Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2007, 13:12
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-05-2007 @ 14:08 :
ik heb een aanbieding gekregen van studentenwoningweb voor een kamer .
en als nummer 1 & 2 voor mij nee zeggen, dan heb ik een kamer!
Waar?
Advertentie
Oud 22-05-2007, 13:14
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
Jimmy Who? schreef op 22-05-2007 @ 14:12 :
Waar?
het pittoreske uilenstede in amstelveen haha.
__________________
hello dave.
Oud 22-05-2007, 13:17
Jimmy Who?
Jimmy Who? is offline
Ach, who cares, je hebt een dak boven je hoofd. En het is niet dat je daar per se 4 jaar moet blijven.
Oud 22-05-2007, 13:20
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
nee precies .
__________________
hello dave.
Oud 22-05-2007, 13:20
Verwijderd
He he he, niets mis met Amstelveen jongensss.
Oud 22-05-2007, 13:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik verdiep me in kunsthistorische bladiebla ik zoek gewoon een leuk schilderij om een stukje uit te jatten en na te schilderen eigenlijk.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 22-05-2007, 15:15
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-05-2007 @ 14:08 :
ik heb een aanbieding gekregen van studentenwoningweb voor een kamer .
en als nummer 1 & 2 voor mij nee zeggen, dan heb ik een kamer!
nice.
ik hoop voor je dat je hem krijgt.

ik ging vandaag naar de stad, want ik heb heeeeeel veel kleedgeld gehad van mijn ouders omdat ze het leuk vonden om hun vakantiegeld met hun kinderen te delen ik ben echt te verwend op het moment. voor de rest heb ik gestudeerd en net moest ik naar de dokter.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 22-05-2007, 15:34
Verwijderd
ik dacht dat ik vanmorgen moest werken. eerst de wekker 23892349023 keer laten snoozen omdat ik niet uit bed wilde, en toen moest ik me haasten. toen ik op m'n werk kwam bleek dat ik niet eens hoefde te werken maar toch nog de hele morgen huis-aan-huis reclame gezet en in een stomme straat bezorgd. toen ik thuis kwam was ik blij, want ik zou vanavond naar m'n vriend gaan maarrrrr: ik ging douchen en nu heb ik walgelijke hoofdpijn. morgen maar even langs de dokter omdat ik de afgelopen tijd heel vaak hoofdpijn heb en asprines niet helpen.
Oud 22-05-2007, 15:51
Haligh
Avatar van Haligh
Haligh is offline
Citaat:
kuik schreef op 22-05-2007 @ 16:15 :
nice.
ik hoop voor je dat je hem krijgt.
bedankt.
ik sta ook ingeschreven voor nog een kamer daar, dus het zal wel lukken .
__________________
hello dave.
Oud 22-05-2007, 16:01
first eror
first eror is offline
Studieontwijkend gedrag...
Oud 22-05-2007, 16:25
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend vroeg op om nog even te leren, toen geschiedenis en dat was super lang/moeilijk/zwaar. Toen geluncht met een groepje, toen engels en dat ging bizar goed dus nu sluit ik het misschien wel met een 9 af. Net was ik hyper en nu ben ik ingestort dus ik ga niet zoveel meer doen. Straks misschien naar vriendje/daar eten en dan morgen weer leren.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 22-05-2007, 17:00
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Onderzoek. Boodschappen. Dingen op de post doen. Nu treinen en trainen.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-05-2007, 17:13
Verwijderd
ik ging gisteren naar hooverphonic en dat was waanzinnig mooi.

ook werd ik gebeld dat ik een heel leuk huis alsnog wél kan krijgen. morgen ga ik contract tekenen. <33
Oud 22-05-2007, 17:50
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
fsjhdgshgsfsdfdwerkstuk

en ik moet 3 kittens lozen bij diervriendelijke mensen. daarna heb ik ruzie met m'n ouders want die wilden er minstens 1 houden hhaaha.
Oud 22-05-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2007 @ 18:13 :
ook werd ik gebeld dat ik een heel leuk huis alsnog wél kan krijgen. morgen ga ik contract tekenen. <33
aaaah wat gaaf
gefeliciteerd!
Oud 22-05-2007, 18:01
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 22-05-2007 @ 18:13 :
ik ging gisteren naar hooverphonic en dat was waanzinnig mooi.

oeh vet, waar?
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 22-05-2007, 18:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik wil een paar weken vooruitspoelen en vakantie.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2007, 18:15
botulismf
Avatar van botulismf
botulismf is offline
Citaat:
Carn schreef op 22-05-2007 @ 19:12 :
ik wil een paar weken vooruitspoelen en vakantie.
GOD ja.
__________________
In what scientists are calling "pretty gay", I can't find my shoes.
Oud 22-05-2007, 18:23
Verwijderd
Haaa, ik ga Haligh spotten want ik ben dagelijks in Amstelveen.

