Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-09-2013, 14:38
Verwijderd
HIEPHOI HELE WEEK 25-29 GRADEN
Advertentie
Oud 09-09-2013, 14:44
Verwijderd
Citaat:
Én de lente. En inderdaad!
Oh hehe ik dacht oprecht dat ik lente getypt had ipv herfst. Zo diep zit het dus blijkbaar
Oud 09-09-2013, 15:11
Verwijderd
Ik kijk catfish en verbaas me over hoe naïef mensen zijn. "Ze heeft mijn bankgegevens en heb haar een nieuwe telefoon en een paar duizend euro gegeven. Ik hou van haar." "Heb je haar wel eens ontmoet of gevideochat?" "Nee, dat niet."
Oud 09-09-2013, 15:14
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mijn laptop is binnen En ik zit er op dit moment op. Het toetsenbord is wel een beetje wennen, want er zit ruimte tussen de toetsen en dat ben ik niet gewend. En er zit Windows 8 op, dus dat is ook fuckingraarrrrr. Maar ik wen er wel aan. Het is wel heel mooi qua vormgeving, en ik ben er vast ook zo aan gewend Kwestie van even lekker mee klooien en misschien straks de handleiding erbij pakken. Nu zit ik nog op crappy internetexplorer, dus straks maar even Chrome installeren. Ik ben zo in mijn nopjes

Vandaag was ook mijn eerste officiële schooldag en het was zo leuk en interessant en en en En ik ben samen met al mijn klasgenoten zeiknat geregend, omdat we een les evertebraten hadden en in het park dingen uit sloten gingen vissen met schepnetjes. En nu zit ik thuis op de bank op te drogen met mijn nieuwe laptop en thee Ik ben zo gelukkig.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-09-2013, 15:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Waar een mens al niet gelukkig van wordt.
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 09-09-2013, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk catfish en verbaas me over hoe naïef mensen zijn. "Ze heeft mijn bankgegevens en heb haar een nieuwe telefoon en een paar duizend euro gegeven. Ik hou van haar." "Heb je haar wel eens ontmoet of gevideochat?" "Nee, dat niet."
Oh, die hadden we van de zomer bij de Zomerfilms zitten. Zelf niet gezien helaas...
Oud 09-09-2013, 15:20
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk catfish en verbaas me over hoe naïef mensen zijn. "Ze heeft mijn bankgegevens en heb haar een nieuwe telefoon en een paar duizend euro gegeven. Ik hou van haar." "Heb je haar wel eens ontmoet of gevideochat?" "Nee, dat niet."
Mja, in dat opzicht vind ik het heel goed dat dat nu wordt uitgezonden op MTV. Ik heb het nog niet heel mis zien gaan eigenlijk, maar ik hoop dat de verrassing dat de strakgeblokte stripper een dikke vent of zelfs een vrouw kan zijn, tieners toch een beetje schrik kan aanjagen

Citaat:
Waar een mens al niet gelukkig van wordt.
Mooi toch
Oud 09-09-2013, 15:21
Verwijderd
Goed zo Miekje! Nieuwe laptop is fijn, zo heb ik het ook, nieuwe laptop is ideaal, niet meer lang wachten en een fatsoelijk scherm enzo

