Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-08-2010, 17:09
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik krijg steeds meer respect voor jou
O jeejtje

Alles wat ik post waarvan je denkt dat het niet zo verstandig is, niet nadoen
Advertentie
Oud 31-08-2010, 17:10
Verwijderd
Citaat:
O jeejtje

Alles wat ik post waarvan je denkt dat het niet zo verstandig is, niet nadoen
Dat betekent niet dat ik je meteen helemaal ga nadoen
Oud 31-08-2010, 17:18
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Dat scheelt weer, metroid is niet zo dol op te veel verantwoordelijkheid

Maja, vraag me wel iets af. Het was altijd zo binnen de metal scene dat als je ook maar een beetje care had om de wereld of jezelf, je al heel snel hippie was. Is dat eigenlijk een beetje veranderd door al die vegan metalcore van de afgelopen jaren (heaven shall burn enzo, vette shit btw)
Oud 31-08-2010, 17:22
Verwijderd
Citaat:
Dat scheelt weer, metroid is niet zo dol op te veel verantwoordelijkheid

Maja, vraag me wel iets af. Het was altijd zo binnen de metal scene dat als je ook maar een beetje care had om de wereld of jezelf, je al heel snel hippie was. Is dat eigenlijk een beetje veranderd door al die vegan metalcore van de afgelopen jaren (heaven shall burn enzo, vette shit btw)
Mwa, je hebt nog steeds tr00 gasten enzo. Ik ga eigenlijk steeds minder met echte metal gasten om, puur omdat ik me daar echt aan erger. Luister gewoon wat je zelf leuk vindt enzo. Ik ga wel veel naar concerten, en dan zie ik wel wat voor volk het is. Het is wel een beetje verandert, maar niet veel denk ik.
Oud 31-08-2010, 17:23
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dat scheelt weer, metroid is niet zo dol op te veel verantwoordelijkheid

Maja, vraag me wel iets af. Het was altijd zo binnen de metal scene dat als je ook maar een beetje care had om de wereld of jezelf, je al heel snel hippie was. Is dat eigenlijk een beetje veranderd door al die vegan metalcore van de afgelopen jaren (heaven shall burn enzo, vette shit btw)
Neuj, het is gewoon nog steeds zo, al die vegan-homo's zijn natuurlijk posers van heb ik jou daar
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:26
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Haha, nice one

Te veel in een scene rondhangen is zo killing voor je musicale ontwikkeling. Hoe lame het ook klinkt, op dat punt heb ik altijd meer gehad aan mijn gezichtsloze pixel vriendjes

Sowieso mensen met een brede horizon ftw
Oud 31-08-2010, 17:26
Verwijderd
Goedemiddag! Hebben jullie nog een beetje een leuke dag gehad?
Oud 31-08-2010, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Haha, nice one

Te veel in een scene rondhangen is zo killing voor je musicale ontwikkeling. Hoe lame het ook klinkt, op dat punt heb ik altijd meer gehad aan mijn gezichtsloze pixel vriendjes

Sowieso mensen met een brede horizon ftw
Je hebt wel keihard gelijk, hoe lame het ook klinkt .
Oud 31-08-2010, 17:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Neuj, het is gewoon nog steeds zo, al die vegan-homo's zijn natuurlijk posers van heb ik jou daar
Oud 31-08-2010, 17:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
iedereen is liev & sagt, zolang ze hun fucking bek maar houden als ze denken het beter te weten. Behalve Kazet natuurlijk.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:27
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Maar ik ga maar eens op het kruisje rechts drukken, ik wens u allen een fijne avond toe
Oud 31-08-2010, 17:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
L0thar!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:28
Verwijderd
Citaat:
iedereen is liev & sagt, zolang ze hun fucking bek maar houden als ze denken het beter te weten. Behalve Kazet natuurlijk.

