Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-11-2004, 07:50
DR.Avalanche
Avatar van DR.Avalanche
DR.Avalanche is offline
Gewoon versieren
__________________
* Jesus,... where is the sugar? *
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-11-2004, 08:52
Verwijderd
Citaat:
DR.Avalanche schreef op 29-11-2004 @ 08:50 :
Gewoon versieren
totdat jij ineens in de situatie zit dat je vriendin verleidt wordt.. dan piep je wel anders..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 09:07
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 09:52 :
totdat jij ineens in de situatie zit dat je vriendin verleidt wordt.. dan piep je wel anders..
Mja maar dat ligt toch echt meer aan je vriendin dan als je zoiets erg vind.

't zal me worst wezen als iemand mijn vriendin probeert te verleiden. 't word een ander verhaal als ze er op in gaat.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 09:39
Melanie Wilkes
Avatar van Melanie Wilkes
Melanie Wilkes is offline
Citaat:
perseus schreef op 28-11-2004 @ 18:25 :
Als hij z'n vriendin verlaat voor jou, kan hij jou ook verlaten voor iemand anders.
Dat kan toch altijd?

Ik vind het wel een beetje schijnheilig hoor, dat iedereen zegt :"dat hoor je niet te doen en dat zal ik ook nooit doen". Als je helemaal verliefd bent en ervan overtuigd bent dat diegene de ware is, enzo, dan vraag ik me af of er hier veel mensen zijn die dan maar in hun lot berusten, zeg maar.
Inderdaad, ik vind nu ook dat het niet 'hoort', maar ik betwijfel of iedereen bij zijn mening blijft als hij zelf in zo'n situatie zit.

Optima, ik zou er wel heel goed over nadenken of je het wel moet doen. Dan moet hij wel echt heel bijzonder voor je zijn. Anders maak je het voor hem kapot, maar ook voor jezelf, denk ik.
__________________
As I was walking up the stairs, I met a man who wasn't there / He wasn't there again today, I wish, I wish he'd go away
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-11-2004 @ 10:07 :
Mja maar dat ligt toch echt meer aan je vriendin dan als je zoiets erg vind.

't zal me worst wezen als iemand mijn vriendin probeert te verleiden. 't word een ander verhaal als ze er op in gaat.
dus jij zou het gewoon leuk vinden als iemand jouw vriendin probeert te verleiden?
heb jij geen oergevoelens ofzo
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Vaal schreef op 29-11-2004 @ 08:42 :
Andere mensen hun geluk kapot maken, ja hoor, doe maar.
Ik vraag het me af...

Stel dat ik jouw vriendin vrij simpel kon verleiden, zou je dan nog steeds haar willen?

En dan kan je het ook nog zo bekijken:

Als ze echt verliefd is op jou, zou ze niet naar iemand anders gaan toch?


Ik hou veel van mijn vriendin, maar als ik merk dat ze iemand anders heeft is dat voor mij een teken dat het niet wederzijds is, en als liefde niet wederzijds is is het futiel. Vervelend dat het op die manier moest gebeuren, maar je zou kunnen stellen dat 'het kwaad al gedaan was'.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:21
-bambi-
Avatar van -bambi-
-bambi- is offline
Of als hij op jouw verleidingen in gaat, is het gewoon een slechte gozer en dus ook voor jou. (wie zegt dat hij niet hetzelfde bij jou zal flikken?)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:22
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 11:05 :
dus jij zou het gewoon leuk vinden als iemand jouw vriendin probeert te verleiden?
heb jij geen oergevoelens ofzo
Mja, dan zou ik trots zijn dat 't mijn vriendin was en zij voor mij gekozen heeft?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:25
Verwijderd
Ik zou het zowieso niet doen je vernedert jezelf alleen maar
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:25
Verwijderd
Dat is onzin.

Uiteraard zijn er een hoop gasten die snel verleid worden door een andere chick, maar dat zijn enkel de jongens die niet echt waarde hechten aan een relatie.

