Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2008, 20:24
Verwijderd
Gaat er even om dat hij uit het niets toevallig twee verdachten noemt paar minuten voor zn dood op zn eerste speldag.
Advertentie
Oud 16-05-2008, 20:27
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik denk niet dat de wolfjes jou oppeuzelen hoor soija. Als het werkelijk waar is wat jij zegt dan zullen ze wel uitkijken, omdat we dan direct missy en katje ophangen. Ik sluit me overigens bij Soija's theorie aan. Dus als ze mij verschransen, volg dan zijn theorie
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 16-05-2008, 20:38
Verwijderd
Haa, ik hoopte al op zoiets Natuurlijk is het jammer dat er een dorpeling dood is, maar nu hebben we twee mooie lijstjes waar veel uit af te leiden valt.

Hoewel ik eerder had gedacht dat het gelijkspel zou worden, overigens. Er is volgens mij alsnog iets niet in de haak daar, maar goed, er zitten minimaal twee wolven in de Elpida-lijst, dus we hebben sowieso al volop werkbare informatie.

Ik vind Missy wel wolviger dan Katje, hoewel ze 't makkelijk allebei kunnen zijn. Maar Missy is inderdaad op het laatst nog genoemd door Elbows, dat kan een staaltje reverse-psychology zijn geweest. Katje heb ik tot nu toe eigenlijk geen moment verdacht gevonden, maar met de statistiek valt niet te spotten, dus waarschijnlijk is zij ook gewoon wolf. Moet ik wel zeggen dat ze het echt goed gespeeld heeft.

En verder moet iemand uit de CS-lijst of uit de Elpida-lijst van stem zijn veranderd. Of de derde wolf zit ook in de Elpida-lijst, dat kan ook. Maar goed, dat zien we later wel, eerst Missy en Katje maar eens verhangen.
Oud 16-05-2008, 20:40
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
ER moeten nu toch echt minimaal twee wolven in het Elpidalijstje zitten.
Vergelijken geeft:

Vorige hangronde
Cherry Springs
Mr Soija
Paranoide
Dun Hout
Eye of Sauron
Light fighter
sterrenmeisje
Lisaaah
(Evilblue)

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem
Cherry Springs
Aila
Flowtje

Missy
Elpida
____________________
Deze hangronde

Eye of Sauron
Cherry Springs
Elpida
Lisaaah
Evilblue
sterrenmeisje

Elpida
Katje hiervoor apart
Eye of Sauron dood
matige_muis hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Aila hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Missy hiervoor apart
zoemzoem hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Flowtje hiervoor 'veilige dunhout lijst'

