Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-02-2013, 19:07
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Wel een geinig spelletje. Heb nu een level 40 duelist. Mijn build slaat waarschijnlijk nergens op, maar ben nu net voorbij Brutus op Cruel.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-02-2013, 12:28
Verwijderd
Ik heb echt moeite met sommige mobs op cruel Met name de chargers. Mijn HP is volgens mij ook absurd laag, in combinatie met een niet al te denderende evasion-rating. (556/35, 1400ish EV). Inmiddels m'n tweede LMP en ik ben op zoek naar GMP. Maar wil niet meteen de hoofdprijs betalen.

Ik heb een +16% Cleave liggen, wil iemand 'm ruilen voor een quality-GMP? ^^ Chains mag ook.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 16:25
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Ja, ik zit nu op act 3 Cruel op level 47, en dat wordt toch wel lastig, zeker met mijn brakke build en waardeloze items. Maar misschien lukt het met wat levels erbij.

Vind ik het trouwens wel irritant dat er geen AH is, als ik ergens een hekel aan heb is het wel rondhangen op trade chat om items te hosselen.
Met citaat reageren
Oud 07-02-2013, 16:30
Verwijderd
Heb ik nog helemaal niet aan gedaan. Gewoon lekker je eigen items in elkaar hosselen
Met citaat reageren
Oud 08-02-2013, 00:09
Verwijderd
Mwah, je kan $ toch volgen terwijl je aan het raggen bent? En ik wilde dat zelf knutselen ook zo veel mogelijk doen, maar veel pech mee gehad. Dan maar traden. Een paar goede items maken een wereld van verschil.
Met citaat reageren
Oud 10-02-2013, 22:11
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ancient pyramid is een godsgruwelijk kutstuk om helemaal doorheen te gaan, en vlak voor het einde een servercrash te hebben waardoor je uit het spel gekickt wordt, om vervolgens helemaal overnieuw te moeten doen omdat er geen waypoint in dat hele stuk is.

Maar goed, ik ben wederom in act 3 beland, wat eerlijk is eerlijk, een stuk makkelijker was met een witch dan met mijn shadow. Hoewel een hele zooi resistances hebben best helpt daarbij..

Één ding wat ik minder vind is dat intelligence (in tegenstelling tot power) niet bijdraagt aan de damage van je spells. Wat intelligence spammen eigenlijk alleen maar nuttig maakt voor tankiness en mana.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 11-02-2013, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Mwah, je kan $ toch volgen terwijl je aan het raggen bent?
Nuh. Hekel aan. Ik wil gewoon lekker solo hakken zonder tekst in beeld.

Maar ondertussen heb ik alweer een week niet gespeeld. Ik weet niet zeker of ik ik echt voor de maxlevel ga. Te weinig tijd en teveel andere games.
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 11:25
Verwijderd
Heb mijn level 52 ranger aan de wilgen gehangen en ben een nieuwe begonnen -- leek me leuker en currency-wise verantwoorder dan orbs of regret sparen Heb nog wat goede lowlevel rares bewaard voor mijn class, dus ik blaas nu overal doorheen alsof het niets is, yeye. Ik ga voor blood magic dit keer, met veel meer survivability in mijn build. Ik kreeg ze te hard getrokken in act III op cruel. Ook heb ik nu toch maar de +8% elemental resist van Oak gekozen als reward in plaats van hem te killen
Met citaat reageren
Oud 16-02-2013, 13:02
Verwijderd


Hahahaha
Met citaat reageren
Oud 15-03-2013, 15:26
Verwijderd
Ondertussen mee gestopt. Ik vind de content toch (nog) wat te karig om keer op keer te herhalen. Ook de maps die je op hoger level gedropt krijgt weten me niet bijster te boeien, te meer omdat je weken hetzelfde moet grinden om enigszins verder te komen.

Misschien dat ik het spel volgend jaar nog eens installeer.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:55.