Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-03-2003, 08:19
Verwijderd
Dit vind ik ervan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Als mensen jou lelijk noemen waar je bij staat heb je vier opties
1. je vraagt: heb je er last van? je mag ook de andere kant opkijken hoor.
2. Je licht ze in over hun eigen inperfecties
3. Je negeert ze compleet.
4. zelfspot. "Tja, m'n moeder bond me altijd vlees om m'n nek. Anders wilde zelfs de hond niet met me spelen."

Je uiterlijk zegt bijna niets over je innerlijk. Laat zien dat je sterk bent.
En je bent heus niet de enige die lelijk is. (al zijn sommigen lelijker dan anderen)

Je wentelt gewoon in zelfmedelijden en dat vind ik pas walgelijk.
Advertentie
Oud 20-03-2003, 08:37
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef op 20-03-2003 @ 09:19:
Als mensen jou lelijk noemen waar je bij staat heb je vier opties
1. je vraagt: heb je er last van? je mag ook de andere kant opkijken hoor.
2. Je licht ze in over hun eigen inperfecties
3. Je negeert ze compleet.
4. zelfspot. "Tja, m'n moeder bond me altijd vlees om m'n nek. Anders wilde zelfs de hond niet met me spelen."
5. Je ragt ze in elkaar

Citaat:
Jadie's sig:
We are not attacking Iraq because of all the oil! We just really really like the Iraqi people. -bush-
Oud 20-03-2003, 08:39
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Jadie schreef op 20-03-2003 @ 09:19:
Je uiterlijk zegt bijna niets over je innerlijk. Laat zien dat je sterk bent.
Sorry; ik vind het uiterlijk van iemand toch vrij veel zeggen over hun innerlijk.

Bij de meeste kan je er bv. op afleiden of ze zelfverzekerd zijn of niet, hoe ze zicht voelen, wat voor smaak ze hebben, hoe ze in de maatschappij (willen) staan.

Uiterlijk is ook gewoon belangrijk; en als je er niet aan wilt werken, omdat je bv. innerlijk belangrijker vind, zegt dat ook wat over jezelf.

Ik kan me van King112 trouwens, de topicstarter, goed herinneren hoe die eruit ziet en dat die een behoorlijk vervelend en irritant ventje is op het forum. Ook dat die er niet zo lelijk uitziet als die zelf denkt; mits die is stopt alternatief te kleden en is naar de kapper gaat.

..

Je hebt gewoon lelijke mensen op deze wereld; maar om dat uit te spreken is een taboe. Een enorm taboe. Gelukkig hebben we ook een massa aan spullen om onzelf mooi te maken; desnoods zelfs plastische chirurgie. (Er is niks mis met plastische chirurgie.)

.. "Ja maar smaken verschillen!" .. ach rot toch op. De een vind blond mooier, de ander brunette, ja, maar dat zijn zulke kleine uiterlijke verschillen. Niemand vind een dik misvormel misbaksel waarbij de ogen ongelijk in het hoofd zitten, en een gigantische neus hebben, mooi. Niemand vind van die rode gore puisten mooi. Niemand vind vies lang vettig haar mooi.

..
Oud 20-03-2003, 09:28
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:39:

Bij de meeste kan je er bv. op afleiden of ze zelfverzekerd zijn of niet, hoe ze zicht voelen, wat voor smaak ze hebben, hoe ze in de maatschappij (willen) staan.
dat heet ook wel uitstraling

Uiterlijk is ook gewoon belangrijk; en als je er niet aan wilt werken, omdat je bv. innerlijk belangrijker vind, zegt dat ook wat over jezelf.
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:39:

.. "Ja maar smaken verschillen!" .. ach rot toch op. De een vind blond mooier, de ander brunette, ja, maar dat zijn zulke kleine uiterlijke verschillen. Niemand vind een dik misvormel misbaksel waarbij de ogen ongelijk in het hoofd zitten, en een gigantische neus hebben, mooi. Niemand vind van die rode gore puisten mooi. Niemand vind vies lang vettig haar mooi.
aan die dingen kun je allemaal wat doen.. als je ogen scheef staan moet je daar waarschijnlijk toch al mee naar de dokter, die worden toch wel rechtgezet, als je haar vettig is kan je het toch wel wassen of kortknipen, als je dik bent kan je afvallen, puisten kan je wat aan doen en die gaan weg uiteindelijk, je neus kan je veranderen en zelfs dan..
Oud 20-03-2003, 16:17
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 20-03-2003 @ 10:28:
aan die dingen kun je allemaal wat doen.. als je ogen scheef staan moet je daar waarschijnlijk toch al mee naar de dokter, die worden toch wel rechtgezet, als je haar vettig is kan je het toch wel wassen of kortknipen, als je dik bent kan je afvallen, puisten kan je wat aan doen en die gaan weg uiteindelijk, je neus kan je veranderen en zelfs dan..
Beetje naief. Ogen worden niet zomaar recht gezet, sommige mensen zijn dik door een trage stofwisseling of een ziekte of medicijnen en puisten kun je soms helemaal niks aan doen of ze gaan niet weg. Verder zijn dit niet de enige dingen die een uiterlijk kunnen ontsieren, aan sommige dingen kun je gewoon niks doen, hoe je het ook went of keert.
Oud 21-03-2003, 16:26
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:39:
Sorry; ik vind het uiterlijk van iemand toch vrij veel zeggen over hun innerlijk.

Bij de meeste kan je er bv. op afleiden of ze zelfverzekerd zijn of niet, hoe ze zicht voelen, wat voor smaak ze hebben, hoe ze in de maatschappij (willen) staan.

Uiterlijk is ook gewoon belangrijk; en als je er niet aan wilt werken, omdat je bv. innerlijk belangrijker vind, zegt dat ook wat over jezelf.

Ik kan me van King112 trouwens, de topicstarter, goed herinneren hoe die eruit ziet en dat die een behoorlijk vervelend en irritant ventje is op het forum. Ook dat die er niet zo lelijk uitziet als die zelf denkt; mits die is stopt alternatief te kleden en is naar de kapper gaat.

..

Je hebt gewoon lelijke mensen op deze wereld; maar om dat uit te spreken is een taboe. Een enorm taboe. Gelukkig hebben we ook een massa aan spullen om onzelf mooi te maken; desnoods zelfs plastische chirurgie. (Er is niks mis met plastische chirurgie.)

.. "Ja maar smaken verschillen!" .. ach rot toch op. De een vind blond mooier, de ander brunette, ja, maar dat zijn zulke kleine uiterlijke verschillen. Niemand vind een dik misvormel misbaksel waarbij de ogen ongelijk in het hoofd zitten, en een gigantische neus hebben, mooi. Niemand vind van die rode gore puisten mooi. Niemand vind vies lang vettig haar mooi.

