Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2013, 16:27
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zorg gewoon dat ik er elke dag even uit ga, hoeft niet om te wandelen te zijn, kan ook zijn om boodschappen te doen, even op school te studeren, een boek naar de bieb brengen, hardlopen, wat dan ook.
Advertentie
Oud 15-09-2013, 16:34
Verwijderd
Ik vind alleen wandelen juist superfijn. Al die uitwaaiende gedachten.
Oud 15-09-2013, 16:38
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vind je dat dan in de herfst niet juist extra lekker?
Oud 15-09-2013, 16:38
Verwijderd
Ik moet regelmatig een paar dagen alleen zijn, anders raak ik overprikkeld. In de praktijk betekent 'alleen' vaak 'binnen'. Ik moet wel elke dag iets productiefs doen, maar dat is niet per se gelinkt aan activiteiten buitenshuis en al helemaal niet aan 'leuke dingen doen'.

In mijn weltschmerztijd ging ik wel graag naar buiten. Volgens mij ben ik sindsdien ook nooit meer zo sociaal actief geweest. Maar naar buiten gaan met vrienden was toen niet zozeer een hoeksteen van een gezonde levensstijl als wel een excuus om twee flessen wodka te drinken.
Oud 15-09-2013, 16:40
Verwijderd
Citaat:
Vind je dat dan in de herfst niet juist extra lekker?
Ik vind de herfst een prima seizoen, qua dingen die er om me heen gebeuren met de bomen en het weer enzo. Ik word dan alleen zelf zo... warrig. Rusteloos, ofzo.

Volgens mij zijn er wel meer mensen die dat hebben.
Oud 15-09-2013, 16:43
Verwijderd
ik word heel meh als ik een hele dag niet naar buiten ga.
Oud 15-09-2013, 16:44
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik moet regelmatig een paar dagen alleen zijn, anders raak ik overprikkeld. In de praktijk betekent 'alleen' vaak 'binnen'. Ik moet wel elke dag iets productiefs doen, maar dat is niet per se gelinkt aan activiteiten buitenshuis en al helemaal niet aan 'leuke dingen doen'.

In mijn weltschmerztijd ging ik wel graag naar buiten. Volgens mij ben ik sindsdien ook nooit meer zo sociaal actief geweest. Maar naar buiten gaan met vrienden was toen niet zozeer een hoeksteen van een gezonde levensstijl als wel een excuus om twee flessen wodka te drinken.
Ik weet niet of dat 'leuke dingen doen' naar mij gericht was, maar boodschappen doen, hardlopen of studeren zijn voor mij geen leuke dingen doen eigenlijk hoor maar gewoon dingen die ervoor zorgen dat ik mezelf uit bed hijs en naar buiten ga in plaats van in een kutbui weg te zakken die langer aanhoudt dan tot ik de voordeur uitstap.
Oud 15-09-2013, 16:45
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
Ik moet regelmatig een paar dagen alleen zijn, anders raak ik overprikkeld. In de praktijk betekent 'alleen' vaak 'binnen'. Ik moet wel elke dag iets productiefs doen, maar dat is niet per se gelinkt aan activiteiten buitenshuis en al helemaal niet aan 'leuke dingen doen'.

