Advertentie | |
|
09-04-2008, 17:29 | |
Beste meneer *****,
Ik volg de minor taal en maatschappij, waarbij wij volgende week een werkstukje bij u in moeten leveren. Helaas ben ik al bijna een week geveld door hevige hoofdpijnen nadat ik mijn hoofd heb gestoten, vermoedelijk een inwendige kneuzing. Dit zorgt ervoor dat mijn functioneren beperkter is en hoewel het nu wat beter gaat, ik eigenlijk nog niet veel langer dan een paar minuten iets kan lezen zonder weer te moeten stoppen omdat mijn hoofd gaat kloppen. Ik heb veel informatie verzameld voor het werkstukje dat ik moet lezen en dat gaat helaas niet met de normale snelheid, waardoor ik nu al heel wat tijd verloren ben. Ik voorspel dat het de komende dagen wel steeds beter zal gaan, maar ik ben bang dat de snelheid waarmee ik het werkstukje kan maken te langzaam is om de deadline te halen. Zou ik u mogen verzoeken om mij mogelijk een week extra te geven om het in te leveren? Met voorbaat dank, met vriendelijke groet, Marit **** Kan dit wel?
09-04-2008, 17:35 | |
Verwijderd
|
Ik zou niet de eerste alinea met 'ik' beginnen, en die eerste zin iets anders formuleren, dat 'waarbij' klopt geloof ik niet helemaal.
En het slot mag wel iets minder smekerig, ik zou iets van "Graag wil ik u verzoeken mij een week extra te geven om het in te leveren." doen. Dat mogen, en vlak daarna mogelijk loopt niet zo lekker. |
09-04-2008, 19:37 | ||
Citaat:
|