Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-02-2013, 14:18
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Vind ik ook hoor Trimm
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Advertentie
Oud 25-02-2013, 14:21
Verwijderd
Citaat:
Ik word er altijd vrij sip van als mensen zo'n 'Dit is een vrij land, dus ik doe lekker waar ik zin in heb, lekker puh!'-houding hebben. Ik voel me in het openbaar constant ongemakkelijk, omdat ik misschien anderen tot last ben. Nou is dat natuurlijk wel het andere uiterste, maar je moet toch rekening houden met je medemens?
Is denk ik gewoon een kwestie van je geen houding weten te geven omdat je je stiekem toch best aangevallen voelt door zo'n opmerking, en je dan maar defensief en opstandig gaan gedragen.

Heb er ook weleens iets van gezegd toen iemand in de bus muziek afspeelde van haar telefoon, zonder oordopjes, maar die ging met een nare opmerking erbij gewoon stug door.
Oud 25-02-2013, 14:28
Verwijderd
Morgen engels mondeling met te weinig voorbereiding. wish me luck.
Oud 25-02-2013, 14:28
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Je hebt de hele dag nog om te oefenen, kutje.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:29
Verwijderd
Ik verzin gewoon morgen de dingen als ik me niks meer kan herinneren van wat ik had opgeschreven.
Oud 25-02-2013, 14:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dan..moet je niet zeuren
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:32
Verwijderd
Dat zeg ik nu wel mooi, maar door de zenuwen klap ik helemaal dicht. Hoewel ik alles in perfect engels kan vertellen als het geen mo is.
Oud 25-02-2013, 14:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik keek altijd een Harry Potter voor een mondelinge toets, want ik klink heel Amerikaans. En verder ging ik gewoon over mezelf lullen, of moeten jullie een ingestudeerd verhaaltje vertellen?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:34
Verwijderd
Je was toch half Australisch ofzo?
Oud 25-02-2013, 14:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Hallo mensjes. Mijn vriendje werd net gebeld door zijn stageplek of hij even een gewonde ekster op wilde halen in de buurt. Wij daarheen, bleek het beestje gewoon te kunnen vliegen en alles. Hij had een beetje bloed op zijn veren en was een beetje suffig, maar verder kon hij vliegen, en we kregen hem dus niet te pakken En die mevrouw die gebeld had was helemaal drama en deed net alsof 'ie al dood lag Kun je nagaan hoe erg je je kunt vergissen n.a.v. een telefoongesprek.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 14:35
Verwijderd
Ik had als enige van de klas twee keer een 10 voor mijn mondeling Engels

Ja, een meisje met een Australische vader ook, maar die had een Australische vader.
Oud 25-02-2013, 14:38
Verwijderd
Citaat:
Ik keek altijd een Harry Potter voor een mondelinge toets, want ik klink heel Amerikaans. En verder ging ik gewoon over mezelf lullen, of moeten jullie een ingestudeerd verhaaltje vertellen?
Een ingestudeerd verhaaltje vertellen ja. En iets over een foto en vragen beantwoorden en teksten kunnen begrijpen en een mening over geven.

Citaat:
Je was toch half Australisch ofzo?
ja!
Oud 25-02-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Ik had als enige van de klas twee keer een 10 voor mijn mondeling Engels

Ja, een meisje met een Australische vader ook, maar die had een Australische vader.
Wow! ik hoop dat we de aantekeningen erbij mogen houden, anders klap ik echt dicht.
Oud 25-02-2013, 14:39
Verwijderd
Citaat:
Wow! ik hoop dat we de aantekeningen erbij mogen houden, anders klap ik echt dicht.
Maar je hebt dus niks aan je Australische roots?
Oud 25-02-2013, 14:40
Verwijderd
Citaat:
Maar je hebt dus niks aan je Australische roots?
Nee.
Oud 25-02-2013, 14:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik had geloof ik iets van een 8,5 voor mijn mondeling Engels, op de middelbare school. Voor mijn laatste mondeling had ik een 9,6. Maar na Wales en shit.