Cherry Springs
Mr Soija
light fighter
Paranoide


Missy en Katje springen eruit.
Ok, maar als Missy en Katje niet konden stemmen, dan is het nog steeds 5-5. Er is dus nog iemand die niet op Elpida heeft gestemd, maar of niet, of op iemand anders (waaronder EoS). Van de 5 die over blijven, heeft EoS waarschijnlijk op haar gestemd, want waarom zou hij liegen? en de andere 4 stonden vorige ronde bij Dunhout, terwijl we toen dachten dat de geliefden/verraders bij Cherry Springs zouden staan. Maar er zitten dus iig 3 slechten bij de Elpidastemmers.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 16-05-2008, 20:42
Verwijderd
Mja, het kan van alles zijn, vandaar dat ik die twee iig alvast verdenk.
De verrader is er ook nog.
Oud 16-05-2008, 20:42
Verwijderd
Poe, ik ben blij dat ik er niet uit ben, anders had ik me niet meer kunnen verdedigen. Ik had deze ronde helemaal niet random gestemd, en als de mensen die daarvan uitgingen mijn posts hadden gelezen, dan hadden ze dat geweten. Ik ging er sowieso van uit dat er toch wel minstens twee wolven in het rijtje CS-stemmers zaten. Aangezien EoS al een 'verdachte' was leek het me slim om voor hem te gaan, aangezien ik er anders zelf uit was gegaan. Maar goed, ik ben nu te moe om alles door te lezen, dus ik wacht eerst de eetronde maar af.
Oud 16-05-2008, 20:43
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ok, maar als Missy en Katje niet konden stemmen, dan is het nog steeds 5-5. Er is dus nog iemand die niet op Elpida heeft gestemd, maar of niet, of op iemand anders (waaronder EoS). Van de 5 die over blijven, heeft EoS waarschijnlijk op haar gestemd, want waarom zou hij liegen? en de andere 4 stonden vorige ronde bij Dunhout, terwijl we toen dachten dat de geliefden/verraders bij Cherry Springs zouden staan. Maar er zitten dus iig 3 slechten bij de Elpidastemmers.
ik denk dat de verrader in het Elpida lijstje staat
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 16-05-2008, 20:44
Verwijderd
In dat lijstje van Soija staat trouwens een fout, want Evilblue heeft gestemd op DH en niet op CS. Maar dat is niet echt relevant verder.
Oud 16-05-2008, 20:46
Verwijderd
Citaat:
In dat lijstje van Soija staat trouwens een fout, want Evilblue heeft gestemd op DH en niet op CS. Maar dat is niet echt relevant verder.
Oh ja, natuurlijk. Hij staat ook maar voor spek en bonen tussen haakjes.
Oud 16-05-2008, 21:03
Verwijderd
Citaat:
Oh ja, natuurlijk. Hij staat ook maar voor spek en bonen tussen haakjes.
Ik dacht dat het kwam doordat hij niet gezegd had op wie hij had gestemd. Als hij kon stemmen cq. geen wolf is en voor CS ging dan zou CS toch zijn verhangen die ronde?
Oud 16-05-2008, 21:09
Verwijderd
Hij kwam na de uitslag met zn stem, vandaar die haakjes, maar het moest idd dun hout zijn.
Oud 16-05-2008, 21:49
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Het kan natuurlijk ook nog dat de verrader of 1 van de geliefden bij de CS-stemmers zit en toch op EoS heeft gestemd.

De rest moet ik nog eens goed nalezen, maar dat Katje en Missy eruit springen is wel duidelijk.
__________________
Wark!
Oud 16-05-2008, 22:06
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Sorry, EoS Maar we kunnen hier wel wat mee, gelukkig. Alleen komen de mensen die ik verdacht vind/vond hier niet uit. Het moeten wel fakking goede wolven zijn. Net zoals de geliefden, en dat soort dingen.

Moeilijk hoor!
Ik wacht tot na de wolvenronde voordat ik verder kan zeggen wie ik verdenk.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 16-05-2008, 22:17
Verwijderd
Nog iets handigs om bij de hand te hebben: we zijn nu met z'n veertienen, waaronder 3 wolven, 2 geliefden, 1 leerlingziener, 1 verrader, 1 cupido, 1 wolfsbane, 1 jager en 4 dorpelingen.
Oud 16-05-2008, 22:22
Verwijderd
Citaat:
Nog iets handigs om bij de hand te hebben: we zijn nu met z'n veertienen, waaronder 3 wolven, 2 geliefden, 1 leerlingziener, 1 verrader, 1 cupido, 1 wolfsbane, 1 jager en 4 dorpelingen.
De wolfsbane is nu wel zijn kracht kwijt he.

Maar ik ben nu dus even helemaal het overzicht kwijt, kijken wat de wolven doen en dan zie ik wel verder.
Oud 16-05-2008, 22:33
Verwijderd
Klopt, maar hij/zij weet wel wie hij/zij is en kan misschien iets van die kennis afleiden. Want wij weten niet wie de wolven hebben geprobeerd op te eten de vorige ronde, de wolfsbane weet dit echter wel. Dus ook zonder kracht is het een functie die het vermelden waard is, ook al functioneert 'ie nu verder als dorpeling.
Oud 16-05-2008, 23:42
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
kut
Stomme dorpelingen
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Oud 17-05-2008, 00:12
Verwijderd
sorry eos
Oud 17-05-2008, 14:03
Verwijderd
De uitslag is vanavond later, want ik moet werken straks.
Oud 17-05-2008, 20:25
Spelleider
Avatar van Spelleider
Spelleider is offline
Flowtje, de jeugdtoneelschoolvriendin van Minke, wilde iets doen voor Minke, een soort laatste eer. Het was nu alweer een paar weken terug dat haar dierbare vriendinnetje overleden was.
Het moest iets spectaculairs worden, want daar hield Minke van, dacht Flowtje. Iets met circus en jongleren.