Hier zit al de hele week een dikke mooie spin voor het raam, in een web dat steeds groter wordt. Als het regent gaattie heel dicht tegen het kozijn zitten en dan komtie er na een uur weer uit. Gisteren zattie een vlieg gevangen en hij was heel druk bezig met het opeten/inpakken van die vlieg. En omdattie voor het raam zit kan ik ook echt heel goed zien wattie doet. Ik moet nog een naam verzinnen. Vriendlief zegt Hugo maar dat vind ik niet zo leuk. Misschien Willibrord.
Oud 09-09-2013, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Oh, die hadden we van de zomer bij de Zomerfilms zitten. Zelf niet gezien helaas...
Hij heeft nu het tweede seizoen van een serie al. Korte afleveringen waarbij hij mensen gaat helpen hun internetliefde te bezoeken. Ik weet niet hoeveel er van waar is, maar ik vind het geen slecht iets om uit te zenden tussen de krijsende teenmoms.
Oud 09-09-2013, 15:22
Verwijderd
Citaat:
Oh, die hadden we van de zomer bij de Zomerfilms zitten. Zelf niet gezien helaas...
gezien de context denk ik dat het over catfish het realityprogramma ging, niet over catfish de film
Oud 09-09-2013, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Oh, die hadden we van de zomer bij de Zomerfilms zitten. Zelf niet gezien helaas...
Oh, ik heb de film nog niet gezien, maar kijk de serie zo nu en dan. Dit slaat wel alles. Zij heeft een aantal keer aangegeven dat ze niet is wie ze zegt dat ze is, maar hij wilde daar niet aan en daardoor deed zij dan toch maar weer alsof ze die mooie meid was.
Ook wel een keer gezien dat een "''''''''exotic dancer'''''''''contact had met een andere danser die connecties zou hebben en haar zou helpen om het te maken als danser, bleek dat daar een grote dikke getrouwde neger met vier kinderen achter te zitten.
Oud 09-09-2013, 15:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Goed zo Miekje! Nieuwe laptop is fijn, zo heb ik het ook, nieuwe laptop is ideaal, niet meer lang wachten en een fatsoelijk scherm enzo

Hier zit al de hele week een dikke mooie spin voor het raam, in een web dat steeds groter wordt. Als het regent gaattie heel dicht tegen het kozijn zitten en dan komtie er na een uur weer uit. Gisteren zattie een vlieg gevangen en hij was heel druk bezig met het opeten/inpakken van die vlieg. En omdattie voor het raam zit kan ik ook echt heel goed zien wattie doet. Ik moet nog een naam verzinnen. Vriendlief zegt Hugo maar dat vind ik niet zo leuk. Misschien Willibrord.
Ja, ik hou nu al van mijn nieuwe laptopje Hij is ook niet zo achterlijk groot, 14 inch maar. Mijn rechtershifttoets is alleen erg kort, dus nu druk ik nog steeds op het pijltje omhoog

En noem hem Simon de Spin!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-09-2013, 15:26
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk catfish en verbaas me over hoe naïef mensen zijn. "Ze heeft mijn bankgegevens en heb haar een nieuwe telefoon en een paar duizend euro gegeven. Ik hou van haar." "Heb je haar wel eens ontmoet of gevideochat?" "Nee, dat niet."
Ik vind het ook een absurd programma. 'Murica met de AOL-generatie of zo, retards.

Citaat:
Nu zit ik nog op crappy internetexplorer, dus straks maar even Chrome installeren. Ik ben zo in mijn nopjes
Verwen jezelf dan met SRWare Iron of misschien nog wel beter: Epic

