Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-12-2007, 17:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik ga na de weerwolfronde op Mr. Soija stemmen. Hij was er van OVERTUIGD dat Kazet een wolf was, en nu is hij dat niet. Op zijn minst verdacht.

En waarom wil niemand geloven dat ik ook wel eens een zwak moment van onwetendheid heb? Check mijn verdomde nickname
__________________
I did it for teh lulz
Advertentie
Oud 02-12-2007, 17:59
Verwijderd
Citaat:
En waarom wil niemand geloven dat ik ook wel eens een zwak moment van onwetendheid heb? Check mijn verdomde nickname
Dus dat moet mij duidelijk maken dat jij tovenaar bent? Dan doe je het heel slecht dus....
Oud 02-12-2007, 17:59
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Pas mar op sletje, of ik stem op jou. Mr Soija is btw zonder puntje, en het is Yoshimare, hmkay.
Oud 02-12-2007, 18:07
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Dus dat moet mij duidelijk maken dat jij tovenaar bent? Dan doe je het heel slecht dus....
Nee, ik bedoelde dat ik een spelfout in mijn nickname heb.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 02-12-2007, 18:35
Verwijderd
Toen ik dit las:

Citaat:
Het valt me op dat Martino veel op Magican vertrouwd, ik heb een gevoel dat zij weleens geliefden kunnen zijn.
Wou ik dit zeggen:

Citaat:
Dat snap ik niet? Martino had toch juist op Magican gestemd? Dan doen geliefden toch niet?
Maar dat was niet meer nodig

Citaat:
(Of is dat weer een handige tactiek omdat toch bleek dat Kazet er uit zou gaan?)
Hij had de ronde ervoor ook al op Magican gestemd geloof ik. Ik denk niet dat het een tactiek is.


Ik neig voor morgen steeds meer naar Twinkebel. Het feit dat hij Martino ineens verdacht wil maken met een gekke reden (vind ik) na een hele tijd niets gezegd te hebben, vind ik op z'n minst eigenaardig.
Oud 02-12-2007, 18:45
Verwijderd
En ik zal eens even in proberen te gaan op alles uit Pixeldansjes post

Citaat:
Zo dit zijn de laatste paar theorie'ige posts.
Over femic, die rubykuby verdenkt: Ik vind Ruby niet verdacht, omdat hij het vorige spel ook weinig postte. Omdat hij altijd afgezeken wordt om zijn posts! Hij heeft ongeveer moeten beloven wat stiller te zijn, ik vind niet dat hij daarom nu mag worden weggestemd, sowieso zijn twinkebel, sherco, TRA, Drukknoopje en Flowtje stiller dan ruby, dus ik vind het een heele rare opmerking van femic!
*Verdacht misschien zelfs.

+Over Sherco's post: Magican is echht een nieuweling, ik heb hem laatst het hele ww spel geprobeerd uit te leggen via PM dus daarom kan het dat hij echt niet wist hoe hij moest stemmen. Daar vind ik verder niets verdachts aan.
+Ik snap dat het verdacht is dat ik zo switchte, het was ook onhandig en stom van me, zeker omdat ik zo fel probeer gelijkspel tegen te gaan. Maar ik wist het gewoon niet en uiteindelijk heb ik 3 rondes op de zelfde gestemd, dus zo vreselijk wispelturig ben ik nou ook weer niet.
+Waarom is lisaaah verdacht voor weinig posten? Er zijn minstens 5 spelers die minder posten dan zij!!
+Waaronder idd twinkebel!

Over twinkebels post, kun je daar iets van laten zien (als in posts quoten?!)


