Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-12-2004, 16:20
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 04-12-2004 @ 15:30 :
terwijl er weining mooiers is als met je lamme kop s'avonds op je gemakje door de weilanden te fietsen en te genieten van de stilte en het niemand tegen komen.
idd ja. ik zoek die wegen juist op. vooral dat niemand tegenkomen kan goed zijn voor je innerlijke gesteldheid .
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-12-2004, 18:07
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
Citaat:
shibby almighty schreef op 04-12-2004 @ 15:30 :
terwijl er weining mooiers is als met je lamme kop s'avonds op je gemakje door de weilanden te fietsen en te genieten van de stilte en het niemand tegen komen.

(nee ik ben niet zo'n gek)
ik geniet ook van de stillte van de nacht als ik dan wandel hoor

je moet ook niet constant bang zijn dat iemand je gaat aanranden (die mensen maken het meestal dan ook mee..)gewoon verstandig blijven.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:36
Verwijderd
nee ik voel me niet veilig, zeker niet als het donker is. Ik woon erg afgelegen en er wonen misschien 4a 5 meisjes bij mij in de buurt van mijn leeftijd, bij 3 is al geprobeerd ze te ontvoeren.

Ik voel me verder wel veilig, geen gerotzooi op straat. Ik zie voornamelijk koeien en zeg constant goedendag tegen mijn buren etc
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:42
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
heb geen angst, ja dus

vechtsport doen is af en toe vrij makkelijk, raad het iedereen aan

Laatst gewijzigd op 04-12-2004 om 18:45.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:53
MikeyMo
Avatar van MikeyMo
MikeyMo is offline
Ik denk er geeneens over na of ik me veilig voel of niet als ik over straat ga.
__________________
Southernplayalisticcaddilacmusikstyle on your ass
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 18:57
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Citaat:
makelville schreef op 04-12-2004 @ 10:29 :
Hangt van de plaats af maar over het algemeen wel
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Joostje schreef op 04-12-2004 @ 00:40 :
ja

een poll was handig geweest
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 21:43
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 03-12-2004 @ 23:25 :
Ik voel me hartstikke veilig. Ik laat me niet opfokken door De Telegraaf en Hart van Nederland.
Hart van Nederland heeft het toch altijd over ponyverkrachters?

Ja, ik voel me veilig op straat.


Zouden er echt mannen zijn die in de bosjes gaan zitten met als doel een meisje te verkrachten? Dat moet dan wel een rustig plekje zijn, dus je loopt ook nog grote kans dat je een aantal avonden niemand tegenkomt, laat staan een meisje dat eenzaam door het donker fietst. Als je dan voor de derde avond achtereen nog bloedgeil en teleurgesteld om vier uur 's nachts thuiskomt, WAAR HAAL JE DAN JE ZELFRESPECT VANDAAN?! Denk je dan niet eens een keer bij jezelf "Nou dan ga ik wel naar de hoeren! Betaal ik haar wel wat extra om een verkrachting te spelen!"
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:05
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Slobber schreef op 04-12-2004 @ 22:43 :
Hart van Nederland heeft het toch altijd over ponyverkrachters?

Ja, ik voel me veilig op straat.


Zouden er echt mannen zijn die in de bosjes gaan zitten met als doel een meisje te verkrachten? Dat moet dan wel een rustig plekje zijn, dus je loopt ook nog grote kans dat je een aantal avonden niemand tegenkomt, laat staan een meisje dat eenzaam door het donker fietst. Als je dan voor de derde avond achtereen nog bloedgeil en teleurgesteld om vier uur 's nachts thuiskomt, WAAR HAAL JE DAN JE ZELFRESPECT VANDAAN?! Denk je dan niet eens een keer bij jezelf "Nou dan ga ik wel naar de hoeren! Betaal ik haar wel wat extra om een verkrachting te spelen!"
Verkrachtingen vinden dan ook nooit plaats in Nederland
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:37
Slobber
Slobber is offline
Citaat:
Joostje schreef op 04-12-2004 @ 23:05 :
Verkrachtingen vinden dan ook nooit plaats in Nederland
Dat is niet helemaal waar geloof ik. Ik weet wel dat het overgrote merendeel van de verkrachtingen wordt gepleegd door bekenden. De vader scoort het hoogst.
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 22:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Slobber schreef op 04-12-2004 @ 23:37 :
Dat is niet helemaal waar geloof ik. Ik weet wel dat het overgrote merendeel van de verkrachtingen wordt gepleegd door bekenden. De vader scoort het hoogst.
En daar maakt een cabaretier dan een liedje over en als je dan zegt dat je dat smakleoos vind, heb jíj het gedaan.
Met citaat reageren
Oud 04-12-2004, 23:04
MB
Avatar van MB
MB is offline
Citaat:
spacegirl schreef op 04-12-2004 @ 01:27 :
ja
__________________
As finishing touch, God created the dutch
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 08:59
Verwijderd
Citaat:
Slobber schreef op 04-12-2004 @ 23:37 :
Dat is niet helemaal waar geloof ik. Ik weet wel dat het overgrote merendeel van de verkrachtingen wordt gepleegd door bekenden. De vader scoort het hoogst.