Jongens, ik vraag even jullie mening over dezen en genen. Toen ik naar Wales ging, had ik een blog/websiteding gemaakt, zodat iedereen thuis/wherever kon lezen en zien wat ik allemaal deed. En dat ding is nog steeds in de lucht en googlebaar enzo. En nu vroeg ik me af: is het slimmer om hem te verwijderen of om hem te laten staan? Ik bedoel, met het oog op toekomstige werkgevers en dergelijke. Want ik ben niet zo goed in het objectief lezen van de teksten, aangezien ik het allemaal zelf heb meegemaakt en ik overal een bepaald gevoel bij krijg, zeg maar. Volgens mij staat er niks bijzonders in, maar ik weet niet precies hoe anderen dat zien.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 14:45
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Zet hem op onzichtbaar? Zoals ik zeg, ik zit nu (met leedvermaak) mijn oude livejournal te lezen, staat voor buitenstaanders ook bijna allemaal op onzichtbaar.

Ik schreef ontzichtbaar
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 14:46
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Zet hem op onzichtbaar? Zoals ik zeg, ik zit nu (met leedvermaak) mijn oude livejournal te lezen, staat voor buitenstaanders ook bijna allemaal op onzichtbaar.

Ik schreef ontzichtbaar
Hmmmm, ik weet niet of dat kan. Even proberen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik had geloof ik iets van een 8,5 voor mijn mondeling Engels, op de middelbare school. Voor mijn laatste mondeling had ik een 9,6. Maar na Wales en shit.

Jongens, ik vraag even jullie mening over dezen en genen. Toen ik naar Wales ging, had ik een blog/websiteding gemaakt, zodat iedereen thuis/wherever kon lezen en zien wat ik allemaal deed. En dat ding is nog steeds in de lucht en googlebaar enzo. En nu vroeg ik me af: is het slimmer om hem te verwijderen of om hem te laten staan? Ik bedoel, met het oog op toekomstige werkgevers en dergelijke. Want ik ben niet zo goed in het objectief lezen van de teksten, aangezien ik het allemaal zelf heb meegemaakt en ik overal een bepaald gevoel bij krijg, zeg maar. Volgens mij staat er niks bijzonders in, maar ik weet niet precies hoe anderen dat zien.
Je gaat de komende 4 jaar toch nog een tweede studie doen? Dan zou ik 'm gewoon zo laten en dan later kijken wat je ermee doet. Ik denk dat ik 'm uiteindelijk wel zou weghalen maar ik denk ook dat het je werkgevers niet zoveel kan schelen.
Oud 25-02-2013, 14:53
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Je gaat de komende 4 jaar toch nog een tweede studie doen? Dan zou ik 'm gewoon zo laten en dan later kijken wat je ermee doet. Ik denk dat ik 'm uiteindelijk wel zou weghalen maar ik denk ook dat het je werkgevers niet zoveel kan schelen.
Daar zat ik ook al aan te denken, inderdaad.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 14:54
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Wow! ik hoop dat we de aantekeningen erbij mogen houden, anders klap ik echt dicht.
Joh, ratel gewoon een end weg over iets wat jij tof vind.

