Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-06-2004, 16:06
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-06-2004 @ 17:04 :
Je vind dat ik naar een ander forum moet. Best. Doe ik niet.
Je snapt 't echt niet, wie zegt dat ik 't over jou had?
Citaat:
Methuus schreef op 17-06-2004 @ 16:19 :

Ik begon hier niet over discussiëren, ik ging enkel verder op wat juno zei, denk niet dat jij daar iets mee te maken hebt/had?

@juno: mens, zeg het maar hoor, alsof ik me ook maar één bal aantrek van wat 'n oudere dame die ik nog nooit gezien of gehoord heb in m'n leven te vertellen heeft.
't Was trouwens niet tegen jou bedoeld, dus...
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Advertentie
Oud 17-06-2004, 16:08
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuus schreef op 17-06-2004 @ 17:06 :
mens, zeg het maar hoor, alsof ik me ook maar één bal aantrek van wat 'n oudere dame die ik nog nooit gezien of gehoord heb in m'n leven te vertellen heeft.
Alsof ik me ook maar één bal aantrek van wat 'n belg die ik nog nooit gezien of gehoord heb in m'n leven te vertellen heeft.
Oud 17-06-2004, 16:11
Methuus
Avatar van Methuus
Methuus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 17-06-2004 @ 17:08 :
Alsof ik me ook maar één bal aantrek van wat 'n belg die ik nog nooit gezien of gehoord heb in m'n leven te vertellen heeft.
Wie was er hier kinderachtig?

Dude, you're so lame. Bye.
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Oud 17-06-2004, 16:15
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Methuus schreef op 17-06-2004 @ 17:11 :
Wie was er hier kinderachtig?
.
Ah, dus jij vind mijn reactie kinderachtig, terwijl het gewoon een rechtstreekse quote is?

Apart.

Maargoed, dit gaat compleet offtopic, laten we daar 'es mee ophouden.
Oud 17-06-2004, 16:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Methuus schreef op 17-06-2004 @ 17:06 :
Je snapt 't echt niet, wie zegt dat ik 't over jou had?



@juno: mens, zeg het maar hoor, alsof ik me ook maar één bal aantrek van wat 'n oudere dame die ik nog nooit gezien of gehoord heb in m'n leven te vertellen heeft.
't Was trouwens niet tegen jou bedoeld, dus...
De hilarische opmerking ging over Marcade.

En jij had het ook al niet tegen mij? Begrijp ik dat nou?

Laatst gewijzigd op 17-06-2004 om 16:29.
Oud 17-06-2004, 17:06
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 17-06-2004 @ 16:36 :
(...)

Misschien had het tactischer gekund en bla bla bla, maar daar moet je doorheen kunnen lezen. En zeker als je als volwassene behandeld wilt worden, zoals voor deze topicstarter geldt.
Ik kan me voorstellen dat je als forumbaas tegen een lid zegt: kom op, even rustig aan doen, ze is pas 14. Maar dreigen met bannen, vind ik vrij zinloos. Ze is pas 14 en ze wil geen adviezen aannemen. Daar hoeft iemand anders niet voor geband te worden.
Ik geef zonder meer toe dat mijn reactie op dat girlytina-geval niet heel zachtzinnig was, maar daarvoor met bans gaan smijten is een beetje overdreven. Het heeft ook weinig met idealisme of met mensen helpen te maken, het was gewoon een geïrriteerde opmerking omdat een eigenwijze snotaap van veertien niet normaal kan reageren. Dat er dan vervolgens geen normale reactie terugkomt is alleen maar menselijk.

Wat mij persoonlijk vooral tegenstaat - want ik heb van Loontjuh dezelfde waarschuwingsmail ontvangen als Chimera - is de toon die in die mail gebezigd wordt. Er wordt gesproken over 'je postgedrag' , 'ik ben nu op een punt dat ...'. Dat suggereert dat er meer speelt dan die ene opmerking en daarvoor verwacht ik meer onderbouwing dan alleen dat ene postje, dat heb ik ook aan Loontjuh teruggemaild (maar nog geen antwoord op gehad).