lees mijn post, er zijn dus wel redenen om bang te zijn
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:42
Vanima Estel
Avatar van Vanima Estel
Vanima Estel is offline
Absoluut, meer dan dat. De ID-plicht zal daar niets aan veranderen.
__________________
Herendil fir et mor! Aureldi auta Elessar tintilar, a ezella Tarmenel. Lyë estel.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:45
LitaGirl
Avatar van LitaGirl
LitaGirl is offline
meestal wel, alleen soms 's avonds laat niet als er weer es van die ongure types rondlopen in me buurt
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:52
Verwijderd
Ja.

Ik woon niet in een buurt waar ik me zorgen moet maken, aangezien ik van het meeste uitschot hier al eens de hand heb geschud.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2004, 23:56
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Ik voel me altijd veilig in het dorp waar ik woon. Hoe laat of hoe donker ook.
Maar zodra ik in de grote steden kom dan wordt het opeens een stuk minder. Ben ik blij dat ik in de achterhoek woon.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:20
MysticMind
Avatar van MysticMind
MysticMind is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 03-12-2004 @ 22:54 :
Ja, want ik ben geen paranoïde aansteller.
Heel goed gezegt .

Ik kijk over het algemeen weinig tv, dus ik ben ook niet zo gehersenspoelt door zielige rijke mensjes die hun portomaitje vrezen wanneer ze over straat lopen.

TUURLIJK gebeurt er wel eens iets heel ergs. Maar overal en altijd al.
__________________
Ik ben jij maar dan net zo bijzonder.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 15:25
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
overdag voel ik mij wel veilig.
Snachts niet, ik ben ongeveer een jaar geleden snachts voor mijn huis overvallen, terwijl ik in een hele " nette" buurt woon.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:27
Verwijderd
Citaat:
voel jij je veilig op straat?
Ja! Prima
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 18:44
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
voor mannen/jongens is dit natuurlijk makkelijker positief te beantwoorden dan voor vrouwen, immers, zij hebben van 50% van de wereldbevolking al vrij weinig te vrezen.
en verkrachten is zielig
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:07
juno
Avatar van juno
juno is offline
Nee, ik ben zo gemeen dat ik geen genade zal hebben met iemand die mij kwaad wil doen. Die is op zijn minst voor de rest van zijn leven een oog kwijt. Eén keer goed doorprikken met mijn vingertje en hij doet he-le-maal niets meer behalve onmenselijk hoog en hard gillen terwijl het bloed uit zijn oogkas gutst.

Als je aangevallen word moet je keihard, ongeremd en ongelooflijk vuil en vals terugvechten met als resultaat permanente beschadiging en verminking. Dat er bloed op mijn kleren komt is jammer, maar beter het zijne dan het mijne. Met mij zou hij toch ook geen genade hebben?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:29
Mujahideen
Mujahideen is offline
Sinds ik mijn rambomes heb voel ik me een stuk veiliger op straat.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:40
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 22:29 :
Sinds ik mijn rambomes heb voel ik me een stuk veiliger op straat.
Kijk uit he, dat je jezelf niet snijdt. En zijn die dingen niet verboden?
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:44
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
juno schreef op 06-12-2004 @ 22:40 :
Kijk uit he, dat je jezelf niet snijdt. En zijn die dingen niet verboden?
Nee hoor, ik heb hem gewoon in de winkel gekocht. Het is best kewl om zo'n gaaf ding in je zak te hebben. Ik zie ook dat steeds meer mensen respect zijn gaan tonen.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:52
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Afijn, wat moet ik zeggen, veel geluk, totdat je met dat ding loopt te zwaaien en iemand die hetzelfde denkt als jij een pistool en je neerschiet..