Flowtje ging de ouders van Minke inlichten. Ze hoopten dat ze ook aanwezig wilde zijn op deze avond voor hun dochter. De datum was al geprikt, volgende week zou Flowtje haar optreden geven.
Ma Pip en Pa DP waren meteen enthousiast, vooral toen ze hoorden dat Flowtje iets met jongleren ging doen.
Bovenaan de trap stonden Missy en Cherry Springs te luisteren.
‘psst, Missy’ zei CS ‘ Ik heb een plannetje.’
Toen ze Flowtje weg hoorden gaan sloten ze zich weer op op de zolder van het barbiehuis.
‘Die avond dat Flowtje gaat jongleren voor minke, is de ideale manier om van Paranoide af te komen’ zei CS
‘Hoe dan?’ vroeg missy.
‘Dat leg ik je later wel uit.’

De dag van het optreden

Flowtje was al vroeg opgestaan. Ze had de hele week geoefend met hoepels, balletjes, fakkels, messen en ga zo maar door. Flowtje had de smaak te pakken en voelde zich goed.
Minke had het vast leuk gevonden.


In het huis van Minke waren Missy en CS ook al vroeg opgestaan.
Met een ontbijtje van warme pap en zoete thee liepen ze naar het bed van Paranoide.
‘Paranoide, het spijt ons dat we je wilden vermoorden’ zei CS
‘Het spijt ons heel erg’ voegde Missy toe.
Parnoide stuiterde vol verbazing omhoog.
‘Wat lief!’ riep ze heel hard. ‘ik aanvaard jullie excuses’ riep ze nog harder.
Missy roloogde ongemerkt naar CS. Wat was Paranoide toch een vreselijk domme stuiterbal.
‘Ga je vanavond met ons mee naar het optreden van Flowtje? Pa DP en ma Pip willen om 8 uur vertrekken dus voor die tijd moeten we ongezien de auto in’ zei Missy.
‘Wat een geweldig plan, oh jongens, wat enig’ gilde Paranoide.

Flowtje stond achter de schermen. Nog een paar minuten en dan zou ze opkomen. De spanning gierde door haar lijf. Maar er kon niks fout gaan.
Wat flowtje niet zag, waren Missy, CS en Paranoide die ook achter de schermen stonden.
‘daar hebben we beter zicht’ had CS tegen Paranoide gezegd.

Flowtje werd aangekondig en het doek ging open, meteen ging ze van start met 8 hoepels die ze behendig in de lucht wierp en opving. Om het nog spectaculaider te maken stak ze de hoepels ook in brand en wierp ze nog hoger de lucht in. Het zag er prachtig uit.
Toen was het ‘fakkelwerpen’ aan de beurt. Flowtje zou gaan jongleren met 10 brandende fakkels.
Missy en CS hielden hun adem in. Zometeen zouden ze Paranoide laten stuiteren op het moment dat de fakkels brande. Dan zou ze smelten en waren ze van haar af.
Op het moment dat missy en Cs Paranoide oppakte en het toneel opsmeten, stapte Flowtje opzij, Paranoide kwam onder haar voet terecht en Flowtje dreigde te vallen. Ze greep zich aan de fakkelhouder maar die viel om.
Iedereen aanschouwde hoe flowtje wegbrande onder de vuurzee van fakkels. Overal was paniek.
Paranoide was alleen van het toneel gerold en mankeerde niets.


1 CS
2 Dun Hout (heks)
3 aila
4 Minke (dorpeling)
5 AllureV (tovenaar)
6 Lisaah
7 Katje
8 EvilBlue
9 sterrenmeisje
10 Hanneke (ziener)
11 Coolkast (dorpeling)
12 Paranoide
13 EoS (dorpeling)
14 Flowtje (wolfsbane)
15 Missy
16 Lucky Luciano (dorpeling)
17 Mr Soija
18 Neko* / Elbow (weerwolf)
19 Elpida
20 Matige_muis
21 Lightfighter
22 zoemzoem

blauw = opgehangen
rood = opgegeten



Flowtje is opgegeten door de wolven, zij was de bane. De dorpelingen hebben tot morgen half 9 de tijd om iemand op te hangen.
__________________
Onthoud dat weerwolven alleen met een zilveren projectiel gedood kunnen worden...
Oud 17-05-2008, 20:28
Elbows
Het gaat goed met de wolven, ook al wisten ze al dat ze de bane te pakken hadden
Oud 17-05-2008, 21:17
Verwijderd
Hm, ik had niet gedacht dat Flowtje de wolfsbane was. Ik vraag me af waarom de wolven haar hebben opgegeten? Misschien kon ze inderdaad iets afleiden uit haar kennis, hoewel, nee, dan zouden ze haar juist niet opeten. Aangezien wij nu ook weten dat zij de bane is en zodoende beschikking hebben over dezelfde informatie als zijzelf.