Wat mij gewoon irriteert is dat de dames-FB op Liefde en Relatie een soort 'see no evil, hear no evil'-mentaliteit hebben: zodra een discussie een beetje stevig wordt staan ze klaar om mensen tot de orde te roepen en worden er allerlei nonsens-argumenten bijgehaald. Dat irriteert me gewoon enorm.
Oud 17-06-2004, 18:24
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
juno schreef op 17-06-2004 @ 13:45 : Gesproken als een ware veertienjarige. Ik zie je al stampvoeten! conclusie: met dit kind valt niet te praten, ze weet het toch zellef lekker beter. ... En dan willen wij ouwe lullen gewoon van leer kunnen trekken.
Hmm, ik zie jou anders ook al bijna stampvoeten....ik wil zó reageren...en als dat niet mag dan zijn de anderen stom....
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 18:29
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 19:24 :
Hmm, ik zie jou anders ook al bijna stampvoeten....ik wil zó reageren...en als dat niet mag dan zijn de anderen stom....
Ik vond het eerder grappig. Als je het topic gelezen zou hebben, dan zou je weten dat ik er één postje aan gewijd heb, waarbij ik mijn instemming met de mening van Nare Man uitsprak, toen hij voor ouwe lul werd uitgemaakt. ( Wie begon hier dus met schelden?) Verder maakte ik me om Tina niet echt druk.

De inzet nu is meer de idiote waarschuwing die Nare Man en Chimera hebben mogen ontvangen van de FB. Het grotere geheel, weetjewel, het fluwelen handschoentjes en zijensokkenbeleid op L en R.
Oud 17-06-2004, 18:39
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
juno schreef op 17-06-2004 @ 19:29 :
Ik vond het eerder grappig. Als je het topic gelezen zou hebben, dan zou je weten dat ik er één postje aan gewijd heb, waarbij ik mijn instemming met de mening van Nare Man uitsprak, toen hij voor ouwe lul werd uitgemaakt. ( Wie begon hier dus met schelden?) Verder maakte ik me om Tina niet echt druk.

De inzet nu is meer de idiote waarschuwing die Nare Man en Chimera hebben mogen ontvangen van de FB. Het grotere geheel, weetjewel, het fluwelen handschoentjes en zijensokkenbeleid op L en R.
Tuurlijk snap ik wel dat de inzet ondertussen verschoven is...maar dat maakt deze post van je er nog niet beter op...

En over dat beleid...shocktherapie is niet altijd even zinvol, soms kun je ook een beetje aardig zijn ipv betweterig....de toon van een bericht kan al veel doen
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 21:31
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Marcade schreef op 17-06-2004 @ 16:20 :

Compleet onserieus; een geintje; .. .. nou .. ik lag in een deuk kan ik je vertellen.
Nou, er waren toch aardig wat mensen die het grappig vonden.

Bovendien: misschien heeft Niels wat harde posts, maar liever een harde waarheid dan slap gelul waar niemand wat aan heeft.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 17-06-2004, 22:03
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 19:39 :
Tuurlijk snap ik wel dat de inzet ondertussen verschoven is...maar dat maakt deze post van je er nog niet beter op...

En over dat beleid...shocktherapie is niet altijd even zinvol, soms kun je ook een beetje aardig zijn ipv betweterig....de toon van een bericht kan al veel doen

Ik begin altijd heel lief en aardig. Pas in een later stadium als blijkt dat een TS, of iemand anders te eigenwijs of te blondt is voor woorden, wil ik nog wel eens mijn geduld verliezen.
Oud 17-06-2004, 22:10
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
juno schreef op 17-06-2004 @ 23:03 :
Ik begin altijd heel lief en aardig. Pas in een later stadium als blijkt dat een TS, of iemand anders te eigenwijs of te blondt is voor woorden, wil ik nog wel eens mijn geduld verliezen.
Dat zal ook de reden zijn dat jij die PM niet hebt gekregen
En dat je op den duur je geduld verliest dat snap ik wel...heb ik ook wel ns last van, meestal negeer ik dan maar
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 17-06-2004, 22:30
AngelLena
Avatar van AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 23:10 :
Dat zal ook de reden zijn dat jij die PM niet hebt gekregen
En dat je op den duur je geduld verliest dat snap ik wel...heb ik ook wel ns last van, meestal negeer ik dan maar
Negeren is dan op zich wel beter. Het is dan toch al duidelijk dat je niets bij de TS zal bereiken, waarom zou je dan nog je energie gaan verspillen aan een uitbarsting van schietende sloffen? Laat het gewoon. Is op 2 manier beter voor jezelf:
- je spaart je energie
- je werkt jezelf niet in de nesten
__________________
If you're trying to stay high then you're bound to stay low
Oud 18-06-2004, 08:44
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 17-06-2004 @ 23:10 :
En dat je op den duur je geduld verliest dat snap ik wel...heb ik ook wel ns last van, meestal negeer ik dan maar
Heb je dat topic uberhaupt gelezen?
Oud 18-06-2004, 08:45
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
AngelLena schreef op 17-06-2004 @ 23:30 :
Is op 2 manier beter voor jezelf:
- je spaart je energie
Euh, nee hoor, niet reageren kost een hoop meer energie, stress en frustraties
Oud 18-06-2004, 09:00
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-06-2004 @ 09:44 :
Heb je dat topic uberhaupt gelezen?
Ja, mijn stelling was niet topic-specifiek overigens
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 18-06-2004, 09:13
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 18-06-2004 @ 09:45 :
Euh, nee hoor, niet reageren kost een hoop meer energie, stress en frustraties
Kan niet zeggen dat ik daar door t forum last van krijg...maar goed dan zullen we wel anders in elkaar zitten
Als ik al gefrustreerd zou worden van t forum... hmmm, nee alleen als t erg traag is ofzo
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 21-06-2004, 13:54
probeer
Avatar van probeer
probeer is offline
Citaat:
juno schreef op 17-06-2004 @ 17:05 :
Nee methuus, soms weet ik wanneer ik maar beter de wijste kan zijn en niets meer moet zeggen. Ik kan nu iets vreselijks zeggen en iemand enorm kwetsen, dan heb ik "gewonnen", maar dat doet ik niet.
juno ik ben t volkomen met je eens, maar vindt dit een beetje sneu.. als je dan probeert de 'verstandigste' te zijn, is het toch wel weer vrij kinderachtig iets te zeggen als: 'ik ben lekker verstandiger want ik kan jou heeeeeel veel kwetsen maar dat doe ik niet dus ben ik verstandig' als je vanuit welk standpunt dan ook (verstandigheid / medeleven?) nix zegt, dan hebben de intelligente mensen hier wel door waarom je dat doet. met zon reply haal je dat 'verstandige' beeld dat mensen van je hebben weer keihard omlaag.

