 17:11
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 08-09-2004 @ 23:44 :
Naar wat ik me kan herinneren is dat the mayor ja. Ik vold die afleveringen op dit moment niet.
ja, gister werd het gezegd maartochdankje

ik ben zo verslaafd.. "vroeger" keek ik wel eens.. (daar had/heeft willow een vriendin, is alles in een winkel, ofzo.. ik weet het niet goed meer..) &nu kijk ik steeds.. snap niet dat het zo laat is..

zijn alle afleveringen wel eens uitgezonden? elk seizoen?
Met citaat reageren
Oud 09-09-2004, 23:42
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ilsch schreef op 09-09-2004 @ 18:11 :
ja, gister werd het gezegd maartochdankje

ik ben zo verslaafd.. "vroeger" keek ik wel eens.. (daar had/heeft willow een vriendin, is alles in een winkel, ofzo.. ik weet het niet goed meer..) &nu kijk ik steeds.. snap niet dat het zo laat is..

zijn alle afleveringen wel eens uitgezonden? elk seizoen?
Eh, wat jij 'vroeger' noemt, zijn eigenlijk nieuwere afleveringen dan die nu uitgezonden worden he (ik neem aan dat je dat wel doorhebt, maargoed ik zeg het nog maar even). En ja, alles is een keer uitgezonden.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 00:32
Hero_Zero
Avatar van Hero_Zero
Hero_Zero is offline
Ik denk dat ik begonnen ben met Buffy te kijken toen voor het eerst seizoen twee werd uitgezonden. Daarna natuurlijk altijd fan gebleven . Hoewel 2 en 3 toch het beste blijven. The Mayor is wel gaaf ja, alleen minder wat hij aan het einde doet
__________________
A gramme is better than a damn. | When the individual feels, the community reels.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2004, 08:39
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik begon met kijken in het eerste seizoen - "The Pack" was de allereerste BtVS aflevering die ik ooit had gezien.

En vlak daarna kwam de aflevering "Angel", en toen was ik helemaal hooked, heh heh.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:44
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
De halve afleveringen van Buffy worden niet meer uitgezonden . Weet iemand bij welke serie ze nu gestopt zijn (vrijdag was de laatste aflevering en daar doorboorde Buffy Angel om Acathla weer te doden)? Ik neem aan dat ze niet halverwege een serie zijn gestopt...
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 17:57
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Puppetgirl schreef op 20-09-2004 @ 18:44 :
De halve afleveringen van Buffy worden niet meer uitgezonden . Weet iemand bij welke serie ze nu gestopt zijn (vrijdag was de laatste aflevering en daar doorboorde Buffy Angel om Acathla weer te doden)? Ik neem aan dat ze niet halverwege een serie zijn gestopt...
Volgens mij was dat het einde van seizoen 2.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:00
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-09-2004 @ 18:57 :
Volgens mij was dat het einde van seizoen 2.
Bedankt! Ik hoop wel dat ze seizoen 3 nog een keertje voor me uitzenden... Die heb ik lang niet allemaal gezien.
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:00
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Puppetgirl schreef op 20-09-2004 @ 19:00 :
Bedankt! Ik hoop wel dat ze seizoen 3 nog een keertje voor me uitzenden... Die heb ik lang niet allemaal gezien.
Dan had je de late afleveringen op Net5 moeten volgen..
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:15
Puppetgirl
Puppetgirl is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-09-2004 @ 19:00 :
Dan had je de late afleveringen op Net5 moeten volgen..
Hmm, tja dat wist ik niet. Nah ja, ze zullen het ooit nog wel herhalen.
__________________
You're the puppet. I pull the strings. Don't think it's the other way around...
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:17
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Vast wel.
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 20-09-2004, 18:29
BCR
Avatar van BCR
BCR is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 20-09-2004 @ 19:00 :
Dan had je de late afleveringen op Net5 moeten volgen..
Ja, das niet leuk als ook de afleveringen van s1 en s2 nog niet gezien hebt. Dan haal je alles door elkaar en weet je ook al wat er (op korte termijn) gaat gebeuren.
__________________
I'll find you.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2004, 18:43
FireCracker
Avatar van FireCracker
FireCracker is offline
haha, ja.

Ik had pas ook zoiets van: wtf? Alweer Killed by Death?

maar eigenlijk had ik 'm dus een paar weken geleden op Net 5 gezien, haha.

Heerlijk, al die herhalingen.
__________________
I think that God in creating Man somewhat overestimated his ability.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2004, 15:36
Ilsch
Avatar van Ilsch
Ilsch is offline
een up

waar is Oz heen? waarom is het uit met Oz en willow? Dat heb ik gemist..

Spoiler
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Buffy topic #5
x-spekkie-x
500 26-05-2004 15:05
Films, TV & Radio Wat vinden we van BtvS?
Little Phoebe
43 01-02-2004 20:14
Films, TV & Radio Buffy-topic #2
x-spekkie-x
500 14-07-2003 13:37
Films, TV & Radio Buffy seizoen 7 SPOILER topic
Verwijderd
500 12-05-2003 17:12
Films, TV & Radio Buffy/Angel nr heel-veel :p
Verwijderd
501 17-03-2003 15:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59.