Zo nu hebben we een lange post en kan iedereen daarop een beetje info basseren.
- Ik vind Ruby o.h.a. juist wél bijzonder aanwezig. En niet alleen het gespam waar hij voor afgestraft is, maar hij strooit ook veel met verdenkingen. Nu zie ik hem bijna niet meer. Dat valt op. Of het ook verdacht is, weet ik niet, ik geef je gelijk dat hij natuurlijk heeft moeten beloven stil te zijn. Lastig geval.
- Ik geloof opzich ook wel dat Magican het écht niet wist (dat kan de besten overkomen zoals ik al zei ) en om díe reden verdenk ik hem nu ook even niet. Het feit dat hij nog niet echt heel veel nuttigs heeft toegevoegd vind ik dan verdachter, maar ik ben hem voorlopig even 'vergeten'.
- Ja, je switchte, maar ik dacht dat dat vooral was omdat je LL niet meer verdacht vond. Stem dan op iemand anders dan Kazet, denk ik dan, want daarmee lokte je gelijkspel uit. In elk geval ben ik je switch nog niet vergeten. (Maar vrees niet, er zijn namen die hoger op mijn lijstje staan )
- Lisaaah post normaal volgens mij ook wel wat meer. Ze laat vaak niet veel los over op wie ze gaat stemmen enzo (daardoor vind ik haar wel vaker een beetje verdacht), maar ze is volgens mij nog nooit zo onzichtbaar geweest als nu. Dat maakt haar verdachter dan andere stille spelers in mijn ogen.
- Ja, Twinkebel inderdaad!

Et voilà.
Oud 02-12-2007, 19:37
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Nu dat de wolven gestemd hebben (Zei dabo iig) kunnen we allemaal concretere opmerkingen posten.

Ik vind twink verdacht omdat hij SUPER weinig post en omdat hij een gek argument bracht over magican en martino!

Na Minkes post vind ik lisaah verdacht, maar dat ga ik eerst allemaal nog nalezen, want het viel mij niet op en ze is niet één van de minst postende mensen!

Verder ben ik het vergeten (dat komt omdat ik ziek ben)
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 19:51
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Ik zie het nu ook, mag ik er wel opwijzen dat hij hem ge-edit heeft. Nu wou ik dat ik had gequote, majah... of ik heb het zelf echt verkeerd gelezen anders. Ik dacht namelijk te lezen dat hij meeging met Magican ... majah.
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 02-12-2007, 19:53
Verwijderd
kuchanderskijkjeevenophetlijstjevandejagerkuch
Oud 02-12-2007, 19:54
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
kuchanderskijkjeevenophetlijstjevandejagerkuch
kuch andershoudjeevenjemondomdatjedoodbent kuch

VALSSPELER
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 19:56
Verwijderd
Citaat:
kuch andershoudjeevenjemondomdatjedoodbent kuch

VALSSPELER
- If you can't win by the rules, change the rules
- If you can't change the rules, cheat!
Oud 02-12-2007, 19:56
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Citaat:
- If you can't win by the rules, change the rules
- If you can't change the rules, cheat!
als je hebt verloren, doe je niet meer mee!
Als je niet meer mee doet, houd je je mond!
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 20:09
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Het boswachterteam
Yoshimare, Eye of Sauron en Twinkebel waren alweer onderweg naar het kamphuis. Wat Daboman ze had verteld was zeer verontrustend. Een of andere demon die mensen dwingt om zielen te leveren? Er zijn dus binnen het kamp mensen actief die zielen aan het leveren zijn. En wat hij vertelde over Kospo was ook zeer verontrustend. Hij kon je blijkbaar doden in je slaap. Nog een geluk dat dat volgens daboman alleen bij de mensen kon die hun ziel al hadden verkocht. Ze hadden geen idee hoeveel mensen actief waren. Meestal had Kospo 4 dienaren. 1 iemand was gestorven in zijn slaap. Dat was dark phoenix geweest. Blijkbaar had hij zijn ziel al verkocht. Dan waren er nog 3 mensen actief tussen de kampgangers om de zielen af te leveren. 1 ding was nog wel erg verdacht. Hoe kon de boswachter in godsnaam steeds ontkomen aan Kospo? Had hij ook zijn ziel verkocht? Of was er juist iets anders aan de hand?

