Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2005
 
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2005, 11:57
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Femic schreef op 24-05-2005 @ 22:43 :
[2x quote van Femic]

Whaha ja ik weet, mja mijn klacht is niet bedoeld om de normering te beïnvloeden, maar om hen te informeren over deze ver-schrik-ke-lij-ke fout. Ofzo..

Geschiedenis 1369 klachten.. Hoe kan het trouwens dat er nu al klachten zijn over vakken die nog moeten komen??
In de voorbereiding denk ik, want daar kan je ook over klagen..

Ik kan er niet tegen dat vwo maar niet in het nieuws komt.. Over Geschiedenis is hartstikke veel geklaagd, maar het wordt niet genoemd. Havo wel, maar er zijn relatief meer havisten dan vwo-ers, dus is er relatief meer geklaags op het vwo. Hopen dat ze er toch aandacht aan besteden..
__________________
.. zegt de liberaal.
Advertentie
Oud 25-05-2005, 12:00
carlos88
carlos88 is offline
Jaa ik ook

VOor Nederlands... Was wel een beetje te lang he en we waren 5-7 minuten later begonnen ze waren rustig aan het uitdelen en toen onze woordenboeken checken... dat slaat nergens op. mrja ik vond nederlands best wel lang zou liever de samenvatting niet erin willen hebben dat had me veel tijd bezorgd. NU maar hopen of k een voldoende heb..

Mensen die nederlands lang vinden of moeilijk of wat dan ook klaaaaaaaaaaaag dan bij www.laks.nl <--- dat zag ik ook maar op tv.. en daarne ff checkken en klacht ingediend.

Hoe meer klachten= misschien hoe hoger je punt
Oud 25-05-2005, 12:49
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Domien schreef op 24-05-2005 @ 16:20 :
HAVO > Geschiedenis > vraag + antwoord 1 (komen totaal niet overeen met elkaar)
Yupyup en over Kahn

En bij economie over die stomme tabel... *had em wel goed maar dan nog*
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-05-2005, 13:03
MMariska
MMariska is offline
Jah over Scheikunde1 en over Latijn
beiden over rare vraagstelling en bij Latijn ook dat het te lange vertaaltekst was
Oud 25-05-2005, 13:06
Verwijderd
Straks misschien nog wat over geschiedenis, te lang en een enkele onduidelijke vraag.
Oud 25-05-2005, 13:11
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
ik heb zo'n 10 klachten ingediend inmiddels

over aardrijkskunde (de behandelde stof, een enkele vraag)
geschiedenis (vraag 7)

en verder meerdere over omstandigheden in de examenzaal! slecht geregeld bij mijn school!
Oud 25-05-2005, 13:11
love-THE-world
Avatar van love-THE-world
love-THE-world is offline
Citaat:
carlos88 schreef op 25-05-2005 @ 13:00 :
Jaa ik ook

VOor Nederlands... Was wel een beetje te lang he en we waren 5-7 minuten later begonnen ze waren rustig aan het uitdelen en toen onze woordenboeken checken... dat slaat nergens op. mrja ik vond nederlands best wel lang zou liever de samenvatting niet erin willen hebben dat had me veel tijd bezorgd. NU maar hopen of k een voldoende heb..

Mensen die nederlands lang vinden of moeilijk of wat dan ook klaaaaaaaaaaaag dan bij www.laks.nl <--- dat zag ik ook maar op tv.. en daarne ff checkken en klacht ingediend.

Hoe meer klachten= misschien hoe hoger je punt
ja ehh hallo je moet toch niet mensen gaan overhalen om een klacht te sturen. dat vind ik een beetje dom.
iedereen die het te lang vond moet zelf maar beslissen of ze een klacht sturen..
en dat zegt nog helemaal niks over het punt hoor.
__________________
zo,
Oud 25-05-2005, 13:14
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Citaat:
Nomen Est Omen schreef op 25-05-2005 @ 12:54 :
Ik ben een beetje lui, ik laat anderen voor me klagen
Same here. En ik heb niks te klagen. Behalve dat ik sommige dingen bij sk vreemd gesteld werd. Maar door tijdnood heb ik oppervlakkig gelezen.