..
Dankzij jou heb ik een heel leuk nieuw idee voor een topic! Dankjuwwel!
Oud 21-03-2003, 16:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Yamyam schreef op 21-03-2003 @ 17:26:
Dankzij jou heb ik een heel leuk nieuw idee voor een topic! Dankjuwwel!
.. *knippert verbaasd met ogen* ..
Oud 21-03-2003, 19:23
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 19-03-2003 @ 22:47:
ohh..ja ik snap precies wat je bedoeld. Ik heb echt een hekel aan mensen die durfen te zeggen dat ik mooi of niet lelijk ben, want ze liegen toch allemaal. Mensen moeten leren de waarheid te vertellen en te accepteren, niet leugens en valse hoop verspreiden om mij gelukkig te maken. Sterker nog, ik heb liever dat iemand gewoon eerlijk zegt dat ik lelijk ben dan dat ze zeggen dat ik het niet ben. Zo zeggen mn ouders altijd dat ik niet lelijk ben, ik geloof er niet in omdat ze toch altijd tegen me liegen, en achter mn rug om praten (al zeggen ze dat niet te doen, maar toch heb ik het gevoel dat ze het weld doen). Ze zullen er nooit vooruit komen dat ik lelijk ben, dat doen ze als ouder gewoonweg niet.


Het komt er gewoon op neer dat mensen eerlijk moeten zijn, en niet bang moeten zijn om iemand te kwetsen en natuurlijk doel ik niet op die manier van die jongen een paar posts terrug.
Mijn ouders zeggen ook altijd dat ik niet lelijk ben enzo terwijl ik het gewoon duidelijk ben inplaats van gewoon de waarheid te vertelen.
dit maakt me alleen nog meer onzekker en begin ik soms te twijfelen of als ik mezelf zie dat ik er heel anders uitzie(was het maar zo een feest) dan ik echt eruit zie want als ik het aan me vrienden vraag zeggen ze ook altijd zo van das helemaal niet waar je kan heus wel een vriendin krijgen.
terwijl hun er al een heleboel gehad hebben en ik nog 0.
En mensen waarmee ik dus niet mee praat(Amper ken) zeggen gewoon dat ik lelijk ben enzo. En ik denk niet dat dat alleen is om stoer over te komen.
Maar Net als al werd gezegt door another way.
niemand wil een dik wijf onder de puisten.
het is hard maar het is zo en ik geef nu even een simpel voorbeeld maar het is gewoon een feit dat mensen die zo oordelen(ik zelf met die zin dus ook) je hele jeugd naar de knoppe kunnen brengen.
vroeger ging ik uit omdat ik dan volgens mijn vader wel een vriendin zou kunnen krijgen en hij zei dat ik er op af moest stappen.
zonder s6 dus en terrecht want ik begrijp het ook want ik zie er echt verschrikkelijk uit. Kijk je hebt mensen die zichzelf lelijk vinden en je hebt mensen waarvan iedereen kotsen en ik ben er dus zo een.
En het leven is zinloos zonder vriendin jah als je daar zo naar verlangt en het thuis niet naar je zin hebt. niet dat ik het zo erg thuis hebt maar ik ben zelfs liever op school dan thuis terwijl ik bij allebei toch geen flikker uitvoer.
Het ergste is nog dat verliefdheid echt bestaat en dat is echt dan vervelend omdat je toch geen kans hebt ik straal me wel mooi uit.
maar ben ik totaal dus niet
Oud 21-03-2003, 19:26
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:39:
Ik kan me van King112 trouwens, de topicstarter, goed herinneren hoe die eruit ziet en dat die een behoorlijk vervelend en irritant ventje is op het forum. Ook dat die er niet zo lelijk uitziet als die zelf denkt; mits die is stopt alternatief te kleden en is naar de kapper gaat.

Wat lul je nou je hebt me nog nooit gezien en ik heb geen foto op internet ofzo of iemand heeft hem op www.uglypeople.com gezet
..
Oud 21-03-2003, 19:30
king112
Avatar van king112
king112 is offline
en wat doe ik dan irritant???
Oud 22-03-2003, 07:35
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 21-03-2003 @ 20:23:
Mijn ouders zeggen ook altijd dat ik niet lelijk ben enzo terwijl ik het gewoon duidelijk ben inplaats van gewoon de waarheid te vertelen.
Misschien moet je eens beginnen met andere mensen meer te vertrouwen, iig er op dat ze ook wel eens de waarheid vertellen. Want volgens mij praat jij jezelf ook gewoon dingen aan. En dan is het wel erg makkelijk om dan daarover anderen ook nog de schuld te geven.

Je hebt het de hele tijd maar over een vriendin/geen vriendin...leer eerst eens leven met jezelf, een vriendin lost echt niet alles zo maar één, twee, drie op. Plus dat het nogal oneerlijk is om jou 'goed voelen' haar aan te rekenen. Jij moet met jezelf leven en jezelf accepteren, dat is niet haar verantwoording. Probeer je dat eerst eens te beseffen.

En hoe oud ben je? 17, 18? Er zijn zat mensen van ver in de twintig die nog nooit een vriendin gehad hebben. En maakt dat iemand meteen een loser? Lijkt me toch niet. Je kunt een loser van jezelf maken, ik denk dat het daar meer aan ligt.

Verder ben ik het eens met wat er al zoveel zeiden: je verzorging is belangrijker dan je uiterlijk. Dat denk ik iig wel. Als je er voor zorgt dat je er iig verzorgd uit ziet ben je al over de helft. En aan je verzorging heb je zelf de hand, dus... En uitstraling is wèl belangrijk. Ik ben ook niet een foto-model typ, hoe kom ik dan toch aan een vriend? En zo ken ik nog zat meer mensen. Houd op met jezelf de grond in te praten en jezelf gek en ongelukkig te maken.

Het is jouw leven, maak er wat van ipv je te wentelen in zelfmedelijden, want daar lijkt het nu op. Sorry.

(En liefde komt vaak op een moment dat je het niet (meer) verwacht. Er naar zoeken heeft vaak weinig zin.)
Oud 22-03-2003, 08:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
king112 schreef op 21-03-2003 @ 20:30:
en wat doe ik dan irritant???
Een paar maanden geleden heb ik wel is aanvaringen met jou gehad; niet hier maar ik geloof op het Games forum.