Citaat:
Maar ik ga maar eens op het kruisje rechts drukken, ik wens u allen een fijne avond toe
Van hetzelfde!
Oud 31-08-2010, 17:29
Verwijderd
Ik moet trouwens even aan je kwijt Carn, dat ik na afgelopen weekend volledig ben afgekickt van het homeopathiegezeur. Niks mag en de stomste dingen zouden moeten werken, maar ondertussen loopt m'n beste vriendinnetje al eeuwen ziek rond. En wil ze niet of nauwelijks aan de gewone medicijnen. En ZEURT ze en praat ze poep, dus ik ben er echt helemaal klaar mee. Goed nieuws of nie?
Oud 31-08-2010, 17:31
Verwijderd
Citaat:
Ik moet trouwens even aan je kwijt Carn, dat ik na afgelopen weekend volledig ben afgekickt van het homeopathiegezeur. Niks mag en de stomste dingen zouden moeten werken, maar ondertussen loopt m'n beste vriendinnetje al eeuwen ziek rond. En wil ze niet of nauwelijks aan de gewone medicijnen. En ZEURT ze en praat ze poep, dus ik ben er echt helemaal klaar mee. Goed nieuws of nie?
Ze zou het juist andersom moeten doen. Eerst de normale medicijnen en dan pas 'alternatieve' middelen proberen
Oud 31-08-2010, 17:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik moet trouwens even aan je kwijt Carn, dat ik na afgelopen weekend volledig ben afgekickt van het homeopathiegezeur. Niks mag en de stomste dingen zouden moeten werken, maar ondertussen loopt m'n beste vriendinnetje al eeuwen ziek rond. En wil ze niet of nauwelijks aan de gewone medicijnen. En ZEURT ze en praat ze poep, dus ik ben er echt helemaal klaar mee. Goed nieuws of nie?
ik ben trots op je

-geeft aai over Absinthe's bol-

Wel vervelend tho; dus dadelijk komt het moment dat je gaat zeggen: "Allemaal goed en wel, maar ik hoef je gezeur niet meer te horen als je niet open staat voor andere dingen" ?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:35
Verwijderd
Citaat:
ik ben trots op je

-geeft aai over Absinthe's bol-

Wel vervelend tho; dus dadelijk komt het moment dat je gaat zeggen: "Allemaal goed en wel, maar ik hoef je gezeur niet meer te horen als je niet open staat voor andere dingen" ?