In mijn weltschmerztijd ging ik wel graag naar buiten. Volgens mij ben ik sindsdien ook nooit meer zo sociaal actief geweest. Maar naar buiten gaan met vrienden was toen niet zozeer een hoeksteen van een gezonde levensstijl als wel een excuus om twee flessen wodka te drinken.
Vooral dat alleen zijn want anders overprikkeld herken ik heel erg. Te lang met mensen samen en ik word een chagrijnig onmens dat de werkelijkheid uit het oog verliest.
Oud 15-09-2013, 16:47
Verwijderd
Nou, dit lijkt me een goed moment om naar het bos te gaan. Doeiiiii.
Oud 15-09-2013, 16:52
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of dat 'leuke dingen doen' naar mij gericht was, maar boodschappen doen, hardlopen of studeren zijn voor mij geen leuke dingen doen eigenlijk hoor maar gewoon dingen die ervoor zorgen dat ik mezelf uit bed hijs en naar buiten ga in plaats van in een kutbui weg te zakken die langer aanhoudt dan tot ik de voordeur uitstap.
Het was verder aan niemand gericht, maar ik had meer dingen als bioscoopbezoekjes en lunchen met vriendinnen in gedachten! Met in het achterhoofd dat sommige mensen daar juist energie uit halen. Ik denk bijvoorbeeld dat Chick Rock, ondanks haar vermoeidheid, vaker afspreekt met vrienden dan ik.
Oud 15-09-2013, 16:52
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dag Katjoesja <3
Oud 15-09-2013, 16:53
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Het was verder aan niemand gericht, maar ik had meer dingen als bioscoopbezoekjes en lunchen met vriendinnen in gedachten! Met in het achterhoofd dat sommige mensen daar juist energie uit halen. Ik denk bijvoorbeeld dat Chick Rock, ondanks haar vermoeidheid, vaker afspreekt met vrienden dan ik.
Ik vind afspreken met mensen eigenlijk ook heel leuk. <3 Mensen zijn lief.
Oud 15-09-2013, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet of dat 'leuke dingen doen' naar mij gericht was, maar boodschappen doen, hardlopen of studeren zijn voor mij geen leuke dingen doen eigenlijk hoor maar gewoon dingen die ervoor zorgen dat ik mezelf uit bed hijs en naar buiten ga in plaats van in een kutbui weg te zakken die langer aanhoudt dan tot ik de voordeur uitstap.
Toevoeging: dat klinkt verstandig en gezond!
Oud 15-09-2013, 16:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Het was verder aan niemand gericht, maar ik had meer dingen als bioscoopbezoekjes en lunchen met vriendinnen in gedachten! Met in het achterhoofd dat sommige mensen daar juist energie uit halen. Ik denk bijvoorbeeld dat Chick Rock, ondanks haar vermoeidheid, vaker afspreekt met vrienden dan ik.
Dat is inderdaad heel belangrijk voor me en onder mensen zijn (uitzonderingen daargelaten) geeft me veel positieve energie
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 17:03
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Voor mij geldt binnenblijven in veel gevallen ook toegeven aan mijn vermoeidheid, daarom heb ik er negatieve associaties mee.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 15-09-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Vooral dat alleen zijn want anders overprikkeld herken ik heel erg. Te lang met mensen samen en ik word een chagrijnig onmens dat de werkelijkheid uit het oog verliest.
De beginfase is wel leuk, waarin er nog niets aan de hand is maar je gewoon een beetje gemeen en ongeduldig wordt
Oud 15-09-2013, 17:15
Verwijderd
Citaat:
De beginfase is wel leuk, waarin er nog niets aan de hand is maar je gewoon een beetje gemeen en ongeduldig wordt
Hoi.
Oud 15-09-2013, 17:15
Hazel
Hazel is offline
Citaat:
De beginfase is wel leuk, waarin er nog niets aan de hand is maar je gewoon een beetje gemeen en ongeduldig wordt
Ligt eraan met wie. Als mensen erom kunnen lachen is het oke, als het bijvoorbeeld mijn moeder is die het moet ontgelden voel ik me schuldig.
Oud 15-09-2013, 17:15
Verwijderd
Op dagen dat ik bewust binnen blijf ga ik wel vaak alsnog even op 't balkon zitten, trouwens. Vooral in de winter, want zonlicht.
Oud 15-09-2013, 17:21
Verwijderd
Ik voel me vaak ook stom als ik een hele dag binnen heb gezeten, ook als ik nuttige dingen heb gedaan. Wat dan vaak wel scheelt, is als ik het huis laat luchten, alles tegen elkaar open zetten en alles laten doorwaaien Ik probeer de laatste tijd wel vaker buiten te komen, gewoon omdat het goed voor me is, maar de ene keer lukt het beter dan de andere keer.

Laatst gewijzigd op 15-09-2013 om 17:27.
Oud 15-09-2013, 17:23
Verwijderd
Nu ga ik dan maar quiche maken, want ik heb honger!
Oud 15-09-2013, 17:30
Verwijderd
Citaat:
Ligt eraan met wie. Als mensen erom kunnen lachen is het oke, als het bijvoorbeeld mijn moeder is die het moet ontgelden voel ik me schuldig.
Moeders hebben sowieso oneerlijke toegang tot schuldgevoel, dat telt niet.