Waarschijnlijk kunnen we verder niets afleiden uit de posts van Flowtje en wisten de wolven dit ook. Dan is het gewoon tijdrekkerij, wat doet vermoeden dat Missy en Katje inderdaad wolven zijn. Of op z'n minst één van hen.
Ik vind het trouwens ook opvallend dat ze nu allebei erg stil blijven.

Omdat ik Katje minder wolvig vind en Missy daarbij ook al eerder is genoemd door n00bwolf Elbows, ga ik deze ronde waarschijnlijk voor haar.

Missy
Paranoide
Oud 17-05-2008, 21:41
light fighter
light fighter is offline
ik ga niet voor missy omdat die genoemd is door elbows, je gaat namelijk je medewolven niet noemen om jezelf te redden. Ten minste dat lijkt mij logisch.

Ik blijf nog steeds bij Cherry springs en Elpida, wie ik stem weet ik nog niet maar een van beide zal het waarschijnlijk worden
Oud 17-05-2008, 21:43
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Hm, ik had niet gedacht dat Flowtje de wolfsbane was. Ik vraag me af waarom de wolven haar hebben opgegeten? Misschien kon ze inderdaad iets afleiden uit haar kennis, hoewel, nee, dan zouden ze haar juist niet opeten. Aangezien wij nu ook weten dat zij de bane is en zodoende beschikking hebben over dezelfde informatie als zijzelf.

Waarschijnlijk kunnen we verder niets afleiden uit de posts van Flowtje en wisten de wolven dit ook. Dan is het gewoon tijdrekkerij, wat doet vermoeden dat Missy en Katje inderdaad wolven zijn. Of op z'n minst één van hen.
Ik vind het trouwens ook opvallend dat ze nu allebei erg stil blijven.

Omdat ik Katje minder wolvig vind en Missy daarbij ook al eerder is genoemd door n00bwolf Elbows, ga ik deze ronde waarschijnlijk voor haar.

Missy
Paranoide
ik vind katje meer wolvig dan missy. Ik ga voor Katje

Missy
Paranoide

Katje
Aila

n00bwolf vind ik overigens een non-argument. Misschien issie wel een n00b maar hij wordt wel geinstrueerd door de andere wolven. Tenzij die ook n00bs zijn. En die wolven hebben haar opgepeuzeld omdat je er nix uit kan afleiden en als wraak omdat ze de wolfsbane is
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-05-2008, 21:44
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
ik ga niet voor missy omdat die genoemd is door elbows, je gaat namelijk je medewolven niet noemen om jezelf te redden. Ten minste dat lijkt mij logisch.

Tuurlijk doe je dat wel

Citaat:
Ik blijf nog steeds bij Cherry springs en Elpida, wie ik stem weet ik nog niet maar een van beide zal het waarschijnlijk worden
Verdacht hoor. En de bovenste quote ook

Edit: waarom vind je hun zo verdacht eigenlijk?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-05-2008, 21:49
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Ik vertrouw jullie allemaal niet meer. Eerst verdenkt iedereen Cherry Springs en Elbow, volgende ronde gaat het weer tussen EoS en Elpida en nu weer tussen Katje en Missy. En de 'winnaars' van de vorige ronden wordt opeens weinig op gestemd, of je bent opeens verdacht.