Pff, dat moment had er allang moeten komen, maar het komt er maar niet. Weer een heel ander verhaal Maar gewoon goed stom dat ze mijn beste vriendin is die ik zegmaar midden in de nacht zou kunnen opbellen als er iets is, maar ik durf in dit geval gewoon niet direct tegen haar te zijn. Stomstomstom...
Oud 31-08-2010, 17:36
Verwijderd
Citaat:
Ze zou het juist andersom moeten doen. Eerst de normale medicijnen en dan pas 'alternatieve' middelen proberen
Mja, misschien. In elk geval helpt het allemaal niet en heb ik soms ook het idee dat ze het eigenlijk ook wel lekker vindt, om ziek te zijn. Mijn moeder was het ook al opgevallen. "Ze benoemt het wel érg vaak hč?"
Nou ja, en dan voel ik me weer slecht omdat ik mijn twijfels heb over haar oprechtheid terwijl ik haar zou moeten steunen ofzo.
En blugh.
Oud 31-08-2010, 17:38
Verwijderd
Citaat:
Mja, misschien. In elk geval helpt het allemaal niet en heb ik soms ook het idee dat ze het eigenlijk ook wel lekker vindt, om ziek te zijn. Mijn moeder was het ook al opgevallen. "Ze benoemt het wel érg vaak hč?"
Nou ja, en dan voel ik me weer slecht omdat ik mijn twijfels heb over haar oprechtheid terwijl ik haar zou moeten steunen ofzo.
En blugh.
Vervelende situatie is dat. Bij mij hebben homeopathische middelen wel een keer geholpen, tegen migraine. Voor mijn moeder werkt het ook vaak. Ik vind het erg twijfelachtig spul eigenlijk. Als het werkt vind ik het fijn maar ik ga er niet al te hard op vertrouwen.
Oud 31-08-2010, 17:41
Verwijderd
Citaat:
Vervelende situatie is dat. Bij mij hebben homeopathische middelen wel een keer geholpen, tegen migraine. Voor mijn moeder werkt het ook vaak. Ik vind het erg twijfelachtig spul eigenlijk. Als het werkt vind ik het fijn maar ik ga er niet al te hard op vertrouwen.
ik weet het onderhand niet meer met de homeopathie en de alternatieve geneeswijzen. Er zijn situaties geweest in mijn omgeving waarbij alternatieve therapie een soort noodgreep was omdat niets hielp en dat uiteindelijk wél hielp. Maar de momenten dat het níet werkt, onthoud je niet, ofzo. Maar na dit weekend ben ik in elk geval ernstig gaan twijfelen...
Oud 31-08-2010, 17:41
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
nou ja, je moet wel oppassen dat je van je hart geen moordkuil maakt; want dat soort dingen zijn op de lange termijn wel gevaarlijk. Als jij je er niet over kan/mag uitspreken (of zij accepteert dat op een kinderachtig niveau) dan is dat is dat zuur, maar als je elkaar goed kent dan moet dat prima kunnen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:42
Verwijderd
Oh ja, mijn moeder is ook helemaal van de homeopathie en mijn vader helemaal niet. Levert ook wel grappige situaties op
Oud 31-08-2010, 17:42
Verwijderd
Citaat:
nou ja, je moet wel oppassen dat je van je hart geen moordkuil maakt; want dat soort dingen zijn op de lange termijn wel gevaarlijk. Als jij je er niet over kan/mag uitspreken (of zij accepteert dat op een kinderachtig niveau) dan is dat is dat zuur, maar als je elkaar goed kent dan moet dat prima kunnen.
Ja, je zou zeggen van wel. En ik ben ook echt de laatste die niet eerlijk zou willen zijn, maar stom genoeg lukt me dat bij haar gewoon niet. Misschien gewoon omdat het zo'n labiel vogeltje is, en als ik haar klachten dan óók al niet meer serieus lijk te nemen... Ik denk er nog 's over na.
Oud 31-08-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
ik weet het onderhand niet meer met de homeopathie en de alternatieve geneeswijzen. Er zijn situaties geweest in mijn omgeving waarbij alternatieve therapie een soort noodgreep was omdat niets hielp en dat uiteindelijk wél hielp. Maar de momenten dat het níet werkt, onthoud je niet, ofzo. Maar na dit weekend ben ik in elk geval ernstig gaan twijfelen...
Dat klopt ja, voor sommige mensen werkt het opeens als een soort wonder. Erg apart om te zien. Maar aan de andere kant vind ik het zo twijfelachtig allemaal. Ik ben blij voor de mensen voor wie het werkt, maar zelf zou ik het toch niet snel doen.
Oud 31-08-2010, 17:43
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, mijn moeder is ook helemaal van de homeopathie en mijn vader helemaal niet. Levert ook wel grappige situaties op
Was bij mij thuis ook. En nu ze uit elkaar zijn, zie je de Japanse geluksschaaltjes en andere dingetjes (geen homeopathie, maar ligt wat mij betreft wel in hetzelfde straatje) ineens in m'n moeders inrichting verschijnen
Oud 31-08-2010, 17:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
OMG EPIC

Tweebuffelsmeteenskootmorsdoodgeskietfontein is the name of a farm in South Africa.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:44
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, mijn moeder is ook helemaal van de homeopathie en mijn vader helemaal niet. Levert ook wel grappige situaties op
Hier precies hetzelfde ja
Oud 31-08-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Dat klopt ja, voor sommige mensen werkt het opeens als een soort wonder. Erg apart om te zien. Maar aan de andere kant vind ik het zo twijfelachtig allemaal. Ik ben blij voor de mensen voor wie het werkt, maar zelf zou ik het toch niet snel doen.
Nee, ik heb uiteindelijk ook liever gewoon concrete medicijnen/geneeswijzen. Maar ik ben gelukkig behoorlijk gezond en heb bijna nooit iets, dus heb nog nooit echt zo'n keuze moeten maken. *afkloppen op ongeverfd hout, want zo ben ik dan ook wel weer *
Oud 31-08-2010, 17:45
Verwijderd
Citaat:
Ik moet trouwens even aan je kwijt Carn, dat ik na afgelopen weekend volledig ben afgekickt van het homeopathiegezeur. Niks mag en de stomste dingen zouden moeten werken, maar ondertussen loopt m'n beste vriendinnetje al eeuwen ziek rond. En wil ze niet of nauwelijks aan de gewone medicijnen. En ZEURT ze en praat ze poep, dus ik ben er echt helemaal klaar mee. Goed nieuws of nie?
Oud 31-08-2010, 17:46
Verwijderd
Citaat:
Was bij mij thuis ook. En nu ze uit elkaar zijn, zie je de Japanse geluksschaaltjes en andere dingetjes (geen homeopathie, maar ligt wat mij betreft wel in hetzelfde straatje) ineens in m'n moeders inrichting verschijnen
Hahahah nu kan ze daarmee los ;p maar mijn moeder heeft ook cursus reiki gedaan en ik weet niet of het werkt maar het is wel fijn