Maar nee geen klachten
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 25-05-2005, 13:17
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Citaat:
MMariska schreef op 25-05-2005 @ 14:03 :
Jah over Scheikunde1 en over Latijn
beiden over rare vraagstelling en bij Latijn ook dat het te lange vertaaltekst was
Die tekst viel reuze mee, hebben jullie niet 294823 keer proefvertaald dit jaar ?
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 25-05-2005, 13:22
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
carlos88 schreef op 25-05-2005 @ 13:00 :
Jaa ik ook

VOor Nederlands... Was wel een beetje te lang he en we waren 5-7 minuten later begonnen ze waren rustig aan het uitdelen en toen onze woordenboeken checken... dat slaat nergens op. mrja ik vond nederlands best wel lang zou liever de samenvatting niet erin willen hebben dat had me veel tijd bezorgd. NU maar hopen of k een voldoende heb..

Mensen die nederlands lang vinden of moeilijk of wat dan ook klaaaaaaaaaaaag dan bij www.laks.nl <--- dat zag ik ook maar op tv.. en daarne ff checkken en klacht ingediend.

Hoe meer klachten= misschien hoe hoger je punt
De normering wordt er volgens mij niet door aangepast hoor.

Woordenboeken mag je bij Nederlands toch alleen gebruiken als Nederlands je tweede taal is?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 13:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Bernero schreef op 25-05-2005 @ 14:17 :
Die tekst viel reuze mee, hebben jullie niet 294823 keer proefvertaald dit jaar ?
Ik vond het ook wel meevallen.. Veel mensen waren tot het eind toe aan het werk, maar ik geloof dat niemand in concrete tijdnood zat.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 13:36
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:11 :
en verder meerdere over omstandigheden in de examenzaal! slecht geregeld bij mijn school!
zojuist LAKS gebeld en iemand gaat mijn school bellen en klagen
goed geregeld bij het LAKS
Oud 25-05-2005, 13:38
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Ik ga klagen over het feit dat de school geen gratis keelpastilles uitdeelt, want er zat vanmorgen een meisje van de HAVO constant te proesten
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 25-05-2005, 13:45
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Bernero schreef op 25-05-2005 @ 14:38 :
Ik ga klagen over het feit dat de school geen gratis keelpastilles uitdeelt, want er zat vanmorgen een meisje van de HAVO constant te proesten
wat heeft proesten te maken met keelpastilles?
Of bedoel je hoesten
Maar tja ik zit ook constant te niezen e.d.
heb voor t examen gevraagd of ik ergens anders kon zitten,
dat mocht niet, dus tja, kan het ook niet helpen dat ik nu anderen lastig val met m'n hooikoorts

en over latijn, tuurlijk heb ik geoefend, maar kreeg die tekst net in 1,5 uur afgeraffeld en toen had ik de vragen nog niet eens af omdat sommige vaag gesteld waren
Oud 25-05-2005, 13:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Bernero schreef op 25-05-2005 @ 14:38 :
Ik ga klagen over het feit dat de school geen gratis keelpastilles uitdeelt, want er zat vanmorgen een meisje van de HAVO constant te proesten
of dat gesnotter. nu nog verkouden zijn is sowieso een nono
Oud 25-05-2005, 13:47
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:45 :
of dat gesnotter. nu nog verkouden zijn is sowieso een nono
er bestaat ook hooikoorts en daar kun je weinig aandoen,
behalve dikke medicijnen nemen als de gewone pilletjes niet werken en niet iedereen is daarvan gediend.
aan verkouden zijn kun je btw ook niets aan doen, dus over zulke dingen zeuren vind ik echt stom
Oud 25-05-2005, 13:48
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
MMariska schreef op 25-05-2005 @ 14:45 :
wat heeft proesten te maken met keelpastilles?
Of bedoel je hoesten
Maar tja ik zit ook constant te niezen e.d.
heb voor t examen gevraagd of ik ergens anders kon zitten,
dat mocht niet, dus tja, kan het ook niet helpen dat ik nu anderen lastig val met m'n hooikoorts

en over latijn, tuurlijk heb ik geoefend, maar kreeg die tekst net in 1,5 uur afgeraffeld en toen had ik de vragen nog niet eens af omdat sommige vaag gesteld waren
constant niezen vd hooikoorts.. wat voor bomen staan er dan in je examenzaal?
Oud 25-05-2005, 13:49
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
MMariska schreef op 25-05-2005 @ 14:47 :
er bestaat ook hooikoorts en daar kun je weinig aandoen,
behalve dikke medicijnen nemen als de gewone pilletjes niet werken en niet iedereen is daarvan gediend.
aan verkouden zijn kun je btw ook niets aan doen, dus over zulke dingen zeuren vind ik echt stom
nou die smiley zei op zich wel genoeg. ik zeur niet hoor.