tot die tijd veel plezier met je schijngevoel van macht.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 21:59
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
T_ID schreef op 06-12-2004 @ 22:52 :
Afijn, wat moet ik zeggen, veel geluk, totdat je met dat ding loopt te zwaaien en iemand die hetzelfde denkt als jij een pistool en je neerschiet..

tot die tijd veel plezier met je schijngevoel van macht.
Kerel, ik weet dat je het heel leuk vindt om me te achtervolgen maar ik ben niet van die kant.
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:01
Verwijderd
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 22:59 :
Kerel, ik weet dat je het heel leuk vindt om me te achtervolgen maar ik ben niet van die kant.
whahaha
Met citaat reageren
Oud 06-12-2004, 22:08
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 06-12-2004 @ 22:59 :
Kerel, ik weet dat je het heel leuk vindt om me te achtervolgen maar ik ben niet van die kant.
Wat moet ik zeggen, hoeveel messentrekkers zijn aardige lieve mensen die als laatste geweld zouden gebruiken.

persoonlijk denk ik geen...
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:28
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik heb een zakmes (overigens als gebruiksvoorwerp, om touwtjes door te snijden of pakketjes open te maken, gewoon, waar onze opa's toch ook een zakmes voor hadden) . Toch bewaar ik geweld echt als allerlaatste redmiddel. Ik heb geloof ik een keer in mijn leven iemand geslagen. Ene Harrie. We waren 11.

.

Laatst gewijzigd op 07-12-2004 om 19:48.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
maar ja, in plaats van de hele wapendiscussie te voeren wil ik verwijzen naar Amerika, daar hebben ze duidelijk aangetoond dat het bezit en gebruik van wapens lijdt (nee, da's opzettelijk zo geschreven) tot minder geweld en meer verdraagzaamheid.

waar waren we ook alweer voor de wapendiscussie mee bezig?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:35
waaromniet?
waaromniet? is offline
ja
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 18:56
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
Citaat:
juno schreef op 06-12-2004 @ 22:07 :
Nee, ik ben zo gemeen dat ik geen genade zal hebben met iemand die mij kwaad wil doen. Die is op zijn minst voor de rest van zijn leven een oog kwijt. Eén keer goed doorprikken met mijn vingertje en hij doet he-le-maal niets meer behalve onmenselijk hoog en hard gillen terwijl het bloed uit zijn oogkas gutst.

Als je aangevallen word moet je keihard, ongeremd en ongelooflijk vuil en vals terugvechten met als resultaat permanente beschadiging en verminking. Dat er bloed op mijn kleren komt is jammer, maar beter het zijne dan het mijne. Met mij zou hij toch ook geen genade hebben?
pff, dat is ook weer zo wat

ik ben absoluut niet zo, je moet heel wat doen voordat ik boos word, laat staan voordat ik je sla
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 19:21
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
dragonstorm schreef op 06-12-2004 @ 19:44 :
voor mannen/jongens is dit natuurlijk makkelijker positief te beantwoorden dan voor vrouwen, immers, zij hebben van 50% van de wereldbevolking al vrij weinig te vrezen.
dat is niet waar, zoals ik al eerder zei: mannen zijn vaker slachtoffer van geweld op straat. Seksuele misdrijven vinden veel vaker plaats in de bekendenkring van het slachtoffer.
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:15
Chrizzle
Avatar van Chrizzle
Chrizzle is offline
En seksueel geweld door bekenden/familie komt veel vaker bij jongentjes door dan bij meisjes. Dus hoezo moeten wij ons veilig voelen?
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 21:36
martijn1985
Avatar van martijn1985
martijn1985 is offline
Citaat:
Chrizzle schreef op 07-12-2004 @ 22:15 :
En seksueel geweld door bekenden/familie komt veel vaker bij jongentjes door dan bij meisjes. Dus hoezo moeten wij ons veilig voelen?
euh nee...als het gaat om seksueel geweld zijn vrouwen/meisjes veel vaker slachtoffer, en mannen/jongens veel vaker dader. Ik heb zo de exacte getallen niet bij de hand, maar ik kan ze best even voor je opzoeken...
__________________
I hope to see my friend, and shake his hand. I hope the Pacific is as blue as it has been in my dreams. I hope.
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:19
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ja
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 07-12-2004, 22:23
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Ik voel me zelden onveilig.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 14:00
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
ik kan me moeilijk voorstellen dat een volwassen man zich laat verkrachten....
maargoed....

daarbij: vrouwen zijn gewoon een heel stuk minder sterk (en bereid om te vechten) dan mannen, dus als iemand ze als slachtoffer uitkiest dan hebben ze bijzonder weinig verweer

vingertjes in oogjes of knietjes in kruisjes: alleen bij totaal incompetente personen werkt dat. Een oog raak je echt niet zo makkelijk. Het kruis wel, maar daar zijn de meesten wel op voorbereid.