Aan de andere kant, dit leek eigenlijk ook wel een beetje het verhaal van een oude gek. Het was yoshimare die dit opperde. Daboman was al eerder aangekaart als een oude gek. Het zou eigenlijk ook nog kunnen dat hij het gewoon had bedacht om de kampgangers bang te maken. Blijkbaar vond hij zijn bijl niet voldoende. Zoveel vreemde dingen waren er ook nog niet gebeurd. Ze hadden tenslotte ook nog niet gehoord van de dood van kazet Nagorra, dat nog wel de kroon spande qua de manier van doodgaan. Topdrop was gewoon van de trap gevallen en vlindertje in een wolvenklauw gelopen. Maar twinkebel twijfelde toch nog. Ik vertrouw het niet helemaal, en mijn instincten hebben het vaak bij het juiste eind. Er zijn hier gekke dingen aan de hand!

Het lichtbolteam
Sherco, pixeldansje en femic waren ver van het kamp verwijderd. Buiten hun weten om waren ze niet meer de enigen die een raar verhaal hadden. Maar ze waren verdwaald. Pixeldansje had nog zo gezegd dat ze een kompas hadden moeten meenemen. Maar sherco en femic waren van mening dat ze niet zo ver van het kamphuis vandaan zouden gaan. “STOMME KLOOTZAKKEN, IK ZEI HET VERDOMME TOCH”, uitte pixeldansje. Maar Femic gebaarde dat ze rustig aan moest doen. Nu ze op elkaar waren aangewezen was het heel belangrijk dat ze niet verscheurd zouden worden door groepsconflicten. “We vinden het wel”, zei femic op een geruststellende toon. Maar sherco begon ook in paniek te raken. “We hebben verdorie die lichtbollen gezien en weten niet wat er aan de hand is met dit vreemde bos. Het is te hopen dat anderen het wel weten”.

De kampleiding
Flowtje, martino, trophus en drukknoopje waren op het kamp weer aan het vergaderen geslagen. Er werden tenslotte 6 mensen vermist. Sherco, pixeldansje, femic, eye of sauron, twinkebel en yoshimare waren niet langer aanwezig. Waar konden ze zijn? Nou, zei flowtje, “een team als eye of sauron, twinkebel en yoshimare moet zichzelf haast wel kunnen redden. Dat kan gewoon niet anders. Al maak ik me toch zorgen. Misschien moeten we de politie bellen”. “Ben je gek”, zei drukknoopje. Je weet toch dat de telefoon het niet doet en dat het dichtstbijzijnde politiebureau hier mijlenver vandaan ligt? “hmmm”, zei trophus. De buschauffeur was gaan slapen in een hotel, toch? Misschien kunnen we naar dat hotel gaan en is daar wel een telefoon die het doet.” “Maar trophus”, zei martino. Hoe moeten we dat dan doen? Als die 6 mensen die worden vermist terugkomen, en wij zijn er niet, dan raken ze misschien in paniek. Er gebeuren zoveel vreemde dingen op dit kamp. Ik denk niet dat het verantwoord is”. “Hmm”, zei flowtje, misschien moeten we een team op het hotel afsturen. “Uitstekend idee, riep trophus uit”.

Flowtje liep daarop naar de grote zaal van het kamphuis en begon haar speech. “Jongens, jullie weten dat er hier vreemde dingen gebeuren. We moeten contact opnemen met de buitenwereld. Daarom heb ik besloten om een groepje af te sturen op het hotel waar de buschauffeur slaapt. Ik denk dat lisaaah, madameminke en TRA dit moeten doen. Zij zullen een sterk team vormen. Rubykuby, Magican, sterrenmeisje en x-spekkie-x blijven hier. Ik denk dat de drie mensen die ik heb genoemd er beter geschikt voor zijn.

