Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-09-2005, 19:20
Verwijderd
Ik droomde over dat ik sex had met een forumster, en toen wilde ze halverwege weer even gaan forummen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-09-2005, 19:22
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
N00dles schreef op 15-09-2005 @ 20:20 :
Ik droomde over dat ik sex had met een forumster, en toen wilde ze halverwege weer even gaan forummen
wow
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 01:03
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dat op M, mijn vriendje, meeging naar de verjaardag van J. en dat hij J. eigenlijk leuker vond dan mij en mij daar dumpte en ik niet meer terug kon naar huis omdat hij had gereden en ik zo'n 80 km van J. afwoon.
dusz. lekker zelfverzekerde droom
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 05:34
Verwijderd
ik droomde over mcflem
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 07:34
Verwijderd
ik droomde over snoopy
(en dus de snoopy van s.com en niet het hondje uit de strips)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 08:05
Verwijderd
Over een huis, waar de sleutel niet meer op het slot paste en de eigenaar het slot liet vernieuwen en zo dus ook een nieuwe sleutel kreeg. Na jaren van gebruik, bleek dat hij telkens de oude sleutel op het nieuwe slot het gebruikt en de deur gewoon open ging. Dat kon niet. En daarom was er ook vanalles mis in de rest van het huis. Zo deed de koelkast het ook wanneer de stekker niet in het stopcontact zat. En ze hadden een heel lelijke gerookte makreel, die bewoog.
Ik moest iets over die makreel heen gooien, en toen begon hij helemaal te sissen en langzaam weg te rotten. Vreselijk goor.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 08:18
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Dat ik achtervolgd werd door klaar-overs.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 10:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-09-2005 @ 08:34 :
ik droomde over snoopy
(en dus de snoopy van s.com en niet het hondje uit de strips)
Echt? (ik ken je niet eens , was ik wel aardig?)
Ik droomde iets over op tijd moeten komen wat maar niet lukte.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 10:46
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 16-09-2005 @ 11:40 :
Echt? (ik ken je niet eens , was ik wel aardig?)
Ik droomde iets over op tijd moeten komen wat maar niet lukte.
ja echt en ik weet niet precies waarom, want zo vaak denk ik niet aan je ofzo maar je was wel aardig, alleen een beetje raar. Daar kun je niets aan doen, iedereen is raar in mijn dromen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-09-2005 @ 11:46 :
ja echt en ik weet niet precies waarom, want zo vaak denk ik niet aan je ofzo maar je was wel aardig, alleen een beetje raar. Daar kun je niets aan doen, iedereen is raar in mijn dromen
Ik was een beetje raar Hoezo dan? Wat gebeurde er dan? (k zou t trouwens echt wat voor mij vinden om nou vannacht van jou te gaan dromen )
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 11:08
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 16-09-2005 @ 12:02 :
Ik was een beetje raar Hoezo dan? Wat gebeurde er dan? (k zou t trouwens echt wat voor mij vinden om nou vannacht van jou te gaan dromen )
je vertelde onder andere dat je vriend een halve arm miste, maar dat je dat juist wel handig vond omdat het ruimte scheelde. Ik weet 't verder niet meer precies, je zei wel meer rare dingen en je had een bosje bieslook bij je.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 13:59
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-09-2005 @ 12:08 :
je vertelde onder andere dat je vriend een halve arm miste, maar dat je dat juist wel handig vond omdat het ruimte scheelde. Ik weet 't verder niet meer precies, je zei wel meer rare dingen en je had een bosje bieslook bij je.
wahaha zóveel ruimte neemt m'n vriend nou ook weer niet in
Maar bieslook is wel lekker