Een vriend van mij had een vriendin, maar die werd naarmate hun relatie vorderde weer verliefd op zijn ex. Ik heb die jongen helemaal kapot zien gaan aan verdriet, en heeft het op het eind met tranen in zijn ogen uitgemaakt. Nu heeft hij dus weer wat met z'n ex.

Er zijn dus welzeker uitzonderingen.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-11-2004 @ 11:22 :
Mja, dan zou ik trots zijn dat 't mijn vriendin was en zij voor mij gekozen heeft?
als ze dat doet ja.. maar ik zou toch wel iets hebben van: blijf bij mijn vriend uit de buurt, hij is van mij en je moet niet gaan stoken in een relatie.
want het is heel aantrekkelijk als er iemand is die je wilt verleiden en die moeite voor je doet, je leuk vindt etc.. Dan kun je snel gevoelens verwarren..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:29
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-11-2004 @ 11:25 :
Dat is onzin.

Uiteraard zijn er een hoop gasten die snel verleid worden door een andere chick, maar dat zijn enkel de jongens die niet echt waarde hechten aan een relatie.

Een vriend van mij had een vriendin, maar die werd naarmate hun relatie vorderde weer verliefd op zijn ex. Ik heb die jongen helemaal kapot zien gaan aan verdriet, en heeft het op het eind met tranen in zijn ogen uitgemaakt. Nu heeft hij dus weer wat met z'n ex.

Er zijn dus welzeker uitzonderingen.
Is het al die moeite dan waard

Het getuigd niet echt van respect als je iemands vriend(in) probeert te verleiden je zet jezelf alleen maar in een slecht daglicht daardoor.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:37
Verwijderd
Het was niet echt verleiden in hun situatie, het was meer een kwestie van wederzijdse gevoelens die weer op begonnen te spelen.


Bovendien zou ik, als ik verliefd zou zijn op iemand, haar zonder onder druk te zetten wel lichte signalen geven dat ik haar dig. Vanuit mijn perspectief ben ikzelf natuurlijk degeen die bij dat meisje hoort te zitten ipv de gozer die ik verder niet ken.

Ik zou haar niet actief gaan versieren, maar mocht ze zelf naar mij toekomen dan is de keus snel gemaakt. (hoewel ik natuurlijk wel wil dat ze het er met haar vriend over heeft)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:39
Verwijderd
Citaat:
Reverend schreef op 29-11-2004 @ 11:37 :
Het was niet echt verleiden in hun situatie, het was meer een kwestie van wederzijdse gevoelens die weer op begonnen te spelen.


Bovendien zou ik, als ik verliefd zou zijn op iemand, haar zonder onder druk te zetten wel lichte signalen geven dat ik haar dig. Vanuit mijn perspectief ben ikzelf natuurlijk degeen die bij dat meisje hoort te zitten ipv de gozer die ik verder niet ken.

Ik zou haar niet actief gaan versieren, maar mocht ze zelf naar mij toekomen dan is de keus snel gemaakt. (hoewel ik natuurlijk wel wil dat ze het er met haar vriend over heeft)
Beinvloed het je beeld van haar dan niet als ze zich zo makkelijk door een ander laat versieren terwijl ze bezet is?

Ik zou zo iemand niet willen
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 11:29 :
als ze dat doet ja.. maar ik zou toch wel iets hebben van: blijf bij mijn vriend uit de buurt, hij is van mij en je moet niet gaan stoken in een relatie.
want het is heel aantrekkelijk als er iemand is die je wilt verleiden en die moeite voor je doet, je leuk vindt etc.. Dan kun je snel gevoelens verwarren..
Ten eerste is er een verschil dat iemand gaat stoken in een relatie, of dat iemand je partner probeert te verleiden. Bij het eerste versta ik dat iemand jou gaat zwartmaken, bij het tweede niet.

Als het inderdaad aantrekkelijk is als iemand buiten je partner om moeite doet voor je en je verleid en je gaat daar nog op in ook, dan mis je, in mijn mening, iets binnen je eigen relatie wat je bij die ander wel vind.