ja die pilletjes zijn klote, ik heb zelf ook hooikoorts en gebruik ze ook niet, en al helemaal niet tijdens de examens met die bijwerkingen..
Oud 25-05-2005, 13:49
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:48 :
constant niezen vd hooikoorts.. wat voor bomen staan er dan in je examenzaal?
de ramen staan open en naast t raam staan bomen waar van die bloesem inhangt
Oud 25-05-2005, 13:51
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:45 :
of dat gesnotter. nu nog verkouden zijn is sowieso een nono
Maar helaas hadden we pas nog stunt in opzichwellekkerweermaarnietzulklekkerweerdatjedrijfnatkanwordenweer.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 13:51
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
oh net zoals onze gymzaal. maar daar heb ik geen examens gelukkig. ook wel prettig vanwege de stoelen daar, krijg ik na een half uur zitten rugpijn van. een schoolexamen in die zaal uitzitten (voraal die van 3 uur) was een pijnlijke ervaring
Oud 25-05-2005, 13:52
fractuur
fractuur is offline
Bij ons komt er in één zaal (we hebben twee zalen) niet eens daglicht binnen. Ik heb er geen last van ofzo, maar ik had liever wel daglicht gehad.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 13:53
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-05-2005 @ 14:51 :
Maar helaas hadden we pas nog stunt in opzichwellekkerweermaarnietzulklekkerweerdatjedrijfnatkanwordenweer.
hier in het zuiden was het zonnig. nog steeds een kut lsd helaas
Oud 25-05-2005, 13:56
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:53 :
hier in het zuiden was het zonnig. nog steeds een kut lsd helaas
Bij ons ook, maar toen ik met drijfnatte kleding naar huis moet fietsen was het nogal winderig. Dus vorige week heb ik nog lastgehad van mijn keel, en heb ik anderhalve dag niet kunnen leren. Maar ja, wij hadden wel een leuke stunt.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 14:00
Larsman
Larsman is offline
Geen enkele klacht van mijn kant.
__________________
Ik praat graag alleen, dat scheelt tijd en argumenten.
Oud 25-05-2005, 14:01
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-05-2005 @ 14:56 :
Bij ons ook, maar toen ik met drijfnatte kleding naar huis moet fietsen was het nogal winderig. Dus vorige week heb ik nog lastgehad van mijn keel, en heb ik anderhalve dag niet kunnen leren. Maar ja, wij hadden wel een leuke stunt.
de avond/nacht voor de lsd hier was stukken gezelliger, achteraf weet ik wel zeker dat ik liever niet was gegaan ondanks dat het ook ''mijn'' lsd is..
Oud 25-05-2005, 14:03
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
]{ing schreef op 25-05-2005 @ 14:51 :
oh net zoals onze gymzaal. maar daar heb ik geen examens gelukkig. ook wel prettig vanwege de stoelen daar, krijg ik na een half uur zitten rugpijn van. een schoolexamen in die zaal uitzitten (voraal die van 3 uur) was een pijnlijke ervaring
Wij zitten wel in de gymzaal, heerlijk met open ramen en superfijne vloerbedekking (waarin veel stof zit).
Weet je wat ik trouwens veel fijner had gevonden,
1 examen per maand ipv alles nu in 1 keer,
waarom voeren ze dat niet in