Citaat:
Mja, in dat opzicht vind ik het heel goed dat dat nu wordt uitgezonden op MTV. Ik heb het nog niet heel mis zien gaan eigenlijk, maar ik hoop dat de verrassing dat de strakgeblokte stripper een dikke vent of zelfs een vrouw kan zijn, tieners toch een beetje schrik kan aanjagen
Ik vind het armoede troef.
Oud 09-09-2013, 15:27
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Verwen jezelf dan met SRWare Iron of misschien nog wel beter: Epic
Werkt dat epic echt, ja? Ander doe ik gewoon chrome, die ben ik gewend
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-09-2013, 15:28
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Nou dat ging lekker naar de vergadering gefietst hopende dat ik me wel beter zou gaan voelen, welgeteld vijf minuten in het museum geweest en toen toch maar besloten dat ik me wel behoorlijk kut voelde, en weer naar huis gefietst
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
gezien de context denk ik dat het over catfish het realityprogramma ging, niet over catfish de film
Oh, weet ik veel. Ik ken de serie niet en de film gaat over internetdaten, Facebook e.d. Dus.
Oud 09-09-2013, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het armoede troef.
Over de inhoud heb ik niet veel te zeggen, ik heb er niet echt naar gekeken. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het in de huidige tijden niet slecht vind om tieners bewust te maken van dat soort dingen. En dat ze dat op een tienermanier op een tienerzender (die een naamswijziging mag) doen, is prima, want echte docu's enzo willen ze toch niet kijken en naar ouwe zakken luisteren doen ze ook niet.
Oud 09-09-2013, 15:30
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Nou dat ging lekker naar de vergadering gefietst hopende dat ik me wel beter zou gaan voelen, welgeteld vijf minuten in het museum geweest en toen toch maar besloten dat ik me wel behoorlijk kut voelde, en weer naar huis gefietst
*aai* *kopje thee en dekentje geeft*
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 09-09-2013, 15:31
Verwijderd
Citaat:
Werkt dat epic echt, ja? Ander doe ik gewoon chrome, die ben ik gewend
SRWare Iron ziet er precies hetzelfde uit als Chrome.
Oud 09-09-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Oh, weet ik veel. Ik ken de serie niet en de film gaat over internetdaten, Facebook e.d. Dus.
Ja, hij was online verliefd geworden, maar zij bleek een getrouwde vrouw met kinderen te zijn. Vandaar dat hij nu een serie heeft opgezet om anderen te laten inzien wat er kan gebeuren. Hij helpt mensen die hem mailen.

En inderdaad, mensen die de naam niet eens Googlen, nooit gevideochat hebben en willen trouwen en alles.
Oud 09-09-2013, 15:32
Verwijderd
Citaat:
Ja, ik hou nu al van mijn nieuwe laptopje Hij is ook niet zo achterlijk groot, 14 inch maar. Mijn rechtershifttoets is alleen erg kort, dus nu druk ik nog steeds op het pijltje omhoog

En noem hem Simon de Spin!
Mijn laptop is 15 inch, en de vorige keer had ik zo'n minilaptopje dat prima was, maar niet handig om veel op te werken voor school. Deze wel. En voor maar 250,-, een Lenovo van een half jaar oud van het bedrijf waar mijn vader werkte dat failliet ging. Hoera

En Simon de spin Dat is de reden waarom ik ook geen Hugo wil, want bij mijn vriend in het studentenhuis woonde een Hugo de Huisspin. Ik vind Willibrord wel goed. Ik vind het zo gaaf Lekker achterlijk blij worden van dat soort dingen is wel een beetje tof
Oud 09-09-2013, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ja, hij was online verliefd geworden, maar zij bleek een getrouwde vrouw met kinderen te zijn. Vandaar dat hij nu een serie heeft opgezet om anderen te laten inzien wat er kan gebeuren. Hij helpt mensen die hem mailen.

En inderdaad, mensen die de naam niet eens Googlen, nooit gevideochat hebben en willen trouwen en alles.
Catfish de film is een docu toch? En is dat dan de voorloper van de serie? Was dan toch niet heel gek gedacht van me, toch? Maargoed.
Oud 09-09-2013, 15:36
Verwijderd
Citaat:
Catfish de film is een docu toch? En is dat dan de voorloper van de serie? Was dan toch niet heel gek gedacht van me, toch? Maargoed.
Ja, docufilm ofzo over zijn eigen ervaring. Waarop hij dus heeft bedacht 'hey als dit mij overkomt, dan zullen anderen daar vast ook nog wel intrappen, laat ik die helpen/daar geld aan verdienen'.
Oud 09-09-2013, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Ja, docufilm ofzo over zijn eigen ervaring. Waarop hij dus heeft bedacht 'hey als dit mij overkomt, dan zullen anderen daar vast ook nog wel intrappen, laat ik die helpen/daar geld aan verdienen'.
En maakte een realityserie, I get it. Ben benieuwd of Sarah überhaupt van de film gehoord heeft dan.
Oud 09-09-2013, 15:43
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
*aai* *kopje thee en dekentje geeft*
<3 Dankje. Nu maar even contact met beste vriendin die as we speak uit A'dam komt (niet speciaal voor mij) en met wie ik zou gaan eten.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 15:45
Verwijderd
De vader van een vriend van me heeft niet zo'n succes bij de VROUWTJES en wilde zodoende een imprortbruid uit het Oostblok. Ze sprak alleen geen Engels of Nederlands, en hij geen Russisch, dus toen 'ie het romantische plan had opgevat om haar eens spontaan te bellen werd ik gevraagd om te tolken.

