Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2010, 08:31
Verwijderd
@Sherlock: Goed te zien dat het anti-Apple team er een fraaie aanwinst bij heeft
Advertentie
Oud 07-09-2010, 08:32
Verwijderd
Ik loop heel hard te niezen.
Oud 07-09-2010, 08:32
Verwijderd
Al een stuk of tien keer achter elkaar.
Oud 07-09-2010, 08:34
Verwijderd
Niesziekte?
Oud 07-09-2010, 08:34
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Citaat:
voor de liefhebbers, hier is de nieuwe tophit van onze Rinus :

[filmpje]

edit : de link van uitzendinggemist per ongeluk geplakt
Ik krijg moordneigingen.

Wat een verschrikkelijke herrie.
__________________
In omnia paratus
Oud 07-09-2010, 08:37
Verwijderd
Citaat:
voor de liefhebbers, hier is de nieuwe tophit van onze Rinus :

[filmpje]

edit : de link van uitzendinggemist per ongeluk geplakt
Ik ben bekend met "hell hath no fury like a woman scorned" maar toen ik met een half oog keek dacht ik éventjes "lol wat doet Absinthe in dat bad"

Wat is trouwens omhoog met die linkerhand van 'm @ 01:00? Is het soms z'n minderjarige nichtje of zo? lolwut.
Oud 07-09-2010, 08:42
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bekend met "hell hath no fury like a woman scorned" maar toen ik met een half oog keek dacht ik éventjes "lol wat doet Absinthe in dat bad"

Wat is trouwens omhoog met die linkerhand van 'm @ 01:00? Is het soms z'n minderjarige nichtje of zo? lolwut.
waarschijnlijk is het gewoon een meisje uit de buurt dat uit liefdadigheid in z'n clip speelt op voorwaarde dat hij haar niet aanraakt
Oud 07-09-2010, 08:45
Rationeel
Rationeel is offline
is hier iemand bekend met herenpantalonmaten?
Oud 07-09-2010, 08:50
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 07-09-2010, 08:58
Verwijderd
Gothverju, hoorde ik een alleraardigst deuntje op de stream waar ik naar luister, blijkt de uitvoerende band "Nightmare" te heten en het nummer "Halloween Song". Dat is dus nooit terug te vinden
Oud 07-09-2010, 09:21
Verwijderd
Citaat:
Gothverju, hoorde ik een alleraardigst deuntje op de stream waar ik naar luister, blijkt de uitvoerende band "Nightmare" te heten en het nummer "Halloween Song". Dat is dus nooit terug te vinden
vooral het nummer 'this is halloween' uit 'a nightmare before christmas' staat je in de weg
Oud 07-09-2010, 09:23
Verwijderd
Vanochtend om half negen had de bovenbuurman een uitgebreide schreeuwruzie met zijn vriendin, dat hebben ze vaker de laatste tijd. Maar om half negen 's ochtends heb je daar toch helemaal geen tijd voor
Oud 07-09-2010, 09:25
Verwijderd
Wel als je allebei geen werk hebt en de hele dag voor je uit zit te staren en niks te doen hebt. Voor boodschappen doen heb je geen geld. Even de stad in gaan idem dito.
Een lunch plannen met vrienden (als je die nog hebt) ho maar. Dit is het leven.
Oud 07-09-2010, 09:26
DeZiekeGnoe
Avatar van DeZiekeGnoe
DeZiekeGnoe is offline
Slaap lekker allemaal!
Ik ben weg
__________________
In omnia paratus
Oud 07-09-2010, 09:30
Verwijderd
Citaat:
Wel als je allebei geen werk hebt en de hele dag voor je uit zit te staren en niks te doen hebt. Voor boodschappen doen heb je geen geld. Even de stad in gaan idem dito.
Een lunch plannen met vrienden (als je die nog hebt) ho maar. Dit is het leven.
Maar de bovenbuurman heeft meestal wel werk en zijn vriendin ook dacht ik, bovendien woont ze daar niet eens dus ze kan ook in haar eigen huis voor zich uit gaan zitten staren.