Of tenminste; je zat iedereen af te zeiken en behoorlijk sjacherijnig te doen.
Oud 22-03-2003, 11:53
Apomes
Avatar van Apomes
Apomes is offline
ik vind mijn eigen ook lelijk maarja! Ik heb zelfvertrouwen en ze zeggen dat ik een grote uitstraling heb maarja ik heb nogal rare trekjes zoals ik loop(niet wandelen) raar, ik heb rar ogen omdat ik computer verslaafd ben .....
Mijn innerlijk is best alleen ben ik eigenwijs en als ik iets wil zal ik het ook krijgen koste wat het koste maar ze zeggen toch dat ik lief en grappig enzo ben
__________________
Today I'm handing out lollipops and ass-whoopins and right now, I'm all out of lollipops!
Oud 22-03-2003, 12:34
faan
Avatar van faan
faan is offline
ik kan zo lelijk zijn als ik uit mijn bed kom! Gelukkig kan ik het bijboetsen,waarna ik mezelf weer herken
__________________
Fy fan fitta! Jag behöver kuk!
Oud 22-03-2003, 12:40
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2003 @ 08:35:
Misschien moet je eens beginnen met andere mensen meer te vertrouwen, iig er op dat ze ook wel eens de waarheid vertellen. Want volgens mij praat jij jezelf ook gewoon dingen aan. En dan is het wel erg makkelijk om dan daarover anderen ook nog de schuld te geven.

Je hebt het de hele tijd maar over een vriendin/geen vriendin...leer eerst eens leven met jezelf, een vriendin lost echt niet alles zo maar één, twee, drie op. Plus dat het nogal oneerlijk is om jou 'goed voelen' haar aan te rekenen. Jij moet met jezelf leven en jezelf accepteren, dat is niet haar verantwoording. Probeer je dat eerst eens te beseffen.

En hoe oud ben je? 17, 18? Er zijn zat mensen van ver in de twintig die nog nooit een vriendin gehad hebben. En maakt dat iemand meteen een loser? Lijkt me toch niet. Je kunt een loser van jezelf maken, ik denk dat het daar meer aan ligt.

Verder ben ik het eens met wat er al zoveel zeiden: je verzorging is belangrijker dan je uiterlijk. Dat denk ik iig wel. Als je er voor zorgt dat je er iig verzorgd uit ziet ben je al over de helft. En aan je verzorging heb je zelf de hand, dus... En uitstraling is wèl belangrijk. Ik ben ook niet een foto-model typ, hoe kom ik dan toch aan een vriend? En zo ken ik nog zat meer mensen. Houd op met jezelf de grond in te praten en jezelf gek en ongelukkig te maken.

Het is jouw leven, maak er wat van ipv je te wentelen in zelfmedelijden, want daar lijkt het nu op. Sorry.

(En liefde komt vaak op een moment dat je het niet (meer) verwacht. Er naar zoeken heeft vaak weinig zin.)



bedankt voor je commentaar je hebt gelijk ik probeer het ook te accepteren maar dat is moeilijk maar je hebt gelijk in de meeste dingen dat ik mezelf ook moet accepteren enzo.
ik probeer dat ook maar het lukt niet altijd.
Maar ik merk aan je argumenten dat je weet wat je zegt.
bedankt voor je commentaar
Oud 22-03-2003, 12:43
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
charmedboy schreef op 22-03-2003 @ 12:53:
ik vind mijn eigen ook lelijk maarja! Ik heb zelfvertrouwen en ze zeggen dat ik een grote uitstraling heb maarja ik heb nogal rare trekjes zoals ik loop(niet wandelen) raar, ik heb rar ogen omdat ik computer verslaafd ben .....
Mijn innerlijk is best alleen ben ik eigenwijs en als ik iets wil zal ik het ook krijgen koste wat het koste maar ze zeggen toch dat ik lief en grappig enzo ben
jep ik heb ook rare trekjes en ben ook computerverslaafd.
en Mijn innerlijk is natuurlijk ook het best.
Oud 22-03-2003, 13:44
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 22-03-2003 @ 08:35:
Misschien moet je eens beginnen met andere mensen meer te vertrouwen, iig er op dat ze ook wel eens de waarheid vertellen. Want volgens mij praat jij jezelf ook gewoon dingen aan. En dan is het wel erg makkelijk om dan daarover anderen ook nog de schuld te geven.

Veel mensen zijn gewoonweg niet te vertrouwen weet ik uit ervaring, zelfs mn ouders niet. Die zeggen alleen maar dingen om mij beter te laten voelen. Als ouder zal je nooit zeggen dat je kind lelijk is, dat doen je gewoon niet. Ik weiger naar mijn ouders te luisteren, omdat zij mijn hele level lang tegen me hebben zitten liegen over van alles en nogwat

Mensen moeten gewoon lewoon leren, de waarheid te accepteren en te zeggen , en er niet constant eromheen te draaien
Oud 23-03-2003, 06:37
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-03-2003 @ 14:44:
Veel mensen zijn gewoonweg niet te vertrouwen weet ik uit ervaring, zelfs mn ouders niet. Die zeggen alleen maar dingen om mij beter te laten voelen. Als ouder zal je nooit zeggen dat je kind lelijk is, dat doen je gewoon niet. Ik weiger naar mijn ouders te luisteren, omdat zij mijn hele level lang tegen me hebben zitten liegen over van alles en nogwat
Gelukkig zijn er ook zat mensen wel te vertrouwen. Misschien moet jij ze nog ontmoeten, ik heb dat gelukkig al mogen doen. Ze zijn er en het zijn er genoeg.

Het is alleen wel zo dat over dingen als 'lelijk zijn', is daar een echte waarheid van? Het is in deze topic al zo vaak gezegd nu, als iemand een mooie uitstraling heeft ed en/of een mooi innerlijk dan wordt iemand vanzelf wel mooi. Die man die ik ken als voorbeeld nemend, als hij aan mij zou vragen 'ben ik lelijk?', dan zou ik simpel geen 'ja' kunnen zeggen, omdat ik hem niet lelijk vind. En dan vind ik mijn mening toch belangrijker. En ja, ik zou het erg vinden als hij dan zou zeggen dat ik loog, omdat ik dat dan dus niet doe. Als ik zou zeggen dat ik hem lelijk vond, dan zou ik liegen. Waarom moet je iedereen naar de mond praten?

Citaat:
Mensen moeten gewoon lewoon leren, de waarheid te accepteren en te zeggen, en er niet constant eromheen te draaien
En er zijn ook genoeg mensen die dat doen en die te vertrouwen zijn. Maar om dat te kunnen zien zul je zelf denk ik eerst mensen moeten vertrouwen, de waarheid moeten accepteren en te zeggen (want doe jij het altijd? 'k geloof niet dat ik dat geloof).
Oud 23-03-2003, 09:03
Isa
Avatar van Isa
Isa is offline
Citaat:
Marcade schreef op 20-03-2003 @ 09:39:
Sorry; ik vind het uiterlijk van iemand toch vrij veel zeggen over hun innerlijk.
Bij de meeste kan je er bv. op afleiden of ze zelfverzekerd zijn of niet, hoe ze zicht voelen, wat voor smaak ze hebben, hoe ze in de maatschappij (willen) staan.
Uiterlijk is ook gewoon belangrijk; en als je er niet aan wilt werken, omdat je bv. innerlijk belangrijker vind, zegt dat ook wat over jezelf.
Eens.
Citaat:

Je hebt gewoon lelijke mensen op deze wereld; maar om dat uit te spreken is een taboe. Een enorm taboe. Gelukkig hebben we ook een massa aan spullen om onzelf mooi te maken; desnoods zelfs plastische chirurgie. (Er is niks mis met plastische chirurgie.)
.. "Ja maar smaken verschillen!" .. ach rot toch op. De een vind blond mooier, de ander brunette, ja, maar dat zijn zulke kleine uiterlijke verschillen. Niemand vind een dik misvormel misbaksel waarbij de ogen ongelijk in het hoofd zitten, en een gigantische neus hebben, mooi. Niemand vind van die rode gore puisten mooi. Niemand vind vies lang vettig haar mooi.
wederomm eens. Bij National Geographic moesten mensen van vershcillende leeftijden en culturen in een onderzoek naar in hoeverre de menselijke ervaring van schoonheid bepaald word gezihcten op fotos onderverdelen in 3 categorieen, mooi,middel, en lelijk/hideous.

Het bleek dat Praktisch iedereen dezelfde foto's op dezelfde plaatsen legde!!!
Oud 23-03-2003, 12:12
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-03-2003 @ 14:44:
Veel mensen zijn gewoonweg niet te vertrouwen weet ik uit ervaring, zelfs mn ouders niet. Die zeggen alleen maar dingen om mij beter te laten voelen. Als ouder zal je nooit zeggen dat je kind lelijk is, dat doen je gewoon niet. Ik weiger naar mijn ouders te luisteren, omdat zij mijn hele level lang tegen me hebben zitten liegen over van alles en nogwat

Mensen moeten gewoon lewoon leren, de waarheid te accepteren en te zeggen , en er niet constant eromheen te draaien
Inderdaad hij heeft alweer gelijk.
en ook bij mijn ouders is het zo dat als ik gewoon serieus wil gaan praten over dat probleem.
Dan is reageren ze zo alsof ik hun zit te treiteren.
want ik mag het niet eens zeggen tegen mijn moeder hoe kut ik me voel.
Ik ben wel naar een soort van psycholoog gestuurd maar dat is maaar 1 keer in de 2 maanden.
ik voel me wel better nadat ik iemand heb waarbij ik alles kan vertellen.
dat heb ik bij mijn ouders nooit gekund.
bijvoorbeeld hebben ze nooit geweten dat ik vroeger gepest ben enzo.
Maar ik zal je een voorbeeld geven over hoe dat dan gaat.
zit ik zaterdag TV te kijken samen met mijn moeder.
Komt mijn vader thuis en vraagt: ga je niet uit??
ik zeg waarom zou ik.
zegt ie nou dan kom je mischien een leuk meisje tegen!
zeg ik: ja die kom ik genoeg tegen maar ik wordt toch afgewezen dat weet ik uit ervaring!!!
en dan is mijn moeder zo boos op mij.(of teleurgesteld of verdrietig etc).
nog een voorbeeld!
Omdat ik de hele dag zing en we zagen op TV dat je je voor idols kon aanmelden om te gaan zingen.
vroeg me moeder waarom ga jij niet mee doen aan dat programma??
zeg ik gewoon eerlijk ik wil mijn eigen hoofd niet op de cammera zien want als ik dat al in de supermarkt zie wordt ik al gek.
Maar waarschijnlijk mag ik gewoon niet vinden van mezelf dat ik lelijk ben.
tewijl veel andere mensen het gewoon droog zeggen en de volgende dag al vergeten zijn dat ze dat gezegd hebben.

en die zin van mensen moeten gewoon de waarheid accepteren ,en er niet constant omheen draaien.
klopt helemaal hoe hard het ook is en als de een zegt je bent lelijk en de ander zegt je bent niet lelijk. maakt je dat onzekker
Oud 23-03-2003, 12:25
Verwijderd
Citaat:
dyfusica schreef op 19-03-2003 @ 08:13:
als je innerlijk goed genoeg is hoeft dat niks uit te maken hoor


das niet waar.. ik ken ook echt ontzettend lelijke mensen die wel gewoon mensen konden krijgen die niet superlelijk waren. maar die mensen waren gewoon zichzelf, en gedroegen zich alsof zij evenveel kans hadden.. en dan hebben ze ook evenveel kans, als je van tevoren al zoiets heb van nee, niemand wil mij, tja dan wil niemand je ook
precies, je moet je gewoon niet te druk maken over je uiterlijk
Oud 23-03-2003, 13:27
Verwijderd
Citaat:
StayBeautiful schreef op 23-03-2003 @ 13:25:
precies, je moet je gewoon niet te druk maken over je uiterlijk
Dat is altijd makkelijker gezegd dan gedaan.
Oud 23-03-2003, 13:38
Verwijderd
Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 13:12:
*tekst*
Of hij helemaal gelijk heeft weet ik niet, ik denk nl van niet.

Zeg je ouders eens dat je graag met ze wilt praten. En kom dan niet alleen aan met dingen als 'ik ben zo lelijk' enz, maar leg ze uit hoe het komt dat je je zo voelt. Als jouw moeder keer op keer tegen jou zou zeggen 'ik ben zo lelijk', 'ik haat mezelf zo', zou jij dat dan leuk vinden en zou jij dat keer op keer kunnen en willen horen zonder dat je er zelf erg ongelukkig van wordt? Het is misschien niet de juiste manier van je ouders om net te doen of het er niet is ed, maar misschien weten ze wel niet hoe ze er mee om moeten gaan ed. Ik krijg niet de indruk dat je ouders heel gemeen tegen je zijn en je echt pesten ed en dat jij ze daardoor absoluut niet mag ed.

En ik blijf er bij dat je jezelf gek maakt. Vraag of de afspraken met die pycholoog niet vaker kunnen (heb je dat al gevraagd of ben je er maar vanuit gegaan dat dat niet kon?), je zegt zelf dat je daar best iets aan hebt.

En hoe oud ben je nou? Of heb je dat al gezegd?
Oud 23-03-2003, 13:50
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
StayBeautiful schreef op 23-03-2003 @ 13:25:
precies, je moet je gewoon niet te druk maken over je uiterlijk
wat een onzin, lelijke mensen worden niet geaccepteerd
Oud 23-03-2003, 13:54
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-03-2003 @ 14:50:
wat een onzin, lelijke mensen worden niet geaccepteerd
En hoe meer je jezelf dat aanpraat en het gaat geloven, hoe minder je je geaccepteerd zult voelen. Je schiet er echt iets mee op om jezelf op deze manier de grond in te helpen. Accepteer eerst jezelf, ik denk dat dat het grootste probleem is.
Oud 23-03-2003, 14:06
Guy,Interrupted
Guy,Interrupted is offline
Citaat:
Another Way schreef op 22-03-2003 @ 14:44:
1) Veel mensen zijn gewoonweg niet te vertrouwen weet ik uit ervaring, zelfs mn ouders niet. Die zeggen alleen maar dingen om mij beter te laten voelen. Als ouder zal je nooit zeggen dat je kind lelijk is, dat doen je gewoon niet. Ik weiger naar mijn ouders te luisteren, omdat zij mijn hele level lang tegen me hebben zitten liegen over van alles en nogwat

2) Mensen moeten gewoon lewoon leren, de waarheid te accepteren en te zeggen , en er niet constant eromheen te draaien
1) Ja jesus, wat wil je dan? Dat je ouders je constant vertellen hoe lelijk je wel niet bent, omdat dat de waarheid zou zijn voor hun?
Daar wordt je dan verdomme toch ook niet vrolijker van of wel soms?