Herinner me trouwens weer wat ik gedroomd heb: ik moest op de kat van m'n beste vriendin passen (ze heeft geen kat), terwijl ze op vakantie was. Maar toen ik voor die kat ging zorgen was ze gewoon thuis
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 16:48
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Geen idee.
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 16:58
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Dat... eh... weet ik niet meer?
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:16
Little Sister
Avatar van Little Sister
Little Sister is offline
Ik droomde dat ik in een kroeg zat op een soort bankje, er zaten nog meer mensen, onder andere wat vrienden van me. En in het midden tussen allemaal banken waren 2 mensen een toneelstuk aan het opvoeren een soort vreemde dans. En toen gingen ze zoenen en iedereen ging zoenen met elkaar, ik voelde opeens 2 handen om mijn middel, toen keer ik omhoog en zoende ik met de regisseur. Toen werd ik wakker en ik wist nog precies hoe de tong van die regisseur voelde....
__________________
Your only friends are make believe
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 17:47
Verwijderd
Ik droomde dat ik in een kamp zat waar ik lessen in oorlogsvoering kreeg. En dan niet met bommen, vliegtuigen of vuurwapens, maar lekker ouderwets met bijlen, dolken, speren enz enz. Op een gegeven moment kwam er een vijand het veld op, en zei de aanvoerder dat dit een mooie gelegenheid was om onze aangeleerde kunsten te oefenen. Voor mij ging een ander meisje, en terwijl zij bezig was, zocht ik alvast mijn wapens uit. Ik koos voor een dolk, zwaard en iets wat leek op een soort hamer, maar dan wat scherper. Toen ik die vent wilde aanvallen bedacht ik me opeens dat ik nog helemaal niet volleerd was, en dat ik het beter kon overlaten aan de anderen.
Ik rende weg het veld op, waar opeens een band stond wat Sonne van Rammstein speelde ( ) en liep tegen een jongen van mijn groep aan. Hij merkte dat ik van slag was doordat ik het gevecht niet aan was gegaan. Hij pakte me vast en probeerde me vast te houden, maar ik wilde dit niet.
Ik rende terug naar mijn groep en zag dat mijn vriend de anderen te lijf was gegaan omdat hij zo pissig was geworden omdat ik zo in paniek was en hij niet wist waar ik was. Toen trok ik hem uit het gevecht en schudde hem door elkaar om duidelijk te maken dat ik voor hem stond....

En toen ging de telefoon....
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 18:17
Muspel
Muspel is offline
Ik droomde dat ik opeens het idee kreeg om iemand op te zoeken die in Venlo woonde en dat ik toen maar met de trein daarheen wilde. Zonder iets af te spreken ofzo, ik verwachtte dat die persoon dan toevallig wel op het perron zou staan
En toen ging ik met de bus naar het station hier, zodat ik daar de trein kon nemen, maar toen moest ik op de grond zitten omdat Madonna in de bus zat.
En toen ik eindelijk op het station was kwam ik mijn vriendin tegen die haar inmiddels al ex-vriendje aan het uitzwaaien was en ze bood spontaan aan mee naar Venlo te gaan want ze had toch niets te doen, dus toen gingen we samen in de trein.
En toen kwamen we aan in Venlo en was er helemaal geen perron en ook niet de persoon die ik wilde vinden.
Toen kwam er een meisje aanlopen die ik nog nooit had gezien en die zij dat ik haar vriendin was en toen dacht ik ´dat zal dan wel´ en omhelsde ik haar en liep ik met haar mee.

en het slaat nergens op want ik heb een hekel aan madonna, ga nooit alleen met de trein naar Venlo en ik omhels bijna geen mensen, laat staan vreemden.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 09:20
Verwijderd
Ik weet alleen nog maar dat ik heel veel heb gedroomd.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 09:47
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
vannacht weet ik niet meer, maar wel de nacht daarvoor.

ik droomde dat mijn wijs en middelvinger afgehakt waren ( de bovenste kootjes) en dat ik met mijn ouders naar een of andere kroeg in maastricht werd geleid om daar een chirurg te ontmoeten die ter plekke mijn vingers weer aan elkaar zou naaien, zonder verdoving.