Ik ga met Lightfighter mee en stem deze ronde op CS of op Elpida.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-05-2008, 21:54
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik kan mn stem op Elpida wel motiveren hoor. Ik vond ze eigenlijk geen van beiden verdacht haha, maar van Elpida was ik niet zo zeker, van eos wel. Hij was gewoon niet wolvig. Dus stemde ik op elpida in de hoop eos te kunnen redden. Cherry springs verdacht ik niet. Niet van wolf zijn althans. Heb toen gwn op dun hout gestemd. Katje en missy zijn gewoon verdacht. Die theorie van Soija klopt volgens mij. Iedereen die niet op katje of missy stemt is in mijn ogen verdacht alleen is soija volgens mij vergeten dat zijn eigen theorie ook voor hem geldt xd
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-05-2008, 22:00
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Citaat:
ik kan mn stem op Elpida wel motiveren hoor. Ik vond ze eigenlijk geen van beiden verdacht haha, maar van Elpida was ik niet zo zeker, van eos wel. Hij was gewoon niet wolvig. Dus stemde ik op elpida in de hoop eos te kunnen redden. Cherry springs verdacht ik niet. Niet van wolf zijn althans. Heb toen gwn op dun hout gestemd. Katje en missy zijn gewoon verdacht. Die theorie van Soija klopt volgens mij. Iedereen die niet op katje of missy stemt is in mijn ogen verdacht alleen is soija volgens mij vergeten dat zijn eigen theorie ook voor hem geldt xd
Huh, van mij hoef je je stem op Elpida niet te motiveren. Het gaat mij er alleen om dat de hele groep om een of andere reden steeds naar twee andere verdachten overgaat.

En ik vind het verdacht dat jij in deze post zegt dat Katje en Missy allebei verdacht zijn, maar dat je toch niet met Paranoide voor Missy meegaat. Zo loop je nu al eigenlijk gelijkspel te creeeren, want wrsl verdeelt de groep zich over de twee. Als je nu gewoon met haar meegaat, dan gaat de rest ook makkelijk mee met Missy en krijgen we iig geen gelijkspel tussen Missy en Katje.
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 17-05-2008, 22:20
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Huh, van mij hoef je je stem op Elpida niet te motiveren. Het gaat mij er alleen om dat de hele groep om een of andere reden steeds naar twee andere verdachten overgaat.

En ik vind het verdacht dat jij in deze post zegt dat Katje en Missy allebei verdacht zijn, maar dat je toch niet met Paranoide voor Missy meegaat. Zo loop je nu al eigenlijk gelijkspel te creeeren, want wrsl verdeelt de groep zich over de twee. Als je nu gewoon met haar meegaat, dan gaat de rest ook makkelijk mee met Missy en krijgen we iig geen gelijkspel tussen Missy en Katje.

dat weet ik maar ik motiveerde hem gewoon. Maar waarom moet ik voor missy gaan als ik katje wolviger vind? Alleen omdat Paranoide eerder was met haar stem?

En als het gelijkspel wordt, nou en Als ik met Para meega op Missy dan gaat ze eruit. Als het gelijkspel wordt tussen missy en katje gaat ze er ook uit xd want volgens mij is katje een wolf. Of het is gelijkspel tussen 2 wolven wat ook goed kan
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 17-05-2008, 23:43
Verwijderd
ik ga nu echt voor CS. bij eos had ik het misschien mis, maar hij verdacht haar iig ook, dus dan schat ik mijn kansen hoger in. is ze geen wolf, dan is ze wel verrader of geliefde, en het liefst een combinatie van die dingen

(ik moest trouwens echt gniffelen om het "wat was paranoide toch een vreselijk domme stuiterbal" hihi)
Oud 18-05-2008, 00:28
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Even een overzichtje dan voor ik mn bed induik:

Missy
Paranoide

Katje
Aila

Elpida
Light fighter?
Zoemzoem?

CS
Sterrenmeisje
Light fighter?
Zoemzoem?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 18-05-2008, 07:42
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
Citaat:
ik kan mn stem op Elpida wel motiveren hoor. Ik vond ze eigenlijk geen van beiden verdacht haha, maar van Elpida was ik niet zo zeker, van eos wel. Hij was gewoon niet wolvig. Dus stemde ik op elpida in de hoop eos te kunnen redden. Cherry springs verdacht ik niet. Niet van wolf zijn althans. Heb toen gwn op dun hout gestemd. Katje en missy zijn gewoon verdacht. Die theorie van Soija klopt volgens mij. Iedereen die niet op katje of missy stemt is in mijn ogen verdacht alleen is soija volgens mij vergeten dat zijn eigen theorie ook voor hem geldt xd
Citaat:
Huh, van mij hoef je je stem op Elpida niet te motiveren. Het gaat mij er alleen om dat de hele groep om een of andere reden steeds naar twee andere verdachten overgaat.
Citaat:
dat weet ik maar ik motiveerde hem gewoon. Maar waarom moet ik voor missy gaan als ik katje wolviger vind? Alleen omdat Paranoide eerder was met haar stem?