Heb trouwens ook klacht ingediend bij school,
dat de leraren hun mond moeten houden onder t surveilleren en niet moeten gaan kletsen over t weer met zn allen
Oud 25-05-2005, 14:06
Bernero
Avatar van Bernero
Bernero is offline
Citaat:
MMariska schreef op 25-05-2005 @ 14:45 :
wat heeft proesten te maken met keelpastilles?
Of bedoel je hoesten
Maar tja ik zit ook constant te niezen e.d.
heb voor t examen gevraagd of ik ergens anders kon zitten,
dat mocht niet, dus tja, kan het ook niet helpen dat ik nu anderen lastig val met m'n hooikoorts

en over latijn, tuurlijk heb ik geoefend, maar kreeg die tekst net in 1,5 uur afgeraffeld en toen had ik de vragen nog niet eens af omdat sommige vaag gesteld waren
Ow ik dacht dat hoesten hetzelfde was

Ik laat ons pa voor taxi spelen, zodat ik niet een half uur door de graslucht hoef te fietsen
__________________
Het leven is geen vakantie.
Oud 25-05-2005, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Smobbo schreef op 24-05-2005 @ 18:18 :
Je hebt het toch niet over Genghis Khan he?
Want dat hoort gewoon bij algemene ontwikkeling naar wij dachten...

Anyhow, vwo Geschiedenis 11C ga ik idd ff over klagen.
Misschien ook over vraag 6 (die over de Charisten-vrouwen beweging).
Verder met Nederlands vond ik de open vragen (vooral 18,19,20,21) een tikje vaag/lastig. Ik ga nog ff kijken hoe ik dat ga aanpakken
nee ik heb het niet over Genghis Khan, want die kent iedereen natuurlijk. nee ene meneer khan van vietnam.
Oud 25-05-2005, 14:36
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Bernero schreef op 25-05-2005 @ 15:06 :
Ow ik dacht dat hoesten hetzelfde was

Ik laat ons pa voor taxi spelen, zodat ik niet een half uur door de graslucht hoef te fietsen
om ontopic te blijven,
ik ga een klacht indienen want ik wil ook zo'n vader!
Oud 25-05-2005, 14:36
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
MMariska schreef op 25-05-2005 @ 15:03 :

Weet je wat ik trouwens veel fijner had gevonden,
1 examen per maand ipv alles nu in 1 keer,
waarom voeren ze dat niet in
Dat is wel voorgesteld idd, maar ik ben er niet zo voor. Het gaat om de weging van de ce's die mensen gestrest maken, niet zozeer om de opeenhoping van al die examen. Waarom niet gewoon 70:30 wat betreft weging, en dan gewoon betere inspectie op de se's?
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 25-05-2005, 17:51
Verwijderd
Geschiedenis: Deel D van die stelopdracht --> Zelf bronnen verzinnen/maken is totaal onbegonnen werk.

Economie: De vraag van de Lorenz kromme klopte niet.

AK: Die vraag van die 'regionale handel' ofzo...enne dat van dat veenlandschap in Noord Holland (Je kon in de atlas niet goed opzoeken om welk gebied het ging)

Ik doe trouwens havo...
Oud 25-05-2005, 17:53
jet
Avatar van jet
jet is offline
vandaag weer: wiskundea12 was veeeel te lang
__________________
Ik heb een geheugen als een......uh.....een...... je weet wel, zo'n ding met gaatjes
Oud 25-05-2005, 18:42
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-05-2005 @ 12:57 :
Ik kan er niet tegen dat vwo maar niet in het nieuws komt.. Over Geschiedenis is hartstikke veel geklaagd, maar het wordt niet genoemd. Havo wel, maar er zijn relatief meer havisten dan vwo-ers, dus is er relatief meer geklaags op het vwo. Hopen dat ze er toch aandacht aan besteden..
Ik kom sowieso de examens niet zoveel tegen in het nieuws... Maaruh, Latijn kwam wel voor in examenjournaal op radio
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Oud 25-05-2005, 18:54
MMariska
MMariska is offline
Citaat:
Femic schreef op 25-05-2005 @ 19:42 :
Ik kom sowieso de examens niet zoveel tegen in het nieuws... Maaruh, Latijn kwam wel voor in examenjournaal op radio
en op de telegraaf staat ook een artikel over latijn
Oud 25-05-2005, 19:06
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Nog niet, ben aan het twijfelen of ik ga klagen over één van de CompEx vragen van Wiskunde A1, VWO.