En toen nam haar man op.

En toen dacht ik 'haha oke, tot zo ver', maar toen wilde die vader alsnog met 'r daten, want hij dacht dat 't misschien wel niet écht haar man was.

En toen zijn ze getrouwd in gemeenschap van goederen en is ze naar Nederland gekomen en wilde ze na een halfjaar scheiden en toen eiste ze 10.000,- of de helft van zijn bezittingen en toen was hij verbaasd.
Oud 09-09-2013, 15:47
Verwijderd


We hebben hier het programma Exotische liefde gehad. Bijzonder trieste gevallen, die ene bleef er echt om vragen om afgezet te worden, zijn huis moeten verkopen, dat van zijn zus (die ging er in mee) en die bejaarde moeder zat daar maar op de achtergrond triest nee te schudden dat ze zulke idioten had voortgebracht.
Oud 09-09-2013, 15:49
Verwijderd
oh ik heb een hongaarse? comedy in m'n hoofd, die heet dan vast anders
Oud 09-09-2013, 15:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
De vader van een vriend van me heeft niet zo'n succes bij de VROUWTJES en wilde zodoende een imprortbruid uit het Oostblok. Ze sprak alleen geen Engels of Nederlands, en hij geen Russisch, dus toen 'ie het romantische plan had opgevat om haar eens spontaan te bellen werd ik gevraagd om te tolken.

En toen nam haar man op.

En toen dacht ik 'haha oke, tot zo ver', maar toen wilde die vader alsnog met 'r daten, want hij dacht dat 't misschien wel niet écht haar man was.

En toen zijn ze getrouwd in gemeenschap van goederen en is ze naar Nederland gekomen en wilde ze na een halfjaar scheiden en toen eiste ze 10.000,- of de helft van zijn bezittingen en toen was hij verbaasd.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 09-09-2013, 15:52
Verwijderd
Oh en ook eentje met import uit Thailand ofzo, want die vrouwtjes luisterden en brachten bier ofzoiets. Met haar had ik meedelijden, ik hoop dat ze hem helemaal kaal plukt. Dan een hele oude vent met een ladyboy. Nog wat anderen die dachten de liefde in Thailand te kunnen vinden. En een koppel dat ontzettend twijfelachtig was, maar waarbij het jonge gastje van 18 werkelijk gelukkig leek met zijn geliefde man van 45. Oh en ook één vrouw die haar man uit eh Ghana ofzo had gehaald.

Het was eigenlijk best eng.
Oud 09-09-2013, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Over de inhoud heb ik niet veel te zeggen, ik heb er niet echt naar gekeken. Ik kan alleen maar zeggen dat ik het in de huidige tijden niet slecht vind om tieners bewust te maken van dat soort dingen. En dat ze dat op een tienermanier op een tienerzender (die een naamswijziging mag) doen, is prima, want echte docu's enzo willen ze toch niet kijken en naar ouwe zakken luisteren doen ze ook niet.
't Zijn toch niet echt 'tieners' in Catfish? Althans, in de afleveringen die ik heb gezien (op één hand te tellen) leek het toch heus te gaan om mensen dik in de twintig
Oud 09-09-2013, 15:53
Verwijderd
hoe heet die film die ik bedoel nou