En zelf heb ik 1 hele goede ervaring. Ik zat onder de puistjes en ontstekingen op mijn 18e en volgens de dokter was het late puberteit, maar ik had pijn eraan en voelde me onzeker. Toen ben ik met m'n moeder gegaan naar iemand die alternatief geneest en die heeft blijkbaar uitgevonden dat ik niet kon tegen de hormomen van de pil (die ik dus ook net was gaan slikken)
en toen ben ik daarmee gestopt en mijn huid werd weer helemaal zacht en puistjesloos
Oud 31-08-2010, 17:46
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Ik heb een lekker saaie, kleurloze hollandse maaltijd gemaakt Aardappels, tuinbonen en tartaar met champignons en ui
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-08-2010, 17:47
Verwijderd

Citaat:
Nee, ik heb uiteindelijk ook liever gewoon concrete medicijnen/geneeswijzen. Maar ik ben gelukkig behoorlijk gezond en heb bijna nooit iets, dus heb nog nooit echt zo'n keuze moeten maken. *afkloppen op ongeverfd hout, want zo ben ik dan ook wel weer *
Heb ik dus ook ja. Ik kan wel begrijpen dat als mensen die echt iets hebben waar normale (gangbare) medicijnen niet voor werken, ze zoiets gaan proberen. Alleen om het nou meteen te verheffen tot het beste gaat me wat ver.
Oud 31-08-2010, 17:48
Verwijderd
Citaat:
Hahahah nu kan ze daarmee los ;p maar mijn moeder heeft ook cursus reiki gedaan en ik weet niet of het werkt maar het is wel fijn

En zelf heb ik 1 hele goede ervaring. Ik zat onder de puistjes en ontstekingen op mijn 18e en volgens de dokter was het late puberteit, maar ik had pijn eraan en voelde me onzeker. Toen ben ik met m'n moeder gegaan naar iemand die alternatief geneest en die heeft blijkbaar uitgevonden dat ik niet kon tegen de hormomen van de pil (die ik dus ook net was gaan slikken)
en toen ben ik daarmee gestopt en mijn huid werd weer helemaal zacht en puistjesloos
Maar dat is niet echt alternatief toch? Ik bedoel; dat had een huisarts misschien ook wel kunnen achterhalen?
Wel opvallend trouwens, sommige meisjes slikken de pil juist om van hun puistjes af te komen! Toch?
Oud 31-08-2010, 17:49
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een lekker saaie, kleurloze hollandse maaltijd gemaakt Aardappels, tuinbonen en tartaar met champignons en ui
Hoi Lorelei

Ik heb nog geen honger maar ik heb makkelijk voedsel vandaag want geen zin om te koken. Grand Italia Tomatensoep (Cherrytomaatjes/Mascarpone) en broodje kibbeling Nu ik het zo uittyp krijg ik er toch wel zin in. Zo maar eens opwarmen!
Oud 31-08-2010, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Ik heb een lekker saaie, kleurloze hollandse maaltijd gemaakt Aardappels, tuinbonen en tartaar met champignons en ui
Klinkt goed Eetsmakelijk!
Oud 31-08-2010, 17:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik heb nog pastasalade van gisteren over, en die is nu bijna op .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 17:51
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Het is ook wel lekker
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 31-08-2010, 17:52
Verwijderd
Citaat:
Maar dat is niet echt alternatief toch? Ik bedoel; dat had een huisarts misschien ook wel kunnen achterhalen?
Wel opvallend trouwens, sommige meisjes slikken de pil juist om van hun puistjes af te komen! Toch?
Het alternatieve eraan was dat hij een soort meetapparaat had dat hij om mijn vingers deed en toen ging het bij een vinger heel hard piepen en toen zei hij, ok het heeft iets te maken met je hormomen. Slik je toevallig pas net de pil?
En toen dacht ik, huh ja
maar klopt, de dokter had mij ook een andere pil gegeven tegen puistjes maar het werd echt alleen maar erger
Oud 31-08-2010, 17:59
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
David Thorne strikes again!
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 18:01
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Hello Allison,
Nothing that springs to mind. I purchased a Large Hadron Collider a few months back but it has not seen much use. The one time I did manage to get it working, I ended up at the day before I unpacked it so this wouldn't count.
Regards, David.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 18:03
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
de soep was lekker
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-08-2010, 18:08
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
nu couscous eten omnomnom
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 31-08-2010, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Heb ik dan het verkeerde brood gekocht toen? Het was gewoon gist, geen zuurdesem, en het was zo zwaar als een baksteen :/ niet weg te krijgen.
Was het een ''keltisch'' brood? (dat is een bakwijze waardoor je van dezelfde hoeveelheid deeg veel minder brood krijgt, het is dus veel zwaarder en steviger).

