Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-01-2012, 16:57
Verwijderd
Ik moet ook nog een beetje wennen aan alle nieuwe mensen, de meeste ken ik niet eens. Het was een beetje vreemde eerste aflevering, maar al dat 'ik snap er niks meer van' op de brug was wel grappig.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-01-2012, 20:47
Verwijderd
Ik vond Maarten verrassend leuk En Annemarie al heel snel heel irritant.

Maar wat heerlijk dat het weer begonnen is!! Het is meteen weer spannend en ik zit er meteen weer helemaal in. Leuk leuk leuk!

Oh en ik moest erg lachen om de Marit-actie en dat ze eigenlijk per ongeluk aan de overkant komt
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 12:10
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wat een stelletjes sukkels bij elkaar zeg. Tjongejonge. Ik verdenk Tim, en ook Dio (wat een vervelend iemand, hopelijk heb ik het heel erg mis en gaat 'ie er volgende keer mooi uit) en William een beetje. Maar hmm.. misschien toch maar ook op een vrouw stemmen. Ik weet het nog niet. Oja, hoe-heet-ie-die-politicus vind ik heel klef en niet leuk. Marit vind ik altijd heel vervelend als ik eens langs Camping Life zap, maar ze viel me nu erg mee.

Ik vond Art best goed als presentator, maar moet er nog wel een beetje aan wennen.

edit: Ik ga toch ook voor Liesbeth. Waarom weet ik niet precies, gewoon een gevoel.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray

Laatst gewijzigd op 07-01-2012 om 12:15.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 15:46
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Jammer van Marion
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 18:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Bedoel je licht verstandelijk gehandicapt?

Ik vind het gewoon zo irritant, hij gedraagt zich als een recalcitrante puber. Ja, leuk voor als hij thuis zo nodig de de stereotiepe rapper wil uithangen, maar als je meedoet, doe dan ook fatsoenlijk mee of niet.
Ja, idd. Hij zei ook dat ie de jongste kandidaat was met 23. En hij gedraagt zich geestelijk als 18.

OT:
Eerste keer dat ik WIDM ga volgen, en ik vind het wel leuk En het is natuurlijk Liesbeth, dat staat buiten kijf.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 19:36
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Er zijn echt te veel blonde deelneemsters, kan ze echt niet uit elkaar. Dus was wel blij dat een van hen eruit is. Nu nog bedenken op wie ik ga gokken voor de pool, want heb echt geen idee.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2012, 20:29
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Ik had vorig jaar een zelfbedacht systeem, waardoor ik 3e werd in de pool en al vrij snel op Patrick zat. Dus dat ga ik nu weer doen! Leuk leuk, altijd spannend, wie is de mol :-)
@Chickrock Die Dio deed idd raar.. Geen idee of het gespeeld is a la Miljouska of echt..
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 08-01-2012, 12:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik had vorig jaar een zelfbedacht systeem, waardoor ik 3e werd in de pool en al vrij snel op Patrick zat. Dus dat ga ik nu weer doen! Leuk leuk, altijd spannend, wie is de mol :-)
@Chickrock Die Dio deed idd raar.. Geen idee of het gespeeld is a la Miljouska of echt..
Dat vraag ik me nu ook af inderdaad, het zou heel goed kunnen. Daarom heb ik toch maar op hem gestemd.

En wat was je systeem ook alweer?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 15:32
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Citaat:
Er zijn echt te veel blonde deelneemsters, kan ze echt niet uit elkaar.
Precies dit ja.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:24
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
WTF

Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:51
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Wut wut wut

__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 18:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 09-01-2012, 22:45
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Wtffffffffff?
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 00:33
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Zegt ze het nou echt, want het is niet heel duidelijk. Is het niet gewoon een MAMA APPELSAP?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 08:04
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Ik denk het wel ja maar ik kan er nu eigenlijk niets anders meer in horen xD
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 08:43
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 13:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik hoor het er overigens niet in, ik hoor "Ik kom er later wel....".
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 14:36
Verwijderd
Het schijnt toch nep te zijn. Ze schijnt te zeggen 'ik kom er later nog wel op terug', oid.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 15:25
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik dacht dat ze zei 'ik kom je later wel ff bedanken''
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 17:07
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Dat vraag ik me nu ook af inderdaad, het zou heel goed kunnen. Daarom heb ik toch maar op hem gestemd.