Trouwens in dat laatste geval klinkt het ook meer dat je dan verliefd bent op de aandacht en niet op de persoon.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:43
Verwijderd
Ik word niet snel verliefd, laat staan op sletten die van het ene vriendje naar het andere vriendje gaan.

Ik zeg alleen dat het probleem bij dit soort gevallen soms moelijker kan zijn dan simpelweg constateren dat het persoon in kwestie een slet is.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 10:56
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-11-2004 @ 11:40 :
Ten eerste is er een verschil dat iemand gaat stoken in een relatie, of dat iemand je partner probeert te verleiden. Bij het eerste versta ik dat iemand jou gaat zwartmaken, bij het tweede niet.

Als het inderdaad aantrekkelijk is als iemand buiten je partner om moeite doet voor je en je verleid en je gaat daar nog op in ook, dan mis je, in mijn mening, iets binnen je eigen relatie wat je bij die ander wel vind.

Trouwens in dat laatste geval klinkt het ook meer dat je dan verliefd bent op de aandacht en niet op de persoon.
ik vind iemand met opzet verleiden terwijl je weet dat hij of zei een relatie heeft wel degelijk stoken in een relatie.

het gras bij de ander is altijd groener? ik neem aan dat jij ook wel gevoelig bent voor aandacht? als iemand zich zo ontzettend leuk presenteert en jou veel aandacht geeft dan doet dat heus wel wat met je neem ik aan?

en er zijn ook perioden dat t misschien wat minder gaat binnen een relatie, mocht dat nou net een periode zijn waarin zij dus gaat stoken binnen die relatie..
maarja, dat is al eerder genoemd in andere posts..
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:12
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 11:56 :
ik vind iemand met opzet verleiden terwijl je weet dat hij of zei een relatie heeft wel degelijk stoken in een relatie.

het gras bij de ander is altijd groener? ik neem aan dat jij ook wel gevoelig bent voor aandacht? als iemand zich zo ontzettend leuk presenteert en jou veel aandacht geeft dan doet dat heus wel wat met je neem ik aan?

en er zijn ook perioden dat t misschien wat minder gaat binnen een relatie, mocht dat nou net een periode zijn waarin zij dus gaat stoken binnen die relatie..
maarja, dat is al eerder genoemd in andere posts..
Als iemand je partner verleid zonder een enkel woord over diegene zijn/haar relatie te reppen, dan is dat toch niet stoken in de relatie? Nou ja, dat vind ik niet. Bij stoken denk ik echt aan iets afbranden. Bij verleiden brand je niks af, maar bouw je iets op.

Nou ja dat ligt dus aan de persoon dan. Ik geloof niet in het 'de gras is altijd groener'; zo naief ben ik gelukkig niet meer. Als iemand met mij gaat flirten heb ik dat vrij snel door en dan zal ik ook laten weten dat ik daar niet van gediend ben. Maar ik zou 't stiekem wel grappig vinden dat iemand naast m'n partner mij dus leuk vind, maar ik zou er verder niks mee doen.

Nogmaals, als 't gras groener lijkt aan de andere kant ben je in mijn mening nog niet toe aan een relatie en/of heb je niet de juiste partner. Dan ben je daar blijkbaar nog niet sterk genoeg voor om een serieuze relatie vast te houden.

Geen gras is groener als 't gras van mijn vriendinnetje nu. Ik verwacht ook niet dat ik groener gras tegen zal komen. Maar ik ga er simpelweg ook niet naar op zoek en ik sta er niet open voor. Dat is iets waar ik voor gekozen heb te doen het moment dat ik een relatie aanging met m'n vriendin.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:31
Verwijderd
tuurlijk heb je gelijk wat betreft niet kijken naar anderen enzo, maar niet iedereen is daar zo stevig in zeg maar

ik had dat ook helemaal niet hoor, maar anderen dus blijkbaar wel.