Of spreek ik nu teveel voor mezelf?

Note: ik heb nog nooit echt tegen iemand hoeven vechten
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 14:06
mrsjones
Avatar van mrsjones
mrsjones is offline
Als het donker is niet.
__________________
Laat de honden maar blaffen de karavaan trekt verder
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 14:08
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 07-12-2004 @ 19:34 :
maar ja, in plaats van de hele wapendiscussie te voeren wil ik verwijzen naar Amerika, daar hebben ze duidelijk aangetoond dat het bezit en gebruik van wapens lijdt (nee, da's opzettelijk zo geschreven) tot minder geweld en meer verdraagzaamheid.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 14:56
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
ik vraag me af in welke zin dat hele donker eigenlijk uitmaakt...
ik bedoel, je kan net zo goed overdag verkracht/beroofd worden, als het maar rustig is en jij je maar niet kan verweren
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 15:14
DvoorA
Avatar van DvoorA
DvoorA is offline
ja, want ik kan prima van me af slaan. Ik woon in Zwolle dus dat is ook niet al te spectaculair gevaarlijk. Maar ook in Amsterdam zou ik me veilig voelen (misschien niet in bepaalde wijken trouwens).
__________________
There is nothing real outside our perception of reality, is there?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 15:16
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
op straat voel ik mij behoorlijk veilig. alleen in het verkeer niet altijd. kneuzige en/of asociale automobilisten boezemen mij een schrijpende angst in.
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 16:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ja, zolang ze mij met rust laten. Al zeg ik wel altijd tegen iedereen goededag.

Als het donker is, ga ik meestal zingen, rare gewoonte weet het ook niet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 18:55
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Jolt schreef op 08-12-2004 @ 17:19 :
Ja, zolang ze mij met rust laten. Al zeg ik wel altijd tegen iedereen goededag.

Als het donker is, ga ik meestal zingen, rare gewoonte weet het ook niet.

Is een heel bekende reactie op bang zijn: zingen of fluiten. Dan doe je namelijk net alsof je helemaal niet bang bent. En het werkt, je kunt jezelf zo aardig voor de gek houden.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2004, 22:12
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
99,999% van de tijd wel.
__________________
"Of course you can't understand anything i'm saying, but that's cool cause i'm still saying it."
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 14:38
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ja....soms wat minder prettig dan de andere keren, maar onveilig heb ik me nooit gevoeld
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 15:28
Mr.Hypert€xt
Avatar van Mr.Hypert€xt
Mr.Hypert€xt is offline
Als zelfverzekend ogende man heb je niet zoveel te vrezen. Ok, je kan beroofd worden, maar veel meer zal er niet gebeuren. Als vrouw heb je zeker wel wat te vrezen. De kans dat je wordt aangerand of verkracht is nou eenmaal redelijk aanwezig in dit land...
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 19:57
waaromniet?
waaromniet? is offline
Citaat:
Mr.Hypert€xt schreef op 09-12-2004 @ 16:28 :
Als zelfverzekend ogende man heb je niet zoveel te vrezen. Ok, je kan beroofd worden, maar veel meer zal er niet gebeuren. Als vrouw heb je zeker wel wat te vrezen. De kans dat je wordt aangerand of verkracht is nou eenmaal redelijk aanwezig in dit land...
Gelukkig is die kans ontzettend klein als je het vergelijkt met de rest van de wereld
__________________
A friend in need's a friend indeed, a friend with weed is better
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Zelfmoord en pijn...
Jaymes
12 20-08-2013 00:28
De Kantine Pose-a-question nr. 2
Batave
500 29-03-2010 15:44
Seksualiteit Enquete over holebi's, ook in te vullen door heteroseksuelen hoor!
myrose1
68 22-05-2008 15:52
Algemene schoolzaken Enquete: Zin in school
DarkRain
28 07-11-2006 19:15
Verhalen & Gedichten Je Rachel [VERHAAL]
[GEEN_HELD]
4 14-03-2003 15:41
Algemene schoolzaken enquête uitgaansgeweld
marije_ileen
16 26-03-2002 19:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:45.