En wat was je systeem ook alweer?
Ik schrijf alle opdrachten op en wie bij wie in het team zat, en verder hou ik voor iedereen molpunten bij. Dus wanneer iemand wat mij betreft iets verdachts doet krijgt ie een molpunt. En ik hou ook bij wie hoeveel geld in de pot brengt, als dat toe te leiden is naar 1 persoon, anders niet.
Hiedoor onthoud ik alles beter en laat ik me niet leiden door m'n gevoel (wat ik hiervoor wel deed :-P ) Vorig jaar werkte het, de feiten leidden mij toen naar Patrick ;-)
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 18:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Oja, dat was het
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 10-01-2012, 23:29
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Kan er misschien in de titel de tags [Spoilers] gezet worden? Plix?
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2012, 01:19
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Oh Hyphen, goeie
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 08:40
Miss Pannekoek
Miss Pannekoek is offline
Ik mis Angela als presentatrice!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 13:21
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Kan er misschien in de titel de tags [Spoilers] gezet worden? Plix?
Hoezo? Er zitten we spoilers in, maar dat weet je toch als je het topic opent?

Was er trouwens ook iets in het begin dat Art iets zei over tijd of zo? Kan dat iets met de tijdmachine van Dio te maken hebben?
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 15:31
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb de aflevering nog even teruggekeken en nu aantekeningen gemaakt. Liesbeth komt er bijzonder slecht uit.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 17:29
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
Citaat:
Hoezo? Er zitten we spoilers in, maar dat weet je toch als je het topic opent?

Was er trouwens ook iets in het begin dat Art iets zei over tijd of zo? Kan dat iets met de tijdmachine van Dio te maken hebben?
Zou idd wel kunnen, maar lijkt me vrij sterk aangezien voor zover ik weet de presentator in de voorgaande jaren ook niet wist wie de mol was.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 17:46
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
de mol haalde een uur van de tijd af, dat kan op die tijdmachine slaan. maar er zijn zoooo veel hints, dat ik de neiging heb te gaan voor iemand die helemaal niet verdacht is
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 18:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik hoop niet dat Dio de mol is, want hij staat boven aan mijn lijstje irrirante spelers. Helaas hebben de spelers die ik irritant vind de neiging om te winnen of de mol te zijn.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 18:46
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik wil ook niet dat Dio de mol is
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 19:17
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ik ook niet, ik wil een mol die slimme en sluwe dingen doet, ipv een mol die door zich dom voor te toen alles verpest.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 19:38
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
William: Ik praat veel. En mensen vinden dat vervelend.

JA INDERDAAD muil dicht, irritant ventje.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:24
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Oh, ik vind het jammer
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:35
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
ahh jammer!

Marit blijft mijn mol
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Liesbeth is de mol.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:42
Verwijderd
Citaat:
Liesbeth is de mol.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 20:42
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik verdenk Hadewych echt helemaal niet meer. Dio bleek dus inderdaad gewoon een idioot ipv een mol. Mijn vriend denkt dat het Maarten is, maar die spoort niet, want Maarten is de enige tot nu toe die geld in de pot heeft gebracht.
Dat de code bij Dio en Tim al fout ging, is denk ik meer te wijden aan de domheid van Dio dan aan het mollen. Maar Anne-Marie en Frits waren echt ontzettend dom, zo dom kan niemand zijn. 4x 2, seriously? Omdat ik niet denk dat het Frits is, verdenk ik Anne-Marie veel meer. Ook door de tweede opdracht.
Ik verdenk William nog steeds, maar wel wat minder dan Liesbeth. Ze kon tijdens de laatste opdracht niet mollen, want Marit hield haar in de gaten, en terecht. Dus, ik ga haar maar eens in de gaten houden.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 21:29
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Op 75% van de aflevering dacht ik "he, Dio begint toch wel iets sympathieker te worden..." en een minuut voor de testuitslag vond ik hem eigenlijk wel meevallen en kon ik hem prima hebben, gaat hij er verdorie uit. Ik vind het eigenlijk wel jammer.

Camerageile Frits begint me te irriteren en ik heb een absolute schijthekel aan William, als hij volgende week in een IJslandse vulkaan valt en een Manuel Venderbosje moet doen zal ik daar absoluut niet rouwig om zijn. Ook die opmerking over 'fysiek het sterkste zijn' oid HALLO! er zit verdorie een fucking OLYMPISCH ZWEMKAMPIOEN in het team, wat een arrogantie. Het is natuurlijk ook wel typisch dat de politicus en de musicalacteur het meest overdreven doen als ze eenmaal in de spotlight staan... maar goed...

Genoeg ergernissen, nu verdenkingen.

