Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2011, 20:50
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik vind het heerlijk om een dagje zonder hem te zijn, maar de avonden zijn toch wat anders. Ik mis hem om me heen, en vind het maar stom om zo in een leeg bed te moeten kruipen. En dat ik dan nog geen bericht van hem gehad heb, heel de dag, helpt ook niet. Ik ben verwend, en ik stoor me er enorm aan dat ik me zo voel. Gewoon een avondje alleen op de bank, zonder wat van hem te horen moet toch ook gewoon kunnen? Arggggh, ik voel me echt zo'n aanhankele trien die niet zonder hem kan, terwijl ik dat helemaal niet van mezelf gewend ben.
Nu dus maar lekker glas whisky inschenken, kat op schoot nemen en met school bezig. Afleiding de gekste.

edit; omdat ik het maar stom vond om te wachten tot hij wat liet horen, zelf maar wat gestuurd (tegen mijn principes in, ik wil niet zo aan hem hangen als hij met vrienden is. dat vind ik maar stom/ik erger me daar bij anderen ook altijd aan). Kreeg vrijwel gelijk antwoord en nu is het alweer een beetje beter. Ik ga morgen bij verassing lekker een taart voor hem bakken.
__________________
Ik weet niet beter.

Laatst gewijzigd op 16-09-2011 om 21:11.
Advertentie
Oud 16-09-2011, 21:31
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Neko: herken het wel hoor maar de laatste tijd kan ik heel goed m'n eigen avonden invullen. Omdat we nu zo vaak samen zijn vind ik het soms juist fijn om even een avondje alleen te kunnen zijn. Dan ga ik lekker programma's kijken op tv of uitzendinggemist die hij niet wil zien of m'n cd's draaien en dingen doen waar ik anders niet aan toe kom, mailtjes sturen, etc. Vrijdagavond ben ik eigenlijk altijd alleen thuis en dat vind ik ook gewoon fijn. Dan haal ik eten (want koken voor mezelf alleen vind ik stom), ga ik lekker tv kijken, bel ik lang met m'n moeder, etc

OT: Heftig nieuws gehad in het ziekenhuis wat ik graag met hem wil bespreken maar hij is er niet want moet morgen vroeg werken vlakbij z'n ouders dus hij is nu daar. Hij belde wel om te vragen hoe het was maar toen liep ik net in de Jumbo dus dat was niet zo handig. Ik zou morgen naar hem toe gaan en dan het weekend daar zijn maar zijn ouders zijn het hele weekend niet thuis dus dan kunnen we net zo goed lekker hier zijn met z'n tweetjes dus komt hij morgen weer hierheen. Nu nog ff genieten van m'n avondje alleen en dan morgenochtend huishouden doen en eind van de middag is hij er weer Als het zondag droog is misschien weer een keer een eind lopen, wel weer zin in
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 16-09-2011, 22:31
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
@Daantje; ik woon samen, dus ik heb echt geen gebrek aan samen zijn. Wat ook precies maakt dat ik het zo stom vind dat ik me zo voel, want normaal vind ik het ook heerlijk. Maar vandaag kan ik gewoon mijn draai niet vinden. Nogal veel dingetjes aan mijn hoofd, en hij geeft mij altijd rust en die rust is nu dus weg. Allemaal wel verklaarbaar, maar maakt het (vind ik) nog niet ok om zo aan hem te hangen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 17-09-2011, 14:08
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Gister gezellig uitgeweest met vriendinnetjes en vanavond weer een feestje!
Mn vriendje zou ik eigenlijk tijdje niet gezien, maar hij belde net en wilde toch wel erg graag dat ik naar hem toe kwam dus nu zie ik hem morgen weer, jeeej!! miste hem stiekem alweer
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 17-09-2011, 14:57
Verwijderd
@Neko: Dat is wel herkenbaar hoor... Wij wonen net samen en twee weken geleden had ik echt een heel erg stomme week. Dat weekend zijn we met zijn blaaskapel/vriendengroep op pad geweest en we zijn echt heel erg veel samen geweest, ik kreeg gisteravond ook te horen dat we meer bij elkaar waren en meer met elkaar bezig waren dan anders. Dat kwam ook door die week en op zo'n moment heb ik dat niet eens in de gaten. Maakt verder ook niet zoveel uit, tenminste, ik vind het niet vervelend dat we dan meer met elkaar bezig zijn dan normaal.Dat gebeurt en soms is dat broodnodig. Hoop dat je je vandaag beter voelt!