(Voor de mensen die dat ook gehad hebben: over de vraag welke excel-formule je in moest voeren.. en heeel misschien over de laatste vraag, dat was meer Nederlands dan Wiskunde)
__________________
Keep on rockin'
Oud 25-05-2005, 19:19
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ja, ik heb een klacht ingediend.
__________________
"25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV."
Oud 25-05-2005, 20:06
Jacolinuh
Avatar van Jacolinuh
Jacolinuh is offline
'k heb geen klacht ingediend, heb geen zin om heel dat formulier in te gaan vulle...
__________________
It's funny how silence speak when you're alone...
Oud 25-05-2005, 21:19
oot
oot is offline
vwo frans en geschiedenis heb ik klacht ingedient...nederlands was vrij makkelijk en wiskunde viel me ook wel mee
__________________
Aan alle studenten: Word bokser, meer kans op slagen!
Oud 25-05-2005, 21:23
Verwijderd
Ik ben te lui om een klacht in te dienen, doen anderen wel.
Oud 25-05-2005, 21:24
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Citaat:
oot schreef op 25-05-2005 @ 22:19 :
vwo frans en geschiedenis heb ik klacht ingedient...nederlands was vrij makkelijk en wiskunde viel me ook wel mee
lal, jij klaagt als het moeilijk is?
Oud 25-05-2005, 21:29
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Klachten over de surviant, moeten die ook naar het Laks of naar de school zelf?
Tijdens mn se's ook al twee keer een brief over die surviant gestuurd naar de examencommissie (toen moest het eerst via de directeur en erna via hem daarheen) en dat heeft resultaat opgelevert, niet het juiste aangezien die er nu niets van geleerd heeft.
Vandaag gooide die zn losgeld even leuk op tafel om het drie keer na te gaan zitten tellen wat een rotgeluid maakt, ook was die eventjes aan het smsen (oude man die blaakbaar niet weet dat het toets geluid ook uit kan en je niet bij elke letter twee piepjes hoeft te horen) en nog wat van die kleine erg irritante dingen
Stom was ook dat ik bij hem aan tafel zat (examens zijn bij ons niet in de gymzaal maar in lokalen waar ik dus aan het tafeltje tegen zijn tafel zat..) en mocht gewoon niet van plaats veranderen terwijl er achterin en aan de zijkant nog plekken over waren, ben me dood geergerd
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Oud 25-05-2005, 21:44
stevy19
stevy19 is offline
Citaat:
fractuur schreef op 25-05-2005 @ 14:25 :
Ik vond het ook wel meevallen.. Veel mensen waren tot het eind toe aan het werk, maar ik geloof dat niemand in concrete tijdnood zat.
tja vraag me uberhaupt dan al af: wat heeft dit "klachten" voor zin? Ik bedoel 4100 klachten over HAVO gs. Nu heb ik gelukkig geen gsmaar wat wordt hier nu mee gedaan...
Oud 25-05-2005, 22:10
-eszy-
Avatar van -eszy-
-eszy- is offline
Citaat:
Mizz-Joyce schreef op 24-05-2005 @ 19:37 :
Ja over het examen van het VMBO Kader Nederlands!! Die teksten waren gewoon te LANG!!!!!!! Damn dat was gewoon erg. Hierdoor kreeg je weinig tijd voor de rest. Maar bij LAKS hebben ze aan de telefoon verteld dat er vele klachten over binnen zijn gekomen.
Helemaal mee eens..!! Ze waren echt lang..
Oud 26-05-2005, 07:40
Below_Zero
Avatar van Below_Zero
Below_Zero is offline
Maarre, wat schiet je er nou mee op als je klaagt? Volgens mij zijn er ongeveer 29.000 Havisten en als er dan 4100 klachten over geschiedenis binnenkomen, dan heeft het grootste deel niet geklaagd dus wat doen ze dan? Tóch de normering aanpassen? (Zou in mijn geval wel handig zijn op sommige examens )
__________________
Biting my tongue, tryin' not to schoot back!
Oud 26-05-2005, 08:37
Gigli
Gigli is offline
Ja over vraag 10 van VWO sk1.
En ik twijfel nog of ik een klacht ga indienen dat de tafeltjes in de examenzaal echt 1 cm2 groot zijn
Je kunt er niet eens een binas, GR en je bladen op kwijt, dus steeds als je in je vragenboekje wil kijken, moet je t tekstboekje eronder (of op de grond) leggen en andersom....kost echt zwaar veel tijd
Oud 26-05-2005, 08:41
strawberryangel
Avatar van strawberryangel
strawberryangel is offline
Citaat:
Below_Zero schreef op 26-05-2005 @ 08:40 :
Maarre, wat schiet je er nou mee op als je klaagt? Volgens mij zijn er ongeveer 29.000 Havisten en als er dan 4100 klachten over geschiedenis binnenkomen, dan heeft het grootste deel niet geklaagd dus wat doen ze dan? Tóch de normering aanpassen? (Zou in mijn geval wel handig zijn op sommige examens )
als het een klacht is over een vraag die vaag is dan kijken ze er wel naar hoor, en het gaat niet om het aantal klachten maar of het een terechte klacht is, dus als er maar 1 iemand klaagt over een vraag die niet klopt dan wordt er ook al naar gekeken.
Oud 26-05-2005, 09:47
Smobbo
Avatar van Smobbo
Smobbo is offline
Citaat:
jet schreef op 25-05-2005 @ 18:53 :
vandaag weer: wiskundea12 was veeeel te lang
WTF?

