Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-01-2012, 12:28
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Does not compute.
Eens, het lukt mij ook niet.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:12
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Er zijn inderdaad vrouwen die dat doen om zichzelf te stimuleren, maar niet alle vrouwen doen dat.
Hoe kom je daar nou bij?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 16:38
flupkeflup
flupkeflup is offline
Citaat:
Uit de Spectrum Sex Atlas, pagina 150: "Ook kan een vrouw masturberen door haar benen over elkaar te slaan of stevig tegen elkaar gedrukt te houden en zo ritmisch heen en weer te bewegen." Overigens wordt op dezelfde pagina wel expliciet vermeld dat vrouwen meestal masturberen door de hele vulva of de zijkant van de kittelaar en de kleine schaamlippen te strelen.
Deze atlas met spelfout in de titel stamt vermoedelijk uit de jaren '60, of niet? Het woord kittelaar is enorm achterhaald en ik heb nog nooit gehoord van deze 'techniek'.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 18:22
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Deze atlas met spelfout in de titel stamt vermoedelijk uit de jaren '60, of niet? Het woord kittelaar is enorm achterhaald en ik heb nog nooit gehoord van deze 'techniek'.
De oorspronkelijke uitgave (The Sex Atlas van Edwin Haeberle) stamt uit 1978, de vertaalde versie uit 1981. Wat jij een spelfout noemt is gewoon de toen gebruikelijke spelling voordat de vernederlandste variant zijn intrede deed. Ik heb zeer bewust het woord kittelaar gebruikt omdat ik clitoris te medisch vond klinken. Overigens had ik, voor ik dat boek de eerste keer zag, ook nog nooit van die 'techniek' gehoord.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel

Laatst gewijzigd op 02-01-2012 om 18:57.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2012, 18:38
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Dit is te belachelijk voor woorden. Nu zijn er zelfs mensen (lees: mannen) die zeggen dat we liegen? Ik durf op dit forum alles te zeggen over seks, maar híer zou ik over liegen? Wat een ontzettende onzin, zeg. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt voor geen meter. Er zijn duizenden manieren om te masturberen en dit is er duidelijk niet eentje van (voor mij niet, in ieder geval). Dat het mogelijk is geloof ik meteen, maar jeetje. Volgens mij zitten de meeste mensen (vrouwen én mannen) met hun benen over elkaar omdat het fijn zit, omdat het warm is, als afwisseling voor andere houdingen, etc.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 07:11
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
Citaat:
Dit is te belachelijk voor woorden. Nu zijn er zelfs mensen (lees: mannen) die zeggen dat we liegen? Ik durf op dit forum alles te zeggen over seks, maar híer zou ik over liegen? Wat een ontzettende onzin, zeg. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt voor geen meter. Er zijn duizenden manieren om te masturberen en dit is er duidelijk niet eentje van (voor mij niet, in ieder geval). Dat het mogelijk is geloof ik meteen, maar jeetje. Volgens mij zitten de meeste mensen (vrouwen én mannen) met hun benen over elkaar omdat het fijn zit, omdat het warm is, als afwisseling voor andere houdingen, etc.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 09:45
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Dit is te belachelijk voor woorden. Nu zijn er zelfs mensen (lees: mannen) die zeggen dat we liegen? Ik durf op dit forum alles te zeggen over seks, maar híer zou ik over liegen? Wat een ontzettende onzin, zeg. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt voor geen meter. Er zijn duizenden manieren om te masturberen en dit is er duidelijk niet eentje van (voor mij niet, in ieder geval). Dat het mogelijk is geloof ik meteen, maar jeetje. Volgens mij zitten de meeste mensen (vrouwen én mannen) met hun benen over elkaar omdat het fijn zit, omdat het warm is, als afwisseling voor andere houdingen, etc.
Je hoeft je er niet voor te schamen hoor!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 09:47
Verwijderd
Precies wat Vowel zegt. Ik snap werkelijk niet hoe mannen dit soort onzin kennelijk serieus geloven
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 10:51
Verwijderd
Onze Thomas zit gewoon te trollen hoor. En Reverend ook. Mathfreak staat er niet per se om bekend
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 11:48
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Nou omdat het zo'n discussie is geworden, heb ik dit...