maar zij gaat dus zeg maar die jongen verleiden terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft, met de intentie die relatie kapot te maken en hem de hare te maken..
dat noem ik zeker wel stoken in een relatie..

dan maakt het dus niet uit of hij er op in gaat of niet.

daarnaast vraag ik me ook af: als je eenmaal begint, waar stop je? als je nu al niet kunt waarderen dat hij gelukkig is binnen zijn relatie en dat je blij bent dat hij dat is en geen respect er voor hebt dat er voor jou geen plaats is... wanneer kun je dat dan wel? wil je niet elke keer meer en meer? wil je niet elke keer sterker je doel proberen te bereiken?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:38
Verwijderd
Lijkt me niet zo'n goed idee. Ik zou er zelf vanuit gaan dat hij niet voor niets bij z'n vriendin is. Je kunt er ook vanuit gaan dat hij niet echt van haar houdt en dus wel door jou te verleiden zal zijn, maar dat is een vreemde instelling. Zoals al eerder gezegd is: als jij dan een relatie met hem hebt, houdt hij dan wel echt van jou? Of is hij dan ook zomaar door iemand te verleiden?

Ik vind wel dat de verantwoordelijkheid bij hem ligt. Als jij met verleiden begint en hij merkt dat, dan is het aan hem om jou te laten merken dat het er niet in zit.
En er is een verschil tussen "eerlijk" iemand verleiden en achterbaks iemands relatie stuk maken. Dit is ook al eerder gezegd. Als je gewoon wat met 'm flirt is er niets aan de hand vind ik.. maar echt een plan opzetten en gaan stoken kan natuurlijk niet.. maar dat was je ook niet van plan hoop ik.

En dan, wat heb je er zelf aan? Ookal verlaat hij z'n vriendin voor jou, dan zal dat toch nog allerlei problemen met zich meebrengen. Hij vindt het zelf natuurlijk erg moeilijk om de relatie te verbreken, zal regelmatig nog twijfelen of hij er wel goed aan gedaan heeft. Het lijkt me allemaal nogal gecompliceerd. Volgens mij is het een stuk leuker om een beschikbare jongen te versieren.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 11:58
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 12:31 :
tuurlijk heb je gelijk wat betreft niet kijken naar anderen enzo, maar niet iedereen is daar zo stevig in zeg maar

ik had dat ook helemaal niet hoor, maar anderen dus blijkbaar wel.

maar zij gaat dus zeg maar die jongen verleiden terwijl ze weet dat hij een vriendin heeft, met de intentie die relatie kapot te maken en hem de hare te maken..
dat noem ik zeker wel stoken in een relatie..

dan maakt het dus niet uit of hij er op in gaat of niet.

daarnaast vraag ik me ook af: als je eenmaal begint, waar stop je? als je nu al niet kunt waarderen dat hij gelukkig is binnen zijn relatie en dat je blij bent dat hij dat is en geen respect er voor hebt dat er voor jou geen plaats is... wanneer kun je dat dan wel? wil je niet elke keer meer en meer? wil je niet elke keer sterker je doel proberen te bereiken?
Voor zover ik in 't begin topic las, gaat ze kijken of hij meer zijn vriendin of haar leuker vind. Zoals ik al eerder zei, ik vind ook dat als ze antwoord op die vraag heeft ze dan gewoon moet stoppen. Stoken zou zijn als ze dan zou doorgaan en hem aan zou smeren dat zijn huidige relatie lang niet zo goed als hij denkt.

Dat is dan ook mijn antwoord op je onderste stuk. Ik vind dat je moet stoppen zodra er duidelijk gemaakt word dat hetgeen wat je doet, niet gewenst is. Als hij het wel toelaat, en zijn relatie gaat kapot, dan is het in mijn mening gewoon zijn fout.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:05
Verwijderd
Even tussendoor.
Interessant onderwerp


Dan vraag ik me van jullie allemaal af; waar ligt jullie grens tussen 'stoken' en gewoon 'flirten met een doel'?
En of jullie het dan met me eens zijn als ik zeg dat je mag flirten (met een doel, want daar gaat het nu specifiek om) zonder dat je werkelijk gaat stoken?