maargoed.. idd ik ben t verder met juno eens.. dat mens zat te janken, wilde getroost worden, maar niet luisteren. ja kom.. dan is het idd op een gegeven moment ook genoeg. waarom dan niet gewoon een slotje van admin ipv dreigen met een ban?
__________________
411 ur b4$3$ 8310ng 2 u$
Oud 21-06-2004, 15:14
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 18-06-2004 @ 10:13 :
Kan niet zeggen dat ik daar door t forum last van krijg...
Ik was niet serieus hoor, ik heb alleen nogal de neiging om het laatste woord te willen hebben
Oud 21-06-2004, 15:26
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 21-06-2004 @ 16:14 :
Ik was niet serieus hoor, ik heb alleen nogal de neiging om het laatste woord te willen hebben
Bekende eigenschap
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Oud 21-06-2004, 16:31
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 17-06-2004 @ 16:36 :
De topicstarter luisterde ook niet.

Je zou het erin kunnen slaan en nog zou ze het niet met je (in dit geval chimera, nare man, kim el en juno) eens zijn. Dat is frustrerend. Ik denk dat heel veel mensen het met hen eens zijn. Ik vond dat de posts erg meevielen. Ik heb vele malen erger gelezen. De topicstarter van dat topic is 14, heeft een probleem, wil het delen maar luistert niet naar adviezen. Op een gegeven moment is het klaar. Juno reageerde heel terecht met een 'bekijk het dan maar' reply.
Misschien had het tactischer gekund en bla bla bla, maar daar moet je doorheen kunnen lezen. En zeker als je als volwassene behandeld wilt worden, zoals voor deze topicstarter geldt.
Ik kan me voorstellen dat je als forumbaas tegen een lid zegt: kom op, even rustig aan doen, ze is pas 14. Maar dreigen met bannen, vind ik vrij zinloos. Ze is pas 14 en ze wil geen adviezen aannemen. Daar hoeft iemand anders niet voor geband te worden.
Dat wou ik precies zeggen
Oud 21-06-2004, 16:35
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
Sarah schreef op 21-06-2004 @ 17:31 :
Dat wou ik precies zeggen
Oud 21-06-2004, 22:13
Verwijderd
In godesnaam, moet jij nu echt elke post quoten zonder er zelf iets aan toe te voegen?
Oud 22-06-2004, 09:42
meisje
meisje is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-06-2004 @ 23:13 :
In godesnaam, moet jij nu echt elke post quoten zonder er zelf iets aan toe te voegen?
hij is een stomme quotegek.
Oud 22-06-2004, 10:09
Machiavelli
Avatar van Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-06-2004 @ 23:13 :
In godesnaam, moet jij nu echt elke post quoten zonder er zelf iets aan toe te voegen?
Ik verveel me.

@meisje: Wie is hier nou de gek?
Oud 22-06-2004, 15:20
Simon
Avatar van Simon
Simon is offline
Dit gaat inmiddels ook nergens meer over.

Casus gesloten.
__________________
Dat internet heeft wel wat. twitter.com/scholieren of simon@scholieren.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Kritiek op forumbazen (n.a.v. Loontjuh<->Chimera)
Martin
293 22-06-2004 15:06


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46.