2) Eens ben je jezelf als 'lelijk' gaan beschouwen. Waarschijnlijk wil jij alleen maar bevestiging van je mankement.
Oud 23-03-2003, 14:11
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 13:12:
Inderdaad hij heeft alweer gelijk.
en ook bij mijn ouders is het zo dat als ik gewoon serieus wil gaan praten over dat probleem.
Dan is reageren ze zo alsof ik hun zit te treiteren.
want ik mag het niet eens zeggen tegen mijn moeder hoe kut ik me voel.
Ik kan niet eens een normal gesprek met mijn ouders voeren, altijd als ik iets zeg of vraag komen zen met een of ander niet serieus antwoord. Mijn pa is er een goed vorbeeld van, als hij zijn bek opene trekt komt er alleen maar onzin uit. Mn moeder loopt mij constant maar af te kraken, dus daar wil ik niet eens mee praten.

Citaat:
king112 schreef op 23-03-2003 @ 13:12:

Maar ik zal je een voorbeeld geven over hoe dat dan gaat.
zit ik zaterdag TV te kijken samen met mijn moeder.
Komt mijn vader thuis en vraagt: ga je niet uit??
ik zeg waarom zou ik.
zegt ie nou dan kom je mischien een leuk meisje tegen!
zeg ik: ja die kom ik genoeg tegen maar ik wordt toch afgewezen dat weet ik uit ervaring!!!
en dan is mijn moeder zo boos op mij.(of teleurgesteld of verdrietig etc).
Jeetje wat komt dat bekend voor. Laatsts waren op vakantie in Frankrijk, ik zal voor de tent in een stoel van de zon te genieten en muziek te luisteren. Komt mijn pa aanzetten met "He, moet je eens kijken wat een leuk meisje daar. Die loopt de hele tijd heen en weer, kijkend naar jou. Ze hoopt vast dat je haar even begroet en op haar afstapt" Waarom ik antwoord dat hij die plaat voor zn kop eens weg moet halen, dat meisje kijkt alleen maar omdat ik zo lelijk ben. En dan wordt hij boos
Oud 23-03-2003, 14:20
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Guy,Interrupted schreef op 23-03-2003 @ 15:06:
1) Ja jesus, wat wil je dan? Dat je ouders je constant vertellen hoe lelijk je wel niet bent, omdat dat de waarheid zou zijn voor hun?
Daar wordt je dan verdomme toch ook niet vrolijker van of wel soms?

2) Eens ben je jezelf als 'lelijk' gaan beschouwen. Waarschijnlijk wil jij alleen maar bevestiging van je mankement.
1. Ja ik wil gewoon dat ze ervoor uit komen dat ik lelijk ben. Dat geeft mij teminste het gevoel dat ze mij serieus nemen, en dat ik hun serieus kan nemen. Hetzelfde geld voor andere mensne die ik ken.

2. Er is idd nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik lelijk ben. Zelf weet ik donders goed dat mensen mij lelijk vinden, en ik wil graag dat ze daarvoor uitkomen
Oud 23-03-2003, 14:32
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-03-2003 @ 15:20:
1. Ja ik wil gewoon dat ze ervoor uit komen dat ik lelijk ben. Dat geeft mij teminste het gevoel dat ze mij serieus nemen, en dat ik hun serieus kan nemen. Hetzelfde geld voor andere mensne die ik ken.

2. Er is idd nooit iemand geweest die heeft gezegd dat ik lelijk ben. Zelf weet ik donders goed dat mensen mij lelijk vinden, en ik wil graag dat ze daarvoor uitkomen
1. zie 2

2. Oftewel jij wilt dat mensen liegen omdat ze jouw waarheid moeten bevestigen? Waarom moeten mensen van jou iets zeggen wat ze misschien helemaal niet vinden? Das net zo iets als iemand met anorexia, die vindt zichzelf te dik en iedereen die iets anders zegt liegt. Wie is er dan oneerlijk bezig?
Oud 23-03-2003, 14:45
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2003 @ 15:32:
1. zie 2

2. Oftewel jij wilt dat mensen liegen omdat ze jouw waarheid moeten bevestigen? Waarom moeten mensen van jou iets zeggen wat ze misschien helemaal niet vinden? Das net zo iets als iemand met anorexia, die vindt zichzelf te dik en iedereen die iets anders zegt liegt. Wie is er dan oneerlijk bezig?
Liegen? Ze liegen juist om mij beter te laten voelen, daarmee moeten ze ophouden. Ik wil gewoon dat ze de waarheid moeten zeggen, door te zeggen dat ik lelijk ben, en ik weet best dat ze dat vinden. Het is gewoon niet mogenlijk om mij aantrekkelijk te vinden.

Met alle respect, maar ik denk niet dat jij weet in wat voor situatie ik zit. Jij bent zelf niet lelijk, dus je weet ook niet hoe ik mij voel
Oud 23-03-2003, 14:48
Guy,Interrupted
Guy,Interrupted is offline
Nou weet je wat Another Way, 'k zal je elke dag een privémessage sturen om je er aan te herinneren dat je lelijk bent. Daar wordt je vast gelukkiger van.
__________________
Ja, ja, "ik zal nooit vergeten wat je gedaan hebt voor me!!!". Oja, waar ben je nu dan? ...krijg de klere...
Oud 23-03-2003, 14:48
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-03-2003 @ 15:45:
Liegen? Ze liegen juist om mij beter te laten voelen, daarmee moeten ze ophouden. Ik wil gewoon dat ze de waarheid moeten zeggen, door te zeggen dat ik lelijk ben, en ik weet best dat ze dat vinden. Het is gewoon niet mogenlijk om mij aantrekkelijk te vinden.

Met alle respect, maar ik denk niet dat jij weet in wat voor situatie ik zit. Jij bent zelf niet lelijk, dus je weet ook niet hoe ik mij voel
Is het niet jouw waarheid dat je lelijk bent? Volgens mij heb jij het jezelf aangepraat en is het merendeel van de mensen (waaronder je ouders) het daar niet mee eens. Misschien moet je dat eens accepteren.