tja...je kunt wel zeggen dat ik opgelucht was, toen ik wakker werd en constateerde dat alles nog op z'n plek zat
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 10:20
Verwijderd
Dat er iemand jarig was (nota bene het zúsje van een vriendin van vroeger - die ik toch ook al 6 jaar niet meer gezien heb - ) en daar ging ik heen. Maar ik had opeens geen cadeautje, dus dat moest ik snel gaan kopen, terwijl de winkels over 10 minuten dichtgingen. Toen nam ik maar een vuilniszak mee, en ik kocht overal wat en dat gooide ik daarin

Wat ze ervan vond weet ik niet meer
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 11:02
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Dat m'n beste vriendin boos op me was. Toen ik vroeg wat er was zei ze: "die beer die ik je gegeven heb? Die heb je al die tijd nog geen nieuwe kleren gegeven!"
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 11:59
PV
PV is offline
Ik droomde dat ik zo'n ding wat wordt gebruikt bij curling door de gymzaal heen smeet, het zorgde voor veel schade, iedereen was boos op mij en ik moest de rekening betalen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 12:21
AC Milan 7
Avatar van AC Milan 7
AC Milan 7 is offline
Dat een goed familielid overleed en ik de speech moest doen
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 13:36
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Ik stond bij de Swirl-winkel op Utrecht CS met de communiceerbeer.
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 17-09-2005, 17:29
ViperDax
Avatar van ViperDax
ViperDax is offline
iets met een of andere school of campus en dr hadden een paar mensen ruzie geloof ik....
__________________
Niet vrijgezel, niet bezet, maar zeker niet beschikbaar!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2005, 22:51
PV
PV is offline
Ik was alleen thuis, in de keuken. Op een gegeven moment hoorde ik voetstappen op de trap Dus ik verstopte me, ging de deur open, stond er iemand in de kamer die de meterstanden wilde weten. Bleek dat mijn broer nog thuis was en dat hij hem binnen had gelaten. Halve hartstilstand in m'n dromen
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 11:30
Verwijderd
ik droomde dat ik hoogbejaard was en dat ik een bejaardentehuis in moest (waar ik niet woonde; ik ging er naar toe om mijn oma, die op het moment 85 is, op te zoeken) samen met mijn vriend die ook een bejaarde vrouw was (maar niet mijn vriendin, nog steeds mijn vriend). Het bejaardentehuis kon je alleen in via een ingewikkeld stelsel van bewegende trappen en buizen waarlamngs je naar beneden moest glijden enzo, het lag onder de grond.
In het tehuis was alles wit en betegeld en steriel, de bejaarden lagen op tafels en aan elke tafel zaten ongeveer vier jonge vrouwen aan de bejaarde te werken. Ik liep daar duis rond, en opeens grepen allemaal grote brede gespierde jonge mannen mij vast en riepen dat ik losliep enzo, en dat mocht niet. Ze kleedden me uit en zagen dat ik geen incontinentieluier droeg, en besloten dat ik die een nodig had want ik was tenslotte een bejaarde vrouw.
Ik protesteerde dat ik geen incontinentieluier nodig had, en ze gaven me gelijk en deden in plaats daarvan een heel groot stuk peperkoek in mijn onderbroek, de peperkoek lag in een apart kamertje, een tafel vol grote plakken peperkoek, er stonden plastic bekertjes met ranja bij en er stond in dezelfde ruimte zo'n onderzoeksbed wat huisartsen ook hebben. Dat accepteerde ik want het leek me wel handig, en ik ging verder om mijn oma op te zoeken; mijn bejaarde-vrouw-vriend was ik kwijtgeraakt.
Ik liep langs alle tafels in de enorme witte ruimte, en ik zag haar maar nergens, ik wist ook niet zeker hoe ze er uit zag. Na een tijdje dacht ik dat ik haar herkende, maar het bleek mijn vriend te zijn die nog steeds een bejaarde vrouw was.
Ik vergat dat ik mijn oma wou opzoeken en we besloten om terug naar boven te gaan; dit kon alleen door een lange paal op te klimmen in een winderige blauw/witte buis. Het viel me nu op dat ik een roodkapje-mandje bij me had met daarin peperkoek en wijn, wat ik eigenlijk aan mijn oma had willen geven. Met aan één arm dat mandje klom ik de paal op, maar omdat ik bejaard was en bovendien een lange rok droeg ging dat zeer moeilijk. Ik was bijna bovenaan toen ik het niet meer hield en eerst een stukje naar beden gleed om vervolgens in vrije val naar omlaag te duikelen... en ik landde op mijn oma, die op slag dood was.
En toen werd ik wakker.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 11:41
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
dat ik heel veel rood stond maar dat ik niet kon ophouden met geld uitgeven. de droom was ook helemaal rood gekleurd trouwens