Ontopic;
Het examen geschiedenis was kut en Engels was redelijk maar niet makkelijk genoeg om met zekerheid een 9 te krijgen. DRR DRRRR GRR KGGGGGGGG
Oud 22-05-2007, 18:51
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 22-05-2007 @ 19:23 :
Ontopic;
Het examen geschiedenis was kut en Engels was redelijk maar niet makkelijk genoeg om met zekerheid een 8 te krijgen. DRR DRRRR GRR KGGGGGGGG
En nu is mijn concentratie naar de tering en dat terwijl ik morgen kunstgeschiedenis heb
Oud 22-05-2007, 19:05
Verwijderd
Vandaag examens Geschiedenis en Engels gemaakt. Bij Engels was ik na 45 minuten klaar, doodsimpel.

Geschiedenis duurde iets langer, 2 uurtjes en 12 A4'tjes volgeschreven maar verder prima te doen.
Oud 22-05-2007, 19:20
idontcare
Avatar van idontcare
idontcare is offline
mijn broertje was helemaal hyper net omdat ie had geklaagd dat er geen woordenboeken werden uitgedeeld tijdens geschiedenis, en dat dat net op het eindexamenjournaal te horen was.

maar goed.


ik kijk gtst, ik verveel me.
__________________
hoii
Oud 22-05-2007, 19:41
Larry Flint
Larry Flint is offline
Citaat:
Jaeger schreef op 22-05-2007 @ 20:05 :
Vandaag examens Geschiedenis en Engels gemaakt. Bij Engels was ik na 45 minuten klaar, doodsimpel.
heb je het al nagekeken?

ot:
ik heb net hele lekkere vega lasagne en salade gegeten en nu ehh doe ik eigenlijk niets.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 22-05-2007, 19:44
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik deed 20m over mn engels toendertijd. Maar ik ben dan ook een minderwaardige oudestijl Havist.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 22-05-2007, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Tonsillitis schreef op 22-05-2007 @ 19:01 :
oeh vet, waar?
melkweg oude zaal

en bedankt mijnssss
Oud 22-05-2007, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Larry Flint schreef op 22-05-2007 @ 20:41 :
heb je het al nagekeken?
Nee, ik ben vergeten mijn antwoorden van Engels op een ander blad te schrijven. Ik zie wel dat ik de open vragen helemaal goed heb.

Geschiedenis ga ik écht niet nakijken. Dat werk is veel te groot en daarnaast moet ik nog aan het leren van Latijn beginnen.
Oud 22-05-2007, 20:08
Verwijderd
Ik ging naar school en dat was allemaal saai dus toen er een vriendinnetje belde of ik langskwam ging ik weg en hebben we geluncht en ook nog een foto gemaakt die genantfototopic-verantwoord is en nu ga ik maar eens aan politiek werken want ja, je moet wat hč.
Oud 22-05-2007, 20:08
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
Haligh schreef op 22-05-2007 @ 14:14 :
het pittoreske uilenstede in amstelveen haha.
HAHA hoe vet daar woon ik ook. En het is best de shit eigenlijk.
__________________
april is the cruellest month
Oud 22-05-2007, 20:33
Verwijderd
ik ben een keer naar een feestje in uilenstede geweest met allemaal buitenlandse studenten en dat was best bizar