Stoken is fout, natuurlijk, want het is gewoon het kapot maken van andermans relatie, maar flirten en subtiel het subject jouw kant op lokken... eerlijk gezegd; niet écht fout.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:07
dragonstorm
Avatar van dragonstorm
dragonstorm is offline
het is redelijk arrogant en egoistisch om iemand te verleiden die al bezet is, je maakt iemand anders kapot om je eigen geluk, nou leuk hoor
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:15
Verwijderd
wat wil je ermee bereiken? als je een duidelijk signaal van 'rot op' krijgt, prima, weet je dat je niet hoeft te wachten op hem. maar als je een positief signaal krijgt, wat dan? blijft het bij wachten? en wat denk je dat je bij die jongen qua tweedrachtige gevoelens teweeg brengt? hij is immers zeer gesteld op het ander meisje, anders had hij geen relatie met haar. in het ergste geval kapt hij het met haar af, maar gaat hij jou uit schuldgevoel vermijden.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:17
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Sovreze schreef op 29-11-2004 @ 13:05 :
Even tussendoor.
Interessant onderwerp


Dan vraag ik me van jullie allemaal af; waar ligt jullie grens tussen 'stoken' en gewoon 'flirten met een doel'?
En of jullie het dan met me eens zijn als ik zeg dat je mag flirten (met een doel, want daar gaat het nu specifiek om) zonder dat je werkelijk gaat stoken?
Nou ja zoals ik al eerder tegen loontjuh zei; ik vind dat het verschil tussen stoken en flirten is dat je bij stoken direct de huidige relatie van de personen in kwestie onder vuur neemt en probeert af te breken.

Het doel is in mijn mening ook verschillend. Bij stoken is het doel een relatie kapot te maken. Bij flirten is het doel een jongen voor je te winnen (of die nou een relatie heeft of niet)
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:26
Verwijderd
En is daarbij de tweede situatie wel of niet 'fout'?
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Sovreze schreef op 29-11-2004 @ 13:26 :
En is daarbij de tweede situatie wel of niet 'fout'?
te zien aan zijn eerdere posts, niet.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 12:41
Verwijderd
Citaat:
red5 schreef op 29-11-2004 @ 13:28 :
te zien aan zijn eerdere posts, niet.
Zie;
Citaat:
Dan vraag ik me van jullie allemaal af;
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 29-11-2004 @ 13:17 :
Het doel is in mijn mening ook verschillend. Bij stoken is het doel een relatie kapot te maken. Bij flirten is het doel een jongen voor je te winnen (of die nou een relatie heeft of niet)
als je een jongen voor je probeert te winnen die een relatie heeft dan meng je je toch ook eigenlijk in hun relatie? want je wilt hem bij jou en niet bij haar!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 14:11 :
als je een jongen voor je probeert te winnen die een relatie heeft dan meng je je toch ook eigenlijk in hun relatie? want je wilt hem bij jou en niet bij haar!
Nee, het flirten met hem kan net zo 'onschuldig' zijn als het gewoon jezelf zijn en neutraal met 'm omgaan, en dan toevallig heel erg veel gevoel en aandacht van 'm trekken, zonder dat je er zelf besef van heb.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:29
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 14:11 :
als je een jongen voor je probeert te winnen die een relatie heeft dan meng je je toch ook eigenlijk in hun relatie? want je wilt hem bij jou en niet bij haar!
Je mengt je indirect in die relatie ja. Je mengt je in zodanige manier dat dat gebeurt via die jongen, .. tenminste als hij dat toelaat. Hij kan ook het deurtje dichtgooien dat hij ongevoelig word voor je geflirt en de relatie gewoon veilig blijft. Daarom vind ik de jongen dan ook verantwoordelijk; hij is verantwoordelijk voor dat .. deurtje.

Met stoken omzeil je meer dat deurtje en die jongen en val je de relatie direct aan. Voorbeelden:

"Ik zag je vriendin gisteren trouwens nog in de stad met een of andere knappe jongen knuffelen en zoenen."