Citaat:
Benen over elkaar, stevig je bekkenspieren aanspannen en heen en weer bewegen.
...ook maar even zo goed mogelijk nagedaan, en het kan (bij mij dan), ja. Maar met moeite, en een spectaculair gevoel levert het ook niet op. En wil ik wat voelen, dan moet ik wel echt knijpen en zit ik ook te wiebelen, dus erg subtiel is het niet. Jullie geloven maar wat je wil geloven, maar ik denk dat de voornaamste reden om zo te zitten geen zelfstimulatie is, en was dit het wel, dan zou ik het heus wel toe willen geven.

En Vowel zegt precies waar het op staat.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 11:56
ThomasTripleT
ThomasTripleT is offline
Citaat:
Onze Thomas zit gewoon te trollen hoor. En Reverend ook. Mathfreak staat er niet per se om bekend
Freyja met de bevrijdende boodschap!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 18:07
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Onze Thomas zit gewoon te trollen hoor. En Reverend ook. Mathfreak staat er niet per se om bekend
*kan haar mond nooit houden*

Pfft, en daar heb jij ook last van, mevrouwtje.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2012, 20:01
Verwijderd
Citaat:
*kan haar mond nooit houden*

Pfft, en daar heb jij ook last van, mevrouwtje.
Jazeker, maar in dit geval ga ik er niet vanuit dat ze het serieus menen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 11:51
Verwijderd
Mathfreak meent het serieus. Daarbij komen er genoeg noobs via google in dit topic terecht Het is belangrijk om wat redelijkheid in het topic te gooien ipv alleen maar lolligheid.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 14:07
thomasvandeberg
thomasvandeberg is offline
Citaat:
Mathfreak meent het serieus. Daarbij komen er genoeg noobs via google in dit topic terecht Het is belangrijk om wat redelijkheid in het topic te gooien ipv alleen maar lolligheid.
Noobs??? :/ U zit kennelijk net als mijn moeder in uw 2e jeugd.. Ik zit zelf soms ook met m'n benen over elkaar,, Dit alles ter verbetering van het zitcomfort
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Noobs??? :/ U zit kennelijk net als mijn moeder in uw 2e jeugd.. Ik zit zelf soms ook met m'n benen over elkaar,, Dit alles ter verbetering van het zitcomfort
Bedankt, jongeman.

Dat het comfortabeler zit is niet toevallig. Dat is de motivatie die je zelf herkent, maar ook 'gewoon', 'fijn', 'comfortabel' hebben een logische basis. Die is al toegelicht in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2012, 16:40
thomasvandeberg
thomasvandeberg is offline
Super,, ik wou ook geen nieuwe info toevoegen, puur mijn mening geven. Maar toch bedankt. Overigens bedoelde ik dat er op je éne been gewicht rust & op het andere been staat spanning. Deze prikkels vinden mijn hersenen kennelijk "fijner" dan dat ze "gewoon" losjes op de grond bungelen. (is vast ook al eens vermeld)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 11:41
xlunax
Avatar van xlunax
xlunax is offline
Citaat:
Dit is te belachelijk voor woorden. Nu zijn er zelfs mensen (lees: mannen) die zeggen dat we liegen? Ik durf op dit forum alles te zeggen over seks, maar híer zou ik over liegen? Wat een ontzettende onzin, zeg. Ik heb het ook geprobeerd en het werkt voor geen meter. Er zijn duizenden manieren om te masturberen en dit is er duidelijk niet eentje van (voor mij niet, in ieder geval). Dat het mogelijk is geloof ik meteen, maar jeetje. Volgens mij zitten de meeste mensen (vrouwen én mannen) met hun benen over elkaar omdat het fijn zit, omdat het warm is, als afwisseling voor andere houdingen, etc.

helemaal mee eens
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 20:36
Verwijderd
Om dan maar wél ontopic te gaan: de mannen die graag met hun benen over elkaar zitten, is dat niet eh.. onpraktisch? Naar met je ballen enzo?