maar wel fucked als je op zo'n feestverdieping woont lijkt me.
Oud 22-05-2007, 20:47
Verwijderd
Vroeg m'n bed uit, wat studienizzle gedaan, thuisgekomen er achter komen dat m'n harde schijf blijkbaar overleden is. Of op z'n minst in een zware coma is beland. Dus meteen een nieuwe gekocht, kenkerzooi. Met een beetje pech 120 gig aan data als verloren mogen beschouwen. Ik ga toch eens leren backuppen.
Oud 22-05-2007, 21:18
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
Getraind, net thuis, ik zou nog wat gaan drinken in de stad maar ik ben best moe, Nu ga ik heel lekker koken. \m/ En misschien wat wijn drinken.
__________________
i create glitches with my voice
Oud 22-05-2007, 21:36
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
ik heb net de ' 25 meest extreme chirurgische ingrepen aller tijden' gekeken en dat was dolle pret. en nu ga ik eens lekker slapen (L)
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 22-05-2007, 21:46
Verwijderd
ik ben weer eens lekker typisch mezelf aan het doen want ik wou gaan leren omdat ik morgen een examen heb en ik ben nog steeds niet begonnen en mijn excuus vanaf half zes was van ach we gaan toch straks eten maar dat werd uiteindelijk half tien dus ik had makkelijk nog kunnen leren en toen dacht ik NOU dan ga ik gewoon vroeg naar bed vandaag maarja echt vroeg is het nu ook al niet meer
Oud 22-05-2007, 21:50
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Arbeid, Arbeid, Arbeid.
En ik ben weer eens lastig gevallen door m'n ex-collega/stalker.
Die gast blijft maar vragen of ik wat ga drinken (echt elke keer dat ik 'm zie) en als ik vertel dat ik ergens heen ben geweest met vriendinnen zegt 'ie: "Oh, en dan vraag je mij niet mee?!".
Hij heeft het nu trouwens echt helemaal bij me verziekt, want hij maakte eerst een kutopmerking over m'n moeder, en daarna ook nog een over mij toen ik aan het stofzuigen was en het dus niet kon horen. (Een collega die er naast stond vertelde 't me.)
Toen heb ik meneer de stalker even duidelijk gemaakt dat ik heus wel wat kan hebben qua nasty grapjes, maar dat als 'ie nog 1 keer zo'n soort opmerking maakt ik 'm een knal voor z'n bek geef.
Snapte 'ie niks van. En het dan ook nog raar vinden dat ik niet met 'm uit wil.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 22-05-2007, 22:18
Jinte
Jinte is offline
Examens gemaakt en ik denk of hoop in ieder geval dat ik wel genoeg punten heb gehaald voor beide.
Nu slapen en eindelijk weer eens uitslapen na alle stress.
Oud 22-05-2007, 22:24
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Allemaal drama vandaag dus ik ga zo lekker slapen
__________________
april is the cruellest month
Oud 22-05-2007, 22:40
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Vandaag laatste college gehad, toen even wat drinken met werkgroephomies. Vanavond heb ik ook nog even gestudeerd en wat gedronken met een vriendin, maar ben nu eigenlijk al weer heel vroeg thuis en ik ga maar dvdtje kijken denk ik.
__________________
sukkelaar.
Oud 22-05-2007, 22:41
Metal
Avatar van Metal
Metal is offline
ik moet nog steeds eten haha. eerst sigaretten halen, en dan slapen
__________________
i create glitches with my voice
Oud 23-05-2007, 02:03
lapin
Avatar van lapin
lapin is offline
ik was naar een party met veel ranzige HKUwijven
Oud 23-05-2007, 05:56
Verwijderd
ik ging gisteren toch maar naar m'n vriend en nu ben ik nu al wakker en moet ik zo al naar het station terwijl ik pas om 9 uur op school hoef te zijn voor een voorlichting over jongeren en SUICIDE. bahhhh.