Frits en William omdat ze zo opzichtig irritant zijn en blijkbaar ieder woord en iedere actie moeten overdrijven en alles overanalyseren. Annemarie speelt me iets te veel het domme blondje, maar ik twijfel of ze echt de mol zou kunnen zijn... Tim vind ik een beetje dark and mysterious, hij zou een goede kandidaat zijn, hij is een beetje het afwachtende en manipulerende type.
Maarten wordt door iedereen vertrouwd en dat lijkt me een slecht teken. Hij is superslim, dat wordt volgensmij wel eens vergeten, iedereen ziet in hem de vriendelijke grote lobbes, maar ik denk dat hij behoorlijk berekenend is. Sowieso is het als wiskundige niet moeilijk om snel in te kunnen schatten welke variabelen je in een berekening je moet veranderen om een groot verschil te krijgen in de uitkomst. Verder denk ik dat Marit door velen als dommer wordt gezien dan ze is, maar ik heb haar niet op echte molacties kunnen betrappen.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:07
Verwijderd
Pff, zoals Art ook al zei, iedereen is te druk bezig met elkaar te verwarren en verdacht over te komen en allerlei tactieken, in plaats van geld te verdienen voor de pot.
En daarom kan ik er vooralsnog echt nog niks over zeggen.

Wel fijn dat Dio eruit is, hoef ik tenminste niet meer te twijfelen of hij dom is of de Mol.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2012, 22:36
Verwijderd
Ik kopieer even een post van een ander forum, waar ik het helemaal mee eens ben:

Citaat:
Zelf heb ik de eerste aflevering niet gezien, vanavond wel gekeken. Vond zelf wel dat de eerste twee opdrachten van vandaag te makkelijk te ontregelen zijn.

Bij de trapopdracht, moeten ten eerste alle kandidaten eerlijk zijn of dingen nog weten (Maarten, Dio). Dan moeten ze ook nog eens goed rekenen, wat eigenlijk alleen lastig is doordat iedereen door elkaar heen schreeuwt. Ook moeten ze de vraag goed onthouden (a+b*c, of toch a+b/c?). En tot slot moet er ook nog eens goed geteld worden.

Daar hoeft de mol eigenlijk niet veel te doen. De kans dat dit namelijk fout gaat is bijzonder groot. Ik denk zelfs dat als je dit gaat doen met negen mensen die heel goed samenwerken, en allemaal baat hebben bij het winnen, de opdracht niet halen.

Hetzelfde geldt voor de auto opdracht. Daar heb je al de aanwijzing voor het rijden die fout kan gaan, het begrijpen van die aanwijzing. Vervolgens moet er nog op de juiste manier gereden worden. Dan is er nog wat chaos met wisselen van chauffeurs. Tot slot moeten twee mensen het ook nog kunnen lezen. Ook hier geldt weer dat iedereen de opdracht kan vernaggelen, zonder dat de mol zijn best hoeft te doen.
Vind ik ook. Er zijn tijdens een opdracht zoveel verschillende elementen. Als je daar ook nog eventuele nepmollerij bij optelt is het eigenlijk (vooral in de eerste afleveringen) onmogelijk om er iets zinnigs over te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 00:27
Lente
Avatar van Lente
Lente is offline
Ik vond het wel ehh opvallend (of tunnelvisie) dat Marit en Liesbeth samen zo goed en duidelijk de code doorgaven. De mol weet natuurlijk dat (in dit geval) Maarten moest voorspellen of het zou lukken of niet, en dat de kans na alle mislukkingen nogal groot was dat hij zou zeggen dat het niet zou lukken. De mol doet er dan dus alles aan om de opdracht tot een succes te maken, want dan zit er alsnog niks in de pot.

Liesbeth zei na het gedoe op die trap iets als 'de mol heeft heeeeel hard gewerkt', zij had zelf letterlijk 'hard' gewerkt door het verst naar boven te lopen.

hmm plus dat Liesbeth de vorige aflevering goed in de gaten hield of de vrijstellingen gevonden werden, die nodig waren voor het volgende spel (wat Marion toen zei).

maar ehh het kan Liesbeth niet zijn toch?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 00:36
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
William kunnen we denk ik ook uitsluiten. Ik denk dat Dio vol op hem is gegaan, zeker na de paintball-actie en Williams opvallende, agressieve gedrag. Waardoor Dio eruit is gevlogen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 00:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Zei Dio trouwens 'Don't trust nobody'?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 01:31
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ja
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 09:34
Röps
Avatar van Röps
Röps is offline
Die opdracht met die rooksignalen daar ga ik geen verdenkingen of vrijpleitingen op baseren. Zelfs Maarten kan goed de mol zijn. Als hij ja had gezegd en ze hadden het wel gehaald was er 5500 in de pot gekomen. Hij heeft het risico gespreid. Eigenlijk zeggen de acties van niemand iets. Als de opdracht wel gehaald was zat er net zoveel geld in de pot. Ik denk dat de mol misschien nog net iets meer z'n best zal hebben gedaan om wat vertrouwen te winnen.