Ik ken jou niet en weet dus idd niet precies in wat voor situatie jij zit. Jij kent mij niet en weet dat dus net zo goed niet over mij. Jij kunt bv. over mij zeggen dat ik niet lelijk ben, dat is jouw mening, ik kan die ook onzin vinden, dat weet jij niet. En ik zou het prettig vinden als je mij niet verteld hoe ik me zou voelen. Met alle respect.
Oud 23-03-2003, 15:10
poesiefox
poesiefox is offline
Helena Rubinstein zei ooit: Er zijn geen lelijke vrouwen, alleen onverzorgde vrouwen.

(Dat geldt ook voor mannen natuurlijk.)

Dus ga aan de slag. Aan je bottenstructuur en de basic gezichtstrekken valt alleen bij de plastich chirurg iets te doen, maar aan de rest kun je zelf heel wat scherpe kantjes afslijpen.

Volg niet slaafs de mode, maar doe dat aan wat je staat , anders ben je net een modderschuit met een vlag erop. Mooie mensen kunnen alles maken, wij gewone stervelingen, moeten een beetje schipperen. Let op op de KLEUREN die je draagt, het staat regelmatig in damesbladen. Je hebt lentetypes, en zomer types etcetera. Die moeten niet van kleurpalet wisselen, want dan zien ze eruit of ze doodziek zijn. Harde felle kleuren staan bij bijna niemand! De meesten hebben een herst of lente palet, zachtere tinten, mengkleuren.

En dan heb je de rood-test. Hou een knalrode lap bij je gezicht. Haalt het je op? Of juist niet? Ga naar een visagist, die kan je advies geven. Ben je een rood geel of blauw type?

Toon je op je voordeligst. En als je problemen hebt met je huid, ga je naar een schoonheidsspecialiste. Da's niks geen schande, integendeel.

Let ook op je houding. Loop netjes rechtop, kijk niet steeds naar de grond. En ontspan je gezicht, anders krijg je van de denkrimpels. Alleen lachrimpels zijn leuk. Dus niet zo treurig en sjachrijnig kijken, dat roept aleen maar nare reacties over je af.
__________________
Pfff. Boeie.
Oud 23-03-2003, 18:53
Guy,Interrupted
Guy,Interrupted is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 23-03-2003 @ 16:10:
Dus niet zo treurig en sjachrijnig kijken, dat roept aleen maar nare reacties over je af.
Oftewel: verander jezelf in een gevoel-loze poedel met gemaakte houding.
__________________
Ja, ja, "ik zal nooit vergeten wat je gedaan hebt voor me!!!". Oja, waar ben je nu dan? ...krijg de klere...
Oud 24-03-2003, 03:36
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Mensen die lelijk zijn willen gewoon graag horen dat ze dat niet zijn
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Oud 24-03-2003, 14:13
Verwijderd
Citaat:
anonieme_teddybeer schreef op 24-03-2003 @ 04:36:
Mensen die lelijk zijn willen gewoon graag horen dat ze dat niet zijn
JA DUH!
en mensen die knap zijn willen ook graag horen dat ze niet lelijk zijn, iedereen wil horen dat ze niet lelijk zijn
Oud 24-03-2003, 17:23
Killercars
Killercars is offline
Ik herinner me goed dat dit niet de eerste keer is dat je dit post.

Ik heb geen flauw idee wat je zo lelijk vind aan jezelf, en qua gezicht (ENKEL qua gezicht) kan je inderdaad weinig veranderen.

Maar voor de rest let me tell you. Zelf vond ik me ook zo ontzettend lelijk, het is een enorm deprimerend gevoel, en je hebt inderdaad de neiging om je maar te laten gaan.

Maar er is zo veel dat je kan doen. Ben je te dik, val af. Dit is echt niet moeilijk, het probleem is dat je te vaak denkt in: k vanaf vandaag eet ik véél minder. Maar zo werkt het niet. Je moet denke ok vanaf vandaag ga ik elke dag een uur en half fietsen. Bij mij in de buurt zijn er zo van die door de stad met pijltjes aangeduide fietstochten, op een bepaald moment ben ik dagelijks (zo'n 40x, tijdens de vakantie) 3 uur gaan fietsen. Zag ik er beter uit? Op het eerste gezicht misschien niet maar mijn bierbuikje was wel weg.

Wat maakt een gast aantrekkelijker? Spieren? Moet je daar veel voor doen? Ba nee. Zelf heb ik me 2 gewichten van 5 kilo gaan kopen (ik woog op bepaald moment 58 kg, was dus graatmager, en had stokjes van armen.)

ALs ik aan het leren ben zit ik met zo'n gewicht in mijn armen. 3 maand later zijn mijn bovenarmen verdubbelt qua omvang...

Ik ben van het type die nogal een fucked up kop heeft. Er valt zo weinig aan te doen op het eerste zicht, maar elke week 3x gaan zwemmen, oefenen met gewichten, 4x in de week pasta....

Ik kan nog steeds mijn gezicht niet zien, maar de rest van mijn lichaam is wel 3x zo mooi geworden. En dit in een maand of 6.

Om het verdomd kort te houden. Want a good body, work at it!!!
Het is zo gemakkelijk in uw zetel te zitten wenen, mocht je al die tijd steken in het werken aan conditie, aan spiermassa, aan (indien nodig) vetverlies... je zou al veel verder staan.

Met lelijke mense wordt niet gespot, met mense waarvan je ziet dat ze er niets voor doen, daarmee wordt gespot.

Ik ken natuurlijk jou persoonlijk niet, ik heb geen foto gezien van jou, maar je lijkt me iemand die denkt in: ik ben lelijk en nu kan ik niet meer leven. Je kan ook denken in: ik ben niet tevreden met mezelf dus ga ik er alles aan doen om me te verbeteren!