Team D
Lisaaah, madameminke en TRA waren al een tijdje onderweg. Madameminke vond dat ze eigenlijk een eigen naam moesten hebben, zodat het teamgevoel wordt versterkt. TRA was het er wel mee eens. Aangezien ze het politiebureau moesten waarschuwen leek iets in de trend van de politie hen wel iets. Lisaaah bedacht daarop dat misschien de detectives moesten uithangen. “Maar detectives klinkt stom”, zei TRA. “Hmm, je hebt een goed punt”, zei madameminke. Misschien moeten we het afkorten. Lijkt Team D jullie wat?”. Ja, dat klinkt eigenlijk wel mooi, knikten lisaaah en TRA. “Okee, zei madameminke, dan heten we bij deze team D.

Eenmaal bij het hotel aangekomen, zagen ze iets vreemd. Er stond namelijk geen bus. Maar er was meer dan dat. Het hotel zag er vervallen uit. Alsof het al 100 jaar niet meer onderhouden was. Team D besloot om binnen een kijkje te nemen. Maar daar was het ook allemaal vervallen. Ze liepen naar de tweede verdieping. Ze hoorden gegrom. Maar omdat het gebouw vervallen was, konden ze niet zomaar terug. Ineens stonden ze oog in oog met een wolf.

De wolf viel aan. Lisaaah schrok zo erg dat ze verstijfde. En zo kwamen de klauwen van de wolf direct in lisaaah terecht. De wolf begon te eten. Het zag er heel onsmakelijk uit. TRA en madameminke probeerden weg te komen, zich realiserend dat Team D een teamgenoot kwijt was…




Zullen de overige teammembers van Team D weg kunnen komen? En wat komt er terecht van de andere groepjes? Zullen femic, pixeldansje en sherco het kamphuis weer vinden? Verder raakt de groep behoorlijk gesplitst. Zal de kampleiding ook worden gescheiden van de leerlingen die zich nog in het kamphuis bevinden? En wat zijn Kospo en zijn pionnen verder van plan? Lees de volgende keer meer!!!



01) Yoshimare
02) TRA
03) Lucky Luciano (jager)
04) Sherco
05) Vlindertje (dorpeling)
06) Pixeldansje
07) sterrenmeisje
08) Lisaaah (leerling-heks)
09) MadameMinke
10) Flowtje
11) Martino87
12) Pippeloen (ziener)
13) Kazet Nagorra (dorpeling)
14) Magican
15) Eye of Sauron
16) Twinkebel
17) TopDrop (heks)
18) x-spekkie-x
19) Dark Phoenix (weerwolf)
20) drukknoopje
21) Femic
22) Rubykuby

Blauw=Opgehangen
Rood=Opgegeten
Groen=Neergeschoten door de jager

Ai! Dat is nou jammer voor de wolven. Lisaaah is opgegeten. Zij was de leerlingheks. De wolven verliezen een waardevolle bondgenoot. Hoe zullen de dorpelingen reageren? Stemmen kan morgen tot half 9. Dan zal het verhaal weer eens worden geschreven door Trophus

27 November: Hangronde #1 TopDrop
28 November: Eetronde #1 Vlindertje
29 November: Hangronde #2 Lucky Luciano
30 November: Eetronde #2 Pippeloen & dark phoenix
1 December: Hangronde #3 Kazet Nagorra
2 December: Eetronde #3 Lisaaah
3 December: Hangronde #4
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 02-12-2007, 20:10
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
hej wat fijn nu hoef ik niet meer terug te lezen over lisaaahs posts
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 20:16
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Jeej, stomme zet wolven!
Fijn dat ik het bij het rechte eind had toen ik Lisaaah verdacht
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje
Oud 02-12-2007, 20:25
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Yay! Een gelukje hadden we wel verdiend vindt ik.