Misschien is dat het probleem trouwens wel, want toen we hier kwamen wonen stelde de bovenbuurman zijn vriendin voor en vertelde later 'ja zij wil graag samenwonen, maar ik ben daar nog niet helemaal aan toe'. En dat is inmiddels twee jaar geleden...
Oud 07-09-2010, 09:33
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
****************!
Ik ben echt boos.
Vanochtend wilde ik met de tram maar eenmaal in de tram kon ik er niet meer uit omdat-ie steeds voller en voller werd en uiteindelijk (10 haltes na de goeie halte) ben ik uitgestapt en ging ik naar huis. Toen bracht mijn moeder me maar naar school en nu blijkt dat de volgende 2 uur uitvallen!
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-09-2010, 09:37
Verwijderd
Dat is rot maar je kan je zelf er toch wel langs manouvreren? Gewoon ellebogen zodat de mensen vanzelf aan de kant gaan voor jou Riv. En dat is wel heel lullig dat je dan het 3e en het 4e uur mist.
Oud 07-09-2010, 09:48
Verwijderd
Goedemorgen allen!
Oud 07-09-2010, 09:49
Verwijderd
Goedemorgen allemaal die onlangs hebben ingeschakeld!

Mijn buurvrouw loopt vandaag op hakjes, luid en duidelijk.
Oud 07-09-2010, 09:52
Verwijderd
Citaat:
natasja20 schreef:
heeejjj

hoessie met je
Sann naamzoek.
Oud 07-09-2010, 09:52
Verwijderd
Hakken. <3
Oud 07-09-2010, 09:53
Verwijderd
Citaat:
Goedemorgen allemaal die onlangs hebben ingeschakeld!

Mijn buurvrouw loopt vandaag op hakjes, luid en duidelijk.
en daar ben jij blij mee?
Oud 07-09-2010, 09:53
Rivka
Avatar van Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Dat is rot maar je kan je zelf er toch wel langs manouvreren?
Nee want er kwamen per halte zo'n 8 mensen bij en gingen er 2 mensen uit. Ik heb het nog nooit zo vol meegemaakt, het was echt te erg. En ik had een stoel weten te ritselen aan het begin van de rit dus ik zat na een tijdje compleet ingesloten .
__________________
"The moment one gives close attention to anything, even a blade of grass, it becomes a magnificent world in itself.''-Henry Miller
Oud 07-09-2010, 09:54
Verwijderd
Citaat:
en daar ben jij blij mee?
't Is best een leuke buurvrouw hoor en hakken zijn hotness +10
Oud 07-09-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
Ik loop heel hard te niezen.
Ik neem aan dat je gewoon zit
Oud 07-09-2010, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Nee want er kwamen per halte zo'n 8 mensen bij en gingen er 2 mensen uit. Ik heb het nog nooit zo vol meegemaakt, het was echt te erg. En ik had een stoel weten te ritselen aan het begin van de rit dus ik zat na een tijdje compleet ingesloten .
Je hebt toch een mond?
Oud 07-09-2010, 09:59
Verwijderd
Citaat:
't Is best een leuke buurvrouw hoor en hakken zijn hotness +10
dan snap ik het

ik vind hakken heel sexy, maar ik weet nooit waarbij ik het moet dragen
Oud 07-09-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch een mond?
Het kan moeillijk zijn om die open te durven doen.
Oud 07-09-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
Nee want er kwamen per halte zo'n 8 mensen bij en gingen er 2 mensen uit. Ik heb het nog nooit zo vol meegemaakt, het was echt te erg. En ik had een stoel weten te ritselen aan het begin van de rit dus ik zat na een tijdje compleet ingesloten .
Op staan en je langs de mensen wurmen, als je blijft zitten gaan mensen natuurlijk geen ruimte voor je maken
Oud 07-09-2010, 10:02
Verwijderd
Citaat:
dan snap ik het

ik vind hakken heel sexy, maar ik weet nooit waarbij ik het moet dragen
Een jurk.
Of een mooie broek.
Oud 07-09-2010, 10:03
Verwijderd
Ik had deze hakken, maar heb ze weer verkocht.

Oud 07-09-2010, 10:07
Verwijderd
Ik weet ook niet of ik me uit een volle bus of tram had kunnen worstelen toen ik 14 was maargoed, dan weet je voor de volgende keer, het is een kwestie van laten merken dat je eruit moet . Op tijd opstaan, zeggen of roepen 'ik moet er zo uit! mag ik er langs!', mensen zacht tegen hun arm of schouder duwen terwijl je dat zegt zodat ze doorhebben dat je het tegen hen hebt.
Oud 07-09-2010, 10:08
Verwijderd
Citaat:
Een jurk.
Of een mooie broek.
Ik heb nu ook geen hakken wil er nog wel keer een paar kopen, maar weet niet watvoor
Oud 07-09-2010, 10:18
Sherlock
Avatar van Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
@Sherlock: Goed te zien dat het anti-Apple team er een fraaie aanwinst bij heeft
__________________
Yoloswag 420
Oud 07-09-2010, 10:23
Verwijderd
ik heb net kaartjes besteld voor lifehouse pubersentiment <3
Oud 07-09-2010, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bekend met "hell hath no fury like a woman scorned" maar toen ik met een half oog keek dacht ik éventjes "lol wat doet Absinthe in dat bad"