[EDIT] dat was ik dus, uuuf
Oud 23-05-2007, 07:20
woezel
Avatar van woezel
woezel is offline
gisteren naar school en terug naar huis en met een technische camera zeulen daarne eten gekookt en gegeten en toen wou ik werken voor school mar toen belde een vriendin dat er een rat in haar woonkamer zat en toen kwam ze naar hier en plots kwamen nog 5 mensen dus waren hier plots 9 mensen ofzo? het was chaos maar gelukkig had ik afgesproken om te gaan zwemmen en nu heb ik overal pijn want ik kon weer niet stoppen met zwemmen.
__________________
if you think you're too small to make a difference,try sleeping in a room with a mosquito.
Oud 23-05-2007, 07:44
Verwijderd
Ja, en toen dacht ik godverdomme wat is het allemaal toch waar die kankercoke, het is kwart voor negen ik ben nog klaarwakker en een halve minuut eerder lag ik op een haartje na onder bus 21. Misschien zou een bijna dood ervaring wel een goed idee zijn voor mij, dat God me gewoon een flinke tik op de vingers geeft en dan weer laat gaan. Hoi, ik ben Daan vreselijk in de war en ik geniet ervan.
Oud 23-05-2007, 08:00
Verwijderd
Nu dan maar beginnen met kunstgeschiedenis.
Oud 23-05-2007, 08:32
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
dubbelfris schreef op 23-05-2007 @ 08:44 :
Ja, en toen dacht ik godverdomme wat is het allemaal toch waar die kankercoke, het is kwart voor negen ik ben nog klaarwakker en een halve minuut eerder lag ik op een haartje na onder bus 21. Misschien zou een bijna dood ervaring wel een goed idee zijn voor mij, dat God me gewoon een flinke tik op de vingers geeft en dan weer laat gaan. Hoi, ik ben Daan vreselijk in de war en ik geniet ervan.
deze ene keer dig ik je post best wel. Waarschijnlijk omdat ik ook meerdere malen bijna onder bus 21 heb gelegen, alleen nu niet meer want ik woon niet meer op de bus 21 route.

Ontopic: ik heb zo college en daarna wellicht cocktails drinken met een suicidaal vriendinnetje.
__________________
april is the cruellest month
Oud 23-05-2007, 08:41
first eror
first eror is offline
Ik ben vandaag vroeg opgestaan om aan m'n paper te werken.
Maar toen ben ik weer naar bed gegaan. En nu ben ik weer wakker.
Drie uur later.

Citaat:
lapin schreef op 23-05-2007 @ 03:03 :
ik was naar een party met veel ranzige HKUwijven
HKU toneelfaculteit, of niet?

Citaat:
dubbelfris schreef op 23-05-2007 @ 08:44 :
Ja, en toen dacht ik godverdomme wat is het allemaal toch waar die kankercoke, het is kwart voor negen ik ben nog klaarwakker en een halve minuut eerder lag ik op een haartje na onder bus 21. Misschien zou een bijna dood ervaring wel een goed idee zijn voor mij, dat God me gewoon een flinke tik op de vingers geeft en dan weer laat gaan. Hoi, ik ben Daan vreselijk in de war en ik geniet ervan.
Foto.
Oud 23-05-2007, 09:45
malle pietje
Avatar van malle pietje
malle pietje is offline
Zometeen even een poging tot studeren doen, en dan vanavond voetbal kijken in Delft. Ik heb er zin an.
__________________
sukkelaar.
Oud 23-05-2007, 10:37
first eror
first eror is offline
papers over masturberende vrouwen in films zijn zo kłt om te schrijven... ik wil niet meer, pfoe.
Oud 23-05-2007, 10:41
DeadNation
Avatar van DeadNation
DeadNation is offline
Al dagen in de weer met oefenen enz enz. Vanavond naar Fu Manchu in Eindhoven. Ik ga t niet trekken...
__________________
The death toll is rising
Oud 23-05-2007, 11:21
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Weer vroeg opgestaan, natuurlijk weer te laat op stage gekomen, niet dat het hier iemand boeit. Nu een beetje aan mijn afstudeerrapport, bijlagen en essay schaven en bedenken hoe alles nog beter kan. Aangezien alles toch niet nog beter kan verveel ik me werkelijk kapot. Nouja, nog 2 dagen stage en dan geef ik mezelf de komende week gewoon vrij. Elke dag uitslapen, veel geld hebben ohja dat moet het echte leven zijn.
__________________
you spread like peanut butter
Oud 23-05-2007, 11:23
Verwijderd
Gvd, zeggen ze dat ze om half 12 zullen bellen (of ik ben aangenomen bij mijn nieuwe job) en ondertussen zit ik nog steeds te wachten. ZEG DAN NIETS!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Mijn verhaal
Undertow
21 10-05-2011 15:39
Levensbeschouwing & Filosofie Gelovig? #2
Steelpan
188 30-01-2011 14:43
Levensbeschouwing & Filosofie Demonisering van het Christendom
Riconoscente
121 01-07-2003 10:55
Levensbeschouwing & Filosofie hoofddoek
Brenda_lelie
35 18-02-2003 11:54
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Angst voor de islam is niet terecht
Santje03
35 07-02-2003 09:56
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Pervers en/of Tiranniek
Quivarum
95 06-02-2003 15:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:54.