En ik vrees ook wel een beetje dat Liesbeth de mol is. Ze komt erg gemaakt over in wat ze zegt en ze heeft een bepaalde grijns op haar gezicht, ofzo xD
Met citaat reageren
Oud 13-01-2012, 15:37
Duckdonkey
Avatar van Duckdonkey
Duckdonkey is offline
ik hoop niet dat annemarie de mol is, die heks heb ik het liefst zo snel mogelijk uit het spel, ik mag dr niet maar waarom moet je niet aan me vragen.
Marit begin ik ook steeds irritanter te vinden, alleen al hoe ze in die auto sprak door dat ding.

En ik vind het jammer dat dio uit het spel is, vond hem een van de leukste spelers.

Ik vrees dat er dit jaar weer zo'n dennis-achtige mol in het spel zit, zo een die heel sluw is.
Of de mol houdt zich nog steeds op de achtergrond om eerst wat vertrouwen van de groep te winnen idd.

Ik snap niet dat de tactiek met de rooksignalen van het eerste koppel niet gewoon overgenomen werd, dat was hartstikke duidelijk.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 10:07
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Zei Dio trouwens 'Don't trust nobody'?
Ja, maar was er in de eerste aflevering ook iemand die zoiets zei? Ik vraag me af wat daar precies mee bedoelt wordt. Ik denk dat daar iets mee bedoeld wordt.

Na de eerste aflevering dacht ik: 'Oké, iedereen kan het zijn, behalve Dio, die is gewoon te dom om de mol te zijn.' Maar later dacht ik ineens: 'Wat nu als hij alleen maar doet alsof hij de domme rapper is, terwijl hij eigenlijk veel slimmer is en gewoon de mol is, daar zou echt iedereen intrappen!' Gelukkig bleek afgelopen aflevering dat hij gewoon het spel echt niet snapte. Toch wel een beetje jammer, het is wel leuk als er iemand bij zit die het spel echt op zo'n andere manier benadert

Bij die trapopdracht hoefde de mol totaal niets te doen. Dat is gewoon gedoemd om fout te gaan. Die rookopdracht, daarbij zijn de mensen het verdachtst die het hardst probeerden om het goed te doen, omdat de mol vast wist dat Maarten heeft gezegd dat ze het niet zouden halen. Liesbeth en Marit dus, want die waren inderdaad erg goed bezig daar.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 14:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Citaat:
Ja, maar was er in de eerste aflevering ook iemand die zoiets zei? Ik vraag me af wat daar precies mee bedoelt wordt. Ik denk dat daar iets mee bedoeld wordt.
Vorig seizoen zei Horace dat toch? Volgens mij zat na een aantal afleveringen in het beginfilmpje de fluisterstem van Horace waarin hij dat zegt.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 15:57
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Oh ja, dat was zo irritant. Ik ben wel blij dat ze terug gegaan zijn naar de 'originele' intro, niet meer die dramatische poses voor de camera en geen 'trust nobody' meer.
__________________
you're not my demographic
Met citaat reageren
Oud 14-01-2012, 16:20
Hyphen
Avatar van Hyphen
Hyphen is offline
Citaat:
Die rookopdracht, daarbij zijn de mensen het verdachtst die het hardst probeerden om het goed te doen, omdat de mol vast wist dat Maarten heeft gezegd dat ze het niet zouden halen. Liesbeth en Marit dus, want die waren inderdaad erg goed bezig daar.
Waarom zou de mol dat weten? Volgens mij weet de mol altijd wel van tevoren wat de opdracht is zodat hij/zij een tactiek kan bedenken, maar de mol weet nooit hoe het gaat lopen. Hij/zij kon toch nooit weten dat Maarten gekozen zou worden om met Art mee te gaan? Ook kon de mol niet weten wat Maarten heeft gezegd want hij ging meteen weg.
Liesbeth doet misschien verdacht, maar ze heeft nog niet aantoonbaar lopen mollen vind ik.
__________________
I'll make you banana pancakes pretending it's the weekend now
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin De Speld - waarderingstopic
Bob the Bear
204 19-12-2015 11:52
Films, TV & Radio [poule] WIDM 14 [pool]
Little Phoebe
130 23-03-2014 10:16
Films, TV & Radio [pool] WIDM '13
WolterB
239 15-03-2013 18:11
Films, TV & Radio Wie is de Mol? 2013
Martiño
229 08-03-2013 21:12
Films, TV & Radio [pool] WIDM '12
WolterB
268 12-03-2012 11:41
Films, TV & Radio Wie is de Mol, 2011!
Signy
483 07-07-2011 14:57


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51.