Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-08-2002, 19:54
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
ik ben ook een echte gamer. helaas ken ik bijna geen meisjes die ook van games houden (behalve van de sims ), das jammer. alleen met gasten kun je lekker lullen over vette games.

maarja, het komt erop neer dat meisjes over het algemeen geen reet met computers hebben.

dus wij, vrouwelijke gamers zijn zeldzaam.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-08-2002, 21:24
[DFU]DutchGirllie
Avatar van [DFU]DutchGirllie
[DFU]DutchGirllie is offline
Citaat:
Chill schreef:


dus wij, vrouwelijke gamers zijn zeldzaam.
idd (ik ben er ook een )

met jongens kan ik beter praten.
ze zeiken je niet meteen af en begrijpen wat je bedoelt.

ze krassen niet en gaan niet aan je haren trekken
Met citaat reageren
Oud 11-08-2002, 21:33
Rioto
en welke games spelen jullie dan ?
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 21:14
ZonerX
Avatar van ZonerX
ZonerX is offline
Vrouwen/Meiden spelen geen spelletjes omdat wij als mannen de hele tijd achter de pc hangen.
En als we niet achter de pc hangen, dan spelen we met vrouwen/meiden.
__________________
In my world, I make the rulez.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 23:31
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Citaat:
ZonerX schreef:
Vrouwen/Meiden spelen geen spelletjes omdat wij als mannen de hele tijd achter de pc hangen.
En als we niet achter de pc hangen, dan spelen we met vrouwen/meiden.
in principe is dus het leven van een man een spelletje,
wat tevens verklaart waarom spelletjes zo in trek zijn bij de man.
Het is net het echte leven.
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 01:03
ChuCky16_:-)
Avatar van ChuCky16_:-)
ChuCky16_:-) is offline
ik ben de mannelijke gamer in de familie...
men zussie van 9 de vrouwelijke....
dat is gewoon asociaal zoals die kan csen...heel verschrikkelijk.

ik ben regelmatig afgedroogd met cs door men zussie. en geloof me dat is niet echt een prettig gevoel

maar dat is ook het enige waarze goed in is: CAMPEN.
ik haat campers...(niet dat ik nooit camp ofzo maar het is erg irri)

maar het klopt wel mannen hebben veel meer interesse in comps vrouwen veel minder...
__________________
mijn nieuwe systeem wordt:AMD XP2200+,GF4-Ti4400 128ddr, 2x dane elec 256 ddrPC2700, asus a7v333, sb audigy 5.1live, maxtor 60gb liquid 7200rpm...:P
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 23:19
The Dúnadan
Avatar van The Dúnadan
The Dúnadan is offline
Citaat:
Chill schreef:
ik ben ook een echte gamer. helaas ken ik bijna geen meisjes die ook van games houden (behalve van de sims ), das jammer. alleen met gasten kun je lekker lullen over vette games.

maarja, het komt erop neer dat meisjes over het algemeen geen reet met computers hebben.

dus wij, vrouwelijke gamers zijn zeldzaam.

Helemaal mee eens (behalve dat "wij" dan )
__________________
Aragorn, son of Arathorn of the House of Valandil Isildur's son, heir of Elendil.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:23
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Chill schreef:

maarja, het komt erop neer dat meisjes over het algemeen geen reet met computers hebben.
Geen reet, ben ik het niet mee eens. Het is alleen een ander niveau. Steeds meer mensen hebben een site. Bij meiden blijft dat meer bij een persoonlijke site, bij jongens wordt steeds meer een eigen site met meer functies dan alleen de persoonlijke zaken maar ook bijv. een bedrijfje of andere functies.

Ken zelf wel een paar vrouwelijke gamers.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 00:37
Rikku
Avatar van Rikku
Rikku is offline
Ik ben ook een girlgamer! en ik ben echt zwaarverslaafd al sinds mijn 11de aan computers *was echt een nerdje* Nu nog steeds wel maar je kan het niet meer zien als ik over straat loop ofzo

Ik hou vooral van RPG's, maar in vechtspellen enzow ben ik ook heel goed. (Ben nu bezig met FFX heel verslaafd! en final fantasy tactics).

Je moet nooit zeggen dat vrouwen geen spellen spelen want dan word ik boos Er zijn wel minder meisjes dan jongens en ik denk dat dat komt doordat meisjes vaker met andere meisjes omgaan en dan heel blij gaan winkelen en nagellakken en te oppervlakkig bezig zijn *heeft niet zo heel veel vriendinnen as you may notice*

Jongens zijn inderdaad veel leuker om mee om te gaan, kan je lekker mee lachen en soms zelfs eens flirten enzow heel leuk en sommige meisjes zijn wel heel lief en leuk om mee te praten enzo maar echt zo'n groep met meisjes vind ik maar eng
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 13:02
ZonerX
Avatar van ZonerX
ZonerX is offline
Citaat:
dystopia schreef:

Ken zelf wel een paar vrouwelijke gamers.
De enigste vrouwlijke gamers die ik ken zijn lopende doelschijven.