Te lang?

Ik was na 1uur en 45min klaar...
De meeste bij ons hadden het gewoon een half uur van te voren af, met nog wat nakijken etc gewoon de tijd vol gemaakt. Te lang was hij echt niet.
Als je wist wat je moest doen had je echt wel tijd zat. Tja als je bij elke vraag zat op een manier van 'euh en toen...' ja dan wordt het lastig, maar als je gewoon wist wat je moest doen had je tijd zat (imho).

Waren er bij jou dan veel mensen in tijdnood gekomen? Bij mij 1 of 2 mensen, maarja die treuzelen altijd en hebben nog bij elk examen te weinig tijd gehad.
Achja, als daar veel over geklaagd wordt komt het mijn cijfer weer ten goede .

Btw,
Je hebt het toch over VWO hè?
__________________
WOEi !
Oud 26-05-2005, 09:54
Quantes
Avatar van Quantes
Quantes is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 26-05-2005 @ 10:47 :
WTF?

Te lang?

Ik was na 1uur en 45min klaar...
De meeste bij ons hadden het gewoon een half uur van te voren af, met nog wat nakijken etc gewoon de tijd vol gemaakt. Te lang was hij echt niet.
Als je wist wat je moest doen had je echt wel tijd zat. Tja als je bij elke vraag zat op een manier van 'euh en toen...' ja dan wordt het lastig, maar als je gewoon wist wat je moest doen had je tijd zat (imho).

Waren er bij jou dan veel mensen in tijdnood gekomen? Bij mij 1 of 2 mensen, maarja die treuzelen altijd en hebben nog bij elk examen te weinig tijd gehad.
Achja, als daar veel over geklaagd wordt komt het mijn cijfer weer ten goede .

Btw,
Je hebt het toch over VWO hè?
Op havo is pas donderdag...
__________________
Boe.
Oud 26-05-2005, 10:30
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Citaat:
Smobbo schreef op 26-05-2005 @ 10:47 :
WTF?

Te lang?

Ik was na 1uur en 45min klaar...
De meeste bij ons hadden het gewoon een half uur van te voren af, met nog wat nakijken etc gewoon de tijd vol gemaakt. Te lang was hij echt niet.
Als je wist wat je moest doen had je echt wel tijd zat. Tja als je bij elke vraag zat op een manier van 'euh en toen...' ja dan wordt het lastig, maar als je gewoon wist wat je moest doen had je tijd zat (imho).

Waren er bij jou dan veel mensen in tijdnood gekomen? Bij mij 1 of 2 mensen, maarja die treuzelen altijd en hebben nog bij elk examen te weinig tijd gehad.
Achja, als daar veel over geklaagd wordt komt het mijn cijfer weer ten goede .

Btw,
Je hebt het toch over VWO hè?
Bij ons had werkelijk de hele klas de volle 3 uur nodig... Ik vond hem zoveel moeilijker dan de proefexamens die ik gemaakt heb! Daar had ik 2 uur voor nodig en een 9 en nu had ik 3 uur nodig en een 6...

Ik heb dus over wiskunde A1,2 geklaagd...
__________________
Dromendief
Advertentie
 


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:08.