Citaat:
Hoi.
Had je wat
Oud 15-09-2013, 17:32
Verwijderd
Het is meer dat ik te vaak die modus heb.
Oud 15-09-2013, 17:32
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Vooral dat alleen zijn want anders overprikkeld herken ik heel erg. Te lang met mensen samen en ik word een chagrijnig onmens dat de werkelijkheid uit het oog verliest.
Juh. De vriendin waarmee ik naar edinburgh ben geweest heb ik ook sinds dat we terug zijn niet meer echt gesproken, omdat ik haar toen ZO zat ben geworden. Als ik nu zie dat ze weer eens een fb-bericht ge-liked heeft oid, word ik al chagrijnig.
Maar dan doet die muts weer zoiets aardigs als me een kaart sturen en dan voel ik me schuldig dat ik haar irritant vind, maar tegelijkertijd denk ik ook 'GVD, stalk me niet zo op fb en tumblr!'

Ik zit vooral op tumblr zodat ik geen gezeik heb van de mensen die ik irl ken en dat ik gewoon m'n gefoelons kan uiten, en dan moet ze me niet een kaartje gaan sturen omdat ik op tumblr gepost heb dat ik ergens boos/teleurgesteld om ben.

[/wijf]
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 17:33
Verwijderd
Lekker gewandeld. Er was geen mens op straat
Oud 15-09-2013, 17:35
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
en ik wil eten maken, maar mijn nieuwe huisgenootje is dus nogal behoorlijk van het vriendinnen mee naar huis nemen en het altijd in de keuken rondhangen en ik heb atm geen zin in socializen met giechelige asians.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 17:37
Verwijderd
Ik zag een vriendin vorig jaar ook veel te veel. Ik ging me aan haar ergeren en alles. Nu hebben we elkaar gister voor eerst sinds 5weken weer gezien en dat was fijn. We hadden ook gespreksonderwerpen.
Oud 15-09-2013, 17:50
Verwijderd
Citaat:
Het is meer dat ik te vaak die modus heb.
Moet jij ook lachen om hoe lelijk de tatoeages in deze post zijn?
Oud 15-09-2013, 17:52
Verwijderd
Ja maar mensen zijn ook zo.. stom he Jezus wat ze permanent erop zetten
Oud 15-09-2013, 17:53
Verwijderd
Wat een lelijke tattoo op een lelijke plek
Oud 15-09-2013, 17:55
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Toevoeging: dat klinkt verstandig en gezond!
Het voelt goed dat te horen dankjewel
Oud 15-09-2013, 18:01
Verwijderd
Citaat:
Ja maar mensen zijn ook zo.. stom he Jezus wat ze permanent erop zetten
Maar het zijn betekenisvolle persoonlijke boodschappen die het doorstaan van een brute lijdensweg markeren, Lusi!

Betekenisvol! Lijdensweg!!!
Oud 15-09-2013, 18:06
Verwijderd
Oh dus dat mag niet?
Oud 15-09-2013, 18:06
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Maar het zijn betekenisvolle persoonlijke boodschappen die het doorstaan van een brute lijdensweg markeren, Lusi!

Betekenisvol! Lijdensweg!!!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 18:11
Verwijderd
Er zit zo'n groot contrast tussen de tatoeages en de verhalen erbij.



Citaat:
It’s a sun, rising up from the horizon. Notice it’s not fully above the horizon, but getting close. That’s how life has been for me, especially after being diagnosed bipolar in 2006. Never quite fully above, but also not fully beneath the horizon. Somewhere in the middle, ready to be tipped in either direction, depending on how life goes.


Citaat:
This was the last thing my mother said to me before she passed suddenly. It's an English saying that means keep smiling. I got it to remind me to do just that every day.

I fell into a very deep depression after losing her because I was on vacation when she fell, and I was unable to help her. It helps a lot.


Citaat:
I chose a butterfly because I feel much like when a caterpillar is going into a cocoon and feels as though it is dying.
Oud 15-09-2013, 18:12
Verwijderd
Daar gaan mijn plannen voor een aandenken aan de brugklas
Oud 15-09-2013, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Buitenlucht is de hoeksteen van een gezonde leefstijl.
Goed dat je het zegt, ik hoor nog een fietsronde te gaan maken, brood is uit de machine, dus nu kan het.