En als het gelijkspel wordt, nou en Als ik met Para meega op Missy dan gaat ze eruit. Als het gelijkspel wordt tussen missy en katje gaat ze er ook uit xd want volgens mij is katje een wolf. Of het is gelijkspel tussen 2 wolven wat ook goed kan
Aila, ik vind jou hierbij gewoon verdacht spelen, en niet puur omdat ik je spelwijze ken. Je breekt alle soorten theorieen, bv die van de n00b weerwolf, terwijl dat degelijk wel mogelijk is, en zeker omdat ze (raar genoeg) alweer de bane opvreten, wat eigenlijk een verspilling is, en bovendien kom je steeds met hier een verdenking en daar een verdenking.

Dus mijn stem is nu als eerste op jou. Mijn andere verdachten komen mss later
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-05-2008, 07:43
Evilblue
Avatar van Evilblue
Evilblue is offline
*een aanpassing van aila's lijst*

Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila

Elpida
Light fighter?
Zoemzoem?

CS
Sterrenmeisje
Light fighter?
Zoemzoem?
__________________
Broken lights, fading nights, darkness comes to my sights.
Makaku mi ta, makaku mi ta, tuma mi banana grandiii!!!
Oud 18-05-2008, 08:16
light fighter
light fighter is offline
Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila

Elpida
Zoemzoem?

CS
Sterrenmeisje
Light fighter
Zoemzoem?
Oud 18-05-2008, 09:19
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Aila, ik vind jou hierbij gewoon verdacht spelen, en niet puur omdat ik je spelwijze ken. Je breekt alle soorten theorieen, bv die van de n00b weerwolf, terwijl dat degelijk wel mogelijk is, en zeker omdat ze (raar genoeg) alweer de bane opvreten, wat eigenlijk een verspilling is,

Dus mijn stem is nu als eerste op jou. Mijn andere verdachten komen mss later
theorieen zijn er om gebroken te worden het is toch op je vingers na te tellen dat een n00b weerwolf wordt geinstrueerd?

Citaat:
en bovendien kom je steeds met hier een verdenking en daar een verdenking.
ja tuurlijk Ik post gwn mn gedachten jou vind ik ook nog steeds verdacht, maar ietsjes minder
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 18-05-2008, 09:39
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk inderdaad dat katje of missy wolf is. Ze spelen het wel goed, trouwens.
Het zou wel een ienemienemutte worden, want ik vind de een niet meer verdacht dan de andere. Ik denk dat ik nog even wacht tot ik wat meer weetover wie op wie stemt, dan kan ik op basis daarvan proberen om mijzelf te redden.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-05-2008, 09:47
Verwijderd
Citaat:
Ik denk inderdaad dat katje of missy wolf is. Ze spelen het wel goed, trouwens.
Het zou wel een ienemienemutte worden, want ik vind de een niet meer verdacht dan de andere. Ik denk dat ik nog even wacht tot ik wat meer weetover wie op wie stemt, dan kan ik op basis daarvan proberen om mijzelf te redden.
Ik wacht ook nog met stemmen, maar ik neig om met EvilBlue mee te gaan en op Aila te stemmen.
Oud 18-05-2008, 11:08
Verwijderd
Men loopt wel allemaal klakkeloos achter dat fancy lijstje van Soija aan, zeg. Het ziet er wel interessant uit en zo, maar inhoudelijk is het ook maar wat vaag giswerk. Vorig spel was het ook zo dat lijstjes helemaal verkeerd waren geinterpreteerd, omdat een of andere dorpeling stiekem zijn stem nog had gewijzigd, en dat niet meer durfde te zeggen, zodat andere onschuldige spelers verdacht werden. Ik snap dat men mij nu verdacht vindt, maar het enige dat ik kan zeggen is: you´re making a mistake.