het ging over een meisje, maar ik weet niet meer wat haar verhaal was. Maar wel dat ze een broer had. Maar er was ook een man en die ging trouwen met een vrouw met dwerggroei? en er was een heel lange vrouw ook. En een man die steeds in een limousine rondreed met allemaal rondborstige deernes en die dan zong "baby I'm a pitbull" en dan zongen de deernes "terrier!" en het eindigde met een bruiloft, een zigeunerbruiloft geloof ik? maar alles ging dus mis. En ik dacht dat die film catfish heette maar volgens IMDB is dat niet zo en zijn er maar twee films die catfish heten, die waar jullie het over hebben en nog een andere maar dat is 'm ook niet.
Ik heb de film gezien in... 2010 denk ik.

Laatst gewijzigd op 09-09-2013 om 15:59.
Oud 09-09-2013, 15:58
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Citaat:
En maakte een realityserie, I get it. Ben benieuwd of Sarah überhaupt van de film gehoord heeft dan.
Elke catfish show wordt er in de intro naar verwezen, hij heeft het er ook vaak over, dus ik denk van wel!
Oud 09-09-2013, 15:58
Verwijderd
Ik heb ook net een lief klein nieuw laptopje <3. En hij is echt superfantastisch.
Oud 09-09-2013, 16:00
Verwijderd
Citaat:
't Zijn toch niet echt 'tieners' in Catfish? Althans, in de afleveringen die ik heb gezien (op één hand te tellen) leek het toch heus te gaan om mensen dik in de twintig
Ja, maar een serie die gemaakt wordt voor tieners hoeft toch niet per se tieners te bevatten? En ik zag wel wat jonger volk langskomen denk ik.

Oh en juiste werelddeel, maar enigszins uit de richting, niet Ghana maar Tunesië.


En nu ga ik eten.
Oud 09-09-2013, 16:02
Verwijderd
heujj vijf uur.
Oud 09-09-2013, 16:03
Verwijderd
Nee, dat hoeft niet per se. Maar for crying out loud zeg, iemand blind vertrouwen die je nog nooit gezien of gesproken hebt? En het 'werk' dat die knulletjes doen is gewoon basic stuff.

Maar goed, ik zal wel niet bepaald in de beoogde doelgroep vallen. En als de doelgroep eckt bestaat gun ik ze wel misère
Oud 09-09-2013, 16:05
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
hoe heet die film die ik bedoel nou

het ging over een meisje, maar ik weet niet meer wat haar verhaal was. Maar wel dat ze een broer had. Maar er was ook een man en die ging trouwen met een vrouw met dwerggroei? en er was een heel lange vrouw ook. En een man die steeds in een limousine rondreed met allemaal rondborstige deernes en die dan zong "baby I'm a pitbull" en dan zongen de deernes "terrier!" en het eindigde met een bruiloft, een zigeunerbruiloft geloof ik? maar alles ging dus mis. En ik dacht dat die film catfish heette maar volgens IMDB is dat niet zo en zijn er maar twee films die catfish heten, die waar jullie het over hebben en nog een andere maar dat is 'm ook niet.
Ik heb de film gezien in... 2010 denk ik.
Black Cat, White Cat! Servische film. Ik heb 'm op DVD.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 09-09-2013, 16:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
hoe heet die film die ik bedoel nou

het ging over een meisje, maar ik weet niet meer wat haar verhaal was. Maar wel dat ze een broer had. Maar er was ook een man en die ging trouwen met een vrouw met dwerggroei? en er was een heel lange vrouw ook. En een man die steeds in een limousine rondreed met allemaal rondborstige deernes en die dan zong "baby I'm a pitbull" en dan zongen de deernes "terrier!" en het eindigde met een bruiloft, een zigeunerbruiloft geloof ik? maar alles ging dus mis. En ik dacht dat die film catfish heette maar volgens IMDB is dat niet zo en zijn er maar twee films die catfish heten, die waar jullie het over hebben en nog een andere maar dat is 'm ook niet.
Ik heb de film gezien in... 2010 denk ik.
black cat white cat
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-09-2013, 16:07
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
oh, trimmie was me net voor .
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-09-2013, 16:19
Verwijderd
Citaat:
oh ik heb een hongaarse? comedy in m'n hoofd, die heet dan vast anders
Kroatisch, dacht ik