Citaat:
Hebben jullie nog leuke alfabetiseringsactiviteiten gedaan afgelopen week? Ik wel. We hadden vandaag op taalles een feestje in het kader van de alfabetisering. Zó. Léúk.
Computerbestanden opgeruimd en gesorteerd en ook op de juiste plek onder de letter gezet ^^

Citaat:
Ik moet regelmatig een paar dagen alleen zijn, anders raak ik overprikkeld. In de praktijk betekent 'alleen' vaak 'binnen'. Ik moet wel elke dag iets productiefs doen, maar dat is niet per se gelinkt aan activiteiten buitenshuis en al helemaal niet aan 'leuke dingen doen'.
Dat herken ik en ik heb nu van die dagen. Ik zit zonder moeite dagen binnen zonder me schuldig te voelen ^^



Ik twijfel aan mijn brood Het smaakt ok, maar het voelt wat plakkerig, maar dat kan door de appel zijn, maar het is ook niet zo lekker als het bananennotenbrood dat ik gewoon zelf in de over produceer. Ik denk dat ik het gewoon morgen meeneem naar mijn moeder, want ik heb niet zoveel verstand van broodbakmachinebroden (het is ook haar machine), ik weet alleen nog dat ik niet zo'n fan was van de broden die er vroeger uit kwamen. Misschien is het wel zoals het hoort te zijn en moet ik de broodbakmachinebroden (Scrabble!) gewoon niet.
Oud 15-09-2013, 18:14
Verwijderd
Die laatste tattoo is mooi.
Oud 15-09-2013, 18:16
Verwijderd


Oud 15-09-2013, 18:18
Verwijderd
Spekvoet ingekleurd
Oud 15-09-2013, 18:18
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vind ze allemaal lelijk.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 18:19
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
ffs, ik word helemaal gestoord van het gegiechel en de bekakte-erwww'en in de keuken. Hoe fucking lang moet je in een keuken staan? en waarom kan je niet op een normale manier een deur/la/whatever dichtdoen? Ik hoor de hele tijd alleen maar 'erwww hihihihi erwwww *boem*'


KANKER OP!
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 18:24
Verwijderd
Zo erg is dat toch niet ? Dat is hier ook heel vaak zo als er vriendinnen mee zijn van iemand ...
Oud 15-09-2013, 18:27
Verwijderd
Ik ben dronken en wil eigenlijk gaan slapen maar dat kan nog niet want het is pas half acht
Oud 15-09-2013, 18:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Normale mensen vinden dat wrs niet erg nee, maar ik kan er niet tegen. Zeker vandaag niet. Ik wil gewoon de keuken in kunnen lopen in m'n pyjama zonder bekeken te worden door 3 giechelende eerstejaars-studentjes. Ik wil alleen kunnen zijn in m'n eigen huis.

en sowieso vind ik dat je op een normale manier deurtjes dicht kan doen. Daar hoef je niet constant mee te gooien.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 18:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik ben dronken en wil eigenlijk gaan slapen maar dat kan nog niet want het is pas half acht
Meer drinken, dan val je vanzelf in slaap.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 15-09-2013, 18:30
Verwijderd
Hm dat klinkt nog niet eens als zo'n slecht idee
Oud 15-09-2013, 18:33
Verwijderd
Nou, dan ga je toch naar haar toe en vraag je of ze op haar kamer kan gaan zitten omdat je er last van hebt ? Ik doe dat nu ook best vaak, gewoon vragen of mensen zachter kunnen doen of weg willen gaan. Het is ook jouw huis.
Oud 15-09-2013, 18:36
Verwijderd
Heeft Leiden geen wachtlijst voor betaalbare appartementjes, Trimm?
Oud 15-09-2013, 18:38
Verwijderd
Citaat:
Uuuh, m'n CD's en DVD's staan op alfabet. en sommigen van m'n boeken.
Dat moet. Maar niet omdat het zo leuk is. Ik zou er geen feestje voor geven. Was er op jouw feestje wel alphabetti-spaghetti aanwezig? Anders was het een stom feestje.
Citaat:
Computerbestanden opgeruimd en gesorteerd en ook op de juiste plek onder de letter gezet ^^.
Wat grappig dat jullie onder 'alfabetisering' 'het op alfabetvolgorde van dingen zetten ' verstaan.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:27.