Ik weet nog dat ik ooit een gesprek movst doen met een klasgenote en zij had allemaal aantekeningen gemaakt enzo en kwam heel onnatuurlijk over, en ik ging gewoon lekker tien minuten ouwehoeren over wat ik tof vond aan Monty Python.
Zij was overigens half Amerikaans en had een 8, ik kreeg een 9,5 (want de docent deed niet aan 10en). Chagrijnig dat ze daarna was joh.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2013, 15:04
Verwijderd
Dat gaat niet, want er zijn regels en voorschriften van wat moet. Mijn foto wordt gewoon Minoes met sneeuw. ik ga gewoon een saai lulverhaal over Minoes vertellen dat ze sneeuw haat, en het uitzonderlijk is dat ze die ene keer naar buiten ging.
Oud 25-02-2013, 15:13
Verwijderd
ik fietste net bij het station, een wijf veranderde steeds van richting, waardoor ik me moest aanpassen, op het laatste moment gaf ze een ruk aan haar fiets waardoor haar ontwijken bijna onvermijdelijk was. Het was daar heel glad dus vloog ik zo met fiets en al op mijn bek en die domme hoer fietste gewoon door. Gelukkig hielpen andere mensen me overeind want alles was uit mijn zakken en fietsmandje gevlogen. Heb nu dikke knieen die ws blauw gaan worden
ik voelde me ook helemaal niet lekker worden daar, zweten en misselijk. Bah
Oud 25-02-2013, 15:26
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ik fietste net bij het station, een wijf veranderde steeds van richting, waardoor ik me moest aanpassen, op het laatste moment gaf ze een ruk aan haar fiets waardoor haar ontwijken bijna onvermijdelijk was. Het was daar heel glad dus vloog ik zo met fiets en al op mijn bek en die domme hoer fietste gewoon door. Gelukkig hielpen andere mensen me overeind want alles was uit mijn zakken en fietsmandje gevlogen. Heb nu dikke knieen die ws blauw gaan worden
ik voelde me ook helemaal niet lekker worden daar, zweten en misselijk. Bah
Wat een kuthoer zeg! Ik ging hier gisteren ook bijna toen ik plaats wilde maken voor twee oudere vrouwtjes, maar die gingen gelijk in shockmode (terwijl ik niet meer bijkwam )
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 15:28
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww Pip.
Wat een domme kuthoer. Ik hoop dat ze ook op d'r bek gaat en dat al d'r tanden eruit liggen.

*kusje op blauwe knie geeft*
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 25-02-2013, 15:41
Verwijderd
Citaat:
ik fietste net bij het station, een wijf veranderde steeds van richting, waardoor ik me moest aanpassen, op het laatste moment gaf ze een ruk aan haar fiets waardoor haar ontwijken bijna onvermijdelijk was. Het was daar heel glad dus vloog ik zo met fiets en al op mijn bek en die domme hoer fietste gewoon door. Gelukkig hielpen andere mensen me overeind want alles was uit mijn zakken en fietsmandje gevlogen. Heb nu dikke knieen die ws blauw gaan worden
ik voelde me ook helemaal niet lekker worden daar, zweten en misselijk. Bah
Oh bah dat is zo kut! En dan maar goed je best doen om haar te ontwijken en alsnog zelf op je gezicht gaan Ik hoop dat je knieën niet te blauw worden!
Oud 25-02-2013, 15:43
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Kusje en koekjes voor Pip!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 15:46
Verwijderd
Ik moet zo naar buiten op hakken, ik hoop dat ik niet op mijn gezicht ga want ik moet er ook ngo een beetje toonbaar uitblijven zien. Meh.
Oud 25-02-2013, 15:56
Verwijderd
thanks jongens, ik heb een homp ijs op m'n knietjes gelegd. En ik heb net acrylnagels laten zetten, het is echt heel mooi
Oud 25-02-2013, 15:58
Verwijderd
Ik vond het altijd heel erg gemeen dat bij Frans iedereen blij was als ze het beter wisten dan ik, en sowieso vonden dat mijn hoge punten niet aan mijzelf te danken waren, want 'jij hebt een Franse moeder'. Ja, mijn moeder praatte Frans tegen me toen ik klein was, maar net zo goed tegen mijn broertje en zusje, en die kunnen voor geen meter Frans. Ik heb zelf toen ik negen was besloten dat ik vloeiend Frans wilde kunnen spreken, en toen ben ik gewoon gaan leren. Oh, en mijn moeder is geeneens Frans.
Oud 25-02-2013, 16:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
thanks jongens, ik heb een homp ijs op m'n knietjes gelegd. En ik heb net acrylnagels laten zetten, het is echt heel mooi
Ik ben een week weg en dan gebeuren er dit soort dingen! Acrylnagels, stoppen met blowen en roken, wtf!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-02-2013, 16:12
Verwijderd
Acrylnagels, wtf.