En meidjes die spelen zijn over het algemeen langzaam.
__________________
In my world, I make the rulez.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 14:51
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
ZonerX schreef:


De enigste vrouwlijke gamers die ik ken zijn lopende doelschijven.

En meidjes die spelen zijn over het algemeen langzaam.
Oh? zo is mijn ervaring niet.. eigelijk.. Ik ken 1 uit Friesland, die is 35 en speelt QuakeII. Is alweer een jaartje geleden. Ze speelde gewoon gemiddeld ongeveer. Nooit gezien IRL ofzo. Verder nog een paar RTCWers. Valt niet echt veel over te zeggen. Ook niet echt uitblinkend slecht of goed. IRL ken ik 1 dame uit Zeeland die is 18 en gamed af en toe Unreal. We zouden nog 'ns tegen elkaar spelen en ze was laatst hier maar toen ben ik vergeten RTCW mee te geven.. gewoon een gezellige, normale meid en volgens haar verhalen stonden jongens vaak verteld hoe goed ze was dus dat wilde ik wel eventjes meemaken, natuurlijk
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 17:21
OriginalMisfit
Avatar van OriginalMisfit
OriginalMisfit is offline
mn vriendin speelt dungeon keeper 2 the sims en ongeveer alle rpgs op de snes , arcanum dracula alive macgee etcetc. you8 just have to get to know the right girl
__________________
010101000110100001101001011100110010000001101001011100110010000001001110011011110111010001101000011010010110111001100111
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 18:51
Verwijderd
ik game al sinds me 4e of zo dus niet zeuren
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 20:25
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Vrouwen houden minder van geweld spelletjes, shooters en mortal combat enzo en zien het nut er niet van in om de hele middag achter een computer te zitten om een bepaald nieuw wapen te krijgen of een nieuw level te openen.

(ik speel zelf wel )
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 23:39
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ik heb samen met mijn moeder de Tombraider-reeks afgewerkt, en ze was ook altijd fan van Civilization II en van SimCity. Ook heeft ze ongeveer alle Cryo-spellen die er zijn zelf gekocht

Zij speelt heel wat meer dan mijn vader, dus dat bewijst maar dat de premisse ook niet echt klopt.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:41
magic feelings
Avatar van magic feelings
magic feelings is offline
Citaat:
The Iceman schreef:
Eh er spelen wel degelijk veel meisjes spellen ze. Alleen doen velen dat niet met een 'vrouwelijke' naam. Waarom? Wel, zeg maar eens dat je een meisje bent in een online spel, je kan alle hopeloze gevallen er dan direct uithalen. 'Waar woon je?, ben je single? wil je eens afspreken?, ....'
Dat is waar, ik heb verschillende meiden in mijn msn-lijst staan die ik via online gamen heb leren kennen, meestal van die neutrale namen, als je dan op msn zit merk je het pas. 9ik ben trouwens een jongen )
__________________
I just life for love
Met citaat reageren
Oud 18-08-2002, 14:45
magic feelings
Avatar van magic feelings
magic feelings is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ik heb samen met mijn moeder de Tombraider-reeks afgewerkt, en ze was ook altijd fan van Civilization II en van SimCity. Ook heeft ze ongeveer alle Cryo-spellen die er zijn zelf gekocht

Zij speelt heel wat meer dan mijn vader, dus dat bewijst maar dat de premisse ook niet echt klopt.
zo ken ik er ook nog een
Ik doe zelf eigenlijk veel Rpg's, maar een shooter op zijn tijd is ook niet verkeerd , Ik heb ook alle comand and conquers, RTS is ook niet slecht
__________________
I just life for love
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:24
king112
Avatar van king112
king112 is offline
ik vroeg deze vraag een keertje op battlenet in de chatbox en men beweerd dat als meiden dit spelen zijn het altijd van die dikke snoeperds
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 15:08
leontine 1988
Avatar van leontine 1988
leontine 1988 is offline
wat een bullsjit zeg! Wie speelt er tegenwoordig geen spelletjes? En ik ken zoveel meisjes die gamen dat dit onderwerp gewoon egt nergens op slaat!
__________________
The truth is out there.....somewhere......
Met citaat reageren
Oud 24-08-2002, 16:10
DarkRaven
Avatar van DarkRaven
DarkRaven is offline
vrouwen/meisjes gamen ook minder lang en vinden het ook minder interessant dan jongens/mannen
Met citaat reageren
Oud 25-08-2002, 14:18
Verwijderd
wie zegt dat meisjes dat niet doen. kijk maar online bij bijv. mobile forces naar kydnav
Met citaat reageren
Oud 04-09-2002, 12:00
Vampyyy
Avatar van Vampyyy
Vampyyy is offline
ik speel ook spellen hoor
__________________
*schopt sig omdat ie niet origineel is*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 00:29
=DTA=ZwabberiX
=DTA=ZwabberiX is offline
Ik vind dat het gewoon poep is.
Als meisjes/ vrouwen spelen kiezen ze een naam en spelen ze hopelijk zijn ze goed want ik wil wel tegenstand(bij spellen )