Ik ga de volgende ronde voor Twinkebel. Hij gedraagt zich gewoon verdacht. Eerst houdt ie zich muisstil en als dat mensen op gaat vallen dan gaat ie ineens gekke theorieën posten zonder ook maar enig argument erin...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 02-12-2007, 20:32
Verwijderd
Suckers.
Oud 02-12-2007, 20:51
Verwijderd
Whahahaha, SUKKELS!
Sorry.

Ik ga de volgende ronde ook voor Twinkebel. Om wat ik toen straks al zei en om wat EoS nu ook zegt.
Oud 02-12-2007, 20:56
Verwijderd
ik ga mee voor twinkebel inderdaad. verder vind ik op dit moment weinig mensen verdacht.
Oud 02-12-2007, 20:57
Verwijderd
Twinkebel
EoS
Minke
sterrenmeisje
Oud 02-12-2007, 20:57
Verwijderd
Ik weet niet meer of ik er weinig of juist iederéen verdacht vind.
Oud 02-12-2007, 20:57
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Oké ik ga ook voor twinkebel! Om wat ik net zei en eerder al zei!
Ik ga meteen stemmen, dan kan ik het niet meer vergeten.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Oud 02-12-2007, 20:57
twinkebel
Avatar van twinkebel
twinkebel is offline
Jullie doen maar. Dat gaan jullie niet leuk vinden.. maar ben nu toch al dood
__________________
The Lord Will Once Return...
Oud 02-12-2007, 20:58
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen maar. Dat gaan jullie niet leuk vinden.. maar ben nu toch al dood
En dit vind ik ook een rare reactie, dus ik blijf bij mijn stem.
Oud 02-12-2007, 20:59
Verwijderd
Citaat:
Jullie doen maar. Dat gaan jullie niet leuk vinden.. maar ben nu toch al dood
als jij posts kan verzamelen en een aannemelijke theorie hebt, waardoor ik niet op je zou moeten stemmen, dan ben ik wel over te halen hoor. meeloopgedrag is idd nooit goed.
Oud 02-12-2007, 21:04
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Ik ga morgen maar eens kijken naar de posts van Soija (je oude nick vond ik veel leuker), om te kijken of ik hem nou wel of niet verdacht vind. Vind ik hem niet verdacht dan ga ik met jullie mee trouwens.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 02-12-2007, 21:07
drukknoopje
Avatar van drukknoopje
drukknoopje is offline
Ik ga ook mee op Twinkebel.
__________________
Er zal altijd van jullie gehouden worden, en gek genoeg heb ik daarvoor geen toverstaf nodig, al is het de meest mysterieuze magie die er bestaat.
Oud 02-12-2007, 21:29
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Twinkebel heb ik eigenlijk nog niet zo op gelet dit spel, is hij alleen verdacht omdat ie weinig post, terwijl ie normaal wel veel post? En als mensen daar aanmerkingen op maken, dan ineens wel veel gaan posten, tja je moet wat.. Maar goed, wellicht is het geen goed idee om het voor 'm op te nemen, straks blijkt ie idd wolf te zijn.

Ik ben zelf een beetje van verdachten verstoken.. Alleen Rubykuby dus, omdat ie alleen maar met van die loze posts komt tussendoor (vanuit het niets) en verder niks zegt eigenlijk.
Yoshimare vond ik eerst verdacht, omdat ik zo zeker wist dat LL wolf was. Maar later dacht ik: 'ja, je zou toch ook wel gek zijn om je zo duidelijk over een niet-wolf uit te spreken, als je zelf wolf bent..'. Dus nu vind ik 'm toch niet meer verdacht..

Verder zit er ook vast nog een wolf tussen de mensen die nog helemaal niet genoemd zijn en die ook zelf geen nieuwe theorieën droppen, maar alleen een beetje 'meeposten'. Flowtje of sterrenmeisje bijv. Maar dat kan ik verder niet echt onderbouwen.