Oud 25-02-2013, 16:16
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben vanmiddag begonnen met het maken van mijn baliehandboek. Dat is een naslagwerk voor baliewerkzaamheden. En ik heb hem maandag nodig voor tijdens mijn toepassingstoets, en eigenlijk moet hij daarvoor nog gescreend worden. En het is fucking. veel. werk. Misschien had ik eerder moeten beginnen
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 25-02-2013, 16:28
Snebbeltje
Avatar van Snebbeltje
Snebbeltje is offline
Ik had zojuist mijn mamma aan de telefoon. Mijn mamma denkt al jaren dat haar geheugen achteruit gaat en ze in het beginstadium van dementie zit. Nu deed ze mee aan een onderzoek (als controlegroeppersoon) en een onderdeel van het onderzoek was een geheugentest. En precies wat ik dacht, haar geheugen is uitzonderlijk goed.
__________________
Lariekoek en apekool!
Oud 25-02-2013, 16:53
Verwijderd
Citaat:
Naast haar gaan zitten, een vriend bellen en door haar gesprek heen gaan praten over dat je naast iemand zit met aparte meningen over bellen in de trein
Oud 25-02-2013, 16:56
Verwijderd
Theodoor vond het leuk op zijn stage en was niet te ziek en nu is hij pizza en spareribs aan het halen
Oud 25-02-2013, 17:09
Verwijderd
Pizza en niet ziek. Een goede dag voor huize Sarah.
Oud 25-02-2013, 17:10
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een week weg en dan gebeuren er dit soort dingen! Acrylnagels, stoppen met blowen en roken, wtf!
ja daar ben ik al een tijdje mee bezig. En helaas ben ik nog niet met roken gekapt hoor. maar ik kom steeds dichter bij dat moment en gelukkig heb ik paranoide die me online ondersteuning geeft
Citaat:
Acrylnagels, wtf.

[afbeelding]

nee joh geen heksennagels, ze zijn vrij kort
ik had twee retarded nageltjes waar nauwelijks nog iets van over was, ik heb het gevoel dat ik daarmee niet kan solliciteren dus vandaar. Nog even en ik kan de zorgsector vaarwel zeggen. Mij zie je nooit meer te-rug
Oud 25-02-2013, 17:11
Verwijderd
Ik ben ook aan de beterende hand Mag ook wel na ruim een week.

Nu ga ik voor het eerst in mijn leven iets doen met verse pompoen. Namelijk, hem verwerken in risotto, wat ik ook maar één keer eerder heb gemaakt. Ik ben benieuwd.
Oud 25-02-2013, 17:13
Verwijderd
Citaat:
ja daar ben ik al een tijdje mee bezig. En helaas ben ik nog niet met roken gekapt hoor. maar ik kom steeds dichter bij dat moment en gelukkig heb ik paranoide die me online ondersteuning geeft
Analytisch steuncentrum Para
Oud 25-02-2013, 17:13
Verwijderd
pompoen en risotto vind ik echt eco hippie voer
Oud 25-02-2013, 17:15
Verwijderd
Pompoenpap. <33
Oud 25-02-2013, 17:18
Verwijderd
Spoiler