ot: Gisteren is izjn zusje getrouwd en het was een goed feestje.... Ik vind het wel moeilijk dat ik me nog steeds geen goede houding weet te geven binnen zijn familie... Ik bedoel, we gaan nu ruim twee jaar met elkaar en nog steeds vind ik het moeilijk om mezelf een houding te geven. Ik weet niet helemaal waar dat aan ligt. Het ligt iig bij mij want ze zijn heel erg bezig met mij een goed gevoel geven en benadrukken heel erg dat ik erbij hoor, dus misschien moet ik maar gewoon ophouden met me aanstellen.
Oud 17-09-2011, 17:17
Catch
Catch is offline
Wat een dikke malloot, laat nog steeds niks van zich horen. Wat is deze Ik hoop stiekem dat hij dat nog wel doet maar ik moet en zal de eer aan mezelf houden. Maar ik ben ook wel nieuwsgierig waarom hij niets laat horen. Waar een wil is is een weg...
Anyway, moet hem maar uit mijn hoofd zetten de komende tijd als er niks verandert.
Oud 17-09-2011, 22:19
Dott
Avatar van Dott
Dott is offline
Hij is superlief voor me, hij is nu met vrienden en ik ben thuis.
Mis hem wel nu.
Maar ja.
Merk dat ik het moeilijk vind om een soort 'achtergrondplaats' in zijn leven te hebben, ik weet alles wat hij doet en hij ook van mij, en toch is het rot om daar geen deel van te kunnen zijn
__________________
Ik heb liever een kat in m'n huis, dan een jaguar in de garage
Oud 18-09-2011, 10:22
miekmuis
Avatar van miekmuis
miekmuis is offline
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij was er gisteravond en we hebben gezoend
__________________
I think I have a problem, I think I think too much
Oud 18-09-2011, 10:42
wup
wup is offline
Ik ga vanmiddag voor het eerst () de familie van zn moeders kant ontmoeten. Ben meer dan een jaar onder die feestjes uitgekomen, maar de verjaardag van zn moeder kan ik niet overslaan natuurlijk.
Oud 18-09-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah hij was er gisteravond en we hebben gezoend
"Like"

ot: We blijven nog even in Limburg zodat ik mijn ouders nog even kan zien en dat is heel heel heel erg fijn <3
Oud 18-09-2011, 12:16
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Die zogeheten beste vriendin kan ik beter opgeven. M'n vader ligt al een week in het ziekenhuis en de enige reactie die ik van haar heb gehad was "wow, das onverwachts". En dat was maandag.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 18-09-2011, 13:30
Chevy
Avatar van Chevy
Chevy is offline
He bah Prophet, dubbel klote :/ Sterkte met je vader.
__________________
Shh, the melon, it is speaking to me..
Oud 18-09-2011, 13:45
Verwijderd
@CHevy: Hoe is het bij jou, geen ruzie meer?

@Prophet: Wat achterlijk van haar, inderdaad laten gaan die meid. Klote voor je, sterkte met je vader.
Oud 18-09-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Die zogeheten beste vriendin kan ik beter opgeven. M'n vader ligt al een week in het ziekenhuis en de enige reactie die ik van haar heb gehad was "wow, das onverwachts". En dat was maandag.
Sterkte met je vader..! Wat heeft hij?