Ik slaap er nog een nachtje over...
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 02-12-2007, 22:01
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb het heel vluchtig doorgelezen, maar ik vind twinkebel met zijn maak-martino-verdacht poging, nu dus ook best wel verdacht.
__________________
you're not my demographic
Oud 02-12-2007, 23:23
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
*schopt weerwolven*

Omdat andere mensen het weigeren voor me te doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Oud 03-12-2007, 06:36
Daboman
Avatar van Daboman
Daboman is offline
Citaat:
*schopt weerwolven*

Omdat andere mensen het weigeren voor me te doen.
Kospo doet het waarschijnlijk ook nog wel. Je weet vast wel hoe kort het lontje is van die zielenhandelende/etende typetjes
__________________
Diamanten zijn moeilijk te vinden.

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 07:04.
Oud 03-12-2007, 07:59
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Het is echt lastig om te letten op wat iedereen doet, gezien er 22 spelers zijn (waren). Mensen die niet posten zijn dan niet zo snel verdacht, totdat iemand roept: ... post niet veel en dan gaat iedereen er ineens op stemmen Mensen die als een schaap anderen achterna lopen vallen ook niet zo op, totdat een enkeling het opvalt en op hem of haar gaat stemmen. Ik zie alleen nog maar namen voorbij komen van verdachte spelers, die zelf ook lekker mee doen met het spel. Jammer dat niet iedereen actief mee doet.

De heks is dood Dat is weer positief nieuws
Welke speciale functies zitten er nu nog in? *terugzoekt* Dat zijn:
- verrader
- tovenaar
- wolfsbane
- de geliefden
- cupido (maar heeft verder toch geen functie?)
- en natuurlijk drie wolven
Dat zijn als het goed is negen functies (minstens zeven) en er zijn nog achttien spelers over. Dat betekent gewoon dat de helft nog een speciale rol heeft.

Citaat:
Jullie doen maar. Dat gaan jullie niet leuk vinden.. maar ben nu toch al dood
Zal twinkebel dan een speciale functie hebben? De enige twee positieve functies zijn tovenaar en wolfsbane. Gezien het erg dom is om dit te zeggen als hij tovenaar is (want als wij hem niet opeten eten de weerwolven hem de volgende ronde op), is hij denk ik de wolfsbane. En hem opeten heeft dan geen zin. Kan natuurlijk ook een afleidingsmanouvre zijn, maar ik geloof hem op dit moment. Mijn stem gaat dus niet naar twinkebel.

Nu eens even alles teruglezen om te kijken wie er dan wel verdacht zijn.
__________________
<):o)
Oud 03-12-2007, 08:23
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zit terug te lezen op wie DP heeft gestemd, maar daar word je ook niet veel wijzer van. Hij heeft op LL gestemd, die is nu al dood. Hij vindt rubykuby en topdrop niet verdacht, maar topdrop is al dood. En in de eerste ronde stemde hij ook op rubykuby, terwijl er toen kans was dat hij er echt uit ging, dus dat zal ook wel geen weerwolf zijn. Ook heeft hij zo'n rare post over Femic gemaakt, waardoor ik denk dat zij ook geen wolf is.
Jeetje, lastig hoor.
In het vorige topic zijn er een aantal spelers die maar heel weinig hebben gepost (waaronder twinkebel), maar ik vind Flowtje toch ook wel verdacht. Ze doet weer zo meeloperig en geeft zonder een echte reden steeds een stem aan iemand die toch al verdacht wordt. Twijfelachtig. Mijn stem gaat dit keer naar Flowtje.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje

Flowtje
x-spekkie-x
__________________
<):o)
Oud 03-12-2007, 09:03
Sherco
Avatar van Sherco
Sherco is offline
Citaat:
De heks is dood Dat is weer positief nieuws
Welke speciale functies zitten er nu nog in? *terugzoekt* Dat zijn:
- verrader
- tovenaar
- wolfsbane
- de geliefden
- cupido (maar heeft verder toch geen functie?)
- en natuurlijk drie wolven
Dat zijn als het goed is negen functies (minstens zeven) en er zijn nog achttien spelers over. Dat betekent gewoon dat de helft nog een speciale rol heeft.
Bij mijn weten zijn er nog 15 spelers over, niet 18 De geliefden en cupido niet mee rekenend zijn er nog 4 mensen aan de wolvenkant en nog twee aan onze kant met speciale functies. Dat zijn geen verhoudingen waar ik blij van word
Hmm, ik vind Twinkebel ook verdacht, maar ik vind het nog verdachter dat iedereen nu en masse op hem gaat stemmen. Ik wacht nog even op andere theorieen voor ik een keuze maak.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid - Loesje

Laatst gewijzigd op 03-12-2007 om 09:09. Reden: Smerige d/t fout
Oud 03-12-2007, 09:09
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
BiDe geliefden en cupido niet mee rekenend zijn er nog 4 mensen aan de wolvenkant en nog twee aan onze kant met speciale functies. Dat zijn geen verhoudingen waar ik blij van wordt
Je kunt de geliefden niet níet meerekenen, want voor hetzelfde geld is er wolf die tevens geliefde is en dan zijn er dus nog 3 mensen aan de wolvenkant.
En idd zijn er nog 15 spelers, geen 18.
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 03-12-2007, 09:14
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Sterrenmeisje, Twinkebel, Flowtje, Pixeldansje, Femic. Iedereen is verdacht. :')
Ik ga het rijtje af, te beginnen bij Twinkebel.

Vind het verdacht dat Flowtje en Twinkebel steeds niks zeggen en op het laatste moment stemmen (meegaand met de meerderheid) en dat Flowtje steeds net na Twinkebel stemt, maar zijn stem niet meeneemt in het lijstje.

Nu stem ik iig op Twinkebel.
Oud 03-12-2007, 09:16
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
Je kunt de geliefden niet níet meerekenen, want voor hetzelfde geld is er wolf die tevens geliefde is en dan zijn er dus nog 3 mensen aan de wolvenkant.
En idd zijn er nog 15 spelers, geen 18.
De geliefden zijn ook onze vijand, dus 6 mensen aan de overkant waarvan 4 nog gedood moeten.
Oud 03-12-2007, 09:45
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Bij mijn weten zijn er nog 15 spelers over, niet 18
Whaha, ik kan niet rekenen. Ik ging uit van 24, en toen bedacht ik me later dat het dan 17 spelers moesten zijn. Maar er zijn maar 22 spelers
__________________
<):o)
Oud 03-12-2007, 10:01
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
De geliefden zijn ook onze vijand, dus 6 mensen aan de overkant waarvan 4 nog gedood moeten.
Maar dat hoeft dus niet, want er kan ook een wolf zijn die óók geliefde is en die tel je nu dus twee keer mee..
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 03-12-2007, 10:03
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Ahzo.
Oud 03-12-2007, 10:11
Verwijderd
Citaat:
Het valt me op dat Martino veel op Magican vertrouwd, ik heb een gevoel dat zij weleens geliefden kunnen zijn.
toen ik een geliefde was, probeerde ik juist zo min mogelijk met mijn wederhelft geassocieerd te worden. beetje elkaar verdacht maken, maar niet te veel. eigenlijk precies wat jij nu doet met martino...
Citaat:
Doordat Martino aangeeft dat hij het topic niet goed heeft gelezen, gaat hij af op iemand anders. zoals hij zelf aangeeft maar hij gaat wel met magican mee, op zijn minst gezegd apart
dit doe je zelf ook, door mee te gaan voor kazet (als ik het goed onthouden heb). je hebt maar weinig eigen argumenten aangedragen.
Citaat:
Ik ga na de weerwolfronde op Mr. Soija stemmen. Hij was er van OVERTUIGD dat Kazet een wolf was, en nu is hij dat niet. Op zijn minst verdacht.