Laatst gewijzigd op 05-01-2012 om 20:41.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 20:43
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Topic opgeschoond. Lief spelen nu weer allemaal

Overigens heb ik ooit ergens gelezen dat het voor mannen niet zo prettig is om met de benen over elkaar te zitten omdat hun heupen net iets anders gevormd zijn, waardoor zij die hoek niet goed kunnen maken. Ik kan bijv. met mijn rechter been over mijn linker en dan mijn rechter voet achter mijn linker kuit haken. Veel mannen kunnen dat niet (iig niet zodanig dat het comfortabel zit)
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 05-01-2012, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Topic opgeschoond. Lief spelen nu weer allemaal

Overigens heb ik ooit ergens gelezen dat het voor mannen niet zo prettig is om met de benen over elkaar te zitten omdat hun heupen net iets anders gevormd zijn, waardoor zij die hoek niet goed kunnen maken. Ik kan bijv. met mijn rechter been over mijn linker en dan mijn rechter voet achter mijn linker kuit haken. Veel mannen kunnen dat niet (iig niet zodanig dat het comfortabel zit)
Idd, ik zit zelf dus heel vaak zo, vond het echt bizar om te ontdekken dat veel mannen niet zo kunnen zitten (en dan niet eens omdat het niet fijn zit, maar gewoonweg omdat hun heupen dat niet kunnen). Ik ken ook maar weinig mannen die er ontspannen bijzitten met dijbeen over dijbeen, de meesten zitten bv met enkel over knie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 08:36
Verwijderd
Het valt mij ook op dat mannen die wel met dijbeen over dijbeen zitten, vaak relatief kort zijn. Misschien heeft het ook iets te maken met de lengte van het bovenbeen.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 08:44
SacredRose
Avatar van SacredRose
SacredRose is offline
het is me eigenlijk nog nooit opgevallen dat als mannen met hun benen over elkaar zitten dat dit dan toch wijder is dan bij vrouwen. mischien dat hun zaakje dan toch in de weg zit

al moet ik toegeven dat ik bijna nooit echt dijbeen op dijbeen zit maar meer dijbeen tegen dijbeen met mijn kuit op de andere knie.
__________________
|| wees lief tegen mijn spelfouten of ze vallen je aan || [QUOTE=spawn again;31169639]Ja hij wil daten, ik wil je gewoon beffen. (y)[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Topic opgeschoond. Lief spelen nu weer allemaal

Overigens heb ik ooit ergens gelezen dat het voor mannen niet zo prettig is om met de benen over elkaar te zitten omdat hun heupen net iets anders gevormd zijn, waardoor zij die hoek niet goed kunnen maken. Ik kan bijv. met mijn rechter been over mijn linker en dan mijn rechter voet achter mijn linker kuit haken. Veel mannen kunnen dat niet (iig niet zodanig dat het comfortabel zit)
Ik kan ook niet comfortabel zitten met mijn voet ook nog zo achter mijn kuit/enkel gehaakt... En ik heb toch geen heel smalle heupen, denk ik. Maar wel lange benen in verhouding, misschien dat het de combi is?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 12:05
Verwijderd
Die voet erachter haken kan pas wanneer je echt dunnere benen hebt, naar mijn idee. (geen idee wat voor benen je hebt, freija het is persoonlijke ervaring)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 12:51
Verwijderd
Ik kan die move wel en heb atlas-benen. Het is echter niet comfortabel en absoluut niet bevorderend voor de vruchtbaarheid.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2012, 13:12
rallone
Avatar van rallone
rallone is offline
ik kan het ook wel maar zit heel irritant
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 03:35
Verwijderd
Citaat:
ik kan het ook wel maar zit heel irritant
Ja sowieso zit met benen over elkaar niet (lang) lekker, omdat er bij mannen nou eenmaal "iets" in de weg zit. Enkel op knie werkt al stuk beter.. Hihi.

En waarom vrouwen vaak met benen over elkaar zitten?