OT: Ons hondje is dood
Oud 18-09-2011, 14:57
Verwijderd
Ohh sterkte freya en ook Prophet!
Oud 18-09-2011, 17:54
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Sterkte met je vader..! Wat heeft hij?

OT: Ons hondje is dood
Ik wou dat we het wisten. Hij heeft iig te weinig zuurstof in z'n bloed en iets met z'n hart, alleen waardoor het komt weten ze nog niet. Komt er op neer dat ie amper 10 meter kan lopen zonder helemaal bekaf te zijn en spontaan gaat hyperventileren de hele tijd.

Gecondoleerd met jullie hond .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Oud 18-09-2011, 21:56
Verwijderd
Aww, sterkte Freyja en Roelof..

Hier gaat alles overigens heel goed. Alleen jammer dat ik morgen alweer naar huis moet.. Maar we hebben een fijne week gehad.
Oud 19-09-2011, 18:07
wup
wup is offline
Arrg. Als alles zo goed gaat en we zo goed zijn samen, waarom dan elke keer weer stomme ruzies over het huishouden.. pfff. Meestal loop ik dan weg, want ik weiger gewoon om ruzie over de afwas te maken, echt waar. Gatver, ik haat ons nu


/frustratie



@ Freya en I'he Prophet, sterkte..
Oud 19-09-2011, 18:11
Elimat777
Avatar van Elimat777
Elimat777 is offline
Na moeilijke periodes kan ik nu vol blijdschap zeggen dat ik 2 jaar en 2 maanden verkering heb en dat het heel erg goed gaat

Mijn relatie met mijn pa gaat ook steeds beter en daar ben ik super blij mee! Hij doet echt goed zijn best en is steeds liever aan het worden

Mijn relatie met God is nu ook weer een groot avontuur en dat vind ik echt super leuk

(L)LOVE(L)

Iedereen sterkte die het moelijk heeft, die tijden ken ik namelijk ook en dat is echt heel naar en heel zwaar!
Sterkte!
Oud 19-09-2011, 18:15
Verwijderd
Gisteren in de auto hebben we een heel erg fijn gepraat over de bruiloft, over hoe ik het ervaren had en hoe ik er over dacht en hoe wij er samen tegen aankeken en we (ik, eigenlijk...) zijn tot de conclusie gekomen dat ik er nog lang niet klaar voor waren. Daarnaast hebbenw e het heel erg uitgebreid gehad over zijn ouders en mijn moeite daarmee. Ik weet dat ze het allemaal goed bedoelen, maar imo gan er zaken gewoon niet eerlijk, daarnaast worden we soms aangesproken alsof we drie zijn en daar ben ik niet van gediend. Dat doen ze maar met iemand anders, niet met mij. Ik weet alleen nog niet helemaal hoe ik hiermee om moet gaan en daar hebben we het een hele tijd over gehad. Hij snapt gelukkig heel erg goed wat ik bedoel en kan zich goed verplaatsen in mij. Dit wil niet zeggen dat het allemaal makkelijk is, maar we hebben wel duidelijk onze standpunten hierover uitgesproken en dat was erg fijn.

Edit: En ik heb net een jongen gebeld die ik drie weken terug heb leren kennen en me uitgneodigd heeft om een keer mee te trainen bij capoeira. Dus nu ben ik sitkzenuwachtig en durf ik niet maar heb ik wel een begin gemaakt met het opbouwen van mijn sociale leven
Oud 19-09-2011, 19:24
wup
wup is offline
Go SA! Wat goed van je, snap dat je het spannend vindt