"Ik sprak gisteren je vriendin en eigenlijk vind ze je helemaal niet zo leuk, maar ze durft het niet uit te maken."

"Je vriendin vind je maar lelijk."

"Jij bent veel te goed voor haar. Je verdient beter"
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 13:58
squat
squat is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 28-11-2004 @ 22:34 :
Hoezo is sex weigeren aso-gedrag? Huh? Ben jij wel een man of zou er bij jou -net als bij unisex- eigenlijk een V moeten staan?
Je begrijpt me verkeerd. Ik ben man. Ik ben aso. Ik weiger geen sex.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:47
Dizzee Rascal
Avatar van Dizzee Rascal
Dizzee Rascal is offline
Ja, dat is fout.
__________________
The teenage guide to popularity
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 16:52
Kaneelstok
Avatar van Kaneelstok
Kaneelstok is offline
Ik vind dat het moet kunnen, niemand kan mij op dit moment verleiden omdat ik verliefd ben

Alleen ik zou nooit een relatie willen met iemand die zijn relatie opgeeft voor mij. Dat is gewoon fout.

Eerst relatie beeindigen en dan pas zoeken
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:35
elledc
elledc is offline
Citaat:
zeep007 schreef op 28-11-2004 @ 19:44 :
Is dit hip van tegenwoordig? Ik word behoorlijk agressief van dit stomme domme hoeren gedrag. Laat ze toch lekker gelukkig zijn en zoek ergens anders verder. De wereld houdt niet bij die ene jongen op.

Stel je toch eens voor dat je dat andere meisje in de situatie bent. Dan zou je toch helemaal gek worden.
Ik zou je echt helemaal in elkaar meppen, als ik er achter kwam dat je achter mijn vriend aanzat, niet alleen dat, maar ook echte pogingen onderneemt om hem weg te kapen.
Daarbij komt dat je wel heel rationeel kan zeggen dat de relatie dan toch niet goed zat, maar verleidingen heten niet voor niets verleidingen. Als je in een vaste relatie zit zijn verleidingen groot, maar besef je uiteindelijk dat je meer aan je vaste relatie dan aan een stomme bevlieging. Want je bent toch niet meer, dan neuken voor 1 avondje.

Mijn advies; poten thuis.
goed gezegd


Ts, al probeer je hem toch te verleiden, ik hoop dat je faalt!
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 17:55
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 29-11-2004 @ 11:05 :
dus jij zou het gewoon leuk vinden als iemand jouw vriendin probeert te verleiden?
heb jij geen oergevoelens ofzo
ik zou het zelf ook niet zo'n probleem vinden, ik deel zijn mening daarin.

wat heb je aan een vriend als die op de eerste de beste versierpoging ingaat terwijl ie bezet is?

kun je er maar beter snel vanaf zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:08
Verwijderd
All is fair in love and war.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2004, 18:53
waves
Avatar van waves
waves is offline
je weet dat hij een vriendin heeft... een beetje flirten kan geen kwaad maar hem opzettelijk gaan verleiden in de hoop dat hij zijn vriendin verlaat? dat is een beetje achterbaks vind ik.
als ik de vriendin van die jongen zou zijn zou ik je waarschijnlijk slaan. als ik een vriendin van jou zou zijn ook. dit doe je niet, dat is absoluut niet netjes. en inderdaad: waarom zou je iets met iemand willen die zo omgaat met zijn vriendin??
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 09:21
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 29-11-2004 @ 19:08 :
All is fair in love and war.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:04
Verwijderd
ik zou zeggen ga ervoor, dat heb ik namelijk ook gedaan
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 10:07
Verwijderd
Als zijn relatie goed en stabiel is, dan zul je er niets mee opschieten.
Als zijn relatie dat niet is, was het vroeg of laat toch wel uitgegaan.