Negatieve energie omzetten in positieive energie, dat is de boodschap!!
Oud 24-03-2003, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 19-03-2003 @ 16:12:
Idd, wie bepaalt wat lelijk is? Jij bent bv alles behalve lelijk, jammer dat je je dat wijs laat maken ('k snap het wel, daar niet van), het is onzin, maar goed, als je maar vaak genoeg verteld wordt dat iets zo is, dan ga je het vanzelf geloven. Is zonde.
Ik probeer zelfvertrouwen te kweken, maar het is nog zo kwetsbaar en zo gemakkelijk weer in de grond te boren. Sproeten behoren nou eenmaal niet tot het schoonheidsideaal van deze maatschappij en brillen zijn ook niet goed genoeg. Maar ik vertik het om met lenzen in mn ogen te gaan zitten kloten. Ik probeer mezelf te accepteren en hoop dat ook uit te gaan stralen naar de buitenwereld. zodat mensen zien wat werkelijk belangrijker is..
Oud 24-03-2003, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef op 24-03-2003 @ 19:30:
Ik probeer zelfvertrouwen te kweken, maar het is nog zo kwetsbaar en zo gemakkelijk weer in de grond te boren. Sproeten behoren nou eenmaal niet tot het schoonheidsideaal van deze maatschappij en brillen zijn ook niet goed genoeg. Maar ik vertik het om met lenzen in mn ogen te gaan zitten kloten. Ik probeer mezelf te accepteren en hoop dat ook uit te gaan stralen naar de buitenwereld. zodat mensen zien wat werkelijk belangrijker is..
Er zijn zat mensen die sproeten cool vinden. En Jamai heeft het goed gedaan voor mensen met een bril, schijnt. Sommige mensen nemen een bril als 'mode-iets', zelfs met gewone glazen... Een bril maakt iemand iig niet lelijk, hoeft niet iig (net als met kleding dus). Ik hoop dat het je lukt om je zelfvertrouwen op te bouwen en te houden. En dat je jezelf accepteerd en dat je dat uit gaat stralen ed. Als is het alleen maar omdat het je dan waarschijnlijk minder kan schelen wat anderen van je denken. 'k hoop dat je me gelooft als ik zeg dat ik je niet lelijk vind ed (klinkt weer eens lekker fout, maar je begrijpt me wel, denk ik).
Oud 24-03-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 24-03-2003 @ 19:38:
Er zijn zat mensen die sproeten cool vinden. En Jamai heeft het goed gedaan voor mensen met een bril, schijnt. Sommige mensen nemen een bril als 'mode-iets', zelfs met gewone glazen... Een bril maakt iemand iig niet lelijk, hoeft niet iig (net als met kleding dus). Ik hoop dat het je lukt om je zelfvertrouwen op te bouwen en te houden. En dat je jezelf accepteerd en dat je dat uit gaat stralen ed. Als is het alleen maar omdat het je dan waarschijnlijk minder kan schelen wat anderen van je denken. 'k hoop dat je me gelooft als ik zeg dat ik je niet lelijk vind ed (klinkt weer eens lekker fout, maar je begrijpt me wel, denk ik).
Bij mij is op een dag een knopje omgegaan. Vanaf die dag besloot ik complimenten niet meer te gaan tegenspreken. Een stuk minder te gaan zeiken en aan mezelf te werken. Alle negatieve gedachtes in mn hoofd dacht ik hardnekkig positief. Kwam er een "Ik kan dit nooit" gedachte, zei ik gewoon "Het lukt best!". Ik merk verschil. Positief denken gaat makkelijker en is veel fijner. Ik weet nu dat je eigen geluk zelf in je handen hebt. Iedereen is op een bepaalde manier geboren. Niemand kan der iets aan doen en zeiken heeft geen zin. Ik ben zo, en niet anders. Ik heb momenten dat ik in de spiegel kijk en kan leven met mezelf. fijne kleding aan, geen bad-hair day.. En die momenten zijn het belangrijkst. Het gaat langzaam, maar mijn zelfvertrouwen is zeker al wat gegroeid. Ik denk dat ik mijn sproeten nooit echt mooi zal vinden, maar haten wil ik ze ook niet meer. Ik heb nu een betere bril dan mn vorige. Deze is meer 'hip' en vind ik zelf ook gaver. Daar maak ik me dus al wel iets minder druk om.

Ik kan je nog niet geloven als je zegt dat ik niet lelijk ben, maar ik wil wel van je aannemen dat jij het zo vindt en dat er mensen zijn die dat echt zo kunnen vinden zonder te liegen.
Oud 24-03-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Myself! schreef op 24-03-2003 @ 19:59:
Ik kan je nog niet geloven als je zegt dat ik niet lelijk ben, maar ik wil wel van je aannemen dat jij het zo vindt en dat er mensen zijn die dat echt zo kunnen vinden zonder te liegen.
Goed zo, das iig iets. Ik zie nl ook niet in waarom ik het niet zou vinden, als ik het tegendeel zou vinden zou ik er nl niks over zeggen bv, als ik het zeg dan meen in het en ik ben blij dat je dat iig gelooft. Nu jij zelf het nog vinden.
Oud 24-03-2003, 20:43
Yamyam
Yamyam is offline
Citaat:
Myself! schreef op 24-03-2003 @ 19:30:
Ik probeer zelfvertrouwen te kweken, maar het is nog zo kwetsbaar en zo gemakkelijk weer in de grond te boren. Sproeten behoren nou eenmaal niet tot het schoonheidsideaal van deze maatschappij en brillen zijn ook niet goed genoeg. Maar ik vertik het om met lenzen in mn ogen te gaan zitten kloten. Ik probeer mezelf te accepteren en hoop dat ook uit te gaan stralen naar de buitenwereld. zodat mensen zien wat werkelijk belangrijker is..
Sproeten zijn juist hartstikke leuk, echt waar!
En houd die bril maar lekker, je hebt groot gelijk. (ik kan het ook niet)
Oud 24-03-2003, 22:07
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-03-2003 @ 15:45:
Liegen? Ze liegen juist om mij beter te laten voelen, daarmee moeten ze ophouden. Ik wil gewoon dat ze de waarheid moeten zeggen, door te zeggen dat ik lelijk ben, en ik weet best dat ze dat vinden. Het is gewoon niet mogenlijk om mij aantrekkelijk te vinden.

Met alle respect, maar ik denk niet dat jij weet in wat voor situatie ik zit. Jij bent zelf niet lelijk, dus je weet ook niet hoe ik mij voel
Kijk jou kan ik begrijpen.
Dat stomme gelul van niemand is lelijk is echt zo een grote onzin.
dat is het zelfde als zeggen dat alles mooi is in het leven en dat is het dus helemaal niet.
en er zijn gewoon mensen die lelijk zijn en die door niemand aantrekkelijk worden gevonden. Of het zijn mensen die ontzettend wanhopig zijn en zelf er ook niet uitzien en dan wordt ik nog harder uitgelachen.
hoe dom het ook klinkt zal ik niet met iemand willen lopen die onder de puisten zit dik is en een snor heeft.
ja ik zie er zelf ook niet uit maar dat soort mensen komen ook heel dom over vanwege wanhoop.
Het ergste van allemaal is nog verliefd raken!
daar wordt je echt gek van!(wat ik dus nu ben)
Oud 25-03-2003, 07:34
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Myself! schreef op 24-03-2003 @ 19:30:
Ik probeer zelfvertrouwen te kweken, maar het is nog zo kwetsbaar en zo gemakkelijk weer in de grond te boren. Sproeten behoren nou eenmaal niet tot het schoonheidsideaal van deze maatschappij en brillen zijn ook niet goed genoeg. Maar ik vertik het om met lenzen in mn ogen te gaan zitten kloten. Ik probeer mezelf te accepteren en hoop dat ook uit te gaan stralen naar de buitenwereld. zodat mensen zien wat werkelijk belangrijker is..
Hoezo wil je geen lenzen? Het is veel mooier en je ziet echt zon 40% beter
Oud 25-03-2003, 09:22
Verwijderd
WTF boeit het
Mensen worden kapot geschoten
Gebombardeerd

En wij zitten hier te kutten over brillen,
Wat het mooiste staat
En hoe lelijk we wel niet zijn

F*ck it man



[Sorry]
Oud 25-03-2003, 11:39
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
mensen zijn al dood of worden gemarteld..boeiuh van diegene die gebombardeerd worden...