ot: Even blij dat we ook steeds beter worden in goedmaken. Ruzies zijn kut, maar ze duren steeds korter. Beter.
Oud 19-09-2011, 20:56
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Heeel fijn om weer bij hem te zijn poeh nog zo verliefd. Het was gelukkig ook heel gezellig met z'n vrienden, vind het nog steeds elke keer wel spannend om ze te zien (zie ze niet zo vaak), maar voel me ook steeds meer op m'n gemak.
Heel misschien komt hij vanavond nog, en anders zie ik 'm morgen weer!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 19-09-2011, 23:01
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Hoe voel ik me relationeel? Slecht, en goed. Waarom lukt het allemaal wel online, en niet voor het echie! Ik kan wel een 20-jarige uit Sao Paulo krijgen, maar niet een Nederlandse, die ik wel in het echt kan zien....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGGHHHHH!!!! :frustraties opgekropt zijn:
"Move along, there's nothing to see here."
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Oud 20-09-2011, 05:43
Verwijderd
Ik heb het liefste vriendje van de wereld!! Ik heb echt het idee dat ik nog heel lang bij deze jongen kan blijven, ik bedoel, toen we vorig jaar in hetzelfde studentenhuis woonden en we elkaar echt elke dag zagen ging het goed, en nu ik op uitwisseling ben en we elkaar al een maand niet gezien hebben, gaat het nog steeds goed! We skypen vaak en dat vind ik fijn. En het mooiste, hij heeft zelfs een ticket gekocht om mij op te komen zoeken, hij is er over een week of vier, ik heb zo'n zin om hem hier alles te laten zien en voor te stellen aan de mensen die ik hier heb leren kennen! Ik ben echt heel gelukkig zo
Oud 20-09-2011, 08:54
Catch
Catch is offline
Hij was zijn telefoon kwijt. Aghdksjdhasl. Beter ga je nu voorstellen om iets te drinken, wat een slepende zaak is dit zeg. Heb er eigenlijk al geen zin meer in.
Oud 20-09-2011, 09:00
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ehg, niet zo goed, ik heb niemand op het oog, heb gwn eve geen zin in verkering, ik ga liever uit met me budds, wordt vaak gevraagd door meiden ,maar zeg vaker neej dan ja
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Oud 20-09-2011, 09:02
Verwijderd
Citaat:
Hij was zijn telefoon kwijt. Aghdksjdhasl. Beter ga je nu voorstellen om iets te drinken, wat een slepende zaak is dit zeg. Heb er eigenlijk al geen zin meer in.
Dont believe it.. Hij houdt je aan het lijntje.
Oud 20-09-2011, 14:05
Catch
Catch is offline
Citaat:
Dont believe it.. Hij houdt je aan het lijntje.
Ja, suf. Ik snap niet zo goed waarom hij dan überenthousiaste smsjes stuurt. Zeg dan, nee ik heb geen tijd, dan komt het wel over
Oud 20-09-2011, 14:10
Verwijderd
^Omdat hij dan het risico loopt dat je geen interesse meer hebt. Op deze manier houdt hij je wel bij zich want hij kon er immers niks aan doen dat hij zijn 'telefoon kwijt was' en als je daarover zou vallen, zou jij stom zijn en is hij niet degene die het afkapt.

ot: Pfff, waarom is samenwonen zo moeilijk soms?
Oud 20-09-2011, 14:33
Verwijderd
Pfft, ik vind het maar niets om weer thuis te zijn en alleen wakker te worden.
Oud 20-09-2011, 15:52
DmCraanen
Avatar van DmCraanen
DmCraanen is offline
Citaat:
en alleen wakker te worden.
I feel you.
__________________
"I never thought you could do it''
''Funny, I never thought I couldn't do it!''
Oud 20-09-2011, 16:45
wup
wup is offline
Heb een beetje een slechte (studie)dag... Soms vind ik het dan zo jammer dat hij niet gestudeerd heeft. Mn ouders ook niet en dan heb ik het gevoel dat niemand mij begrijpt. Heel lief dat mensen dan zeggen 'joh, dan kun jij wel', maar als ik dat even niet zo voel, moet ik dat kwijt..