Maar risotto is geen hippievoer. Gewoon machtig/koolhydraatrijk Italiaans eten, zoals pasta en lasagne.
Oud 25-02-2013, 17:35
Verwijderd
Ik heb nog steeds geen risotto gemaakt
Oud 25-02-2013, 17:36
Verwijderd
Citaat:
ja daar ben ik al een tijdje mee bezig. En helaas ben ik nog niet met roken gekapt hoor. maar ik kom steeds dichter bij dat moment en gelukkig heb ik paranoide die me online ondersteuning geeft


nee joh geen heksennagels, ze zijn vrij kort
ik had twee retarded nageltjes waar nauwelijks nog iets van over was, ik heb het gevoel dat ik daarmee niet kan solliciteren dus vandaar. Nog even en ik kan de zorgsector vaarwel zeggen. Mij zie je nooit meer te-rug
Beetje raar om te zeggen misschien omdat ik je niet ken, maar ik bewonder je op momenten als deze, met je plannen (+uitvoering) en alles.

Citaat:
pompoen en risotto vind ik echt eco hippie voer
Er bestaan vast wel pompoenen met heel veel landbouwgif erop die zijn gegroeid in het verkeerde seizoen in een kas! En risotto leerde ik juist pas als student, van een heel conventioneel etende medestudent, en thuis waar ik juist doodgegooid ben met eco-hippievoedsel hadden we het nooit!

Citaat:
Spoiler


Maar risotto is geen hippievoer. Gewoon machtig/koolhydraatrijk Italiaans eten, zoals pasta en lasagne.
Dan knik je er toch gewoon bonen uit een potje in? Zelf ik doe d'a'ar niet moeilijk over.
Oud 25-02-2013, 17:52
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik ben ook aan de beterende hand Mag ook wel na ruim een week.

Nu ga ik voor het eerst in mijn leven iets doen met verse pompoen. Namelijk, hem verwerken in risotto, wat ik ook maar één keer eerder heb gemaakt. Ik ben benieuwd.
Oeh, klinkt goed Ik hou veel van risotto en pompoen. Ik heb zelf nog nooit met pompoen gekookt, maar mijn vader roostert pompoen vaak in de oven met tomaten en knoflook enzo. Heerlijk met parmezaanse kaas!
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-02-2013, 17:57
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik eet ook risotto, maar een ingevroren portie. Volgens mijn vader wordt risotto minder lekker bij invriezen, dus ik ben benieuwd.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Oud 25-02-2013, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Spoiler


Maar risotto is geen hippievoer. Gewoon machtig/koolhydraatrijk Italiaans eten, zoals pasta en lasagne.
zwarte bonen kan je wel in blik kopen tegenwoordig, van bonduelle. maar dat is ws niet eco. Zwarte bonen <3 de moeder van een vriendin van vroegah was in Brazillie opgegroeid en kon de heerlijkste dingen maken met zwarte bonen. Maar destijds kon je dat hier niet kopen dus ze moest altijd wachten tot er weer familie langskwam met een bulk.
Citaat:
Beetje raar om te zeggen misschien omdat ik je niet ken, maar ik bewonder je op momenten als deze, met je plannen (+uitvoering) en alles.

Er bestaan vast wel pompoenen met heel veel landbouwgif erop die zijn gegroeid in het verkeerde seizoen in een kas! En risotto leerde ik juist pas als student, van een heel conventioneel etende medestudent, en thuis waar ik juist doodgegooid ben met eco-hippievoedsel hadden we het nooit!

Dan knik je er toch gewoon bonen uit een potje in? Zelf ik doe d'a'ar niet moeilijk over.
aahw thanks quis <3

De associatie met hippievoer komt vooral door de hippies in deze straat, want pompoen icm risotto is echt hun ding, dat maken ze heel vaak.

Ik ga zo nog even terug naar het nagelvrouwtje btw, ik vind ze toch wat aan de lange kant. En ik denk niet dat ik heel goed kan werken zo.
Oud 25-02-2013, 18:30
Verwijderd
Biowinkels en aanverwanten hebben sowieso ook zwarte bonen in blik. En ook gemengde bonen, dat is nog net even fantastischer. <3
Oud 25-02-2013, 19:06
Verwijderd
nou hop sarah aan de slag!
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:03.