Hierbij begin ik Soija ook te verdenken, hij is wel erg fanatiek in met zijn vingertje wijzen naar anderen.
Anywayz, ik moet zo weg en ik weet niet of ik voor half negen terug ben. Daarom stem ik voor de zekerheid op degene met de meeste (voorlopige) stemmen, Cherry Springs. Voor het geval er meer mensen gaan meeschapen op mij. Ik denk nog steeds dat zij geliefde of verrader is, en misschien zelfs wel wolf, dus dat is altijd prijs.

Verder vind ik Elpida óf verdacht óf gewoon debiel spelen, want hierboven zegt ze alweer op wie ze gaat stemmen zonder ook maar één woord motivatie.

Mocht ik op tijd thuis zijn, zal ik eventueel nog mijn stem veranderen als dat nodig is om mijn ass te redden.

Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila

Elpida
Zoemzoem?

CS
Sterrenmeisje
Light fighter
Zoemzoem?
Katje
Oud 18-05-2008, 11:14
Verwijderd
Je hebt één stem?

Ik hoop dat mijn vroege theorie nog steeds klopt Als EoS geen weerwolf is, dan CS wel

Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila

Elpida
Zoemzoem?

CS
Sterrenmeisje
Light fighter
Zoemzoem?
Katje
Lisaaah
Oud 18-05-2008, 11:27
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik stem nu maar op Katje, want theorie van Soija. En de manier waarop ze reageert op haar ene stem vind ik een beetje aanvallend ofzo. Dus ja.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Oud 18-05-2008, 12:07
zoemzoem
Avatar van zoemzoem
zoemzoem is offline
Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila
CS

CS
Sterrenmeisje
Light fighter
Zoemzoem
Katje
Lisaaah
__________________
Druk is een kwestie van prioriteiten stellen.
Oud 18-05-2008, 12:20
Verwijderd
Citaat:
ik ga niet voor missy omdat die genoemd is door elbows, je gaat namelijk je medewolven niet noemen om jezelf te redden. Ten minste dat lijkt mij logisch.

Ik blijf nog steeds bij Cherry springs en Elpida, wie ik stem weet ik nog niet maar een van beide zal het waarschijnlijk worden
Jij werd dan ook genoemd door Elbows. Jij bent volgens mij de derde wolf.

Citaat:
Iedereen die niet op katje of missy stemt is in mijn ogen verdacht alleen is soija volgens mij vergeten dat zijn eigen theorie ook voor hem geldt xd
Ben ik niet vergeten hoor, uit mijn theorie maak ik op dat light fighter de derde wolf is.

Citaat:
Men loopt wel allemaal klakkeloos achter dat fancy lijstje van Soija aan, zeg. Het ziet er wel interessant uit en zo, maar inhoudelijk is het ook maar wat vaag giswerk. Vorig spel was het ook zo dat lijstjes helemaal verkeerd waren geinterpreteerd, omdat een of andere dorpeling stiekem zijn stem nog had gewijzigd, en dat niet meer durfde te zeggen, zodat andere onschuldige spelers verdacht werden. Ik snap dat men mij nu verdacht vindt, maar het enige dat ik kan zeggen is: you´re making a mistake.

Hierbij begin ik Soija ook te verdenken, hij is wel erg fanatiek in met zijn vingertje wijzen naar anderen.
Anywayz, ik moet zo weg en ik weet niet of ik voor half negen terug ben. Daarom stem ik voor de zekerheid op degene met de meeste (voorlopige) stemmen, Cherry Springs. Voor het geval er meer mensen gaan meeschapen op mij. Ik denk nog steeds dat zij geliefde of verrader is, en misschien zelfs wel wolf, dus dat is altijd prijs.

Verder vind ik Elpida óf verdacht óf gewoon debiel spelen, want hierboven zegt ze alweer op wie ze gaat stemmen zonder ook maar één woord motivatie.