Verder komt straks zijn hele fam hier eten. Zn moeder is nu echt jarig. Vind ze vreselijk lief, maar heb het zo druk... Hoop dat ik mee kan naar de film, maar vrees het niet.
Oud 20-09-2011, 18:04
Verwijderd
Citaat:
Ja, suf. Ik snap niet zo goed waarom hij dan überenthousiaste smsjes stuurt. Zeg dan, nee ik heb geen tijd, dan komt het wel over
naja omdat hij je op deze manier in de nabije toekomst nog eens kan benaderen Ik vrees dat ik het spelletje ook weleens zo gespeeld heb
Oud 21-09-2011, 13:16
Catch
Catch is offline
Citaat:
naja omdat hij je op deze manier in de nabije toekomst nog eens kan benaderen Ik vrees dat ik het spelletje ook weleens zo gespeeld heb
Ja ik ook wel, dus ik neem het hem niet kwalijk hoor. Zie hem donderdag misschien en dan gaan we eens even kijken wat voor slaatje ik er nog uit kan slaan. Wat hij kan, kan ik ook.
Oud 21-09-2011, 13:21
Verwijderd
Citaat:
Ja ik ook wel, dus ik neem het hem niet kwalijk hoor. Zie hem donderdag misschien en dan gaan we eens even kijken wat voor slaatje ik er nog uit kan slaan. Wat hij kan, kan ik ook.
Ja, maar volgens mij bekijk jij dit op een heel andere manier dan hij dat doet. Jij bent daadwerkelijk geïnteresseerd (dat maak ik tenminste op uit je posts), terwijl hij je gewoon een beetje achter de hand houdt, volgens mij.
Oud 21-09-2011, 13:41
Verwijderd
haha pffff.. Mailtjes van mn ex of ik zin heb om koffie te drinken en dat ze veel aan me denkt nu het 'gewone leven' weer begonnen is en dat ze me een beetje mist..

hahaha hou is op zeg
Oud 21-09-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
haha pffff.. Mailtjes van mn ex of ik zin heb om koffie te drinken en dat ze veel aan me denkt nu het 'gewone leven' weer begonnen is en dat ze me een beetje mist..

hahaha hou is op zeg
Pffffffffff.
Oud 21-09-2011, 16:57
ST*R
Avatar van ST*R
ST*R is offline
Citaat:
Pfff, waarom is samenwonen zo moeilijk soms?
Dat is wel logisch toch? Je moet toch weer opnieuw, of iig op een andere manier, aan elkaar wennen. Of nouja dat denk ik, heb er verder geen ervaring mee. Maar komt goed! Ook blijven genieten dat je nu zoveel samen kan zijn.

ot: Gister even ruzie gemaakt maar later goed gepraat en het is weer helemaal fijn. Hij is de aller aller aller leukste!
__________________
Love was surely made for fools like me
Oud 21-09-2011, 18:10
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik wil haar zien en ik kan niet wachten tot we samen naar Londen verhuizen, ver weg van stom werk en stomme mensen.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 21-09-2011, 18:23
winnie the pooh
Avatar van winnie the pooh
winnie the pooh is offline
@Aurora, ga je naar londen verhuizen?? Ik ben Jaloeersssss!!!
Oud 21-09-2011, 20:32
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Dat is wel de bedoeling ja! Alles moet nog geregeld worden hoor, dus er is nog niks concreet.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 22-09-2011, 08:29
Verwijderd
Citaat:
Dat is wel logisch toch? Je moet toch weer opnieuw, of iig op een andere manier, aan elkaar wennen. Of nouja dat denk ik, heb er verder geen ervaring mee. Maar komt goed! Ook blijven genieten dat je nu zoveel samen kan zijn.
Ja, dat weet ik ook wel, maar het is voor allebei heel erg wennen. Voor hem omdat hij vijftien jaar alleen heeft gewoond en nu komt er ineens iemand bij. Voor mij omdat ik weggegaan ben uit mijn eigen omgeving, bj mijn vrienden, familie, bekende omgeving en hier dus alles opnieuw zal moeten uitvinden. Er zijn atm nog heel veel dingen onduidelijk voor mij en daar kan ik niet tegen. En dat ga ik op hem afreageren. Daar staat tegenover dat hij het vaak weigert om dingen van mij aan te nemen over bijvoorbeeld het huishouden, omdat hij zo gewend is om zijn eigen ding te doen. Hierdoor voel ik me niet serieus genomen en ga ik nog achterlijker doen.
En er zijn zeker wel fijne momenten hoor, maar het is voor beide wennen en soms is dat erg moeilijk....