Omdat het anders tocht?
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Die voet erachter haken kan pas wanneer je echt dunnere benen hebt, naar mijn idee. (geen idee wat voor benen je hebt, freija het is persoonlijke ervaring)
Check fotoboek Volgens mij heb ik vrij slanke benen
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 22:08
Verwijderd
Mijn benen zitten volgens mij vrij breed in m'n heupen, om het zo maar uit te drukken Ik heb geen heel slanke benen ofzo, maar ook geen heel brede heupen. Een vriendin van me heeft benen die slanker zijn dan de mijne, maar ze zitten dichter bij elkaar (bv 's zomers met rokjes klaagt zij altijd over benen die langs elkaar schuren, ik heb daar echt nog nooit last van gehad). Zij kan haar benen ook maar nét dubbel over/om elkaar doen.
(En nu klinkt het alsof ik O-benen heb, maar dat is gelukkig niet zo )
Met citaat reageren
Oud 30-01-2012, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Omdat het anders tocht.
Idd das waar!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2012, 14:28
luna-23
luna-23 is offline
omg wat een onzin hier boven
meisjes zitten zo dat fijner zit. Bij mannen zijn de bekken en heupen recht dus zit dat niet fijn en al helemaal niet om dubbel om te slaan maar vrouwen moeten kinderen krijgen dus die hebben bredere heupen daarom loopt de beenstand schuin naar binnen toe waardoor het fijner zit. een vrouw/meisje gaat echt niet zo zitten zodat ze in de klas kan masturberen!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2012, 20:27
Guinie
Guinie is offline
haha, inderdaad een hoop onzin in dit topic xD
't is gewoon een automatisme denk ik, ga automatisch zo zitten (en dan na een paar minuten weer in een andere houding etc etc).
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 21:02
xxaerxx
xxaerxx is offline
Het zit lekker en het ziet er netter uit
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 21:05
DaichiDechu
Avatar van DaichiDechu
DaichiDechu is offline
Ik zit nooit met m'n benen over elkaar, dan voel ik me noujuist zo tuttig, niet dat het bij anderen er tuttig uitziet maar zo voeltet bij mij x)
en ik vind het gewoon niet fijn zitten ;o

owja, en die jongens plagen ons maar over die zelfstimulatie, iedereen reageert zo serieus xD
Met citaat reageren
Oud 16-10-2012, 22:23
Verwijderd
Het zit lekker!

en als je normaal zit lijken je boven benen dikker teminste dat heb ik maar het zit gwn lekkerder doe het niet om andere redens..
Met citaat reageren
Oud 17-10-2012, 20:52
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Het zit lekker. Ik zelf vind het ook wel chill zitten, maar met alleen de enkel op de knie vind ik wel wat chiller. Kleermakerszit blijft het chillst
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 13:23
Kinder cola
Avatar van Kinder cola
Kinder cola is offline
Citaat:
Het zit lekker. Ik zelf vind het ook wel chill zitten, maar met alleen de enkel op de knie vind ik wel wat chiller. Kleermakerszit blijft het chillst
XD jij bent een jongen?
Met citaat reageren
Oud 19-10-2012, 14:03
Diamondsindasky
Diamondsindasky is offline
Het is gewoon iets vrouwelijks, zou er leuk uitzien als ze er met hun benen wijd bijzaten he..;p
Met citaat reageren
Oud 23-10-2012, 13:49
Kinder cola
Avatar van Kinder cola
Kinder cola is offline
Citaat:
Het is gewoon iets vrouwelijks, zou er leuk uitzien als ze er met hun benen wijd bijzaten he..;p
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Anouk en Danny #2
Little Phoebe
264 23-07-2006 14:40
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Eva en Atum
Chick Rock
11 27-08-2004 22:24
Verhalen & Gedichten [verhaal] Benedenaarde
duivelaartje
138 03-08-2004 16:54
Verhalen & Gedichten Geef je mening over deze tekst
lestat080
31 29-03-2004 16:23
Levensbeschouwing & Filosofie Dit gedicht!!!!!!!! is verplicht!!!!!!!!! duidelijkheid over de islam!!!
IGRA
1 15-01-2004 16:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.