Anyway, 'gezien de context', die context begreep je zelf niet helemaal geloof ik
Oud 09-09-2013, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Black Cat, White Cat! Servische film. Ik heb 'm op DVD.
Oh, oeps, Servisch
En die is één van m'n lievelings <3
Oud 09-09-2013, 16:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Black Cat, White Cat! Servische film. Ik heb 'm op DVD.
Is die nou wat? Ik hoor er steeds goede verhalen over, maar ik vind Kusturica zo'n prutsploert, afgaande of Life is a Miracle en Underground.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-09-2013, 16:31
Verwijderd
Citaat:
Is die nou wat? Ik hoor er steeds goede verhalen over, maar ik vind Kusturica zo'n prutsploert, afgaande of Life is a Miracle en Underground.
Je moet ervan houden Wat volgens mij ook geldt voor Underground en Life is a miracle. Heb Underground niet gezien, maar Life is a miracle vond ik vooral saai. Black cat white cat vind ik een feestje <3
Oud 09-09-2013, 16:34
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik vond de film best grappig (wel aan de lange kant, voor mijn gevoel mocht het best een half uur korter), maar ik heb verder niets met hysterische Balkanmensen en de muziek vind ik persoonlijk vervelend. Your mileage may vary.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-09-2013, 16:35
Verwijderd
Ik snap dat ook niet zo goed, nog nooit iemand gezien hebben maar wel spreken van een relatie. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, ik moet mensen toch altijd wel even aan kunnen kijken

Ik ga maar eens koken en opruimen. Couscous met ananasblokjes en gember. Ik ben benieuwd, de vorige keer had ik teveel gember gebruikt en hebben we de frietpan maar aangezet. Nu zuinig doen met de gember dus
Oud 09-09-2013, 16:35
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Je moet ervan houden Wat volgens mij ook geldt voor Underground en Life is a miracle. Heb Underground niet gezien, maar Life is a miracle vond ik vooral saai. Black cat white cat vind ik een feestje <3
Hm, misschien moet ik hem toch eens zien kijken. Het is geen politieke film, zo te zien, dus dat heeft ie in ieder geval voor op de andere twee die ik van 'm gezien heb.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 09-09-2013, 16:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vond de film best grappig (wel aan de lange kant, voor mijn gevoel mocht het best een half uur korter), maar ik heb verder niets met hysterische Balkanmensen en de muziek vind ik persoonlijk vervelend. Your mileage may vary.
Wat dat betreft is het dus sowieso een topfilm, want dat je hem hebt uitgezeten ondanks de melige Balkanmuziekjes, mag een wonder heten!
Oud 09-09-2013, 16:37
Verwijderd
Citaat:
Ik snap dat ook niet zo goed, nog nooit iemand gezien hebben maar wel spreken van een relatie. Ik kan me daar echt niks bij voorstellen, ik moet mensen toch altijd wel even aan kunnen kijken
Strobe Draaideurpoes naamzoek
Oud 09-09-2013, 16:38
Verwijderd
Citaat:
Hm, misschien moet ik hem toch eens zien kijken. Het is geen politieke film, zo te zien, dus dat heeft ie in ieder geval voor op de andere twee die ik van 'm gezien heb.
Dat is zo, en dat vond ik ook totaal niet werken in Life is a miracle. BCWC is gewoon met heel veel lol en plezier gemaakt, dat spat er echt aan alle kanten af.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:49.