En waarom wil niemand geloven dat ik ook wel eens een zwak moment van onwetendheid heb? Check mijn verdomde nickname
dit geloof ik eigenlijk wel. ik bedoel, check die nickname

dus beeeeeh beeeeeh twink
Oud 03-12-2007, 11:15
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Sorry, ik ben toch niet overtuigd van twinkebels schuld, ik blijf bij Rubykuby. Wellicht een nutteloze stem, maar beter dan schaapgedrag waar je niet achter staat.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje
Yoshimare

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 03-12-2007, 11:23
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Ik ga op het moment het topic na, en Twinkebel is tot nu niet mijn hoofdverdachte, Ik stem zo wel.
Oud 03-12-2007, 11:57
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
http://forum.scholieren.com/showthre...1648150&page=9

Ja hier, 2 opmerkingen die dus niet waar waren. Nou zat ik er ook naast, maar ik was niet zo fanatiek als Yoshimare. Dus daar gaat mijn stem heen.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Yoshimare
Magican
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-12-2007, 12:07
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Topic 1 doorgelezen.

Rubykuby
  • Dp zegt dat RubyKuby niet verdacht is, ondanks het feit dat hij op hem stemt. Ruby is het perfecte opofferslachtoffer voor wolven, dus een vroege (tweede) stem van DP zetgt niks.
  • RubyKuby spreekt zich alvast vrij door te zeggen dat hij geen wolf is als de wolven op hem stemmen, mss niet zo toevallig dat DP nét op hem had gestemd.
  • RubyKuby houdt teveel van het spel om ineens zonder reden weinig tot niks te posten. Mss dus inderdaad de opdracht gekregen van de niet zo subtiele medewolven.

MadameMinke
  • Is ineens wel erg actief dit spel.
  • Ergens heeft ze het over 'wij' en 'moeten'. Alsof ze 'onze' stem probeert te beïnvloeden.
  • Ze maakt de hele tijd uiteenzettingen van allerlei verdachten en post dan dat ze nog even afwacht met stemmen. Wat wolven dus vaak doen. (Gek btw, aangezien ze nooit de tijd schijnt te hebben om te stemmen.)
  • Ze zet DP, die toch al doodgaat, lastminute op dr verdachtenlijst.

Ik ga deze ronde voor Minke.

Edit: Ik denk dat Femic cupido is, na haar post over de romantische pijlen.
Oud 03-12-2007, 12:09
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...1648150&page=9

Ja hier, 2 opmerkingen die dus niet waar waren. Nou zat ik er ook naast, maar ik was niet zo fanatiek als Yoshimare. Dus daar gaat mijn stem heen.
Pikkie, mss wel zo slim om even aan te geven welke twee opmerkingen.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje

MadameMinke
Yoshimare

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Yoshimare
Magican
Oud 03-12-2007, 12:24
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
O ja, sorry

Kazet is zó wolf en Dood aan Kazet.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-12-2007, 12:28
Yoshimare
Avatar van Yoshimare
Yoshimare is offline
Wat is er al dan niet waar te vinden aan "Dood aan Kazet."?
En het hoort beide bij één opvatting, liefie. Bij deze roep ik de wolven op volgende ronde Magican op te eten op kosten van mij.
Oud 03-12-2007, 15:30
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Wat is er al dan niet waar te vinden aan "Dood aan Kazet."?
Nou ja, ik vind het ophitsen. En het is je gelukt
__________________
I did it for teh lulz
Oud 03-12-2007, 15:31
PixelDansje
Avatar van PixelDansje
PixelDansje is offline
Er zijn pas acht stemmen gemeld, hups mensen!
Iedereen moet stemmen.

Twinkebel
Eye of Sauron
MadameMinke
Sterrenmeisje
Pixeldansje

MadameMinke
Yoshimare

Flowtje
x-spekkie-x

Rubykuby
Femic

Yoshimare
Magican
__________________
een typisch geval van iemand met andere kwaliteiten
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #61
Verwijderd
500 27-07-2009 21:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.