Zie, er is zo goed als altijd wel een erger scenario te verzinnen (ergens houdt het op natuurlijk), en om dat dan te gebruiken je eigen klachten weg te drukken, is een slechte zaak.
Oud 25-03-2003, 13:37
king112
Avatar van king112
king112 is offline
en omdat er oorlog is mag ik mezelf niet lelijk vinden ofzo.
Ik ben trouwens 18 jaar voor de forumbaas die dat moest weten en heb natuurlijk met mijn verschrikkelijk uiterlijk nog nooit een vriendin gehad.
Nog trouwens vandaag aan het meisje verteld wat ik voor haar voelde maar .
Was natuurlijk te verwachten maar kon het niet laten om te vertellen(dus had nog steeds hoop).
hoe meer je wordt afgewezen hoe erger het wordt.
En je realiseert dat niemand jou toch wilt met dat verschrikkelijke hoofd van je.
En het enige wat je nog wilt is gewoon niet meer bestaan.
Ik slaap slecht en zit alleen nog maar te computeren en die verliefdheid maak me alleen nog maar meer depri.
waarom zijn er volgens jullie dan geen lelijke mensen wat is dat voor rare uitspraak de een is lelijk en de ander is mooi.
als je heel lelijk bent maakt je uitstralling je mischien wat minder lelijk.
maar je bent nog steeds lelijk.
Nu ik door haar ben afgewezen heb ik echt geen hoop meer.
alleen nog maar de hoop dat ik snel aan een ziekte sterf ofzo want zelf ben ik zo DOM eigelijk dat ik het zelf niet kan.
Ik sta er mee op en ga er mee naar bed.
Oud 25-03-2003, 13:42
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-03-2003 @ 12:39:
mensen zijn al dood of worden gemarteld..boeiuh van diegene die gebombardeerd worden...


Zie, er is zo goed als altijd wel een erger scenario te verzinnen (ergens houdt het op natuurlijk), en om dat dan te gebruiken je eigen klachten weg te drukken, is een slechte zaak.
eens
Oud 25-03-2003, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-03-2003 @ 12:39:
mensen zijn al dood of worden gemarteld..boeiuh van diegene die gebombardeerd worden...


Zie, er is zo goed als altijd wel een erger scenario te verzinnen (ergens houdt het op natuurlijk), en om dat dan te gebruiken je eigen klachten weg te drukken, is een slechte zaak.
Ja is ook zo

Was even in een bui van: 'f*ck this world'
Ik was even heel filosofisch bezig met: "Waar zijn we eik mee bezig?" En van die momenten heb ik nou eenmaal

M'n excuses
Oud 25-03-2003, 14:04
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 23-03-2003 @ 14:38:
Of hij helemaal gelijk heeft weet ik niet, ik denk nl van niet.

Zeg je ouders eens dat je graag met ze wilt praten. En kom dan niet alleen aan met dingen als 'ik ben zo lelijk' enz, maar leg ze uit hoe het komt dat je je zo voelt. Als jouw moeder keer op keer tegen jou zou zeggen 'ik ben zo lelijk', 'ik haat mezelf zo', zou jij dat dan leuk vinden en zou jij dat keer op keer kunnen en willen horen zonder dat je er zelf erg ongelukkig van wordt?

Het is misschien niet de juiste manier van je ouders om net te doen of het er niet is ed, maar misschien weten ze wel niet hoe ze er mee om moeten gaan ed. Ik krijg niet de indruk dat je ouders heel gemeen tegen je zijn en je echt pesten ed en dat jij ze daardoor absoluut niet mag ed.

ten eerste ik zeg niet elke keer ik ben lelijk ik haat mezelf?
maar Ik noem voorbeelden waarbij ik de rede moet zeggen waarom ik daar geen zin in heb dan zeg ik dat gewoon of moet ik daar over liegen dan?

ten tweede heb ik nooit gezegt dat me ouders mijn pesten en heel gemeen tegen mij zijn.
ik gaf met die voorbeelden aan dat ze mij niet begrijpen.
En dat het allemaal maar onzin is.



En ik blijf er bij dat je jezelf gek maakt. Vraag of de afspraken met die pycholoog niet vaker kunnen (heb je dat al gevraagd of ben je er maar vanuit gegaan dat dat niet kon?), je zegt zelf dat je daar best iets aan hebt.

ja eindelijk iemand die mijn respecteerd en begrijpt dat zijn niet zoveel mensen.
Ik maak mezelf niet gek deed ik dat maar maar het feit is gewoon dat er 4 procent denk ik van deze wereld er gewoon echt lelijk uitziet.
en met echt lelijk bedoel ik echt lelijk en ik hoor zekker bij die 4 procent van de echt lelijke mensen.
Er zijn geen lelijk mensen nou dat zijn dat zekker alleen die mensen die zo gelukkig zijn met zichzelf en maar zo proberen andere mensen uit hun depressie te helpen.
Maar als er geen lelijke mensen waren dan waren er ook geen mooie mensen.
En wat gek die bestaan wel.

Maar ik wou kwijt dat het leven voor lelijke mensen die zichzelf natuurlijk ook lelijk vinden en lelijk worden gevonden door andere geen leuk leven is.
En het leven zonder een vriendin is voor mij zinloos.
heel zinloos.
want ik geef al niets om mijn gezin vroeger hoopte ik altijd dat als ze weg waren een doodelijk ongeluk kregen.
jammer genoeg is dat nog nooit gebeurd.
Ik wou ook nog ff kwijt dat ik me altijd eigelijk kut hebt gevoeld ik denk sinds me 11de of 10de jaar.
zelfs toen was ik al bezig met zelfmoordplegen


Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Bekeken worden; Parenclub.
Bikinie-meisje
54 11-02-2006 13:35
Levensbeschouwing & Filosofie Iedere dag een ander lichaam
Slobber
27 03-12-2004 23:10
Lichaam & Gezondheid lelijke mensen op deze site?
butterfly_girl
43 10-06-2004 19:15
De Kantine gezocht, foto's van lelijke mensen
raumarion
62 18-10-2003 17:20
Lifestyle De link tussen lifestyle en uiterlijk
SpiritX
37 17-06-2002 06:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Lelijke mensen betoging toegestaan in Rotterdam
Oasis
10 26-01-2002 17:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:06.