Hoewel ik de vergelijking zelf ook begrijp

En ik ben daar niet bekend mee. Wat bedoel je ermee?
Oud 07-09-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik heb nu ook geen hakken wil er nog wel keer een paar kopen, maar weet niet watvoor
Ik wil je wel helpen als personal heel assistent.
De gstst herhaling op de bank kijken. Zo even een lekkere kan thee maken.
Oud 07-09-2010, 10:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ben bekend met "hell hath no fury like a woman scorned" maar toen ik met een half oog keek dacht ik éventjes "lol wat doet Absinthe in dat bad"

Wat is trouwens omhoog met die linkerhand van 'm @ 01:00? Is het soms z'n minderjarige nichtje of zo? lolwut.
Ik moest ook denken aan Absinthe!

Overigens gaan de meiden er wel op vooruit in Rinus' clips, van Marloes naar UshiDushi. En deze laat aan het eind duidelijk merken dat ie niet helemaal goed bij z'n hoofd is
Oud 07-09-2010, 10:27
Verwijderd
En nu pas zie ik die rochel van hem op 1:08
Oud 07-09-2010, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Ik moest ook denken aan Absinthe!

Overigens gaan de meiden er wel op vooruit in Rinus' clips, van Marloes naar UshiDushi. En deze laat aan het eind duidelijk merken dat ie niet helemaal goed bij z'n hoofd is
Godsamme!

Ik heb de clip niet afgekeken...
Oud 07-09-2010, 10:30
Verwijderd
Citaat:
Ik wil je wel helpen als personal heel assistent.
De gstst herhaling op de bank kijken. Zo even een lekkere kan thee maken.
Dat wil ik wel ja
Oud 07-09-2010, 10:33
Verwijderd
Kut m'n salaris is nog niet betaald, met een beetje geluk krijg ik namelijk 70 euro extra door een fout van hun
Oud 07-09-2010, 10:36
Rationeel
Rationeel is offline
ushidushi (8)
Oud 07-09-2010, 10:38
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Zo, eindelijk een nieuwe telefoon besteld. Dat oude ding valt om de vijf minuten uit.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Oud 07-09-2010, 10:46
Verwijderd
Ik kijk nu ik kom bij je eten.
Uniek ziek op de bank material.
Oud 07-09-2010, 10:46
Verwijderd
Citaat:

Hoewel ik de vergelijking zelf ook begrijp

En ik ben daar niet bekend mee. Wat bedoel je ermee?
Dat de toorn van een vrouw, wanneer ze beschimpt, gekrenkt en/of gekwetst wordt vreselijk is en dat ik dat risico nam
Oud 07-09-2010, 10:49
Verwijderd
Of mijn broer is weg of hij slaapt wel heel lang uit.
Oud 07-09-2010, 11:02
Verwijderd
Citaat:
Ik moest ook denken aan Absinthe!

Overigens gaan de meiden er wel op vooruit in Rinus' clips, van Marloes naar UshiDushi. En deze laat aan het eind duidelijk merken dat ie niet helemaal goed bij z'n hoofd is
Ik had het filmpje net ook even gekeken, met het geluid héél zacht. Mijn eerste gedachte was iets in de trant van 'die ziet er ook niet erg gelukkig uit', en toen meerdere keren dat gebaar op het einde. Nu vraag ik me alleen twee dingen af: 1. Waarom doet ze hier überhaupt aan mee? 2. Waarom is dat deel met die gebaren in het filmpje terechtgekomen?

Ik heb na afloop trouwens meteen Music for the Royal Fireworks van Georg Friedrich Händel door Le Concert des Nations o.l.v. Jordi Savall aangezet als tegengif.
Oud 07-09-2010, 11:10
Rationeel
Rationeel is offline
ik weet niet wie ik het treurigst vind. hij KIEST er niet voor
Oud 07-09-2010, 11:16
Verwijderd
Oh ik haat mijn klas.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.