Citaat:
Je hebt duizend en 1 soorten brood. Zelf ben ik fan van bijvoorbeeld heel zwaar en zuur brood. Maar bij de natuurwinkel hebben ze volgens mij ook wel gewoon redelijk lekker wit brood hoor, alleen altijd niet zo lang houdbaar
Maja, met brood loont het opzich wel de moeite effe te kijken wat er is.

Zo is er verschil in hoe het rijst (schrijf je dat zo) gist of desem, vaak heeft desem een wat zurige smaak, zeker in de natuurwinkel.
Hoe zwaar het brood is. Wit is vaak luchtig, bruin en meergranen daartussen, en alison en volkoren zijn dan weer heel erg zwaar.
En dan ook nog welk graansoort. In de super heb je vaak alleen tarme, en soms mais en wat zonnepitjes ertussen, maar elders vaak ook spelt, rogge etc

Je zou eigenlijk gewoon eens een proeverijtje moeten krijgen
Hmmm, bij ons is de Allison helemaal niet zwaar en zijn er zoveel varianten volkorten dat je niet kunt stellen dat volkoren zwaar is. De zwaarste is denk ik de 100% rogge, of het rijstbrood, dat is echt een kleffe zure hap maar als je niet te veel aan luchtig brood denkt is het erg lekker.

Citaat:
Haha, dit is gewoon compleet onzinnig


Is wel steeds vaker brood waar ze wel desem gebruiken, maar het niet laten zuren. Geen gist dus, maar ook geen zure smaak

http://nl.wikipedia.org/wiki/Slow_Food
Ik vind het jammer, ik houd juist van het echte zuurdesembrood zoals dat in Duitsland overal te krijgen is. Hier kan ik het nergens vinden.

Citaat:
Vers brood direct in de vriezer stoppen en op de juiste manier ontdooien, en ik daag je uit het verschil te proeven!
Wat is dan de júiste manier van ontdooien? Ik eet vaak vriezerbrood omdat ik te lui ben steeds een halfje te gaan halen, maar echt lekker vind ik het zo niet.

Citaat:
Wel lol dat er in de voedingswereld vaak met de term vers gestrooid word, terwijl er geen definitie voor is. Verse vis bij de appie of de visboer vandaag kan al in 2007 gevangen zijn
Er is geen definitie maar er zijn natuurlijk wel heel veel wetten. Al zijn die heel ruim, daar niet van, maar het is dus wel enigszins gereguleerd.

Citaat:
de korst wordt slap of taai. Dat proef je niet, maar dat merk je wel meteen tenzij de korst al slap wás.



Verse melk in de winkel is 7 tot 21 dagen oud en als we echt verse melk zouden drinken zouden we het waarschijnlijk maar raar vinden smaken
Verse melk, met het schuim er nog op, is ZO lekker, echt nomnomnom.

Citaat:
Daar heb je wel een punt
(maja, ik krijg brood wat over is mee van mijn werk, dus ik pak wat ik pakken kan, en gooi de vriezer vol, dan kan ik weer effe vooruit)

en echt verse melk is echt MEGA lekker, mits het wel eerst een paar uur gedoeld heeft gestaan, anders is het, euh, beetje raar
Nouja alweer *boks* danmaar.
Oud 31-08-2010, 18:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
verdomme, ik kan soms naar NIN blijven kijken. Trent <3

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 18:21
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Stereo vol open en uit het raam staren!

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 18:49
Verwijderd
Hoe kan het toch dat alle spelletjes met bubbels leuk zijn?
Oud 31-08-2010, 18:50
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
#Utrecht alert; gaat er nog iemand naar Wintersleep?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 31-08-2010, 18:51
Verwijderd
Hee, Utrecht, daar was ik vandaag!
Oud 31-08-2010, 18:52
Verwijderd
Citaat:
#Utrecht alert; gaat er nog iemand naar Wintersleep?
Waisda?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:31.