Het is net als olie over de koeien!
__________________
Het is als olie op koeien, maar visticks vliegen hoog tenzij ze laag vliegen maar als ze niet laag en niet hoog vliegen ze in het midden.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:14
Chill
Avatar van Chill
Chill is offline
Citaat:
rosi schreef:
Vrouwen houden minder van geweld spelletjes, shooters en mortal combat enzo en zien het nut er niet van in om de hele middag achter een computer te zitten om een bepaald nieuw wapen te krijgen of een nieuw level te openen.

(ik speel zelf wel )
ik hou JUIST van geweldadig!! lekker knallen met die hap!!
shooters rulen echt!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:21
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
Chill schreef:


ik hou JUIST van geweldadig!! lekker knallen met die hap!!
shooters rulen echt!!
ehm.. kan jij het wel goed dan?? op welke niveau speel je dan ? ik? ehm gewoon "normaal of een niveau ietsje hoger dan normaal
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 12:22
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
ik hou er gewoon van om echt geschoten te worden en zwaar moelijk als ik na een tijdje gewent bent met de besturing etc.
dan speel ik ZWAAR
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:35
miss_virus
Avatar van miss_virus
miss_virus is offline
Citaat:
DizZyRicK schreef:

ik ben een meisje en speel ook nogal wat online (mohaa) sof2 age of empires enz enz

wrom ik dt doe ?
ja waarom niet eigelijk
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 13:46
NightmareZ
Avatar van NightmareZ
NightmareZ is offline
Citaat:
miss_virus schreef:



ik ben een meisje en speel ook nogal wat online (mohaa) sof2 age of empires enz enz

wrom ik dt doe ?
ja waarom niet eigelijk
op welke niveau speel je je spellen ?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 16:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
NightmareZ schreef:


op welke niveau speel je je spellen ?
Dat is verschillend. Ik begin natuurlijk met normaal, daarna hard en als dat ook te gemakkelijk gaat, very hard.
Maar ik speel bijna alleen race en beat 'm up spelletjes
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:23
king112
Avatar van king112
king112 is offline
ik ken geen meisjes die het spelen ik zie wel eens meisjes die online spelen maar eerlijk gezegd wordt er wel veel online gespeeld door de zieligste mensen dus als je zegt dat je een meisje bent krijgt je last van geile mannetjes
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:25
king112
Avatar van king112
king112 is offline
Citaat:
Chill schreef:
ik ben ook een echte gamer. helaas ken ik bijna geen meisjes die ook van games houden (behalve van de sims ), das jammer. alleen met gasten kun je lekker lullen over vette games.

maarja, het komt erop neer dat meisjes over het algemeen geen reet met computers hebben.

dus wij, vrouwelijke gamers zijn zeldzaam.
the sims zuigt
alleen war3 en starcraft rulez voor de rest zijn er naar mijn mening geen topspellen .
ut en q3 zijn ook nog leuk maar lang niet te vergelijken met deze 2
Met citaat reageren
Oud 14-09-2002, 19:57
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
McCaine schreef:
Ik heb samen met mijn moeder de Tombraider-reeks afgewerkt, en ze was ook altijd fan van Civilization II en van SimCity. Ook heeft ze ongeveer alle Cryo-spellen die er zijn zelf gekocht

Zij speelt heel wat meer dan mijn vader, dus dat bewijst maar dat de premisse ook niet echt klopt.
M'n moeder zou na lang nadenken de computer misschien aan krijgen, en het laatste (en eerste) spel dat m'n vader ooit heeft gespeeld is Keen 4, jaren geleden...


Offtopic: Cryo is failiet, overigens...
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Spoiler: zeer lang verhaal
Scarlet Spider
21 21-09-2012 11:27
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Boekbespreking "La vie à reculons"
designerfox
5 18-04-2007 13:57
Seksualiteit het hoofd vasthouden van het meisje...omdat?
Dionysus
140 25-04-2006 14:47
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.