Van mij mag je

Overigens neem ik daarin wel aan dat je het bij gewoon verleiden houdt, aandacht geven en flirten enzo, en dat je niet verder twijfel gaat zaaien, door bijvoorbeeld te zorgen dat ze negatieve dingen over elkaar horen en dergelijke oneerlijke dingen; dat is namelijk oneerlijk, en dus wel fout.

Laatst gewijzigd op 30-11-2004 om 10:10.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:09
Chosen
Avatar van Chosen
Chosen is offline
Als die relatie niet goed loopt, dan gaan ze toch vroeg of laat uit elkaar. Daar kun je toch wel op wachten lijkt mij? Als die relatie juist super goed gaat zou ik me er niet mee bemoeien. Je moet niet iemand z'n geluk willen slopen....
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:14
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 30-11-2004 @ 10:21 :
Wat?
Het is waar, bij bijna alle andere dingen in het leven is 'alles fair'... en je zou niet hoeven moeten wachten, misschien trek je er wel een zeeeeer goeie relatie uit.
Zolang je niet gaat stoken...
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 11:27
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
gewoon niet in andermans relaties rommelen!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 12:55
Samaris
Avatar van Samaris
Samaris is offline
Citaat:
Optima schreef op 28-11-2004 @ 18:23 :
Maar dan voel ik me een soort van aasgier die op de restjes zit te wachten.

Dan ben je misschien een aasgier, nu ben je een hyena, om maar de dierenvergelijking door te trekken.

Ik vind het niet getuigen van goede normen en waarden.
(exit JPB mode.)
__________________
Spatieszijnvoormietjes.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 13:44
blupp
blupp is offline
Sommigen mensen hier bekijken t wel ERG oppervlakkig
Zeggen dat als die jongen op dat geslijm reageert de relatie slecht is, ieder mens heeft wel eens zn zwakke momenten en hoe je t ook wendt of keert, iemand die zich voor je uitslooft(ook als je bezet bent) is gewoon aantrekkelijk, uiteindelijk moet die jongen wel sterk zijn om die zogenaamde deur dicht te gooien ja.
BTW @ topic starter, reageer es een keer
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:17
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 30-11-2004 @ 10:21 :
Vertel mij dan maar eens waarom ik me iets zou moeten aantrekken van het feit dat het meisje dat ik leuk vind een vriend heeft. Ik ben niet mijn broeders hoeder.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-11-2004 @ 15:17 :
Vertel mij dan maar eens waarom ik me iets zou moeten aantrekken van het feit dat het meisje dat ik leuk vind een vriend heeft. Ik ben niet mijn broeders hoeder.
Je hebt toch wel een geweten?En daarbij stel je jezelf dan wel in een slecht daglicht het ontbreekt je aan respect voor de keuze's van anderen

Maar ok zeg eens eerlijk zou je het zo'n meisje echt als vriendin willen?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:22
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 30-11-2004 @ 15:20 :

Maar ok zeg eens eerlijk zou je het zo'n meisje echt als vriendin willen?
Kom op zeg, dat het meisje eventueel gecharmeerd zou raken van nare man betekent helegaar niet dat het een slet is die elke jongen aandoet. Hoe kom je daar nou weer bij?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2004, 14:26
Verwijderd
Citaat:
makelville schreef op 30-11-2004 @ 15:20 :
Je hebt toch wel een geweten?En daarbij stel je jezelf dan wel in een slecht daglicht het ontbreekt je aan respect voor de keuze's van anderen

Maar ok zeg eens eerlijk zou je het zo'n meisje echt als vriendin willen?
Dat heeft niets met een geweten te maken. Ik heb trouwens wel een geweten. Het heeft er gewoon mee te maken dat ik me niet hoef in te laten met de beoordeling van hun interne verhouding. Als ze verliefd op haar vriend is gaat ze er niet op in, als ze niet (meer) verliefd is gaat ze er wel op in. Dat heeft niets met sletterigheid te maken, maar alles met gezond redeneren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Internetfilm ´´Judea Declares War on Germany´´
Folkmann
32 11-07-2005 21:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:45.