Mocht ik op tijd thuis zijn, zal ik eventueel nog mijn stem veranderen als dat nodig is om mijn ass te redden.
Mijn theorie is tot nu de enige (en dus ook de meest) zinnige tot nu toe. Iedereen loopt maar onzinnig te schapen. En kijk, nog geen enkele wolf gehangen behalve Elbows met geluk. Daarnaast leert ervaring dat ik (bijna) altijd gelijk heb als ik me overdreven focus op een wolf, maar dat nooit iemand luister en daarom de dorpelingen verliezen. Heel erg toevallig ook dat jij en Missy het topic ineens vermijden, ruim een dag.
Mn theorie klopt. Ik denk daarbij dat zoemzoem verrader is, die staat heel leuk aan de kant van Missy en Katje. Dan zal CS geliefde zijn, denk ik, maar goed mss is ze toch gewoon dorpeling. Ik ga iig mee op Katje. We zullen zien, of haar zogenaamde stem echt is.
Oud 18-05-2008, 12:22
Verwijderd
Ik kauw het inderdaad niet uit waarom ik precies op Aila wil stemmen, maar als je alles nog een keer door zou lezen, zou je er misschien wel achter komen. Het is van mijn kant in ieder geval geen random stem.

Edit: Ik wacht toch nog even met stemmen, anders is ie waarschijnlijk wel heel nutteloos.
Oud 18-05-2008, 12:22
Verwijderd
Aila
Evilblue

Missy
Paranoide

Katje
Aila
Cherry Springs
Mr Soija

CS
Sterrenmeisje
Light fighter
Zoemzoem
Katje
Lisaaah
Oud 18-05-2008, 12:24
Verwijderd
Oh, ik wilde nog zeggen, dat het me haast onmogelijk lijkt dat iemand van het EoS-lijstje een wolf is. Dus Cherry Springs kan naar mijn idee geen wolf zijn. Beetje raar dat mn nu toch eerst op het EoS-lijstje afgaat, terwijl toch zeker twee wolven in het Elpida-lijstje moeten zitten.



____________________
Vorige hangronde

Cherry Springs
Mr Soija
Paranoide
Dun Hout
Eye of Sauron
Light fighter
sterrenmeisje
Lisaaah
(Evilblue)

Elpida
Missy
Katje

Dun Hout
Matige Muis
Zoemzoem
Cherry Springs
Aila
Flowtje

Missy
Elpida
____________________
Deze hangronde

Eye of Sauron
Cherry Springs
Elpida
Lisaaah
Evilblue
sterrenmeisje

Elpida
Katje hiervoor apart
Eye of Sauron dood
matige_muis hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Aila hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Missy hiervoor apart
zoemzoem hiervoor 'veilige dunhout lijst'
Flowtje hiervoor 'veilige dunhout lijst'

Cherry Springs
Mr Soija
light fighter
Paranoide


Missy en Katje springen eruit.
Oud 18-05-2008, 12:29
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:
Heel erg toevallig ook dat jij en Missy het topic ineens vermijden, ruim een dag.
Misschien is het geen excuus, maar mijn examens zijn op dit moment nu toch wat belangrijker wat betreft leren, dan het weerwolfspel. Ja, ik ben dan wel online, maar dat zijn een paar minuten om even iets anders te doen.

Nu even rustig alles doorlezen.
Oud 18-05-2008, 12:40
Verwijderd
Nou, je was kort na(tijdens) de uitslag anders een ruime periode online en actief in het Wat Saai Zeg-topic.
Oud 18-05-2008, 14:51
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
Citaat:
Ik kauw het inderdaad niet uit waarom ik precies op Aila wil stemmen, maar als je alles nog een keer door zou lezen, zou je er misschien wel achter komen. Het is van mijn kant in ieder geval geen random stem.
.

Doe maar even wel wat heb ik precies voor wolvige dingen gezegd dan?
__________________
http://weerwolfspel.123forum.nl
Oud 18-05-2008, 15:01
Verwijderd
Oh, de ziener is denk ik ailá.

Wat zou het trouwens leuk zijn, als CS jager blijkt. Dan kan Katje meteen doodgeschoten worden.
Oud 18-05-2008, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Doe maar even wel wat heb ik precies voor wolvige dingen gezegd dan?
Het is niet iets wat jij hebt gezegd

En, op dit moment weet ik het ook even helemaal niet meer. Ik wil alleen niet mee gaan met Cherry Springs omdat ik haar niet verdenk.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel 84 deel 2
Verwijderd
500 10-04-2011 22:55
De Kantine Weerwolfspel 72 deel 2
Heksjuh
273 15-09-2010 08:12
De Kantine Weerwolfspel #66
Verwijderd
500 06-02-2010 10:20
De Kantine Het grote Weerwolfspel #47
Spelleider
500 16-05-2008 11:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:07.