misschien heeft het te maken met dat ik
a) de laatste tijd idd veel geld uit heb gegeven (maar niet rood sta)
in combinatie met
b) dat schuldhulpverlening op dit moment één van de onderwerpen op mn opleiding is

__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:13
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
ik droomde dat Bender in het ziekenhuis lag
En ik was in dikke shock dus wou ik naar hem toe dus ik ging aan de campingbaas vragen in welk ziekenhuis hij lag maar toen kwam ik langs de plantage van de trotse boerin die mij het perse wou laten zien dus ik moest komen kijken en mijn ex was daar aan het werk en die beweerde dat er niets ernstigs was met Bender.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:24
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Ik ben het een beetje vergeten.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 15:45
Mystically
Avatar van Mystically
Mystically is offline
Ik droomde dat ik in Engeland op bezoek bij wat vrienden was en elke keer als ik dat droom laat ik de boeken achterin de boekenkast omvallen. Ook deze keer. Maar irl is die boekenkast er helemaal niet. Nouja, de boeken donderden dus om en er stonden blijkbaar ook wat glazen flessen achter die op mn voet vielen. :/
__________________
Le papillon dans la tête de la dame qui fait la rue
Met citaat reageren
Oud 19-09-2005, 17:12
nietzijweer
Avatar van nietzijweer
nietzijweer is offline
ik droomde dat ik een man in een zwart pak moest neerschieten met zo'n oud jachtgeweer.
en ik schoot steeds mis, het was erg donker.
Ik werd bijna zelf neergeschoten, door de beveiligingsmensen van die man in dat pak.
daarna was ik op een feestje waar ik werd uitgelachen door oud klasgenoten, ik gooide een kop hete thee over ze heen en kreeg een flesje blauwe gatorade achter me aan..
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 08:54
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Dat ik met wat mensen van mijn werkgroep naar een nagebouwd Japans dorp ging waar Mexicanen woonden die de voetbaluitslagen van gisteren bespraken. Serieus
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Met citaat reageren
Oud 30-09-2005, 09:31
Verwijderd
Ik was bij een zwembad en het was vreselijk druk. Buiten waren gigantische wolven op bassen aan het dansen, en ik was met iemand samen, geen idee meer wei. Mijn vader deed heel moeilijk en ik ging ruzie met hem maken en hij gin gmet kurken van wijnflessen duwen. Er werd ook gedanst trouwens.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Wat heb jij vannacht gedroomd?
Sneeuwwitje
1 31-12-2011 08:56
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
Verwijderd
2 11-08-2007 09:20
De Kantine Wat wil jij weten van de persoon onder je?
fizzle-fluffy
500 11-05-2007 19:36
De Kantine Wat heb je vannacht gedroomd?
*Shorty*
162 16-04-2004 11:16
De Kantine Wat was jouw laatste nachtmerrie?
Shadina
29 27-06-2003 09:12
Psychologie de grote dromen topic!
lady of the dark
9 07-04-2002 21:53


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:01.