Maar gisteren was ik écht niet lekker en wassie heel lief en hij was blij dat ik zo blij werd van de capoeira training. <3
Oud 22-09-2011, 16:07
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Ik wil d'r weer zieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
__________________
Zo beter?
Oud 22-09-2011, 17:58
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik heb hem gisteren geholpen met het aanschaffen van twee vissen: Mr Rogers en Spasticus Maximus.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 22-09-2011, 21:13
indigo
Avatar van indigo
indigo is offline
Twee nachtjes samen in ons nieuwe huisje geweest en dat was heerlijk <3. Binnenkort meer tijd voor ons samen en het huisje dus daar heb ik heel veel zin in!
__________________
you may say i'm a dreamer, but i'm not the only one (john lennon, imagine)
Oud 23-09-2011, 06:19
Verwijderd
Toen ik een paar dagen geleden thuis kwam, bleek mijn meisje me op te wachten. Terwijl ik moest werken, had zij mijn spullen ingepakt. Terwijl ze haar vrije dagen best leuker had kunnen besteden.
Gister en morgen krijg ik van collega's hulp bij de verhuizing. Het zwaarste is inmiddels gedaan. Wel nog bijna verpletterd onder een wasmachine die toch echt die trap liever niet op wilde, maar das een detail.

De vorige keer dat ik verhuisde (antikraak wonen is leuk, maar dat verhuizen is zo bewerkelijk ) werd mijn ma in allerijl opgenomen in het ziekenhuis. Gister kreeg ze zwart op wit van de oncoloog dat de levensverwachting om en nabij de 3 maanden is. Met een beetje goeie wil haalt ze haar volgende verjaardag dan nog. Of kerst. Heel misschien 2012.
Hospice, uitvaart, verzekeringen, al die shizzle komt nu wel heel erg dichtbij. Tuurlijk. Ik had het kunnen zien aankomen. Maar als het dan zover is, is de klap niet minder. Ofzo.

Mijn vriendin, mijn collega's, mijn vrienden. Ze zijn geweldig. Ze vangen veel op. Ze helpen veel. Maar nu ik dan heel even alleen zit, in een nog niet ingeruimd huis... Naja.
Nog drie maanden heel sterk zijn. Kan ik. Denk ik.
Oud 23-09-2011, 07:19
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
@LA: veel sterkte jongen...

Nouwja, ik heb dus dikke ruzie met 1 van mijn beste vrienden, hij kan niet zo goed tegen kritiek blijkbaar.
Gelukkig snappen de rest van mijn vrienden dat ik dit keer geen zin heb om het weer goed te maken, ik krijg het gevoel dat dat gewoon zinloos is.
__________________
Always be berating and belittling
Oud 23-09-2011, 08:30
Verwijderd
@LA: Ja, ik weet niet zo goed wat ik niet moet zeggen. Niets lijkt relevant. Sterkte ermee....
Oud 23-09-2011, 11:21
Verwijderd
Verdomme
Oud 23-09-2011, 13:00
Verwijderd
@LA Ik weet uit ervaring dat je in dit soort situaties over een soort bovenmenselijke kracht blijkt te beschikken. Vertrouw daarop. Heel veel sterkte. En mocht je ooit de behoefte voelen, PM'en mag altijd.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56.